תגובה: המלצה לאופנוע דו"ש
Drz אופציה טובה.
אני טיילתי שניםעם חבורת ktmים רכוב על dr650, וסה"כ די עמדתי בקצבים.
בנוסף, יש לך את הwr250. קצת יותר שטח. קצת יותר יקר ועדין.
אתה צריך לקחת בחשבון שכל דו"ש יגרום לך להזיע כדי לרכוב איתם כשהם ירצו לעלות עליות קשות או קטעי עבירות. זה לא אופנוע לדברים האלו, ובכל טיול זה מגיע מתישהו. בגדול זה כמו לצאת עם ויטארה לטיול של רנגלרים. היתרונות הם שאתה יכול להגיע על הכביש, וכשהם יחפשו תחנת דלק או יתדלקו מבקבוקים, אתה תהיה עם מלא דלק.
הdr650 יותר פשוט מה 400, עם כסא יותר נוח ועם מומנט טוב, אבל אם אתה כבד או מתכנן להרכיב, אתה תצטרך להקשיח את המתלים.
תגובה: המלצה לאופנוע דו"ש
אני מפנטז על דו"ש גדול לטיולים קלים במדבר כבר הרבה זמן אבל כרגע זה לא בסדר העדיפויות.
יש ביד 2 DR Big בנפח 800 שנת 91 לדעתי בעשר.
קרוב יחסית לאספנות ויאפשר גם נסיעה מהבית שלך למרכז.
לדעתי כאופנוע תחביב לסופש ובתחזוקה 100% עצמית מבוססת הזמנת חלקים לא תהיה לך בעיה.
אני מעריך שה-650 נפוץ יותר.
אני מודיע לך מעכשיו שאני בא לקחת סיבוב מדי פעם [emoji12]
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
המלצה לאופנוע דו"ש
נדב פירסם למכירה ימאהה TT600.
דו״ש מאוד נחמד לתקופתו ואולי אף להיום.
צריך אבל רגל ימנית חזקה.
יש לי זכרונות של ראייה מטושטשת אחרי נפילות ונסיונות להתניע אותו אחרי נפילות אבל כשהוא נסע הוא נסע מצויין...
למכירה צמד אופנועי Yamaha TT600R שמתייבשים אצלי במחסן
https://r.tapatalk.com/shareLink?sha...8&share_type=t
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
תגובה: המלצה לאופנוע דו"ש
הביג/סופר-טנרה/אפריקה מסורבלים מדי לדעתי בשטח. היחיד מהקטגוריה הזו שבאמת יכול להיות אופנוע כיפי בשטח הוא האלפנט (קאג׳יבה), אם עוד שרדו מהם בארץ.
בקטגוריית ה-650, DR/XR הם אמינים ועמידים, אבל פחות ידידותיים.
ה-TT600R כמו שאני מוכר הוא הידידותי מכולם בקטגוריה הזו (לדעתי המשוחדת כמובן), וגם הקל מכולם - 130 ק"ג. המושב שלו נוח ואפילו אפשר להרכיב עליו בצורה סבירה, אבל אין לו מצבר וגם לא סטרטר אז צריך לבעוט...
אגב, לא צריך רגל חזקה במיוחד או משקל/גובה של שחקן פוטבול, צריך לרכוש את המיומנות ...
(אני זוכר איך הייתי מתעלל בחברים עם ה-DR, מניע אותו במכה ראשונה, מכבה ונותן להם להזיע ולקלל, ואז שוב מניע אותו במכה ראשונה. גם לי עשו את זה לפני שלמדתי את הטכניקה)
ה-DRz אופנוע חמוד, אבל סוג של מכונת תפירה, לא מרגישים בו את הכוח כמו בגדולים יותר.
אם הייתי צריך לבחור היום, הייתי הולך על WR425/450 עם סטארטר.
האופנועים שאצלי, אגב, שניים בעשר, רק היום ...
תגובה: המלצה לאופנוע דו"ש
נמצא בהתלבטות דומה.
מחפש דו"ש ידידותי למתחילים לטיולי סופ"ש במחיר שפוי עבורי (1.76 ס"מ, מעט מאוד ניסיון רכיבה בשטח) ועבור הבן (קצת יותר נמוך, עוד פחות ניסיון ממני).
בינתיים שכרתי לסופשבוע CRF250 מבחור נחמד מפרדס חנה (www.isrmoto.com)
לדעתי המחירים שלו שפויים לגמרי למי שמתנדנד כמוני ורוצה להתנסות בטיולי שטח בלי להתחייב על מקום חנייה מוגן/ביטוח/טסט/טיפולים.
