מ-1 בינואר 2019: חובת תיאוריה וטסט גם לרוכבי האופניים החשמליים
תגובה: מ-1 בינואר 2019: חובת תיאוריה וטסט גם לרוכבי האופניים החשמליים
יש סיבה לבן 15 וחצי להוציא רשיון A3 ולא A2 ??
אסף.
תגובה: מ-1 בינואר 2019: חובת תיאוריה וטסט גם לרוכבי האופניים החשמליים
מה שחשוב פה זה התאוריה.
אני מאד מסכים.
הטסט .. סתם כזה .. לראות אם אתה מצליח ליישם את התאוריה..
תגובה: מ-1 בינואר 2019: חובת תיאוריה וטסט גם לרוכבי האופניים החשמליים
תגובה: מ-1 בינואר 2019: חובת תיאוריה וטסט גם לרוכבי האופניים החשמליים
השלב הבא הסגמנט ימות. חבל.
אסף.
תגובה: מ-1 בינואר 2019: חובת תיאוריה וטסט גם לרוכבי האופניים החשמליים
תגובה: מ-1 בינואר 2019: חובת תיאוריה וטסט גם לרוכבי האופניים החשמליים
מבורך. בהחלט מבורך. נקווה שגם תהיה אכיפה מספקת. ההפקרות חייבת להיפסק.
טל.
Sent from my Mi MIX 2 using Tapatalk
תגובה: מ-1 בינואר 2019: חובת תיאוריה וטסט גם לרוכבי האופניים החשמליים
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
omri_t
לא ימות.
ולא תהיה אכיפה.
כל ילד עולה ונוסע איך שב"%ן שלו
הבוקר מטו%€ם אחד נסע והחליט לקצר מהמדרכה לתוך נתיב על כיכר בלי למצמץ או להסתכל בתנועה.
אוזניות באוזניים. בלי קסדה כמובן.
אם בטעות הייתי דורס אותו, למרות שזה 1000% באשמתו- אני הייתי בצרות.
אתה כל כך צודק.......
שום דבר לא ישתנה. לא ראיתי שוטר אחד שמוריד ילד מכלי כזה ולוקח את הכלי איתו למשטרה.
אם היתה אכיפה כזאת - מאסיבית - הורים כבר לא היו קונים את זה לילדים בני 12 ......
ובכל זאת -כיאה למדינת דמיקולו.... אליה וקוץ בה:
גיל הרכיבה המינימלי באופניים חשמליים הוא 14.
הגיל שבו מוציאים תעודת זהות הוא 16.
עכשיו - איך המדינה רוצה שילד שניראה לשוטר "קטן" יוכיח מי הוא ובן כמה ?.......
כבוד גדול למחוקקים :)
תגובה: מ-1 בינואר 2019: חובת תיאוריה וטסט גם לרוכבי האופניים החשמליים
תגובה: מ-1 בינואר 2019: חובת תיאוריה וטסט גם לרוכבי האופניים החשמליים
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
gilur
אתה כל כך צודק.......
שום דבר לא ישתנה. לא ראיתי שוטר אחד שמוריד ילד מכלי כזה ולוקח את הכלי איתו למשטרה.
אם היתה אכיפה כזאת - מאסיבית - הורים כבר לא היו קונים את זה לילדים בני 12 ......
:)
האמת היא שהיו כמה מבצעים בתקופת הפאניקה האחרונה, שבהם שוטרים עמדו מחוץ לבתי ספר והחרימו אופניים.
כמובן שהמשטרה לא תהיה מסוגלת לעשות את זה באופן קבוע.
תגובה: מ-1 בינואר 2019: חובת תיאוריה וטסט גם לרוכבי האופניים החשמליים
תבוא לתל אביב תראה אכיפה באופן יומיומי. מתמקדים באכיפת נסיעה על מדרכות ומעברי חציה, על הדרך שולחים רוכבים צעירים לבדוק אם הרב-קו שלהם טעון.
אסף.
תגובה: מ-1 בינואר 2019: חובת תיאוריה וטסט גם לרוכבי האופניים החשמליים
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
asafk
תבוא לתל אביב תראה אכיפה באופן יומיומי. מתמקדים באכיפת נסיעה על מדרכות ומעברי חציה, על הדרך שולחים רוכבים צעירים לבדוק אם הרב-קו שלהם טעון.
אסף.
