המשפחה גדלה ואיתה גם הרכב. שברולט ואן 4×4
הסיקס נהדר. אנחנו נהנים ממנו מאוד אבל ילד שלישי שהצטרף למשפחה והרצון לטיולים ארוכים יותר שכוללים הרבה ציוד. (ציוד צלילה, אופני הרים וכו..) והצורך בעוד פרויקט בבית. הביאו לחניה רכב נוסף.
הרכב: שברולט ואן 4×4 סטנדרטי. עם מערכת גז ברישיון. הגיע אחרי פחחות וצבע. ערום לגמרי מבפנים. מערכת חשמל רעועה ומזגן שלא עובד.
בתכנון:
ישור קו מכאני. צריך לישר את מוט ההגה להחליף בולמים ולסדר קצת את תא המנוע.
תיקוני חלודה בריצפה. המצב לא נוראי אבל אני לא סובל חלודה.
לסדר את מערכת החשמל.
לתקן את המזגן ולהתקין יחידה אחורית.
להחליף לוקר בגלגל ימין.
צמיגי שטח.
בפנים.
בידוד כל הרכב.
כיסאות קדמיים יקבלו תושבת מסתובבת ובחניות יפנו אחורה. שיפוץ הספסל האחורי ויצירת משענת שנשכבת אחורה והופכת את הספסל למיטה זוגית.
ובניית מדף בחלק האחורי שישמש כמיטה זוגית שניה.
התקנת מיכל מיים גדול עם משאבה.
מטבח מאחורה.
ועוד המון..
כרגע הכל תוכניות. נראה לאן נגיע.
https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...6a643f4ba9.jpg
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
תגובה: המשפחה גדלה ואיתה גם הרכב. שברולט ואן 4×4
בהצלחה. נראה כמו פרויקט כיף. שתף בסוף כמה תמונות
תגובה: המשפחה גדלה ואיתה גם הרכב. שברולט ואן 4×4
בסוף??שתף בכל הדרך
!!
Sent from my Redmi 6A using Tapatalk
תגובה: המשפחה גדלה ואיתה גם הרכב. שברולט ואן 4×4
לצבוע בדוגמת ה איי טים
ולהחליף לגריל GMC
חלום
בהצלחה
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
תגובה: המשפחה גדלה ואיתה גם הרכב. שברולט ואן 4×4
הרכב מתקדם. הותקן בידוד מלא רצפה דפנות וגג. כסא אחורי ל4 נוסעים שנפתח למיטה זוגית ועוד במה שמתחתיה מערכת מגירות מקרר ומיכל מיים 130 ליטר. מעליהה עוד מיטה זוגית
מערכת חשמל כפולה ועוד. יש גם ציליה עם מוטות טלסקופיים.
תוקן המזגן והותקנו מערכת מוזיקה ושקעים לטעינה.
נשאר ליצר מיכל מים נוסף למים חמים שיותקן בגחון להתקין את מערכת הגז שכבר נמצאת ברישיון. ולהתקין יחידת מזגן אחורית. גם כבר קיימת עם הצנרת.
לאחר כמה טיולים קצרים היה כל כך מפנק שזוגתי הציעה שנמכור את הסיקס ונתרכז בואנדורהhttps://uploads.tapatalk-cdn.com/201...d570f26837.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/201...2648825ba2.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/201...0e920376d8.jpg
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
תגובה: המשפחה גדלה ואיתה גם הרכב. שברולט ואן 4×4
מקסים! עושה חשק.
סיקס לא מוכרים. מקסימום מאחסנים.
תגובה: המשפחה גדלה ואיתה גם הרכב. שברולט ואן 4×4
אפשר להחנות אותו בתוך הונדורה.....
באמת נראה נהדר.
אסף.
תגובה: המשפחה גדלה ואיתה גם הרכב. שברולט ואן 4×4
אין סיכוי שהסיקס ימכר..
לכן הוחלט על הפרדת רשויות בטיולים.
טיולי משפחה עם הואנדורה, טיולי חברים עם הסיקס. מנפלאות האספנות.. ביטוח וטסט זולים מצבר הצרכנים עובר מרכב לרכב לפי הצורך.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
תגובה: המשפחה גדלה ואיתה גם הרכב. שברולט ואן 4×4
אשרייך. הייתי מתכנן כך שמיכל הגז יוכל לשמש גם לבישול כמו שנדב עושה וגם אולי לחימום מים למקלחת
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
תגובה: המשפחה גדלה ואיתה גם הרכב. שברולט ואן 4×4
הרכב נראה אחלה , קווים ישירים ופוטנציאל עצום. באמת עושה חשק.
נשמח (ואני בטוח לא היחיד פה) לקבל פירוט על מה שאתה עושה ברכב (למשל איזה בידוד הותקן , האם בנית את המיטה או שהכנסת לרכב משהו מוכן ?)
תמונות של התהליך יהיו אחלה במידה ותצליח לצלם.
בהצלחה בהמשך:cool:.
