זו לא שיטה אבל הפוראנר היה מושבת -ולטיולצ שבילים - קק"ל -כך דיווחו לנו , לפחות, ניתן גם לצאת במאזדה 6...
בארי הוביל טיול מקסים
והיה גם... חילוץ בבוץ
תהנו מהגלריה
שלכם
ערן
http://www.jeeptrip.com/page.aspx?di...&item=6613
Printable View
זו לא שיטה אבל הפוראנר היה מושבת -ולטיולצ שבילים - קק"ל -כך דיווחו לנו , לפחות, ניתן גם לצאת במאזדה 6...
בארי הוביל טיול מקסים
והיה גם... חילוץ בבוץ
תהנו מהגלריה
שלכם
ערן
http://www.jeeptrip.com/page.aspx?di...&item=6613
נמנעתי מלהגיב בג'יפטריפ
כיוון שהדיון שם התדרדר.
אני חושב שהגישה הזו אינה נכונה,
לטעמי, זהו זלזול ברכוש שאינו שלך (גם אני נוסע ברכב ליסינג, למען הדיוק, נסעתי עד אתמול, ולא חשבתי אפילו לרגע לעשות את מה שעשיתם)
אני לא מבין מדוע אתה "משוויץ" בהתנהגות כזו.
סער.
1. זה ממש לא קשור לג'יפים.
2. זה ממש לא קשור לתוכן האתר הזה.
3. סער צודק, וונדליזם לשמו של רכוש (אמנם אתה משלם עליו, אבל לא ממש אכפת לך).
4. לא מקבלים פרסים על פירסום מעשי איוולת, עדיף לך לא להתרברב במעשים כאלו.
5. כל הכבוד, דפקת את הליסינג! :evil:
6. עכשיו אתם מבינים למה לא קונים רכב מליסינג (עוד סיבה לרשימה).
erpeled, אני מקווה שחברת הליסינג תקנוס אותך, אולי דרך הכיס תבין מה היא חשיבותו של רכוש שאינו שלך.
נחמד. מטופש אמנם, אבל בהחלט חביב. ולצדיקים בינינו: זה עניין שבין הבעלים ובין חברת הליסינג. לא משהו שחורג מכללי ההתקשרות ביניהם, ואם היה נגרם נזק, אז מן הסתם חברת הליסינג היתה מתדיינת איתו על העניין. לא משהו שצריך לעצבן מישהו שלא קשור לעניין.
אגב, את עיקר הנזק לרכבים גורמות חברות הליסינג עצמן, ע"י טיפולים שוטפים ברמת מינוס. שמנים הכי זולים שניתן להשיג, ומסנני שמן ללא אלמנט סינון בתוכם. פרופורציות.
ערן ,הדעות שצודדו בך בג'יפטריפ נכתבו לדעתי מתוך ההכרות\חברות איתך(צביעות מה שנקרא...) או מתוך בורות שאין כדוגמתה , כל כך ישראלי מצידנו ומצידך לזלזל ברכוש שכור או כל דבר שלא שלנו, אם זה רכב שכור או חדר במלון ,ועוד להגן על אחרים שעושים כך רק כי שתיתם קפה פעם ביחד(אחרי זה נבכה שבכנסת מכסים על התחת אחד של השני[ועוד נבחר באותן אדיוטים שוב]) , רק מראה כמה המצב פה חמור הפסקנו אפילו לכוון\לחנך לערכים בסיסיים .
רק כשתשב במוסך ביום ראשון אחרי שהבן שלך טייל בג'יפ שלכם עם החבר'ה שלו בשבת תבין איפה טעית...
ממש לא צדיק , אבל שואף מינימלית לערכים ...ציטוט:
ולצדיקים בינינו: זה עניין שבין הבעלים ובין חברת הליסינג.
ממש לא בין חברת הליסינג ללקוח! , זה כמו להגיד שישראלי שגונב ממלון בחו"ל זה בינו לבין המלון , איך אנחנו סובלים מזה זה כבר לא חדש - לא רוצים אותנו בשום מקום.
זה בין חברת הליסינג לעצמה , אפילו הלקוח לא נפגע מזה.ציטוט:
אגב, את עיקר הנזק לרכבים גורמות חברות הליסינג עצמן, ע"י טיפולים שוטפים ברמת מינוס. שמנים הכי זולים שניתן להשיג, ומסנני שמן ללא אלמנט סינון בתוכם. פרופורציות.
אותי מגעילה הגישה המזלזלת, וההתפארות במעשה.
הרי הוא ידע שהשביל עשוי להיות בוצי, אבל בנה על כך שמקסימום אחד הג'יפים ימשוך אותו.
מה שמעיד על תכנון מראש, ועל זלזול בוטה בשאינו רכושך.
