אהלן חברים
מישהו במקרה מכיר את הרכב הספציפי הזה? אולי הבעלים כאן אפילו?
אפשר גם בפרטי. תודה רבה קובץ מצורף 121824
Sent from my SM-N950F using Tapatalk
Printable View
אהלן חברים
מישהו במקרה מכיר את הרכב הספציפי הזה? אולי הבעלים כאן אפילו?
אפשר גם בפרטי. תודה רבה קובץ מצורף 121824
Sent from my SM-N950F using Tapatalk
אתה מחליף את הסמוראי ב.....זה?
לפי הטיולים שהעלית כאן, אתה תצטרך להשקיע הון בנעילות ובציריות מחוזקות.
חלפה בראשי המחשבה לעבור לדיסקו, בין המחשבות למכור את הסמוראי ולשפר את הגימני שברשותי.
צמיג 265 ונעילה אחורה לא תספיק לזיק וכו? נשמע קצת תמוה לרכב שמתהדר להיות רכב שטח אורגינל
הייתי עם הסמו בנחל עדשה השבוע, ובא לי כבר רכב עם מרחק סרנים ארוך יותר ויותר מקום, בלי לרדת ברמת העבירות.
Sent from my SM-N950F using Tapatalk
אל תעשה את זה לעצמך
על אחת כמה וכמה בתור אחד שמגיע מסוזוקים
זה יהיה טראומתי
עלויות אחזקה? עבירות? תקלות?
Sent from my SM-N950F using Tapatalk
איפה קראת שיש לדיסקברי 265 ונעילה אחורית?
דיסקברי מקורי מגיע עם צמיג 29" (וגם פחות) וסרנים פתוחים. ברגע שאתהרוצה להגדיל גלגל או לעשות עבירות אתה חייב לשים ציריות מחוזקות שעולות הון (בזמנו הרבה שמו מחוזקות זולות שלא היו באמת מחוזקות). בנוסף, הדיפ' המקורי הוא עם שני סטליטים ולא ארבע, ולכן גם יש צורך לחזק אותו. מכיוון שההבדל בין דיפ' מחוזק לבין נעילה נשלטת הוא לא כזה גדול, כבר שמים נעילה.
לא חסרים דיסקברים משופרים מהתחת אם אתה מחפש רכב לעבירות.
במצב סטוק הוא היה ברמה מעל שאר המתחרים של תקופתו אבל, לא לשכוח שבמקור זה כולה suv. והוא מתהדר בלספק ללקוחות שלו (דאז) רמת חיים גבוהה, לצד עבירות טובה מאוד. תשווה דיסקו סטנדרטי לסמוראי סטנדרטי, לא למה שאתה מוכר.
לא קראתי שהוא בא סטוק. מאמין שזה משהו שאפשר להוסיף.
לא ידעתי על עניין הקייסים הפתוחים וכו.
חשבתי רכב עם נתוני בסיס כאלו ומורשת כזו אמור לתת מענה טוב יותר
Sent from my SM-N950F using Tapatalk
אני בעצמי נסעתי על הציריות המקוריות נעול 3 שנים ועשיתי כמעט הכל, עד שהיתעקשתי עם זיק במצב הרע שלו ושברתי אחת אחורית אז כבר הזמנתי אשקרופט מחוזקות, אם לא הייתי מתעקש מאמין שהייתי נוסע עליהם עוד הרבה, ומכיר עוד כמה דיסקו 1 ו 2 שנוסעים על המקוריות עדיין בלי בעיה.
לגבי הדיפ' לדעתי אתה טועה יש 4 סטליטים, אבל ברור שאם ניטחן עדיף כבר נעילה.
+1
חבר קנה כזה לפני שנה נעול כפול ב 30K.
ה TDI300 יותר חלש מה-TD5 בהרבה ולא נתון לשיפורים כמו ה TD5, ולכן המידה המומלצת לדעתי היא 235/85 ולא 265.
אם תעלה עוד קצת בתקציב תוכל למצוא לדעתי TD5 משנתונים מוקדמים שמבחינה מכנית שונה בהכל מה TDI300 .
חוץ מיזה אם אתה מחפש עבירות יש עוד שטיקים שצריך לסדר ב TDI300, לדוגמה הקופלונג בגל הינע אחורי, מוטות רדיוס אחוריים וכו'.
גם רוחב וגם קוטר משפיעים. רוחב מייצר יותר שטח מגע עם הקרקע שמעלה את הכוח המשיק לגלגל, וקוטר מעלה את אורך המנוף. שניהם מעלים את המומנט על הציריה.
לא בדקתי מי יותר, אבל לדעתי הרוחב יותר (בוא נגיד באינצ' לשניהם)
טל.
Sent from my Mi MIX 2 using Tapatalk
יש דיסקו 1 עם td5?
