תגובה: בעיית התחממות ברכב
ולפני כן הוא לא התנהג ככה? או שלפני כן לא היה שעון דיגיטאלי?
תגובה: בעיית התחממות ברכב
לא התנהג ככה.
התחמם לי פעם ראשונה בשטח בזחילה ביום חם באמצע אוגוסט .
לא ברור לי למה אם הפן לא תקין. שהרכב מותנע מחדש, הטמפ כן יורדת ואז שוב עולה.
תגובה: בעיית התחממות ברכב
רדיאטור נשטף - הכוונה במכון? עם חוטר?
תגובה: בעיית התחממות ברכב
לא.
בבית עם צינור גינה.
עקב העלות מול תועלת של רדיאטור חדש. הוחלט לא לקחת למכון אם הבעיה היא הרדיאטור אז חדש יבוא במקומו(400 שקלים )
אבל למה הכיוון זה הרדיאטור אם רק בעמידה ממושכת או בזחילה הרכב מטפס לאט לאט בטמפ?
אשמח ללמוד :cool:
תגובה: בעיית התחממות ברכב
אני לא שולל שזה לא אשמת הפאנקלאט. אני נמנה על אלה שתומכים בעד קיבוע הרכיב במצב נעול ברכבים מיושנים... גם אני חשדתי בשלי דאז וזכיתי לקבל מחבר אחד משופץ תמורת שלי. יש מדריכים ברשת איך לפתוח - למלא מחדש שמן סיליקוני ולסגור.
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
תגובה: בעיית התחממות ברכב
דווקא הבנתי מקריאה שלא מומלץ כל כך לקבע אלה להחליף. מבחינת פתיחה והתעסקות.... חדש עולה עם משלוח 62 דולר.
השאלה אם זה הכיוון או שזה פלסטר.
תגובה: בעיית התחממות ברכב
בנוגע לרדיאטור, תן למכון רדיאטורים לעשות את העבודה הזאת בשבילך. הכלים שלהם והמקצועיות שווה הכל. אם תרצה המלצה על מכון רדיאטורים במרכז אשמח לתת לך הכוונה.
מה מצב המשאבת מים ? מתי הוחלפה ?
תגובה: בעיית התחממות ברכב
הבעיה התחילה שהרכב הרתיח את המים בעודפים.
הייתי במכון רדיאטורים, שם הוחלף טרמוסטט ופקק.
הבעבוע עבר,
ההתחחמות האיטית בעמידה או זחילה,
נשארה.
תגובה: בעיית התחממות ברכב
תגובה: בעיית התחממות ברכב
400 שקל רדיאטור ו60 ומשהו דולר לפאנקלאטש... הייתי מחליף את שניהם.
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
תגובה: בעיית התחממות ברכב
איזה צינור גינה (קוטר) והאם היה לחץ?
ניסית לסגור כל פעם פתח אחר?
תופעות זהות היו ב 307 2003 של הבת שלי.
בשבת האחרונה פרקתי רדיאטור וניקיתי (צינור 3/4, ספיקה ולחץ גבוהים), כל פעם מפתח אחר ותוך סגירה ושחרור של פתחים שונים.
ניקינו גם את מיכל העיבוי.
הרכב שהיה תמיד על 90 מעלות לא עובר עכשיו את ה 70.
אולי יש לך סתימות במעברי המים במנוע?
הדלקת חימום בתוך הרכב מסייעת?
חשבת על מאוורר חשמלי נוסף לפני הרדיאטור?
תגובה: בעיית התחממות ברכב
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ש01
הרכב שהיה תמיד על 90 מעלות לא עובר עכשיו את ה 70.
נשמע כאילו התרמוסטט נשאר על מצב פתוח.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ש01
חשבת על מאוורר חשמלי נוסף לפני הרדיאטור?
זה לשים פלסטר על פצע פתוח.
פותח הנושא - בדוק את החיווט ליוניט חום מנוע.
תגובה: בעיית התחממות ברכב
ב307 זה תרמוסטט חשמלי לא מכני, הולך בשלב מסוים ולא זול להחלפה.
Sent from my iPhone using Tapatalk
תגובה: בעיית התחממות ברכב
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
Asaf.Y
נשמע כאילו התרמוסטט נשאר על מצב פתוח.
