תגובה: טור דעה ב-YNET רכב
תגובה: טור דעה ב-YNET רכב
בתור אחד שחייב לנסוע באוטו כי אין אלטרנטיבה אחרת. או להתפטר ולחפש עבודה אחרת.
כל מילה פצצה !
ותודה לביא על התרגום ללינק פועל ;)
Sent from my iPhone using Tapatalk
תגובה: טור דעה ב-YNET רכב
ציפיתי לראות יותר טיעונים עובדתיים המציגים את התעמרות משרד התחבורה באזרחים (ולא חסרים כאלה, כן?) על חשבון חצי מהאמירות הדמגוגיות.
למרות זאת, רוח הדברים מדויקת. הלוואי ונתעורר... הנה, קיבלנו הזדמנות שלישית.
תגובה: טור דעה ב-YNET רכב
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
Mor Gurevich
ציפיתי לראות יותר טיעונים עובדתיים המציגים את התעמרות משרד התחבורה באזרחים (ולא חסרים כאלה, כן?) על חשבון חצי מהאמירות הדמגוגיות.
למרות זאת, רוח הדברים מדויקת. הלוואי ונתעורר... הנה, קיבלנו הזדמנות שלישית.
בכל זאת .... ynet...
Sent from my iPhone using Tapatalk
תגובה: טור דעה ב-YNET רכב
במדינה שבה הראש מאשים את כולם והוא ברור(עאלק) שלא אשם אז די ברור שכל שאר "שרשרת הפיקוד"(שאר המשרדים והשרים וכו') תתנהג בהתאם ותיישר איתו קו...
כאילו למה ציפיתם?!
תגובה: טור דעה ב-YNET רכב
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
נדב ש.
במדינה שבה הראש מאשים את כולם והוא ברור(עאלק) שלא אשם אז די ברור שכל שאר "שרשרת הפיקוד"(שאר המשרדים והשרים וכו') תתנהג בהתאם ותיישר איתו קו...
כאילו למה ציפיתם?!
נזכרתי, לפני ביבי המצב היה דבש באמת...
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
תגובה: טור דעה ב-YNET רכב
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
boaz avrahami
נזכרתי, לפני ביבי המצב היה דבש באמת...
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
ברור. לאנשים לא היה כסף לקנות מכוניות ורק אוליגרכים נסעו בכבישים.
Sent from my iPhone using Tapatalk
תגובה: טור דעה ב-YNET רכב
די ברור שהממשלה מתעדפת תשתיות רכב פרטי על פני רכבות.
כולנו מבסוטים מכל מחלף חדש שנפתח או כביש שהורחב, ואחרי שנה שנתיים מקללים כשעומדים בפקק באותו מקום.
דרוש ראש ממשלה עם ביצים ורצון לעשות טוב, שיחליט להסיט 75% מתקציב פיתוח הכבישים בעשור הקרוב לרכבות לסוגיהן.
תגובה: טור דעה ב-YNET רכב
ואחרי שגמרנו להוציא קיטור...
ואחרי שאנחו מבינים גם משרד התחבורע מתנהל רע, ולא עושה את עבודותו (המדינה צריכה לדאוג לחלופה, שלא יהיה לי כדאי לנסוע ברכב לבד).
ואחרי שאנחנו מבינים שהגברת כשלה בלשונה.
בסופו של יום, עובדתית (לא איך שהיא ניסחה את זה, עובדתית) היא צודקת.
אם כולם ימשיכו לנסוע לבד, הכבישים יחסמו. צריך למנוע את הנסיעה של היחידים.
כל ההבדל, באיך מונעים - יש כאלו שמצאים לפתח אלטרנטיבות "מפתות" של תחבורה ציבורים ושיתופית, ויש כאלו שיבחרו להתיל אגרות גודש.
וברוח הימים האלו, במרץ שאתם הולכים להצביע, תחשבו טוב מי ניהל פה את המדינה בעשור האחרון :-(
תגובה: טור דעה ב-YNET רכב
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
מיכה100
די ברור שהממשלה מתעדפת תשתיות רכב פרטי על פני רכבות.
