התיעצות לגבי צמיגים וגאנטים לKJ
אהלן,
יש לי KJ 2006...
אני רוצה "להוציא" קצת את הצמיגים החוצה עם בקספייס קטן יותר ולכן חשבתי להחליף לגאנטים הנ"ל:
http://www.americanoutlawwheel.com/a...9/deputy-s116/
נראה שיש אותם לספק פה בארץ ברוחב 8 עם אופסט 0
לפי פורומים בחול נראה שרוחב כזה עם אופסט 0 מתאים לליברטי... אבל ממה שראיתי בדרך כלל משלבים את זה עם צמיג רחב יותר
1. האם צמיג 235/70/16 יתאים לרוחב 8 (לפי מה שקראתי וראיתי נראה שכן - מעדיף לוודא פה)
2. האם יש העדפה לגאנט ברזל / מגנזיום ואם כן למה ?
3. האם יש דברים נוספים שכדאי לשים לב אליהם בגאנט (מעבר למספר ברגים, מרווחים וכו)
אני לא נעול ספציפית על הגאנט הזה - פשוט זו הצעה של משהו שאיכשהו נראה מתאים שקיבלתי... אם למישהו יש עוד הצעות אני אשמח :)
תודה,
אריאל.
תגובה: התיעצות לגבי צמיגים וגאנטים לKJ
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
Arielflash
אהלן,
יש לי KJ 2006...
אני רוצה "להוציא" קצת את הצמיגים החוצה עם בקספייס קטן יותר ולכן חשבתי להחליף לגאנטים הנ"ל:
http://www.americanoutlawwheel.com/a...9/deputy-s116/
נראה שיש אותם לספק פה בארץ ברוחב 8 עם אופסט 0
לפי פורומים בחול נראה שרוחב כזה עם אופסט 0 מתאים לליברטי... אבל ממה שראיתי בדרך כלל משלבים את זה עם צמיג רחב יותר
1. האם צמיג 235/70/16 יתאים לרוחב 8 (לפי מה שקראתי וראיתי נראה שכן - מעדיף לוודא פה)
2. האם יש העדפה לגאנט ברזל / מגנזיום ואם כן למה ?
3. האם יש דברים נוספים שכדאי לשים לב אליהם בגאנט (מעבר למספר ברגים, מרווחים וכו)
אני לא נעול ספציפית על הגאנט הזה - פשוט זו הצעה של משהו שאיכשהו נראה מתאים שקיבלתי... אם למישהו יש עוד הצעות אני אשמח :)
1. ג'אנט 8 קצת רחב על הצמיג/הצמיג קצת צר על הג'אנט... לבחירתך.
2. ג'אנט ברזל (פח) יותר חזק וכשחוטף בומבה הוא בדרך כלל רק מתעקם, לרוב ניתן ליישור/תיקון. ג'אנט סגסוגת (אלומיניום ומגנזיום) אמור להיות קל יותר, משמעותית (בפועל לא כולם כאלה) ויש לזה משמעות בהתנהגות ובביצועים וגם באורך חיי מכלולים. אבל מכה חזקה עלולה לשבור אותו.
3. מספר ברגים, מעגל חלוקה (באינצ'ים), אופסט, וכמובן משקל הג'אנט. קח בחשבון שאם הצמיגים יבלטו קצת לצדדים סיפקת עילה למנוולי המדינה (שוטרים בכביש ובוחנים בטסט) להתעלל בך. אל תזלזל בזה, אלה אנשים אובססיביים ורעים שניתן להם כוח להשחית וזה מטרד שקשה לחיות איתו.
תודה,
אריאל.
...
תגובה: התיעצות לגבי צמיגים וגאנטים לKJ
ציטוט:
1. ג'אנט 8 קצת רחב על הצמיג/הצמיג קצת צר על הג'אנט... לבחירתך.
אם הבנתי נכון זה אפשרי ולא איזה BIG NO NO... ובכל זאת מה יכולה להיות ההשפעה של צמיג צר מדי על גאנט רחב מדי?