הישראלי המכוער במיטבו, וצביעות חברמנית במיטבה בג'יפטריפ. :(
אם אתם רוצים לדון בערכיות, בקשר בין הבעלים לחברת הליסינג או בג'יפטריפ, לכו למקום אחר. יש לכם משהו רלוונטי לומר על הגלריה? קדימה.
התמונה של השלדג- נפלאה..
אסף.
אני לא אצטט מילה במילה.
אבל אני אזכיר פה לכמה חברים את החשיבות של פגיעה מינימלית בקרקע, רכב עם 2 נעילות וכ"ו.
חוץ מנעילה מרכזית, מה עוד יש למזדה 6 להציע בתחום השטח?
שישבור את האוטו, שיקבור אותו בבוץ ושיפרק לו את הפגוש בניסיון חילוץ, מה עם צבי הים?
חברים. אלון כתב, ואני חוזר על זה: הדיון על שימוש כזה או אחר ברכב ליסינג נגמר. אם זה מוצא חן או לא. אם למישהו יש הערות בנושאים שלא קשורים לליסינג, כמו למשל נסיעת פרייבטים בשטח וכו', שזה לטעמי נושא משעשע כשלעצמו, אהלן וסהלן. את נושא הליסינג, עיזבו.
כל ההודעות שקשורות לנושא הליסינג ושנכתבו לאחר ההערה של אלון, נמחקו.
ההיילקס 2X4 97 שברשות אבי,
אומנם לא מדובר על רכב פרטי בדיוק, יותר מסחרי ומעט קרוב יותר לפרד שלך חנן מהמאזדה 6..
משרת אותי נאמנה בטיולים קלילים ולאחרונה קצת פחות.
אומנם מים חודרים לשטיחים עם כל מעבר מים כמעט..
אך הילוכים קצרים, מומנט זמין, מבנה חסון מאוד, ומשקל נמוך עוזרים לרכב להגיע להמון פינות חמד באיזור ראש-העין - שוהם.
וירידות מזדמנות לשטח, חוף הים ומעקב אחרי אירועי שטח שונים..
החיסרון האמיתי הוא דווקא לא במרווח גחון , זוויות או הנעה קידמית (שלא תבינו לא נכון, ..אני בטוח שזה לא היה מזיק).
אבל צמיגים אגרסיבים ונעילה אחורית.. יכלו להביא אותי אפילו רחוק יותר,
בכלל היכולת הנמוכה כביכול של הרכבים הללו מכניסים המון אתגר והנאה לנהיגה..
המקומות היחידים בהם נתקעתי היו כאשר הדמה הייתה רטובה ובוצית, וגם שם הצלחתי להתגבר על הסיטואציה מבלי לצאת מהאוטו.., כל ההתמודדות עם מדרגה קטנה ככל שתהייה נותנת לי סיפוק אדיר.
מיותר לציין כמה אני נהנה מההנעה האחורית בשבילי קק"ל, במיוחד עכשיו כשהכל רטוב.
הלב מושך אותי לכיוון פרויקט רכב שטח 2X4 לאחר הצבא, התווכחתי לראות שזה אפשרי ומציאותי בשנה האחרונה עם הטנדר החסון, ואפילו פרקטי מאוד.
בנושא "הליסינג" הגבתי כבר בגי'פ טריפ (חנן,לדעתי אתה טועה).
בנושא רכב 2 על 4 לשטח,ובעיקר בנושא ההיילקס.הייתי עד לא מזמן בעליו של טויוטה "פריראנר".טנדר אוטומטי שיושב על מרכב של היילקס 4X4 ,עם הרכב הנ"ל עשיתי את טיול השטח הראשון שלי (מיד לאחריו קיבלתי את ההחלטה וקניתי פוראנר).עם הפריאנר ניתן לנסוע בכל שטח-למעט חול,ואני מניח שעם נעילת דיפרנצייאל אחורי,הוא יהיה רכב שטח כמעט מושלם,הוא לא יעלה את הורדית(יכול לרדת),אבל 99% מהמסולולים הוא יכול לעבור בביטחה.רכב כזה יכול להוות אופציה מצויינת למשפחות שרוצות לטייל ולא מתכננות לצאת לטיולי "עבירות".
דרור הראל
עוד תגובה נמחקה, ומצער אותי לעשות את זה, אבל תכבדו את ההחלטות שלנו. ג'יפולוג נראה בדיוק כמו שהוא נראה בגלל ההקפדה הקיצונית שלנו על תרבות דיון.
חברים, זו החלטת מערכת, שהתקבלה לאחר דיון בעניין, ולא כלאחר יד, והמערכת כוללת למעלה מעשרה אנשים. זו לא החלטה פרטית שלי.
אם כבר, אז להיפך, אני פתחתי שוב את השרשור לאחר שהוא כבר ננעל.
