ייעוץ איך להתנהל עם חלקים שנתקעו במכס
שלום חברים
הזמנתי
מגדלי בולמים קדימה אחורה בהזמנה אחת.
חיזוקי סרן ומיגון ביצה בהזמנה שנייה.
שתי החבילות נקנו מlror ונשלחו ע"י ushops
חיזוקי סרן ומיגון ביצה כבר הזמנתי בעבר ועבר חלק
החלקים מיועדים לרכב אספנות, אם זה יכול לעזור?
איך לפעול? המון תודה https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...6fe7b3336d.jpg
Sent from my SM-N950F using Tapatalk
תגובה: ייעוץ איך להתנהל עם חלקים שנתקעו במכס
מה אומר הנוהל ליבוא חלפים לאספנות?
בתור התחלה תלמד את הנוהל ותבין אם יש לך קייס.
חלק מהחלקים לא תמימים
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
תגובה: ייעוץ איך להתנהל עם חלקים שנתקעו במכס
חצי הכוס המלאה: תכל"ס יש לך אופציה של לנטוש במכס - יכל להיות יותר גרוע: לשלם על משלוח חזרה למוכר (אחרת משלמים דמי אחסנה יומיים במכס לנצח) + המוכר לא מסכים לתת החזר.
הייתי מחפש את ה- PDF של הנוהל, מבין מה הקייס שלי ואז במידה ויש קייס מנסה להגיע לבד עם ה- PDF לשחרר. אם אתה מבין שאין לך קייס - הייתי מנסה להתייעץ עם מעבדה לראות אם הם יכולים להציל, ואם גם זה לא - אז לנטוש.
תגובה: ייעוץ איך להתנהל עם חלקים שנתקעו במכס
מוטי,
בוא אני אסביר לך מה קרה.
יושופס השיקו שירות חדש של קונים עבורך חלפים, ועל מנת שתשתמש בשירות שלהם, כל מי שמזמין דרכם חלקים לא דרך השירות הם טוענים לקושי בשחרור החלפים ושולחים אותך לשחרר לבד.
קרה לי כבר 3 פעמים מאז השקת השירות, טענו לקשיים שמערימים עליהם במכס, שלחו אותי לשחרר לבד.
כששאלתי במכס מה הבעיה (כמו שיושופס טענו) לא ידעו על מה אני מדבר, שלחו אותי ללשכת המסחר (שהם בעצם חברה כמו החברה שמשחררת עבור יושופס- געש עמילות מכס) . בלשכת המסחר לקחו ממני את כל הטפסים (וגם אותם שאלתי עם הכל בסדר בטפסים, ואין שום בעיה), בדקו ואמרו שהכל בסדר, החתימו אותי על טפסים, חייבו 250 שקל והפלא ופלא החבילה אצלי.
אני מאז לא משתמש בשירות של יושופס במיוחד לא בכל הקשור לחלקי חילוף לרכב.
ייעוץ איך להתנהל עם חלקים שנתקעו במכס
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
moriseven
מוטי,
בוא אני אסביר לך מה קרה.
יושופס השיקו שירות חדש של קונים עבורך חלפים, ועל מנת שתשתמש בשירות שלהם, כל מי שמזמין דרכם חלקים לא דרך השירות הם טוענים לקושי בשחרור החלפים ושולחים אותך לשחרר לבד.
קרה לי כבר 3 פעמים מאז השקת השירות, טענו לקשיים שמערימים עליהם במכס, שלחו אותי לשחרר לבד.
כששאלתי במכס מה הבעיה (כמו שיושופס טענו) לא ידעו על מה אני מדבר, שלחו אותי ללשכת המסחר (שהם בעצם חברה כמו החברה שמשחררת עבור יושופס- געש עמילות מכס) . בלשכת המסחר לקחו ממני את כל הטפסים (וגם אותם שאלתי עם הכל בסדר בטפסים, ואין שום בעיה), בדקו ואמרו שהכל בסדר, החתימו אותי על טפסים, חייבו 250 שקל והפלא ופלא החבילה אצלי.
אני מאז לא משתמש בשירות של יושופס במיוחד לא בכל הקשור לחלקי חילוף לרכב.
מוריס, עשית קצת סלט אבל נתת נקודה חשובה לפותח השרשור.
לא הציגו לך את המסמך המקורי שבו נפסלה החבילה. תבקש לראות אותו...
מרבית החברות משתמשות בשרות של געש לשחרור. וגעש יודעים את העבודה בעיקרון.
