תגובה: המלצה לאוטם הברגות
אני גם מתכוון להחליף שמנים בקרוב, נראה לי שלאחר ניקוי ההברגות עם ספריי קרבורטור אפשר לשים טפלון נוזלי על ההברגות או משהו כזה:
Loctite Heavy Duty Threadlocker, 0.2 oz, Blue 242, Single https://www.amazon.com/dp/B000I1RSNS..._NEaDCbGG86T2P
תגובה: המלצה לאוטם הברגות
הבנתי שיש עניין גם של קורוזיביות ועמידות מול השמנים ככה שאני לא רוצה לנסות בלי לדעת שזה באמת מה שמתאים.
תגובה: המלצה לאוטם הברגות
בעבר תחת עינו המפקחות של אבי שהיה מכונאי של פעם הייתי נוהג למרוח לפקודתו rtv gasket maker על בורג הריקון, בקצה הרחוק שלו - טבעת דקה בהיקף.
תגובה: המלצה לאוטם הברגות
אני אוסיף את האוטם בהזמנה הבאה מאמזון ונראה..
לדעתי גם הטפלון הזה אמור להספיק (זה מה שיש לי בבית)
http://www.virax.com/index.php/en/p/...t/filetfix-iii
מי יודע?
תגובה: המלצה לאוטם הברגות
אל תשתמש ב 242 לקרטר. הוא דבק בחוזק גבוה יותר משהוא חומר אטימה.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
תגובה: המלצה לאוטם הברגות
למה לא לשים שייבה נחושת או אלומיניום?
ככה אפשר לסגור גם על רטוב, סלייב בעיית ייבוש והמתנה.
Sent from my LG-H930 using Tapatalk
1 קבצים מצורפים
תגובה: המלצה לאוטם הברגות
מדובר בבורג ללא שפה ככה שאי אפשר לשים שייבה או טבעת RTV. מצרף תמונה להמחשה:
קובץ מצורף 123045
בסוף מדובר בבורג בטרנספר שנפתח פעם בכמה שנים. אם זה יהיה חומר חזק ששוכב שם כמה שנים יהיו באמת הרבה קללות שישתחררו לאוויר בפתיחה הבאה.
אסף אם לא ה 242 אז מה מומלץ לאטימה?
תגובה: המלצה לאוטם הברגות
אה, צודק
Sent from my LG-H930 using Tapatalk
תגובה: המלצה לאוטם הברגות
לוקטייט 577 או 567
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
תגובה: המלצה לאוטם הברגות
זו לא הברגה קונית?
אף פעם לא שמתי חומרי איטום על ברגים כאלה ולא זוכר נזילות
Sent from my LG-H930 using Tapatalk
תגובה: המלצה לאוטם הברגות
רק מציין שמעולם לא נתקלתי בנזילות מהפקקי ריקון/מילוי בסמוראי.
ואגב פותח וסוגר יותר מפעם בשנה...
בעצם כל טיול רטוב פותח לבדוק את המצב..
Sent from my SM-A530F using Tapatalk
תגובה: המלצה לאוטם הברגות
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
omp
מדובר בבורג ללא שפה ככה שאי אפשר לשים שייבה או טבעת RTV. מצרף תמונה להמחשה:
א. מה שאסף אמר.
ב. גם להברגה כזו אתה יכול ליישם RTV על הכריכות החיצוניות.
מתחיל לסגור את הבורג כמה כריכות, מורח RTV על הכריכות שנותרו (וככה מבטיח שהחומר לא נכנס פנימה לתיבה), ומשלים סגירה.
תגובה: המלצה לאוטם הברגות
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
asafk
אל תשתמש ב 242 לקרטר. הוא דבק בחוזק גבוה יותר משהוא חומר אטימה.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
מה לגבי הטפלון הנוזלי?
תגובה: המלצה לאוטם הברגות
טפלון זה לאינסטלטורים תשתמש בצינורות מים בבית. לא ברכב.
טפלון לא עמיד לרעידות בכלל, גורם להברגות להשתחרר ברעידות.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
תגובה: המלצה לאוטם הברגות
שנים טפלון רגיל על הברגה קונית רק כדי שיהיה קל לפתוח בפעם הבאה
תגובה: המלצה לאוטם הברגות
בפקק של טרנספר/גיר ידני/סרן אפשר גם להסתפק בכלום (במילא מפלס הנוזל עד תחתית הבורג, אין סיבה לנזילה). בקרטר מנוע שייבת נחושת מקורית.
תגובה: המלצה לאוטם הברגות
זה לא נכון.
אם משהו לא תקין ויש נזילה מהפקק (ויש שני פקקים, לעתים גם הפקק ריקון הוא כזה), אז כשהרכב נוסע והשמן ניתז לכל הכיוונים בתוך הטרנספר, הפקק מתחיל להזיע, ואח"כ גם לנזול. לא ברמה שתגרום לאיבוד כל השמן, אבל בהחלט ברמה של טיפטופים מתחת לאוטו.
(באופן מפתיע, אצלי כל הפקקים הללו יבשים, גם בסרנים....וזה לנדרובר...)
תגובה: המלצה לאוטם הברגות
הפקקים האלה לא מתברגים לנצח פנימה ונופלים לתוך הגיר/טרנספר /ביצה/אחר נכון?
אולי בגלל שהם קוניים וככאלה הרווח בין ההברגות נסגר עד לכדי אטימה ללא חומרי אטימה?
Sent from my LG-H930 using Tapatalk