ציטוט:
2. ג'אנט ברזל (פח) יותר חזק וכשחוטף בומבה הוא בדרך כלל רק מתעקם, לרוב ניתן ליישור/תיקון. ג'אנט סגסוגת (אלומיניום ומגנזיום) אמור להיות קל יותר, משמעותית (בפועל לא כולם כאלה) ויש לזה משמעות בהתנהגות ובביצועים וגם באורך חיי מכלולים. אבל מכה חזקה עלולה לשבור אותו.
אם הבנתי נכון - גאנט סגסוגת עדיף מבחינת המשקל שמשליך על ביצועים / אורך חיי מכלולים לטובה ביחס לברזל ?
תודה על המענה !
תגובה: התיעצות לגבי צמיגים וגאנטים לKJ
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
Arielflash
אם הבנתי נכון זה אפשרי ולא איזה BIG NO NO... ובכל זאת מה יכולה להיות ההשפעה של צמיג צר מדי על גאנט רחב מדי?
זה לא BIG NO-NO כמו ג'אנט 10 למשל... אבל אתה עדיין אונס צמיג ברוחב 235 למלא חישוק רחב מדי ואז הוא פשוט לא עובד נכון. זה יתבטא באורך חיי הצמיג ובשטח הדופן תהיה רגישה יותר לכל מיני חתכים ופגיעות.
אני מציע לך להיכנס לאתרים של יצרני צמיגים רציניים. תמצא שם טבלאות מידות עם הרבה מידע, כולל מידות חישוקים מתאימים. אני מנחש שרוחב החישוק המקסימלי המומלץ עבור צמיג 235/70 הוא 7'. אולי אני טועה.
אם הבנתי נכון - גאנט סגסוגת עדיף מבחינת המשקל שמשליך על ביצועים / אורך חיי מכלולים לטובה ביחס לברזל ?
נכון. ג'אנט סגסוגת טוב שוקל הרבה פחות ממקבילו שעשוי פח. "הרבה" יכול להיות 2-3 קילו. מדובר במשקל לא מוקפץ ולכן הוא משמעותי מאוד. (משקל לא מוקפץ = משקל שאינו נתמך בקפיצי הרכב). בתיאוריה - ככל שהמשקל הלא מוקפץ קל יותר, כך ישתפרו ההתנהגות והנוחות ובלאי המכלולים כמו מיסבים, תפוחים וכו' - יקטן. אסור לשכוח שחישוקי סגסוגת שמיועדים לרכב שטח צריכים להיות גם חזקים ולכן תראה שהם יצוקים בעובי לא קטן = לא כאלה קלים...
מעבר לזה, היום רוב חישוקי הסגסוגת מגיעים מסין ורק השד יודע מאיזו סגסוגות בדיוק הם עשויים. כבר נתקלתי ב"גלגלי מגנזיום" נוצצים וקרביים כאלה, שלא היו קלים בגרם אחד מחישוק ברזל פשוט.
תודה על המענה !
...
תגובה: התיעצות לגבי צמיגים וגאנטים לKJ
אני בספק אם תמצא גלגל עם אופסט אפס ברוחב 7 כי גלגלים עם אופסט אפס מיוצרים ברוחב 8 ומעלה עבור צמיגים גדולים יותר, לא עבור צמיג צר ברוחב 235.
מנסיוני הג'אנט המקורי (7JJx16 אופסט 41 מ"מ פנימה) מחזיק צמיגי 245/75R16 בלי בעייה ובלי שפשופים בליברטי מוגבה 2 אינץ'.