זה לשים פלסטר על פצע פתוח.
פותח הנושא - בדוק את החיווט ליוניט חום מנוע.
נכון אבל,
גדלתי בערבה.
אצלנו, לכל רכב זה מה שהיו עושים וכך הרכבים לא היו מתחממים גם בסדום בצהריים של אוגוסט.
תגובה: בעיית התחממות ברכב
הייתה לי גם בעיית התחממות בפוראנר 96, החלפתי משאבה, פאן קלאץ', תרמוסטט, רדיאטור וכו' וכו'.... בסוף הסתבר שהייתה בעיית קומפרסיה בראשי מנוע בגלל שיוף יתר לפני החלפת אטם. הוחלפו הראשים והבעיה נפתרה.
לא נראה לי שזה הסיפור פה כי הרכב מתקרר בעת הגברת טורים. יותר נשמע כמו פאן קלאטש שכבר לא תופס טוב.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
תגובה: בעיית התחממות ברכב
הפוך גוטה... פאן קלאץ' מחליק לא יתפוס ביותר טורים...
הוא רק יחליק יותר...
תגובה: בעיית התחממות ברכב
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
nitzann84
דווקא הבנתי מקריאה שלא מומלץ כל כך לקבע אלה להחליף. מבחינת פתיחה והתעסקות.... חדש עולה עם משלוח 62 דולר.
השאלה אם זה הכיוון או שזה פלסטר.
תקבע את הפאן קלאץ׳ - זה די פשוט וייתן לך כיון.
אגב טמפ׳ מעל 90 זה תקין, אם היית אומר מעל 105 ביום חם בעמידה בפקק הייתי אומר שזה גבוה ודורש בדיקה.
Sent from my iPhone using Tapatalk
תגובה: בעיית התחממות ברכב
רדיאטור חדש עולה כ600 שח.
תחליף ותפטור את הבעיה.
לגבי הפאן קלאץ'. עשיתי פה בפורום מדריך לשיפוץ.
Sent from my SM-G970F using Tapatalk
תגובה: בעיית התחממות ברכב
אז ככה.
בשביל להבין וללמוד.
מערכת הקירור מורכבת מרדיאטור, מאוורר,טרמוסטט.
למה הכיוון הוא הרדיאטור?
תפקיד הרדיאטור זה לשמור על חום מנוע בטווח המתאים.
ותפקיד המאוורר לתת מענה שאין רוח נגדית. מכאן שאם הרכב מתחמם לאיטו בעמידה, למה דווקא הרדיאטור חשוד?
בנוגע לראש מנוע, אין סימנים של מים בשמן, אין הרגשה בסחיבה. או משהו כזה.
האם יכול להיות, שדווקא הגיר מתחמם? עובר צרך החליל ברדיאטור ומחמם את כל העסק?
אין לי בעיה להחליף מה שצריך ומעדיף לא לנסות קיצורי דרך, אם החשד הוא הפן הוא יוחלף לחדש.
מצד שני, אני שומע את הפן עובד, במיוחד על LOW שם הטמפ יורדת יחסית מהר.
משאבת מים לא יודע מתי הוחלפה, במכון אמרו שיש סרקולציה טובה.
בקשר לניקיון, צינור גינה פשוט, לא יודע כמה לחץ. גם לא יצא מי יודע לכלוך, האם יכול להיות שדווקא הבעיה היא אוויר במערכת?
האם אם כן, הרכב לא היה אמור להתחמם גם בנסיעה? כנל הרדיאטור?
תודה למשיבים וכיף ללמוד, רכב שטח "רציני" ראשון....ויש המון ללמוד.]
- - - Updated - - -
אני רק אציין שהקיה ידועה בעלת מזג חם שאוהבת להתחמם.
בארץ כבר פתרו את זה לא מעט אנשים בהחלפת כל העסק לחשמלי.
האם הפן קלאץ צריך להפסיק להסתובב מיד עם כיבוי המנוע.?
ראיתי ביוטויוב כל מיני שיטות מעצירה עם היד, עד החדרת עיתון.
נראה לי די תמוהה בהנחה שהוא לא הבעיה אני מייצר לי בעיה חדשה, או צלע מאוורר שבורה , או פחות אצבע.