https://www.themarker.com/wallstreet/1.7284927
לוקחים מכל מדינה את היצרן הגרוע ביותר ומדביקים ביחד, כדי לקבל חברת-על לייצור מכוניות מצ'וקמקות.
Printable View
https://www.themarker.com/wallstreet/1.7284927
לוקחים מכל מדינה את היצרן הגרוע ביותר ומדביקים ביחד, כדי לקבל חברת-על לייצור מכוניות מצ'וקמקות.
אוי ואבוי פיאט ורנו ביחד זה הכי נמוך שיש
Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk
בשנה הבאה דאצ׳יה עם לוגו של ג׳יפ תקרא גראנד צ׳ירוקי.
אני כבר חזיתי את זה לפני שנה [emoji23]
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
כבר משווקים אותה בתור ניסאן פטרול..... לא?
אסף.
בהודו - בתור ניסאן טראנו
ניסן ממזמן כבר לא הברקה ולא מוצלחת, מאז המיזוג עם רנו זה לא אותה ניסן של פעם
Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk
רציתם חשמלית,רציתם אוטונומית , רציתם מכוניות שיסעו לבד ויתקשרו בניהן עצמאית ביידיש... קבלו.
קחו לכם , קחו , קחו קצת חרא.
דווקא נראה שלאחרונה יותר ויותר אוהבים פה רכבי שטח מצ'וקמקים... או שזה רק אחד ספציפי?
אני לא חושב שזה אחד ספציפי, זהו תהליך , תהליך של הסתגלות יותר מאשר אהבה כזו או אחרת.
"הצ'יקמוק של אתמול הוא הסטנדרט של מחר."
מסתבר שגם עם רכב לא מסוקס ובזול ועם לוגו שגורם לרוב להזדעזע אפשר לעשות את מרבית הדברים שעושים עם זה שמשדר יוקרה וטוחן את התקציב.
בסוף הם , ״הזולים״, רואים הרבה יותר שעות שטח מרובנו אז מה יותר טוב?
מי שהחיבור שלו הוא לסמל הסטטוס יגיד אוטומטית גיפ כמו אלו שאומרים אוטומטית ליכוד או מרצ או ש״ס ולא חשוב מה יקרה.
שכל אחד יחליט איפה הוא על הגרף
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
דרך אגב, זה תופס גם לגבי אנשים.
איחוד עסקי צריך ש 1+1 יצא 3, האיחוד של פיאט עם קרייזלר עשה היגיון, לקחו חברות עם מותגים טובים ומותגים פחות טובים ואיחדו ביניהם כדי לקבל רכבים טובים יותר.
לחבר את FCA עם רנו וניסאן זה לחבר רכבים ללא שום מכנה משותף, רכבים אפורים (רנו ניסן) מאוחדים עם רכבי נשמה (קבוצת פיאט עם כל האדום שם וקרייזלר עם כמה פנינים בקבוצה), אני מוכן להמר שזה יסתיים כמו קרייזלר דיילמר, איחוד שאין בו כלום שנועד לכישלון.
מסתבר שמספיק שתהיה זול וזה מספיק שיסמנו אותך כאנדרדוג "מפתיע". ואיך שהוא גם יחליטו שאתה עושה יותר שעות שטח... על בסיס מה? בחור אחד?
פעם היה פה רכב, שלא לומר ג'יפ בעגה המקומית בשם לאדה ניבה.
כמה רעות דובר עליו ובמקביל כמה בראש הוא נתן ועדיין נותן ללא מעט מהמותגים היותר נחשבים. וזה במצבו המקורי עם צמיגי שטח.
בחול יש עוד גרסאות כמו 5/4 דלתות וכד, שגם כן מרשימות ביכולתן.
וכן, גם הדאסטר כנראה עושה עבודה לא רעה. עם הזמן, הגבולות נהיים ברורים יותר, אבל יש כאלה שחוצים את המעטפת בהצלחה.
Sent from my LON-L29 using Tapatalk
לזכרוני הרעות שדובר עליו לא היו בנושא יכולות השטח שלו, אלא כל השאר...
בעוונותי, הייתה לי ניבה.
ואולי זו הייתה זכות לעבור תחנה כזו עם אקזמפלר שאכן נתן בראש להרבה נחשבים ויקרים ממנו בסדרי גודל.
אבל בואו נודה,
זו הייתה נבלה סובייטית שייחודה היה שבפשטותה, כל דבר כמעט נפתר עם חוט ברזל ולדרמן.
תחזוקה אינסופית ועיסוק אינסופי בבד״ח תוך כדי נסיעה כדי שהנבלה לא תפתיע אותך.
אני לא רואה איך דאסטר מודרני, פשוט ככל שיהיה, מסוגל להגיע לתכן הסובייטי המבריק והרקוב בעת ובעונה אחת של הניבה.
Slowly..