להוציא צמיג קטן החוצה סתם ככה לא תורם בעצם לשום דבר ולעניות דעתי גם נראה מצחיק, אבל אם זה מה שאתה רוצה לעשות, תתקין ספייסר של אינץ', אינץ' וחצי ושלום על ישראל.
https://www.ebay.com/itm/4-JEEP-Libe...dZysis&vxp=mtr
תגובה: התיעצות לגבי צמיגים וגאנטים לKJ
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
נמרוד
+1
לא רק לא תורם כלום (כי זה לא לכבוד צמיג גדול יותר)
לא רק נראה מצחיק
לא רק מושך עיניים קטנות, מתוסכלות, רעות ואובססיביות של שוטרים ובוחנים
זה עומס ובלאי מוגברים למיסבי גלגל, מכלולי מערכות היגוי ובלמים
איך אמר מישהו שהותיקים כאן מכירים היטב ואני מאוד מחזיק מדעתו, איש טכני מהטובים ביותר עם אופי מאוד "גרמני":
"זה משפר ביצועים"?... ההדגשה בכוונה, כדי שתדמיינו אותו מרעים בקולו. אם התשובה היא "לא" אז אין בזה שום צורך.
תגובה: התיעצות לגבי צמיגים וגאנטים לKJ
ציטוט:
אני בספק אם תמצא גלגל עם אופסט אפס ברוחב 7 כי גלגלים עם אופסט אפס מיוצרים ברוחב 8 ומעלה עבור צמיגים גדולים יותר, לא עבור צמיג צר ברוחב 235.
מנסיוני הג'אנט המקורי (7JJx16 אופסט 41 מ"מ פנימה) מחזיק צמיגי 245/75R16 בלי בעייה ובלי שפשופים בליברטי מוגבה 2 אינץ'.
להוציא צמיג קטן החוצה סתם ככה לא תורם בעצם לשום דבר ולעניות דעתי גם נראה מצחיק, אבל אם זה מה שאתה רוצה לעשות, תתקין ספייסר של אינץ', אינץ' וחצי ושלום על ישראל.
https://www.ebay.com/itm/4-JEEP-Libe...dZysis&vxp=mtr
בגדול אני מסכים איתך שאין סיבה להוציא את הצמיג החוצה סתם ככה אבל לא מדובר על להוציא אותו החוצה מקו הרכב...
כרגע המצב אצלי הוא שהגלגל ממש בפנים - אני יכול להוציא אותו בערך 5 ס"מ החוצה עד לקו הכנפונים מבלי שיבלוט בחוצה מהרכב
בנוסף הרכב מוגבה מה שעוד יותר תורם למראה צר-גבוה ומוזר במצב הנוכחי
שמח לשמוע שצמיג 245/75 נכנס לך בלי בעיה ! בלי לכופף את הPINCH WELD ?
לגבי התקנת ספייסרים - גם על זה חשבתי אבל ירדתי מזה בעיקר בגלל תגובות בסגנון "סתם עוד נקודות כשל" ומחיר די זהה לסט חדש של גאנטים (מה שראיתי עד עכשיו היה יקר יותר ממה ששלחת)
יש לך נסיון עם הספייסר הזה ספציפית? מומלץ? לא מומלץ ?
ציטוט:
לא רק לא תורם כלום (כי זה לא לכבוד צמיג גדול יותר)
יכול להיות שהחלפה לצמיג גדול יותר לא תאחר לבוא לפני/אחרי הגאנט/ספייסר
גם בתחום הזה אני עוד מתלבט מה לעשות...
ברלי - עשיתי כפי שהמלצת והסתכלתי איזה רוחב גאנט מומלץ לאיזה רוחב צמיג באתר של BF
אכן הרוחב המומלץ לצמיג 235 הוא מקסימום 7 לפי האתר שלהם - גם 245 אגב מומלץ לשדך ל7... רק ב265 רוחב 8 "נכנס לסקאלה" של המידות המומלצות (וגם רוחב 7 עדין בסקאלה של המומלץ לצמיג 265)
זה לפחות לפי BF...
זה די שכנע אותי להשאר עם/לחפש גאנט 7 - גם בגלל שזו ההמלצה וגם בגלל שחבל על המשקל הנוסף של גאנט 8 (לפי מה שגורו 4X4 העונה לשם ברלי אמר לי - כל קילו חשוב :)
יכול להיות שהפתרון שמתאים לי הוא באמת ספייסר בסגנון שנמרוד שלח ?
תגובה: התיעצות לגבי צמיגים וגאנטים לKJ
.