כולנו מבסוטים מכל מחלף חדש שנפתח או כביש שהורחב, ואחרי שנה שנתיים מקללים כשעומדים בפקק באותו מקום.
דרוש ראש ממשלה עם ביצים ורצון לעשות טוב, שיחליט להסיט 75% מתקציב פיתוח הכבישים בעשור הקרוב לרכבות לסוגיהן.
למה לו לעשות את זה???
מבנית מסילות ורכבות ותחבורה ציבורית הוא מפסיד כסף, ממכירת רכבים חדשים ומיסוי כל מה שרק אפשר כולל דלק הוא מכניס מיליארדים...
אפילו יש דו"ח מבקר על זה.
אחרת איך יכסו את ההוצאות של הבחירות המחורבנות האלה??
תגובה: טור דעה ב-YNET רכב
בעיית הצפיפות עמוקה הרבה יותר והאחריות עליה מוטלת לא רק על משרד התחבורה אלא על כל ממשלות ישראל לדורותיהן,
שבמקום לבזר את האוכלוסיה על פני מרחבי ארץ, יצרו ריכוז בנחלת שבט דן, והמצב כפי שמסתמן, לא ישתפר ולא יהיה טוב יותר......
בדיון ה"הוא" זה היה נושא פרק נוסף, שקראתי לו: "דן החרמן היה זיין לא קטן" והחלטתי אז שלא לכתבו.
ונכון אמרו כאן החברים וכותב המאמר, אישה כזו צריך להעיף מתפקידה. מרתיח איך שמציגה את הדברים.
ובמוסגר, אני חושב שהדיעה הזו שלה, רווחת בקרב כל המחליטים שלנו, מראש המשרד ועד אחרון הפקידים - בכל המשרדים ..........
כי אנחנו אויבי הממשלה.
תגובה: טור דעה ב-YNET רכב
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
דרור ברלי
דרור- למיטב זכרוני עבדת לא רחוק ממני אי שם במערכת עיתון. נכון, כשרונך (הניכר!!!!) היה ממוקד בעיקר בעבודת גרפיקה ובעישון כאמל, אבל ציפיתי שבחור חד כמוך יפתח קצת מאותו חוש עיתונאי שגורם לרובנו להסתכל על כל דבר ואוטומטית לא להאמין, ואחר כך לשאול "למה?" ואז לבדוק מה קורה כאן.
אתה קורא את הטרוניות וכיו"ב. מתרעם (ודי בצדק).
אני? אני יורד לסוף וקורא את המשפט הכותב הוא מנהל מערך דוברות וקשרי ממשל במכבי שירותי בריאות
אז נכון, הטרוניות והטענות אינן שגויות במלואן אבלאני אוטומטית שואל למה דובר של קופת חולים מפרסם דבר כזה ולמה אדם שעיקר הבנתו מתמצה באופטלגין זוכה לכזו במה.
תגובה: טור דעה ב-YNET רכב
הכתב נגע בדיוק בדברים הנכונים, כשל מערכתי שמנסים לגלגל לנפגע מהכשל.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
boaz avrahami
בעניין הנתיב פלוס, בהתחלה מאוד כעסתי אבל שמתי לב שזה ממש לא משנה דבר . כולם נוסעים כמעט באותה המהירות ואני אפילו טורח לעזור לזה לקרות כמו רבים אחרים...
ההשתלבות שלי לכביש עוברת דרך הנתיב הצהוב וכולנו דואגים שהיא תהיה מאווווד איטית ותבלום לפלוסים את הקצב [emoji849]
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
באיילון צפון זה חד-משמעי יצר פקק שלא היה בשעות המוקדמות/מאוחרות.
הם (משרד התחבורה), מציגים שיש הבדל ניכר בין זמן הנסיעה בין הנתיב+ לנתיב הרגיל ו״שוכחים״ לציין/להבין שההפרש נוצר בגללם!