א. אני שמח מאוד אם יש אכיפה
ב. ממה שאני יודע (ואתה כותב) אוכפים את מיקום הנסיעה. לא ראיתי שהורידו ילדים בגלל גיל (אבל אולי אני טועה והלוואי שכך)
(משום מה זאת אכיפה שקשה להם כניראה - בדיוק כמו שלא ראיתי שהורידו נהג אחד איטי מידיי מהכביש על חוסר השתלבות בתנועה / סיכון עוברים ושבים וכו')
נדב,
למיטב ידיעתי - 14 זה גיל המינימום בחוק אבל אני לא משוכנע
תגובה: מ-1 בינואר 2019: חובת תיאוריה וטסט גם לרוכבי האופניים החשמליים
יותר קל לתפוס בגיר...
Sent from my LON-L29 using Tapatalk
תגובה: מ-1 בינואר 2019: חובת תיאוריה וטסט גם לרוכבי האופניים החשמליים
גיל המינימום הוא 16
אידיוטי.
למה אידיוטי? כי זה גם הגיל שבו אפשר להוציא רשיון נהיגה אמיתי לקטנוע 125 סמ"ק. יש אחלה כלים יד-שניה במצב מצויין במחיר של אופנים חשמליים חדשים.
כולם מחרפים ומגדפים את ההורים שמציידים את הצאצאים שלהם באופניים עם בטריה. אבל עוד לא שמעתי ביקורת על הורים שקונים לבן-פורת-יוסף שלהם קטנוע שמגיע ל-100 קמ"ש.
לא רציתם אותם על אופנים ב-25 קמ"ש?... תקבלו אותם עם כפכפים על ג'וירייד ב-100 קמ"ש. תודו שזה גאוני. ללא ספק.
אהה - כבר אמר לי מישהו ברצינות - "קטנוע זה בסדר כי יש לו רשיון וביטוח"... כלומר אחרי ששילמו כסף למישהו תמורת חתיכת נייר וכבמטה קסם - זה בטוח ולגיטימי.
והכסף הוא הפואנטה כאן. זה עצם העניין - לייצר הכנסה למדינה ולטייקונים הסמוכים לצלחתה.
תכניסו לכם לראש (עם קסדה): בטיחות לא מעניינת אף אחד, כל עוד זה מייצר למדינה הכנסה.
תגובה: מ-1 בינואר 2019: חובת תיאוריה וטסט גם לרוכבי האופניים החשמליים
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
asafk
השלב הבא הסגמנט ימות. חבל.
אסף.
כל עוד לא ידרש רישוי וביטוח, זה מהלך מעולה. להעיף את הילדים מהכלים האלו ולהשאיר למבוגרים (שכבר יש להם רשיון).
דרור, אני מניח שלפחות חלק מההורים רואים בקטנוע כלי מסוכן יותר ולכן לא יקנו כזה.
תגובה: מ-1 בינואר 2019: חובת תיאוריה וטסט גם לרוכבי האופניים החשמליים
מהלך מבורך.
אין הבדל בין קטנוע או אופניים חשמליים שדוהרים ב 50 קמ"ש בכביש.
ההבדל היחיד הוא שנצא מנקודת הנחה שרוכב הקטנוע מכיר את חוקי התנועה, רוכב האופניים כנראה שלא=הוא זה שמסוכן יותר כי הוא לא צפוי.
רוכבי אופניים בכללי(אלה שרוכבים בערים וכו') עושים מה בא להם לראש, באין כניסה, באדום, נגד התנועה וכו' וכו', ועוד באים בטענות והאשמות לנהגים.
תגובה: מ-1 בינואר 2019: חובת תיאוריה וטסט גם לרוכבי האופניים החשמליים
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
נדב ש.
מהלך מבורך.
אין הבדל בין קטנוע או אופניים חשמליים שדוהרים ב 50 קמ"ש בכביש.
ההבדל היחיד הוא שנצא מנקודת הנחה שרוכב הקטנוע מכיר את חוקי התנועה, רוכב האופניים כנראה שלא=הוא זה שמסוכן יותר כי הוא לא צפוי.
רוכבי אופניים בכללי(אלה שרוכבים בערים וכו') עושים מה בא להם לראש, באין כניסה, באדום, נגד התנועה וכו' וכו', ועוד באים בטענות והאשמות לנהגים.
יש לך את זה ביותר הכללה? או שעכשיו תבוא ההתנצלות?
ולגבי הביטוח - כבר יש פרסומות על ביטוח רוכבים על חשמליים..
Sent from my LON-L29 using Tapatalk
תגובה: מ-1 בינואר 2019: חובת תיאוריה וטסט גם לרוכבי האופניים החשמליים
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
GodsFather
יש לך את זה ביותר הכללה? או שעכשיו תבוא ההתנצלות?
Sent from my LON-L29 using Tapatalk
למה הכוונה?