אין לי נסיון אישי עם ספייסרים כאלו, אבל לפי כל מה שאתה כותב, נראה שספייסר הוא פתרון נכון עבורך. אני נתתי קישור לדוגמא, יש שפע של מוצרים, תמצא אחד במחיר סביר עם משלוח, או שתביא במזוודה שלך או של חבר - זה לא כבד או גדול.
ישנה האופציה לייבא ג'אנטים, אבל סט זה גם כבד וגם נפחי וכנראה שהעלות הסופית תהיה כפולה מהעלות הדולרית בארה"ב. התוצאה שתקבל לא תהיה הרבה שונה מהותית מספייסר.
עוד אופציה זה לשנות מידה לגמרי לג'אנט 15 של סופה/צ'רוקי, אתה יכול למצוא משומשים בארץ בלי יותר מדי בעייה. אבל לא נראה לי שזה הכיוון שלך.
תגובה: התיעצות לגבי צמיגים וגאנטים לKJ
לי יש נסיון עם ספייסרים ממכונית כביש.
הנסיון הזה מלמד שמדובר בנקודת כשל מציאותית מאוד ובפגיעה משמעותית באיכויות הניהוג.
אבל זו היתה מכונית כביש קטנה וקלה מאוד ללא תגבור כוח להגה, עם דגש על התנהגות ספורטיבית חדה ואיכויות היגוי עילאיות. הספייסרים פשוט חירבו את כל האיכויות הללו. ההיגוי עם הספייסרים היה קשה ועמום ולא ננעים. ברגע שנפטרתי מהם, האוטו חזר לעצמו. ברכב שטח ועוד אמריקאי עם תגבור מוגזם ואפס תחושות בהיגוי, כל זה פחות מפריע. מה שנשאר לך לחשוש ממנו זה בלאי מוגבר ומואץ וכשלים בגוז'ונים של הספייסרים עצמם.
את הג'יפ שלי קיבלתי מהמוכר לפני תשע שנים עם ג'נטים ברזל 7 מקוריים של צ'רוקי שלא בלטו מקו הכנפונים המקוריים.
היתרונות: נסע נהדר בכביש, היגוי ובלימה טובים.
החסרונות: נראה צר, קטן ומסכן, בעיה בשפ"צים, צמיג 31 התחכך בקפיצים בהפניית הגה מלאה.
עברתי לג'נטים ברזל 8 אמריקן רייסינג הסטנדרטיים - עם אופסט לא קטן החוצה.
היתרונות: נראה נהדר, קרבי מאוד. הצמיגים לא מתחככים יותר בכל מיני ברזלים בג'יפ. שיפור גדול בשפ"צים
החסרונות: כל היתר ובכל מתאר. כבדים, פגיעה מורגשת באיכות הנסיעה (היגוי, בלימה, תגובות), אני נוטה להאמין שגם הבלאי של נאבות/מיסבים/מכלולי הגה גדל וכמובן - בולט החוצה והצריך הרחבה לכנפונים. יש עם זה גם בעיות בטסטים.
בימים האחרונים התגלגל לידי סט חישוקי סגסוגת 15X8 מקוריים של Jeep שירדו מרנגלר TJ.
האופסט שלהם החוצה קצת יותר מתון והם קלים מאוד. יבלטו פחות, יעיקו פחות על המכלולים. נעשה נסיון איתם ונראה.
תגובה: התיעצות לגבי צמיגים וגאנטים לKJ
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
Arielflash
אהלן,
יש לי KJ 2006...
אני רוצה "להוציא" קצת את הצמיגים החוצה עם בקספייס קטן יותר ולכן חשבתי להחליף לגאנטים הנ"ל:
http://www.americanoutlawwheel.com/a...9/deputy-s116/
נראה שיש אותם לספק פה בארץ ברוחב 8 עם אופסט 0
לפי פורומים בחול נראה שרוחב כזה עם אופסט 0 מתאים לליברטי... אבל ממה שראיתי בדרך כלל משלבים את זה עם צמיג רחב יותר
1. האם צמיג 235/70/16 יתאים לרוחב 8 (לפי מה שקראתי וראיתי נראה שכן - מעדיף לוודא פה)
2. האם יש העדפה לגאנט ברזל / מגנזיום ואם כן למה ?