לפני האיוולת הזו, הנתיב היה פתוח לכולם עד 06:30, ואחרי 09:00 ובסופש, והתנועה בשעות האלו זרמה בלי הפרעה.
עכשיו יש עומס גם ב-05:30 בבוקר.. ובשישי בערב ומה שלקח בשעות המוקדמות/מאוחרות חצי שעה עכשיו לוקח 45+ דקות.
פשוט טמטום מוחלט.
גם לאסוף טרמפיסטים לא חוסך שום דבר כי את ה״חסכון בזמן נסיעה״ אתה מקזז באיסוף ופיזור נוסעים.. זה עוד לפני זה שזה בכלל לא מעשי למצוא מישהו שגם גר לידך וגם צריך להגיע לעבוד באותו האזור וגם חוזר הביתה באותן שעות..
תגובה: טור דעה ב-YNET רכב
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
zivo
בסופו של יום, עובדתית (לא איך שהיא ניסחה את זה, עובדתית) היא צודקת.
אם כולם ימשיכו לנסוע לבד, הכבישים יחסמו.
היא לחלוטין לא צודקת.
היא מחפה על הכשלון של המשרד שהיא מנהלת במתן פתרונות לאזרח שאין לו ברירה אלא רכב.
גם חוסר המידתיות של הסנקציה לכל שעות היממה תמוהה מאד.
איזה עומס היא מנסה לפתור בשעות הבוקר המוקדמות/לילה/סופש שהיא סוגרת נתיבים גם אז?
תגובה: טור דעה ב-YNET רכב
את קרן טרנר אני מכיר עוד מימי התיכון, בחורה מוכשרת עם ייחוס משפחתי מכובד (5 דקות מבאר שבע..)
לדעתי מדובר על תפקיד מכשיל וכל מנכ״ל, מוכשר ככל שיהיה, לא יצליח לשנות הרבה במדינה עם תחבורה ציבורית רעועה, אנשים שמאוהבים ברכב הפרטי שלהם ותרבות הליסינג.
לשנות את התפיסה הזאת, שטופחה באהבה ב15 שנה האחרונות ע״י הממשלות.
הרי מעמד הביניים הוא שצריך לנסוע לעבודה בכל בוקר, גר בחדרה-גדרה ועובד בת״א, הוא זה שמעשיר את קופת המדינה במיסים (דלק, רכב, שווי שימוש)
איזה אינטרס היה למישהו לוותר על הפרה החולבת הזו? הריקבון מתחיל הרבה יותר למעלה
Sent from my iPhone using Tapatalk
תגובה: טור דעה ב-YNET רכב
לא הבנתי מה ניטפלתם אליה, אז פלטה איזה אמירה מטופשת שכנראה גם היא צודקת בה נו אז? ולמה היא צודקת? כי ברור שאם בונים עוד כבישים ועוד מחלפים שמן הסתם רובם במדינת גוש דן והמרכז אז מעודדים יותר רכבים פרטיים/ליסינגים.
יש בנאדם אחד או 2 (שר תחבורה?) שקובעים מה קרה פה ביותר מהעשור האחרון ויש/היה להם אינטרס ברור אחד כנראה, הקופה הרושמת, או הלא רושמת.
תגובה: טור דעה ב-YNET רכב
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
hadtomer
אני? אני יורד לסוף וקורא את המשפט
הכותב הוא מנהל מערך דוברות וקשרי ממשל במכבי שירותי בריאות
אז נכון, הטרוניות והטענות אינן שגויות במלואן אבל אני אוטומטית שואל למה דובר של קופת חולים מפרסם דבר כזה ולמה אדם שעיקר הבנתו מתמצה באופטלגין זוכה לכזו במה.
1. כל אחד יכול להציע טור דעה:
2. הוא מנהל מערך הדוברות, לא בטוח שיש לו הכשרה רפואית כלשהי, אז יתכן שאפילו באופטלגין הוא לא מבין.