מוזר שהחלקים מלכתחילה נעצרו. לא מדובר בפריטים שהתאור שלהם אמור למשוך אש לפי רשימות האיסורים אבל החשבוניות וההצהרה של החבילה חסרים כאן
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
תגובה: ייעוץ איך להתנהל עם חלקים שנתקעו במכס
בועז זה דרך USHOPS, געש לדעתי לא נוגעים במוצר (אלא אם געש זו החברה שמפעילה את הUSHOPS).
תדרוש מUSHOPS להחזיר את המוצר ללקוח, תראה מה יקרה. אתה שילמת מראש שהמוצר יגיע אליך עד הבית. לא הגיע, שיחזירו לשולח.
תגובה: ייעוץ איך להתנהל עם חלקים שנתקעו במכס
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
boaz avrahami
מוריס, עשית קצת סלט אבל נתת נקודה חשובה לפותח השרשור.
לא הציגו לך את המסמך המקורי שבו נפסלה החבילה. תבקש לראות אותו...
מרבית החברות משתמשות בשרות של געש לשחרור. וגעש יודעים את העבודה בעיקרון.
מוזר שהחלקים מלכתחילה נעצרו. לא מדובר בפריטים שהתאור שלהם אמור למשוך אש לפי רשימות האיסורים אבל החשבוניות וההצהרה של החבילה חסרים כאן
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
בועז, שום סלט. אני אומר לך שגעש קיבלו את ההוראה הזאת מיושופס, אחרת לא ברור למה אני כן מצליח לשחרר את החבילות בלי שום בעיה ובמיוחד בלי זכר לבעיה מול המכס שהנציגה של יושופס מעלה בפניי.
Sent from my iPhone using Tapatalk
ייעוץ איך להתנהל עם חלקים שנתקעו במכס
מיכה,
געש היא חברה מרכזית שמתמחה בעמילות מכס.
היא נותנת שרותי עמילות למרבית החברות שאנחנו מתעסקים איתם לרבות ushops אשר מבצעים את המשלוחים בין אם בעצמם או באמצעות בלדרים אחרים.
השמות שאנחנו מכירים הוא נותן השרות הראשי שעובד עם קבלני משנה.
כאמור ברוב המקרים מי שמסווג ומשחרר את החבילות זה געש(!)
מוריס-
זה שאתה מקיש מה שנראה לך הגיוני אינו הופך את העניין לעובדה מוגמרת. במיוחד כאשר אינך מכיר את העובדות המלאות ואינך מכיר את תהליך היבוא מאחורי הקלעים.
געש לא מקבלת שום הוראה מיושופס או כל לקוח אחר.
היא מקבלת תיק יבוא שאותו תפקידה לשחרר בהתאם לנוהלי המכס ועל זה נשענת מקצועיותה.
רק אציין שבשביל כל משלח מדובר בבלבול מח לא נורמלי להתעסק עם חבילות חריגות או שנעצרו. מה שהכי נח והכי זול זה שהכול זורם בלי השקעה של כח אדם נוסף.
אתה לא יכול להצביע אפילו מה הרווח שלהם מלעצור לך את החבילה.
אני יכול לומר שיש חברות שנתפסות מפעם לפעם במכס ככאלו שאינן מקפידות על סיווג אותנטי ואז המשלוחים של אותם חברות יעברו ביקורת יותר קפדנית וההשפעה עלינו תהיה בפסילה מוגזמת ועיכובים בשחרור הכללי.
לא יודע לומר אם זה המצב ב ushops אבל העליתי נקודה למחשבה...
בועז
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
תגובה: ייעוץ איך להתנהל עם חלקים שנתקעו במכס
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
boaz avrahami
מיכה,
געש היא חברה מרכזית שמתמחה בעמילות מכס.
היא נותנת שרותי עמילות למרבית החברות שאנחנו מתעסקים איתם לרבות ushops אשר מבצעים את המשלוחים בין אם בעצמם או באמצעות בלדרים אחרים.
השמות שאנחנו מכירים הוא נותן השרות הראשי שעובד עם קבלני משנה.
כאמור ברוב המקרים מי שמסווג ומשחרר את החבילות זה געש(!)
מוריס-
זה שאתה מקיש מה שנראה לך הגיוני אינו הופך את העניין לעובדה מוגמרת. במיוחד כאשר אינך מכיר את העובדות המלאות ואינך מכיר את תהליך היבוא מאחורי הקלעים.
געש לא מקבלת שום הוראה מיושופס או כל לקוח אחר.
היא מקבלת תיק יבוא שאותו תפקידה לשחרר בהתאם לנוהלי המכס ועל זה נשענת מקצועיותה.
רק אציין שבשביל כל משלח מדובר בבלבול מח לא נורמלי להתעסק עם חבילות חריגות או שנעצרו. מה שהכי נח והכי זול זה שהכול זורם בלי השקעה של כח אדם נוסף.