3. האם יש דברים נוספים שכדאי לשים לב אליהם בגאנט (מעבר למספר ברגים, מרווחים וכו)
אני לא נעול ספציפית על הגאנט הזה - פשוט זו הצעה של משהו שאיכשהו נראה מתאים שקיבלתי... אם למישהו יש עוד הצעות אני אשמח :)
תודה,
אריאל.
מה המצב אריאל. גם לי יש KJ
http://www.jeepolog.com/forums/showt...8%D7%99%21-%21
ואני הקדשתי לא מעט זמן ללימוד של הרכב.
אבל הנה פחות או יותר מה שאני מבין....
1. כן,ישב על 8 אינץ. אבל הצמיג הזה "ימרח" לך על הג'אנט. בכל מקרה, 235 זו מידה לאופניים, לא לג'יפ...לליברטי יש מרווח גחון די בעייתי וצמיג 235 מדגיש את הבעיה - בהנחה שהרכב סטנדרטי. אפשר לעלות עד 245/75 בלי יחסי העברה. אחר כך זה כבר עיניין של להביא יחסי העברה (אני על 4.10 במקום 3.73).
2. אין דבר כזה מגנזיום. יש סגסוגת. סגסוגת עדיף כמובן מסיבות של משקל ועוד - אבל זה גם תלוי איזה שטח אתה עושה, למה וכמה. ברזל ללא ספג יצליח לספוג נזק בצורה יותר טובה.
3. אופסט, אופסטט, אופסט. לא ציינת האם הרכב סטנדרטי או לא, אך בליברטי יש את מה שנקרא ה"פינץ' " - נקודת הריתוך המקורית של המפעל שיושבת בתוך הכנף. אם אתה משנה אופסט אז סביר להניח שתצטרך לקחת פטיש 5 קילו, לנסר את כיסוי הפלסטיק של הפינץ' ואז פשוט לתת לו כ2000978897 מכות עד שהוא הופך לפיתה. ואז לשים חומר מונע חלודה.
4. לגבי ספייסרים - אני נהגתי להשתמש בהם במכוניות כביש שהיו לי והם הוסיפו יציבות ואחיזה. חשוב לרכוש סט איכותי ולא זבל סיני. לליברטי שלי אני מחזיק סט ספייסרים ואני לפעמים משתעשע בהתקנה שלו. לחיוב - הרכב ירגיש יותר יציב. ואצלי זה קריטי כי הוא די גבוה והאנטירול...וכו וכו.... לשלילה - אני אישית אוהב את הרכב דווקא צר. עיניין של יכולת לעבור בשבילים. וגם כשאני מצליב אז עם ספייסר זה מגרד לי את הכנף. כמו כן-ספייסרים לא תצליח להכניס לארץ עם יבוא רגיל. או שתייבא במזוודה או שתפנה לאחת מאינספור "סדנאות פייסבוק" שקיימות כיום בכל הקבוצות.
מקווה שעזרתי
תגובה: התיעצות לגבי צמיגים וגאנטים לKJ
יש מבחר ג׳אנטים גדול אצל ג.מ. פורטל, וגם אם אין להם במלאי עדיין תוכל להזמין כל ג׳אנט שקיים אצל המותגים שהם מייבאים (וזה הרבה מותגים), וזה יגיע במכולה הבאה ובמחיר הוגן ...
תגובה: התיעצות לגבי צמיגים וגאנטים לKJ
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
hadtomer
4. לגבי ספייסרים - אני נהגתי להשתמש בהם במכוניות כביש שהיו לי והם הוסיפו יציבות ואחיזה.
צר לי לשחוט את הפרה, אבל בחישוב אמיתי, ספייסר של 2 אינצ משנה את בסיס היציבות של הרכב בקושי ב- 2% .
עכשיו אפשר להמשיך את הדיון על הצמיגים וכו.