לקחתי את האופנוע ליום טיול ברמות מנשה וחורשן (שכרתי ממנו גם ציוד מיגון מלא). ניסיתי שבילים לבנים מהירים, מעברי מים, שבילי חול וגם כמה סינגלים. הופתעתי כמה הרכיבה בשטח 'טבעית' גם ללא ניסיון והדרכה. האופנוע מאוד פשוט לתפעול, קל וסלחן למתחילים.
כמובן שמדובר על 250 סמ"ק אז מראש אין ציפייה לכוח מתפרץ ותאוצה מטורפת למרות שהופתעתי בקלות שבה הכלי מאיץ ל 100 קמ"ש בשטח.
גם בקטעים טכנים כאשר היו נפילות קלות, אין דרמה. המיגון עושה את העבודה, האופנוע לא נשבר בקלות ואין בעייה להרים אותו בחזרה.
דרך אגב, הבחור מפרדס חנה מוציא טיולי אופנועים מודרכים בכל הרמות לערבה, לרמת הגולן לרמות מנשה ולעוד איזורים. המחירים נראו לי סבירים לגמרי.
יאיר
תגובה: המלצה לאופנוע דו"ש
כל הדו"שים הישנים שנתנו כאן (TT,דיאר וכו'...)
הם אחלה לטיולים ארוכים אבל...
בתור בעלים של bmw f650 מודל 97 שאצלי כבר 10 שנים
הם מחייבים אחזקה אינסופית. כמו בג'יפ ישן תמיד יש מה לתקן
וזה מחייב הבנה ועבודה עצמית.
מצד שני אני יכול להגיד לך שברגע שאתה מבין מה אתה עושה
ומבין מאיפה להזמין את החלקים, מבחינה כלכלית מאוד מאוד זול!
ואם מדברים על אופנוע עם קירור אוויר אז בכלל הכל כל כך פשוט ונגיש .
אבל בתנאי שאתה מטפל לבד!
ולטפל לבד כוונתי הכל כולל הכל.
מבחינת חלפים: לאופנועים היפנים לא בעיה למצוא
ובזול (באתרים בחו"ל).
השורה התחתונה שלי: ביחס לכל רכב 4×4, אופנוע דו"ש זה משחק ילדים.
תגובה: המלצה לאופנוע דו"ש
אני הייתי בדילמה דומה לפני שלושת רבעי שנה
בהתחלה הלכתי על דוש DR650 כי רציתי גם טיולי כביש או עפר ארוכים.
גיליתי שעל הכביש לנסוע באופנוע זו פשוט סכנת נפשות.
כל הזמן חותכים אותך ובאופן כללי מתיחסים אליך כמו אל אוויר.
בשטח נהנתי מאוד אבל..
בכל פעם שהשטח נעשה קצת קשה המשקל של האופנוע מורגש
זה לא שהוא לא יכול לעבור שטח בינוני, פשוט הכל מגושם מאוד
ואם הוא נופל.. צריך הרבה טכניקה כדי להרים אותו (מבלי לשבור את הגב)
בקיצור טוב מאוד לדרכי עפר..
אפשר אפילו לעשות איתו סינגלים פשוטים, אבל ממש לא מומלץ!
מהר מאוד נשברתי וקניתי KTM FREERIDE
עולם אחר לגמרי!
קל זריז עבירות מדהימה.
באופנוע כזה אתה המגבלה לא האופנוע.
אבל.. אין מה לדבר על טיולי כביש.
גם טיולים ארוכים מאוד זה לא הצד החזק שלו, אתה סוחב הכל על הגב.
אז מה עדיף? במקרה שלי אופנוע שטח אמיתי לטיולי יום
וגיפ לטיולים ארוכים בנגב
המלצה לאופנוע דו"ש
אתם כבר עולים בתקציב...
הדור החדש יותר של האופנועים הוא סביב המאה קג.
זה כבר עולם אחר והרבה יותר נעים ונח לרכיבה.
אם מגיעים לשם אז הייתי ממליץ לשרול גם את השירקו שהוא גם נמוך יותר ואחד האופנועים המוצלחים יותר.
גם HM מעניינים...
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
תגובה: המלצה לאופנוע דו"ש
אתם קצת מתעלמים מעניין התקציב.
פות"ש מדבר על רף עליון של 25k (שאז אני מניח הוא בבעיית
תקציב מבחינת יישור קו).
Ktm זו רמת אחזקה שונה לחלוטין מיפני בסיסי.