אם היינו יודעים שתדעו לכבד אדם ואת הדיעה שלו, ולא תקראו לו בשמות גנאי למיניהם כי הוא חושב אחרת ממכם, אז מן הסתם היינו מאשרים המשך דיון כזה. אבל המציאות מלמדת שחלק מהגולשים לא מצליח להתאפק ופותח ג'ורה.
אני חושב שאין מקום בגיפולוג לשירשור מאזדה 6 בבוץ - זה קצת מותח את הגבולות של האתר.
ביחוד לאחר שהנושא נדוש בגיפטריפ ועורר לא מעט מיצי קיבה גם שם.
מעלה השירשור מחפש עוד במה ? תמיכה ? תשומת לב ? אמפטיה ?
לא מצליח להבין למה השירשור הלעוס הזה מצא כאן בית ומפלט.
שחר
שחר, מרגע שהחלטנו שנושא הליסינג לא יעלה יותר לדיון בשרשור הזה, אני מוצא שנושא הפרייבטים בשטח הוא די משעשע, ואני לא רואה שום סיבה שהוא לא יעלה כאן. אני בטוח שיש עוד חברים עם קוריוזים וסיפורים משעשעים על הנושא הזה, מה רע?
עובדה. דרור ואורי כבר הצליחו לכתוב על נושא ה2X4 בשטח בצורה שיכולה לעניין רבים מאיתנו.
אני, את טיול הגיוס שלי, עשיתי עם טנדר 504 2X4 של אבי, בידיעתו ובתמיכתו , כמובן. עם עוד שני חברים בטנדר, ברכב בודד, עשינו את רוב שבילי ה4X4 באיזור אילת. אני לא זוכר הרבה טיולים שנהניתי בהם כל-כך, למרות שזה היה מנוגד לכל ה"חוקים" הנהוגים בג'יפולוג ובג'יפטריפ (שבאופן אישי, כבר התבטאתי יותר מפעם אחת לגביהם, שהם מטופשים והיסטריים) . פאן טהור, וזול. בלי רצועות גרירה, כננת, הייליפט, או פלאפונים. היתה קצת תושיה, וזה הספיק.
אני אצטט גדולים וטובים ממני:ציטוט:
נכתב במקור על ידי דרור הראל
"גם כדורגל יורד את הזיק..."
פעם חשבנו שהקנגו של חבר שלי יכול להיות אחלה רכב ראלי,... אחרי רבע שעה מצאנו את עצמנו בשלולית שחורה וקרטר שנות.
אין ספק שהיה כיף לרבע שעה..
יש הבדל בין טנדר לבין רכב עם מרווח גחון (או טמבון) של פחות מ10 ס"מ.
3 מקרים עם 2X4 בשטח
1. טויוטה 2X4 (מהנמוכות הישנות) חוצה מכביש הגבול עם מצרים לכיוון כביש הערבה (בקו גובה של תמנע פלוס מינוס. באמצע הדרך (אחרי מדרגה שאמרנו שמזל שכח המשיכה היה איתנו) פגשנו חבורה של ג'יפים שאמרו לנו שאין לנו שום סיכוי להמשיך (ואם אנחנו רוצים, הם יעזרו לנו להסתובב ולצאת). מפגרים אבל אופטימים המשכנו, הגענו לכמה מדרגות שגרמו לאחד מהחברה לשנות את השם ליאן (אחרי הבנייה המסיבית שהוא עשה) אבל היה כיף לא רגיל.
2. נסיעה עם טנדר סובארו 2X4 (ועומר, יש לו מרווח גחון בערך כמו לסקטים) מדרך מב"ש צפונה (עם כלי עבודה של שיפוצניקים בארגז) חיתוך מהיר מזרחה לציר המסילה, נסיעה עליו כולל תיפוס על תל מלחה ושאר הכיפות שבדרך. בעלייה הראשונה הטנדר התחיל לפרפר, חילוץ לאחור, נסיעה הרבה יותר מהירה והופ הוא למעלה (ואני בתוך שאם הנהג היה בדואי אמיתי הוא היה עובר גם בציר המצלעות)
3. סובארו אמפרזה נוסע ברמת הגולן שבילים שחלקם מסומנים ל-4X4 קצת רעש פה כמה בומים שם, אבל איזה נוף. היה טיול על הכיף כיפאק.
עירא
נקסוס,אכן חכמים וגדולים ממך אמרו עוד הרבה דברים,אך לא תמיד הם צדקו (למשל אלו שטענו שהארץ היא שטוחה).
מהיכרותי עם ה"פריראנר",ולמרות שאין לו הילוך כח,והוא בעל גיר אוטומטי,הרכב יוכל לרדת בבטחה גם מעלות כמו הורדית,מבנה הרכב וגובהו יבטיחו (כמובן בסיוע של נהיגה זהירה ונכונה),סיכוי נמוך לפגיעה במכלולי הרכב.
דרור הראל