תגובה: התיעצות לגבי צמיגים וגאנטים לKJ
אתה מדבר כאילו אני לא יודע... :)
מודה באשמה שהפוסט שלך היה אחד ה"תמריצים" היותר גדולים שלי לקנות KJ לפני מספר חודשים... אז תודה בלי קשר!
ציטוט:
1. כן,ישב על 8 אינץ. אבל הצמיג הזה "ימרח" לך על הג'אנט. בכל מקרה, 235 זו מידה לאופניים, לא לג'יפ...לליברטי יש מרווח גחון די בעייתי וצמיג 235 מדגיש את הבעיה - בהנחה שהרכב סטנדרטי. אפשר לעלות עד 245/75 בלי יחסי העברה. אחר כך זה כבר עיניין של להביא יחסי העברה (אני על 4.10 במקום 3.73).
האם אני יכול להסיק ממה שאתה אומר שאפשר לשים צמיג 245/75 מבלי לדפוק את הPINCH WELD ?
הרכב מוגבה 2.5"-3" - האם אני יכול להרכיב צמיגי 245/75 עם/בלי ספייסר ולסוע הביתה (מבלי לדפוק את הPINCH WELD) ולא לשפשף כלום (אלא בהצלבות ) ?
ציטוט:
3. אופסט, אופסטט, אופסט. לא ציינת האם הרכב סטנדרטי או לא, אך בליברטי יש את מה שנקרא ה"פינץ' " - נקודת הריתוך המקורית של המפעל שיושבת בתוך הכנף. אם אתה משנה אופסט אז סביר להניח שתצטרך לקחת פטיש 5 קילו, לנסר את כיסוי הפלסטיק של הפינץ' ואז פשוט לתת לו כ2000978897 מכות עד שהוא הופך לפיתה. ואז לשים חומר מונע חלודה.
4. לגבי ספייסרים - אני נהגתי להשתמש בהם במכוניות כביש שהיו לי והם הוסיפו יציבות ואחיזה. חשוב לרכוש סט איכותי ולא זבל סיני. לליברטי שלי אני מחזיק סט ספייסרים ואני לפעמים משתעשע בהתקנה שלו. לחיוב - הרכב ירגיש יותר יציב. ואצלי זה קריטי כי הוא די גבוה והאנטירול...וכו וכו.... לשלילה - אני אישית אוהב את הרכב דווקא צר. עיניין של יכולת לעבור בשבילים. וגם כשאני מצליב אז עם ספייסר זה מגרד לי את הכנף. כמו כן-ספייסרים לא תצליח להכניס לארץ עם יבוא רגיל. או שתייבא במזוודה או שתפנה לאחת מאינספור "סדנאות פייסבוק" שקיימות כיום בכל הקבוצות.
איזו מידת צמיגים אתה נועל שהיית צריך לדפוק את הPINCH WELD / עם ספייסר אתה מגרד את הכנף בהצלבות?
האם זה קורה במצב בו הגלגל יוצא מקו הכנפונים (בעמידה) ? או למרות שהגלגל בקו הכנפונים אתה עדין משפשף בהצלבה?
יש לך אי אילו המלצות ספציפיות לספייסרים בארץ ?
ציטוט:
יש מבחר ג׳אנטים גדול אצל ג.מ. פורטל, וגם אם אין להם במלאי עדיין תוכל להזמין כל ג׳אנט שקיים אצל המותגים שהם מייבאים (וזה הרבה מותגים), וזה יגיע במכולה הבאה ובמחיר הוגן ...
אכן - ג.מ פורטל הם היחידים שמצאתי אצלהם סט במידות שאיכשהו מתאימות (כל הנתונים לפי מה שאני מחפש - רק רוחב 8 ולא 7 - דבר שאני יכול להתפשר עליו)
אבל הסט עצמו לא היה כלכך לטעמי (פקק פלסטיק ענקי בולט במרכז :\ )
באמת אמרו שיכול להיות שעוד חודש / חודשיים / שלושה יגיע משהו במכולה שיתאים
כמובן שמיד שאלתי אם אני יכול לבצע הזמנה למשהו ספציפי - אמרו לי שלא ניתן :\
- - - Updated - - -
אתה מדבר כאילו אני לא יודע... :)
מודה באשמה שהפוסט שלך היה אחד ה"תמריצים" היותר גדולים שלי לקנות KJ לפני מספר חודשים... אז תודה בלי קשר!
