תגובה: בחירת קפיצי עלים לצ׳רוקי
קיט עלים+כריות אויר במקום הסלילים.
תרוויח נוחות וגמישות כשהרכב לא עמוס מבלי להתפשר על תמיכה במטען כשמלא.
תגובה: בחירת קפיצי עלים לצ׳רוקי
תעלה תמונות באמת. בעיקר של תושבות הקפיצים הקדמיות, תושבות השאקל מאחור, תושבות בולמים וקפיצים ספירליים. אתה אומר שיש שעטנז וזה אכן אופייני לרכב בגלל שהתושבות שהן חלק מהבודי חלשות.
תגובה: בחירת קפיצי עלים לצ׳רוקי
אבל קר וגשם בחוץ ...
דורון, טוב לי עם הספיראלות, הן כבר אפשרו לי פעם אחת להיחלץ עצמאית ממצב מביך בשטח כשנגזרה לי תושבת אחורית..
אם כבר אז אוסיף כריות איירליפט 1000 בתוך הקפיצים.
תגובה: בחירת קפיצי עלים לצ׳רוקי
אני מציע לך ככה:
א. להחזיר את הרכב (או החלק האחורי בלבד) לתצורה מקורית.
ב. להרכיב סט הגבהה מלא (אפילו רק מאחור) שכולל את כל החלקים - לגובה הרצוי. לדעתי סט 4.5 עם עלים חדשים ייתן לך את הגובה הרצוי.
אסף.
תגובה: בחירת קפיצי עלים לצ׳רוקי
תגובה: בחירת קפיצי עלים לצ׳רוקי
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
asafk
א. להחזיר את הרכב (או החלק האחורי בלבד) לתצורה מקורית.
לא מעשי. הוחלפו שם התושבות והן מוברגות אבל גם מרותכות לבודי. יצאתי במיוחד כדי לצלם אבל בגשם השוטף לא התחשק לי לשכב מתחת לאוטו בשביל תמונה אופטימלית.. מקווה שתצליחו להבין מה הולך שם..
https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...b9d3c2deca.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/201...ca253771fb.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/201...a8501ec54c.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/201...8fb51ebb7f.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/201...91367a6765.jpg
תגובה: בחירת קפיצי עלים לצ׳רוקי
תגובה: בחירת קפיצי עלים לצ׳רוקי
עובדה מאודדדד חשובה שיש לציין, הקפיץ מעל הסרן בתצורה המקורית. זה אומר שכל קפיץ עם קצת קשת שנוצר לרכב אחר ייתן לך המוןןן גובה.
לדוגמא, אני חושב שקפיץ הגבהה של סופה שנותן הגבהה של 2.5" ייתן לך את הגובה הרצוי.
שים קפיץ HD של אולדמן שמיועד לYJ מאחורה.. ביחד עם הספירלות שלך אני חושב שזה יעבוד פצצה. אם עדיין יהיה רך מדי, אפשר להוסיף לקפיצים האלו עוד עלה וגם שתיים אם צריך.
קפיצי עלים זה עולם שלם ויש המון אפשרויות ואופציות לשיפור.. אחד הדברים הנפוצים לXJ בארהב היא מה שנקרא slider box שמבטל את הנדנה מאחורה ונותן המון מהלך מתלה.. תחקור קצת ותראה אם זה מעניין אותך.
בכל מקרה, לתקופת המעבר אם אתה רוצה לאזן את הרכב מבחינת גובה אתה יכול להזיז את הנדנה שלך עוד חור אחורה.. זווית העבודה עדיין תהיה טובה ותרוויח קצת גובה.
תגובה: בחירת קפיצי עלים לצ׳רוקי
מה שיש שם היום - אפשר ורצוי לבטל.
גם אחרי שראיתי את התמונות - אני חושב ככה.
אסף.
תגובה: בחירת קפיצי עלים לצ׳רוקי
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
asafk
מה שיש שם היום - אפשר ורצוי לבטל.
גם אחרי שראיתי את התמונות - אני חושב ככה.
אסף.
זה מרותך לבודי, מעדיף לא להתעסק ..