חיפשתי אותו דווקא בעקבות פשטות מכנית יחסית שמאופיינת עם רכבים ישנים, לפני הגבהת כריות האוויר, חיישנים ומחשבים מוגזמים וכו
Sent from my SM-N950F using Tapatalk
מוטי יש צ'ירוקי אדום שמפורסם למכירה באתר.. אם צריכת דלק גבוהה לא מפריעה לך, זה מה שאתה מחפש.
לא.
הדיסקו 1 הוא באמת פשוט, אבל אם המטרה היא מראש טיולי עבירות אז צריך לטפל בכמה דברים לפני, הדיסקו 2 כמו שאני רואה את זה הוא שיפור בכל פרמטר של ה 1 וככה גם אני החלטתי ללכת על ה 2 כשבדקתי אותם, אמנם ה TD5 נחשב ל"בעייתי" יותר מבחינת חשמל(לא של 1 לא חסר, גם שם יש כל מיני שטיקים בחשמל אל תחשוב שלא) אבל היתרון שיש הכל ברשת ואם יש לך ידיים אתה תיפתור הכל לבד ותהנה מרכב נוח ומפנק( בשני המקרים). ובאמת לא נישארו רכבים עם 2 סרנים חיים, יש את האינדיאניים, וגם שם לא חסרות צרות ושינויים שצריך לעשות(או שכבר עשו מי שעשה), מה שבטוח הם לא סמוראי מכל הבחינות....
המתלים של הדיסקו 1 בנוים יותר נכון לשטח (האחורי בעיקר), מהבחינה שיותר קל להגביה מעבר לשני אינטש המקובלים. המתלים שלו דומים (עד זהים) הרבה יותר לדיפנדר. הוואט-לינק של הדיסקו 2 מחייב שינויים והחלפת זרועות מעבר לגובה מסוים.
ולגבי מה ששאלת על td5. אין דיסקו1 td5, זאת גם קומבינה שלא פשוט לעשות כי צריך גם להחליף גיר ולהוסיף abs ועוד ועוד (או לעבוד על המחשב בצורה כלשהי שאין לי מושג אם אפשרית). כשנדב כתב td5 הוא התכוון לדיסקו 2.
דיסקברי 1 או 2, הוא בסיס לשיפורים הרבה יותר מכל suv אחר (אולי למעט פאטרול שעולה פי 3). במחיר של הגבהה לsuv עם ifs, אתה יכול לעשות לך מפלצת עבירות קטנה.
ובכל מקרה,
רכב שנת 94 עם קילומטראז כזה נמוך?
במיוחד בסרנים של לנדרובר, בהם לציריה אין שום תפקיד בהחזקת הנאבה.
איל, עד 2.5" אין מה לשנות, אולי רק את הקופלונג לצלב(בשני הרכבים), על זה יש ויכוח עדיין, אני שיניתי לצלב גיבור אחרי שנקרע לי אחד חדש בן 500 קמ וכן הרכבתי נכון והיה מקורי, אין הבדל בנסיעה עם הצלב.
הדיסקו 1 המתלה הקידמי זהה ל 2 , האחורי ב 1 לדעתי זוועה, מוטות רדיוס חלשים, הזרוע A הזאת מגבילה לא פחות.
את הזרועות וואטס ב 2 לא בעיה לשנות ויש גם מוצרים אפטרמרקט בגרושים, המתלה עובד מצויין בכל המצבים, ויש כאלה גם ששינו למוט פנהרד רגיל.
אין בעיה להשקיע וכמעט את כל התחזוקה בסמו עשיתי לבד
לזוקים הקטנים יש סקאלה אחרת בנוגע לעבירות. כשהזהירו אותי מזיק כבר הכנו נתיב חלופי. הגעתי לשם ולא היה צריך יותר מניסיון אחד, איטי ובטוח ואני מעיד על עצמי כנהג שיש לו עוד המון מה ללמוד.
אני רוצה רכב שטח בעל יכולת לגשת למקומות כמו זיק, עדשה, וורדית אשתאול וכו. זה נקרא מפלצת עבירות? גימני מוגבה עם נעילה אחורית עברו איתי שם בלי נזק ושבירות.
לגבי האקזמפלר הספציפי הזה קרץ לי שהוא ידני. לא מאמין באוטומט לשטח. כמו כן הקילומטראז נמוך עד חשוד ובגלל זה שאלתי אם מישהו מכיר.
אני כן רוצה שקט יחסי מתקלות משביתות בעיקר ואולי דיסקו 1 לא בדיוק האקזמפלר הראשון שתופס את ההגדרה אבל משהו בו קרץ לי
יוני היקר, שוב כמו שציינתי. לא בהיבט התחזוקה ולא בהיבט הנהיגה והמאמץ אלך על אוטומט.
גם הגימני שלי וגם הסמו ידניים ואני מבסוט מאוד.
Sent from my SM-N950F using Tapatalk