ציטוט:
1. כן,ישב על 8 אינץ. אבל הצמיג הזה "ימרח" לך על הג'אנט. בכל מקרה, 235 זו מידה לאופניים, לא לג'יפ...לליברטי יש מרווח גחון די בעייתי וצמיג 235 מדגיש את הבעיה - בהנחה שהרכב סטנדרטי. אפשר לעלות עד 245/75 בלי יחסי העברה. אחר כך זה כבר עיניין של להביא יחסי העברה (אני על 4.10 במקום 3.73).
האם אני יכול להסיק ממה שאתה אומר שאפשר לשים צמיג 245/75 מבלי לדפוק את הPINCH WELD ?
הרכב מוגבה 2.5"-3" - האם אני יכול להרכיב צמיגי 245/75 עם/בלי ספייסר ולסוע הביתה (מבלי לדפוק את הPINCH WELD) ולא לשפשף כלום (אלא בהצלבות ) ?
ציטוט:
3. אופסט, אופסטט, אופסט. לא ציינת האם הרכב סטנדרטי או לא, אך בליברטי יש את מה שנקרא ה"פינץ' " - נקודת הריתוך המקורית של המפעל שיושבת בתוך הכנף. אם אתה משנה אופסט אז סביר להניח שתצטרך לקחת פטיש 5 קילו, לנסר את כיסוי הפלסטיק של הפינץ' ואז פשוט לתת לו כ2000978897 מכות עד שהוא הופך לפיתה. ואז לשים חומר מונע חלודה.
4. לגבי ספייסרים - אני נהגתי להשתמש בהם במכוניות כביש שהיו לי והם הוסיפו יציבות ואחיזה. חשוב לרכוש סט איכותי ולא זבל סיני. לליברטי שלי אני מחזיק סט ספייסרים ואני לפעמים משתעשע בהתקנה שלו. לחיוב - הרכב ירגיש יותר יציב. ואצלי זה קריטי כי הוא די גבוה והאנטירול...וכו וכו.... לשלילה - אני אישית אוהב את הרכב דווקא צר. עיניין של יכולת לעבור בשבילים. וגם כשאני מצליב אז עם ספייסר זה מגרד לי את הכנף. כמו כן-ספייסרים לא תצליח להכניס לארץ עם יבוא רגיל. או שתייבא במזוודה או שתפנה לאחת מאינספור "סדנאות פייסבוק" שקיימות כיום בכל הקבוצות.
איזו מידת צמיגים אתה נועל שהיית צריך לדפוק את הPINCH WELD / עם ספייסר אתה מגרד את הכנף בהצלבות?
האם זה קורה במצב בו הגלגל יוצא מקו הכנפונים (בעמידה) ? או למרות שהגלגל בקו הכנפונים אתה עדין משפשף בהצלבה?
יש לך אי אילו המלצות ספציפיות לספייסרים בארץ ?
ציטוט:
יש מבחר ג׳אנטים גדול אצל ג.מ. פורטל, וגם אם אין להם במלאי עדיין תוכל להזמין כל ג׳אנט שקיים אצל המותגים שהם מייבאים (וזה הרבה מותגים), וזה יגיע במכולה הבאה ובמחיר הוגן ...