תגובה: המלצה לאופנוע דו"ש
אני מוכרdr400 2002. במצב מצויין ועונה לגמרי לדרישות של פותח השרשור.
אם מעוניין דבר איתי
טל
0545422290
Sent from my ONEPLUS A6000 using Tapatalk
תגובה: המלצה לאופנוע דו"ש
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
יאיר_א
נמצא בהתלבטות דומה.
מחפש דו"ש ידידותי למתחילים לטיולי סופ"ש במחיר שפוי עבורי (1.76 ס"מ, מעט מאוד ניסיון רכיבה בשטח) ועבור הבן (קצת יותר נמוך, עוד פחות ניסיון ממני).
בינתיים שכרתי לסופשבוע CRF250 מבחור נחמד מפרדס חנה (
www.isrmoto.com)
לדעתי המחירים שלו שפויים לגמרי למי שמתנדנד כמוני ורוצה להתנסות בטיולי שטח בלי להתחייב על מקום חנייה מוגן/ביטוח/טסט/טיפולים.
לקחתי את האופנוע ליום טיול ברמות מנשה וחורשן (שכרתי ממנו גם ציוד מיגון מלא). ניסיתי שבילים לבנים מהירים, מעברי מים, שבילי חול וגם כמה סינגלים. הופתעתי כמה הרכיבה בשטח 'טבעית' גם ללא ניסיון והדרכה. האופנוע מאוד פשוט לתפעול, קל וסלחן למתחילים.
כמובן שמדובר על 250 סמ"ק אז מראש אין ציפייה לכוח מתפרץ ותאוצה מטורפת למרות שהופתעתי בקלות שבה הכלי מאיץ ל 100 קמ"ש בשטח.
גם בקטעים טכנים כאשר היו נפילות קלות, אין דרמה. המיגון עושה את העבודה, האופנוע לא נשבר בקלות ואין בעייה להרים אותו בחזרה.
דרך אגב, הבחור מפרדס חנה מוציא טיולי אופנועים מודרכים בכל הרמות לערבה, לרמת הגולן לרמות מנשה ולעוד איזורים. המחירים נראו לי סבירים לגמרי.
יאיר
אריק וסתיו הם נשמות טובות עם אחלה עסק. אני לקוח מרוצה שלהם כמעט שנה, כל חודש לפחות פעם אחת ואיתי עוד כמה חברים
מעולה למי שרוצה להתנסות ואו להנות בלי מחוייבות.
Sent from my LON-L29 using Tapatalk
תגובה: המלצה לאופנוע דו"ש
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
נדב42
הביג/סופר-טנרה/אפריקה מסורבלים מדי לדעתי בשטח. היחיד מהקטגוריה הזו שבאמת יכול להיות אופנוע כיפי בשטח הוא האלפנט (קאג׳יבה), אם עוד שרדו מהם בארץ.
בקטגוריית ה-650, DR/XR הם אמינים ועמידים, אבל פחות ידידותיים.
ה-TT600R כמו שאני מוכר הוא הידידותי מכולם בקטגוריה הזו (לדעתי המשוחדת כמובן), וגם הקל מכולם - 130 ק"ג. המושב שלו נוח ואפילו אפשר להרכיב עליו בצורה סבירה, אבל אין לו מצבר וגם לא סטרטר אז צריך לבעוט...
אגב, לא צריך רגל חזקה במיוחד או משקל/גובה של שחקן פוטבול, צריך לרכוש את המיומנות ...
(אני זוכר איך הייתי מתעלל בחברים עם ה-DR, מניע אותו במכה ראשונה, מכבה ונותן להם להזיע ולקלל, ואז שוב מניע אותו במכה ראשונה. גם לי עשו את זה לפני שלמדתי את הטכניקה)
ה-DRz אופנוע חמוד, אבל סוג של מכונת תפירה, לא מרגישים בו את הכוח כמו בגדולים יותר.
אם הייתי צריך לבחור היום, הייתי הולך על WR425/450 עם סטארטר.
האופנועים שאצלי, אגב, שניים בעשר, רק היום ...
האופנועים של נדב הם הצעה מאוד מעניינת
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
תגובה: המלצה לאופנוע דו"ש
אגב,
מבחינת תקציב.
הdr650 נמכר כחדש בארבעים וקצת.
יד שניה עם שנתיים שלוש על הכביש כבר נמכר ממש בזול. כולל אחד שניים שמפרסמים ב25-27.
לפני מיקוח.
לא חושב שבמחיר הזה יש לו מתחרים.