אתה לא יכול להצביע אפילו מה הרווח שלהם מלעצור לך את החבילה.
אני יכול לומר שיש חברות שנתפסות מפעם לפעם במכס ככאלו שאינן מקפידות על סיווג אותנטי ואז המשלוחים של אותם חברות יעברו ביקורת יותר קפדנית וההשפעה עלינו תהיה בפסילה מוגזמת ועיכובים בשחרור הכללי.
לא יודע לומר אם זה המצב ב ushops אבל העליתי נקודה למחשבה...
בועז
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
בועז, אתה לא מכיר אותי ולא יודע מה הידע שלי בייבוא אז אל תפסול כאילו רק אתה מומחה בנושא.
אני גם חשבתי על האופציה שכנראה יושופס שיחקו עם הסיווגים או אפילו עם החשבוניות על מנת להרוויח יותר ועלו עליהם אבל זה לא מסביר את זה שאני בא עם אותם מסמכים מיושופס ורואים שזה מהם ורואים במסמכים שגעש הוא העמיל מכס, לפי מה שאתה טוען זאת אומרת שמבחינת המכס עדיין היו צריכים להקשות עליי אבל זה לא קורה ואני משחרר את החבילות בקלות בלי שום שאלות.
משיחות עם הנציגות של יושופס, אני מבין בין השורות וטוען שזאת שיטה לנסות לדחוף אותי לשירות חלפים, זה מה שהם רוצים במיוחד כאשר רוב הייבוא שלי הוא חלפים לרכב(מחזיק 3 רכבי אספנות, הארלי והג'יפ) .
והחבילות לא היו חריגות, היה רדיאטור כמו אצל פות"ש פה והיה פתחי אוויר למכסה מנוע לג'יפ.
חבל מבחינתם, הם מפסידים אלפי שקלים ששילמתי להם בחודש.
והיום ממש לא צריך אותם עם השירות של אי ביי גלובל, מחירי השילוח שלהם אפילו יותר טובים. היתרון של יושופס היה רק מהירות השילוח אבל גם בזה הם כבר מפספסים.
אתה מוזמן להתקשר ולשמוע את המקרה האחרון ואם אתה חושב שאתה יכול להשפיע ולשנות ישנם כמה דברים שאני חושב שצריך לשנות ולעדכן מול רשויות המכס 050-6001360
2 קבצים מצורפים
תגובה: ייעוץ איך להתנהל עם חלקים שנתקעו במכס
זה מה שקיבלתי מהם היום
באחד הוסיפו גם מעבדה משום מה קובץ מצורף 126473קובץ מצורף 126474
צירפתי את הנוהל לאספנות
מצטער על חוסר הזמינות. בדיוק התחלתי קורס קצינים ואני מנסה לשלב הכל.
Sent from my SM-N950F using Tapatalk
https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...9cbd049aaa.jpg
תגובה: ייעוץ איך להתנהל עם חלקים שנתקעו במכס
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
מוטי טויוטה
שלחתי שאלה בווטסאפ לבודק מ. הרישוי אם אישור המוסך מספיק או גם וגם.
אישור מוסך אני מניח שתשיג בלי בעיה מיוחדת
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
תגובה: ייעוץ איך להתנהל עם חלקים שנתקעו במכס
אם מישהו מכיר מישהו שמכיר מישהו שיכול להוציא מכתב כזה אני אשמח עם לוגו ומספר מוסך מורשה משרד תחבורה
אני מוסך ______ מאשר שחלקים הנל מספר קטלוגי _______מתאימים ל רכב מסוג סמוראי מספר ________
החלקים הנל לא חלקי בטיחות ומשמשים מיגון חיזוק ותושבות.
על החתום מוסך ______
חתימה ודף עם לוגו
אני אשמח, גם בתשלום
כמובן אראה תמונות של החלקים וכו
Sent from my SM-N950F using Tapatalk
תגובה: ייעוץ איך להתנהל עם חלקים שנתקעו במכס
העלו פה נק' מעניינת - אתה באמת לא קיבלת את טופס העיכוב המקורי. בגלל זה גם היה לי מוזר שלא מאיימים עליך שאם תוך 30 יום לא תמצא פתרון יתחילו לגבות דמי אחסון יומיים - זה מה שכתוב בטופס המקורי מניסיון אישי. עשית את הבירורים לבדוק מה באמת המצב?
תגובה: ייעוץ איך להתנהל עם חלקים שנתקעו במכס
לא מוצא את האשכול של ייבוא חלקים..
בכל מקרה,אחרי שביצעתי עשרות קניות של מוצרים שונים לרכב נתקעו לי רפידות בלם יד במכס.