אכן - ג.מ פורטל הם היחידים שמצאתי אצלהם סט במידות שאיכשהו מתאימות (כל הנתונים לפי מה שאני מחפש - רק רוחב 8 ולא 7 - דבר שאני יכול להתפשר עליו)
אבל הסט עצמו לא היה כלכך לטעמי (פקק פלסטיק ענקי בולט במרכז :\ )
באמת אמרו שיכול להיות שעוד חודש / חודשיים / שלושה יגיע משהו במכולה שיתאים
כמובן שמיד שאלתי אם אני יכול לבצע הזמנה למשהו ספציפי - אמרו לי שלא ניתן :\
2 קבצים מצורפים
תגובה: התיעצות לגבי צמיגים וגאנטים לKJ
אריאל, מצאתי לך תמונות ישנות - הרכב היה של גיסי, מודל 2002, הגבהנו אותו בחצר עם קיט 2.5" של ראסטי'ז, צמיגי 245/75R16 על הג'אנטים המקוריים. לא זכור לי שהיו בעיות של שפשופים. לפחות לא כאלו שגיסים קשוחים כמונו מודים בהם אחד בפני השני.
קובץ מצורף 119753קובץ מצורף 119754
המידה הזאת + הגבהה של 2.5" זה הגבול של מה שאפשר לעשות בפשטות יחסית. תומר מעבר ל"פשוט יחסית". תזהר מלהיגרר אחריו - אבל אם כן, אז שיהיה בכיף!
התיעצות לגבי צמיגים וגאנטים לKJ
חבר לטיולים מזה כמה שנים, נוסע על אחד נעול ARB, מוגבה אולדמן+bf/km2 במידה הנ״ל, מיגון גחון וסף.
קומבינציה שמקפיצה את היכולת של הרכב.
כן,
יש שפשופון מידי פעם, לא באמת בעיה.
תגובה: התיעצות לגבי צמיגים וגאנטים לKJ
ציטוט:
נכתב במקור על ידי Arielflash;794509
האם אני יכול להסיק ממה שאתה אומר שאפשר לשים צמיג 245/75 מבלי לדפוק את הPINCH WELD ?
הרכב מוגבה 2.5"-3" - האם אני יכול להרכיב צמיגי 245/75 עם/בלי ספייסר ולסוע הביתה (מבלי לדפוק את הPINCH WELD) ולא לשפשף כלום (אלא בהצלבות ) ?
[COLOR=#222222
:\[/COLOR]
צמיגי 245/75 בהחלט ישפשפו את הפינץ'. גם עם הגבהה. זה בכלל לא נורא- שלי מזמן שויפו. לדעתי אם תרכיב 245 על הגבהה של 3 אינץ' עדיין יהיו לך שפשופים של הפינץ'. זה שטויות- 20 דק עם פטיש.
תגובה: התיעצות לגבי צמיגים וגאנטים לKJ
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
נדב42
יש מבחר ג׳אנטים גדול אצל ג.מ. פורטל, וגם אם אין להם במלאי עדיין תוכל להזמין כל ג׳אנט שקיים אצל המותגים שהם מייבאים (וזה הרבה מותגים), וזה יגיע במכולה הבאה ובמחיר הוגן ...
מה זה מחיר הוגן לחישוקי ברזל חדשים?
אסף.
תגובה: התיעצות לגבי צמיגים וגאנטים לKJ
לא יודע, לכל דגם יש מחיר ...
תגובה: התיעצות לגבי צמיגים וגאנטים לKJ
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ד ו ר ו ן
צר לי לשחוט את הפרה, אבל בחישוב אמיתי, ספייסר של 2 אינצ משנה את בסיס היציבות של הרכב בקושי ב- 2% .
מנסיוני עם מכונית כביש ספורטיבית, זה נכון לגמרי.
ההבדל המורגש הגדול היחיד היה פגיעה קשה באיכות ההיגוי.
תגובה: התיעצות לגבי צמיגים וגאנטים לKJ
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ד ו ר ו ן
צר לי לשחוט את הפרה, אבל בחישוב אמיתי, ספייסר של 2 אינצ משנה את בסיס היציבות של הרכב בקושי ב- 2% .
עכשיו אפשר להמשיך את הדיון על הצמיגים וכו.
אתה יכול להסביר? איך הרחבה של רכב נגיד כמו היילקס ב10סמ... תשפיע ב2" על היציבות?
Sent from my SM-G900F using Tapatalk