תגובה: המשפחה גדלה ואיתה גם הרכב. שברולט ואן 4×4
מדהים ממש, איך חווית הלינה ברכב? עשית משהו עם החלומות שתוכלו לישון עם אויר?
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
תגובה: המשפחה גדלה ואיתה גם הרכב. שברולט ואן 4×4
נראה לי שהוא כל הזמן מגשים חלומות, זה בטוח נותן הרבה אוויר... (:
Sent from my SM-A530F using Tapatalk
תגובה: המשפחה גדלה ואיתה גם הרכב. שברולט ואן 4×4
היתרון הגדול בלינה ברכב היא הפשטות.
מגיעים. משכיבים את המשענת והכל מוכן.
חלונות הצד אצלי נפתחים מעט ומאפשרים כניסת אויר אך גם כניסת יתושים. אני מתכנן וילונות רשת שיפתרו את המטרד.
מעבר לזה הנסיעה עצמה תענוג בכביש עם הבידודים והמזגן אבל קופצני מדי בשטח, זה לא רכב לטיולי שטח ארוכים.. פשוט הרבה פחות כיף בנסיעה בשטח מהסיקס הפתוח. העבירות מפתיעה לטובה.. האורך והכח יחד עם הגיר האוטומט והילוך כח אמיתי עושים את העבודה. החיסרון הבולט הוא רדיוס הסיבוב.. מידת הצמיגים אצלי 265/75/16 גדולה יחסית ומגבילה את ההיגוי.. גאנטים עם אופסט או ספייסרים ישפרו את המצב.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
תגובה: המשפחה גדלה ואיתה גם הרכב. שברולט ואן 4×4
אני חושב שמפסק גלגלים גדול יותר רק מגדיל את רדיוס התמרון.
הייתי מכוון אולי ל235/85r16... או אף 255/85r16... לאו דווקא לטובת עבירות אלא לטובת שיכוך הקופצניות.
מינימום משקל/רוחב מיותר מקסימום גובה גלגל
לרכב טיולים שני.. עם מעט קמ ובמצבו הנוכחי בלי תוספות משקל גדולות.. מעריך שהאמינות/בלאי לא יורגשו כתוצאה מעליית הקוטר.
הגנטים שיש לך עכשיו מזכירים לי דגם של אמריקן רייסינג... לדעתי כבר עם אופסט שלילי...
אגב, הקופצניות יכולה להיות מבולמים/קפיצים עייפים.
Sent from my SM-A530F using Tapatalk
תגובה: המשפחה גדלה ואיתה גם הרכב. שברולט ואן 4×4
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
e-Pit@m
אגב, הקופצניות יכולה להיות מבולמים/קפיצים עייפים.
או מלחץ אוויר גבוה מדי ..
תגובה: המשפחה גדלה ואיתה גם הרכב. שברולט ואן 4×4
היה לי רכב כזה שבשלב מוקדם יחסית החלטתי לזנוח את רעיון הקמפר.
הנסיעה בשטח מאוד קופצנית. הקפיצים שהותנו לרכב קשוחים מידי. מיעדים לנשיאת משקלים בשטח. כאשר הרכב ריק, נסיעת שטח = סיוט.
עוד אני זוכר שהמתכננים לא נתנו דעתם לכל הפרטים. למשל, מד המהירות נתן חיווי על פי היציאה מהגיר ולא מהטרנספר. נסעתי על הילוכי כוח במהירות נמוכה ומד המהירות הציג מהירות 60 קמ"ש.
בסוף הלך מנוע כעבור 1000 ק"מ, ללא שום סיבה נראית לעין.
רכשתי מנוע יד 2 וגם הוא היה דפוק. בעל המגרש החליף לי את המנוע אבל גם השני היה גמור.
לאחר ששילמתי פעמיים עבור פירוקים והרכבות נגמר לי האוויר.
הרכב עמד חצי שנה בחניה וכשהגיע קונה והציע מחיר הוגן, נתתי את הרכב. היום אני קצת מצטער...
רכב עם פטנציאל אדיר. לדעתי נשאר לי מתאם להתקנת מערכת גז חד נקודתית שמתאימה לרכב הזה. אתה מוזמן לקבלו במתנה.
שתצליח ותהנה.
ערן CJ
תגובה: המשפחה גדלה ואיתה גם הרכב. שברולט ואן 4×4
תודה על השיתוף.. ממה שאני מכיר דווקא המנוע הזה 5.7 בנזין tbi נחשב למנוע אמין ופשוט.. אצלי הוא עובד חלק וחזק. נקווה לטוב.
הרכב הזה לא מיועד לטיולי שטח ארוכים. בשביל זה יש את הסיקס.
הרכב הזה יסע שלוש אולי ארבע פעמים בשנה לטיול של כמה לילות עם מעט קילומטרים.. כניסות לשטח למסלולים קצרים ולא יותר.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
תגובה: המשפחה גדלה ואיתה גם הרכב. שברולט ואן 4×4
מגניב לאללה גוליית, תהנו ממנו מלא.
תגובה: המשפחה גדלה ואיתה גם הרכב. שברולט ואן 4×4