קירור שמן אוויר. שילוב מעולה של פשטות מכנית ויעילות. כשקניתי אותו לפני עשור פלוס, אלו היו השיקולים העיקרים (והגובה).
אצלי הוא נמכר באזור ה150,000 ק"מ, וכוחו עוד היה במותניו.
(עריכה: אני לא זוכר את הקילומטראז' המדוייק, אבל זה היה משהו באיזור. רכבתי עליו בערך 100,000 ק"מ, ואם היום לא היה לי צורך בנסיעות כביש יומיומיות ארוכות (בין 70 ל-120 ק"מ) אין ספק שהייתי קונה כזה שוב).
תגובה: המלצה לאופנוע דו"ש
אני הייתי בהתלבטות הזאת לפני כשנתיים.
ספוילר - בסוף קנית YAMAHA XT660Z...
ההתלבטות היתה בין דו"ש יחסית גדול שאפשר לרכב איתו לכל מסלול, לבין אופנוע שטח (צרצר מה שנקרא) שדורש עגלה והובלה לכל מקום.
הבעית לדעתי (בייחוד בדרום), היא לא רק ההובלה אלא גם אם תמצא את הרכב והעגלה כשתחזור. בקיצור הלכתי על דו"ש סינגל (חד צילינדר) כדי שיהיה זול וקל לתחזוקה. בנוסף, החלטתי שחוץ מלהגיע לבית קפה עם האשה ביום שישי ולחנות על מדרכה בתל אביב, אני לא מסתובב איתו ביום יום. רק טיולים !!!
שקלתי גם את ה- DRZ400 שנחשב למאוד מוצלח, אבל נסעיות ארוכות לשטח פחות נעים עליו.
אם אתה לא מתכנן שטח קשה ומתכנן להגיע רכוב לשטח, אני ממליץ על ה- XT660Z. בתקציב שלך נכנס 2010-2012 ויש שמורים.
2 דברים לשים לב:
1. האופנוע יחסית כבד (170ק"ג), יחסית לצרצרים אבל לא יחסית לבמוו למשל.
2. האופנוע גבוהה ומתאים לרוכבים שגובהם 1.75 ומעלה לפחות (יש ערכת הנמכה אם צריך).
אגב, פתאום אני רואה שיש כאן הרבה בעלי דוש"ים. אפשר לארגן טיול....
תגובה: המלצה לאופנוע דו"ש
סוג של "אפרופו דיאר 650":
למי שמכיר את פורום פולגז ומעניין אותו,
ממליץ להכנס לפורום "משקיענים" ולראות את
האובראול מנוע (בניה מחדש הכל כולל הכל) שעשיתי
לf650 שאצלי כבר 10 שנים.
ולמה אפרופו?
כי למרות שהאופנוע מלוקק ומטופל בפדנטיות
אני מצטער שלא הלכתי על דיאר 650.
אחרי כל מה שהשקעתי בו לחלוטין לא משתלם לי למכור
אותו ואנחנו בסוג של חתונה קטולית.
הוא עם צמיגי שטח מלאים, ונחמד מאוד בשטח
אבל דיאר ייתן לי הרבה יותר בשטח.
לא סתם האוסטרלים חולים עליו (והם מבינים כמה דברים
ברכיבות אדוונצ'ר אמיתיות).
תגובה: המלצה לאופנוע דו"ש
אל תצטער, יש לך כלי הרבה יותר מוצלח.
תגובה: המלצה לאופנוע דו"ש
אני עם DR650 כבר שנתיים.
זה אחלה פשרה למי שמשתמש באופנוע לכביש ולטיולים בשטח.
לשימוש משולב זה אחלה כלי
פשוט לאחזקה
מאפשר רכיבה רציפה של שעה בכביש
בשטח קצת כבד
תלוי מה אתה מחפש , אם אתה מוטה שטח ומכנן לעשות סינגלים והשטח נמצא קרוב לבית הייתי ממליץ על
DRZ400
CRF250L
אם אתה מתכנן טיולים ארוכים יותר הייתי ממליץ על
DR650
TENERRE
פשוט נראה לי שDR תמצא יחסית חדש בתקציב הזה.
חוץ מזה יש אחלה קבוצה של רוכבי DR.
תגובה: המלצה לאופנוע דו"ש
מנצלש -
נסיעה יומית מודיעין הרצליה מודיעין.
רמת שטח שבילים בלבד, כל דבר מעבר זה בונוס.
מתלבט בין טנרה ל....
Sent from my LON-L29 using Tapatalk
תגובה: המלצה לאופנוע דו"ש
מה התקציב?
VALUE FOR MONEY - טנרה או DR650