רפידות לרכב אמריקאי של חבר federal mogul בעלי תקן DOT ולפי המדריך של משרד התחבורה.
לקחתי את המשלוח היקר יותר דרך dhl כמו תמיד...
היום שלחו לי מייל שהחבילה שלי לא מאושרת לייבוא בכלל שחסר תקן אירופאי (נכון למה שיהיה )...מכיוון שהמשלוח הוא גלובל שיפינג של אמזון והם ישלחו רפידות חדשות עוד פעם עד שזה יעבור את הטמטום...אבל רבבק...למה ללכת ראש בקיר..הייתי בטוח שעברנו כבר את התקופה הזאת של הנפצות חוסר תקנים למוצרים של חברות עולמיות שעברו סטנדטיזציה במכוני תקנים שהוקמו עוד לפני קום המדינה....
לא ברור
תגובה: ייעוץ איך להתנהל עם חלקים שנתקעו במכס
מה אתה לא מבין?
על ידי הערמת חסמים על תחרות חופשית, ירוויחו מקורבים ומשלמי שלמונים.
ייעוץ איך להתנהל עם חלקים שנתקעו במכס
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
IlanHadar
מה אתה לא מבין?
על ידי הערמת חסמים על תחרות חופשית, ירוויחו מקורבים ומשלמי שלמונים.
מה אתה לא מבין?
רפידות זה חלק בטיחותי ויש בנוהל הגבלות לגביו.
שתף אותנו בבקשה כמה כסף אתה קונה באינטרנט מחול לעומת כמה בארץ.
ואקל עליך , נתמקד רק בג׳יפ.
אני מנחש שהתשובה שלך תסתור את התאוריה שניסית לפתח בתגובה הקודמת
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
תגובה: ייעוץ איך להתנהל עם חלקים שנתקעו במכס
אתה חי בקרב מוסכינו?
ראית איזה רפידות זבל שמים, שמורשים לפי תקן ז' של מוסד תחת בסין?
השבוע החלפתי בג'יפ רפידות זבל של הזבל ששמו במוסך, לא אנקוט בשם היצרן, אבל זה אחד הנמכרים ביותר בארץ, זבל ברמה לא תאומן.
מופאר מקורי באמזון עולה דומה.
תגובה: ייעוץ איך להתנהל עם חלקים שנתקעו במכס
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
IlanHadar
אתה חי בקרב מוסכינו?
ראית איזה רפידות זבל שמים, שמורשים לפי תקן ז' של מוסד תחת בסין?
השבוע החלפתי בג'יפ רפידות זבל של הזבל ששמו במוסך, לא אנקוט בשם היצרן, אבל זה אחד הנמכרים ביותר בארץ, זבל ברמה לא תאומן.
מופאר מקורי באמזון עולה דומה.
לפני כמה שנים התקנתי אצל אחד הגורואים רפידות וצלחות ממלאי שניתן להשיג בארץ. פדרו או משהו דומה.
יוצא מהמוסך בודק והאוטו לא מתקרב לנעילת גלגלים. ממש מסוכן.
אחרי מאתים קמ הבנתי שזה לא ישתפר וחזרתי למוסך להתבכיין.
שלח אותי מעבר לכביש לעשות בדיקה על הגלילים של מכון הטסטים.
לתדהמתי אמרו שאני בסדר גמור.
אחרי חודש הבאתי בחזרה מביקור בארהב סט צלחות קדמיות EBC ורפידות הוק לכל האוטו.
ההבדל בכח הבלימה בלתי נתפס.
גם לא מובן איך במכון טסטים אמרו שאני בסדר...
אז מהסיפור אתה מבין שאני לא מאמין לתקנים אבל אני משוכנע שהלבנטיניים ירכשו גם יותר גרוע אם היבוא יהיה חופשי ובלי מגבלות
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
תגובה: ייעוץ איך להתנהל עם חלקים שנתקעו במכס
Ferodo.
מי שחי בעולם האופנועים מכיר, שניתן לקבל עוצמות בלימה חזקות בהרבה מהמקורי בלי קשר לאיכות או מחיר. רפידות סינטר, גם של חברות לא נחשבות יבלמו חזק יותר(ויאכלו את הדיסקים הרבה יותר מהר), מרפידות רגילות של חברות נחשבות.
לגבי בדיקה במכון טסטים,
הם בודקים בעיקר שעוצמת הבלימה שווה בשני הצדדים.
תגובה: ייעוץ איך להתנהל עם חלקים שנתקעו במכס
מה זה סינטר ואיך מאתרים כזה ?
הרחב בבקשה
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94