תגובה: בחירת קפיצי עלים לצ׳רוקי
הזוית שסימנתי בין העלה לשאקל, במצב אופטימלי היא כ90 מעלות במנוחה. המצב אצלך רחוק מאד מזה. רק מהתמונה הזאת אני מנחש שמהלך הסגירה קטן מאד והתחושה כל הזמן היא של קפיץ קשה מאד.
קודם כל הייתי מנסה דבר פשוט - לחבר את השאקל לחור המרוחק יותר שכבר קיים. זה לכשעצמו אמור להזיז את הקפיץ לתחום עבודה טוב יותר - וגם להרים את הרכב (לא יודע אם זה טוב או רע מבחינתך) . האם הוא היה מחובר שם? אם כן למה הזיזו אותו? https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...a161394392.jpg
תגובה: בחירת קפיצי עלים לצ׳רוקי
עשיתי כבר את הניסוי הזה, אמרו לי שזה גבולי מדי להתהפכות של הנדנדה, החזרתי בחזרה.
תגובה: בחירת קפיצי עלים לצ׳רוקי
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
yoni_0000
מה שנקרא slider box שמבטל את הנדנה מאחורה ונותן המון מהלך מתלה...
מה זה נותן שלא תקבל מנדנדה מתאימה?
לנדנדה יש אפילו יתרון בפתיחת מתלה כי היא נפתחת אנכית ואורך הנדנדה מתווסף לפתיחה.
בסליידר נק׳ העיגון באותו הגובה כל. הזמן.
תגובה: בחירת קפיצי עלים לצ׳רוקי
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
נמרוד
במצב אופטימלי היא כ90 מעלות במנוחה.
90 מעלות נוטה לנעילת הקפיץ.
זה גם לא משאיר כמעט תנועה לפתיחה כשהקפיץ מתקצר.
אופטימלי זה נטייה קלה אחורה לכיוון יישור הקפיץ.
בסביבות 15 מעלות.
תגובה: בחירת קפיצי עלים לצ׳רוקי
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
נדב42
עשיתי כבר את הניסוי הזה, אמרו לי שזה גבולי מדי להתהפכות של הנדנדה, החזרתי בחזרה.
יכול להיות אז שהנקודה הנכונה היא באמצע איפשהו. המצב הנוכחי בכל מקרה לא תקין בעליל ומסביר חלק ניכר מהצרות שלך.
תגובה: בחירת קפיצי עלים לצ׳רוקי
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
נמרוד
יכול להיות אז שהנקודה הנכונה היא באמצע איפשהו. המצב הנוכחי בכל מקרה לא תקין בעליל ומסביר חלק ניכר מהצרות שלך.
נשמע כמו משהו שאפשר לפתור בקלות עם מכשיר הקסמים החדיש: מקדחה.
כשיהיו קפיצים חדשים, בהחלט נבחן את האפשרות [emoji846]
תגובה: בחירת קפיצי עלים לצ׳רוקי
זה להוסיף טלאי על ערמה של טלאים.
ברור לי למה הוסיפו את התושבת הזו - אבל היא לא הפתרון הנכון .
כל זה - יהיה פחות טוב מערכה מושלמת, עם או בלי תושבת קפיץ חדשה.
אסף.
תגובה: בחירת קפיצי עלים לצ׳רוקי
תושבות הקפיץ האחוריות מרותכת לבודי. לפרק אותן זה לא מעשי, בוודאות ייצור נקודת תורפה חדשה. אז התושבות נשארות, איך היית ממשיך מכאן ?
תגובה: בחירת קפיצי עלים לצ׳רוקי
מה שמורכבת אצלך מכונה shackle relocation bracket והוא בדרך כלל תוצאה של חוסר התאמה כללי בין הקפיצים השאקלים ומידת ההגבהה.
לפתוח ריתוך או לחתוך את התושבת ולרתך חדש - לא בשמיים.
אם אתה מתעקש להישאר עם הקיים תצטרך למצוא את הנקודה הנכונה ואז לקדוח, ואם הקדח קרוב מדי לאחד מהקיימים - לרתך חיזוק ואז לקדוח.
אסף.