תגובה: הירהורי כפירה בפאג'רו
אמיתי ועם יד על הלב - כמה אתה יכול למתוח את התקציב?
אני לא הייתי קונה רכב מסחרי יורו 3 שיהיה רכב יומיומי. יותר מדי מגבלות.
אסף.
תגובה: הירהורי כפירה בפאג'רו
אמיתי ועם יד על הכיס 45 זה מה שיש.
תנמק את מה שאתה כותב, בגלל תקנות זיהום אויר? מה המשמעויות לעומת מה שאנחנו מחזיקים היום?
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
תגובה: הירהורי כפירה בפאג'רו
תכף בוזי יבוא ... וזה נראה הכיוון .. לא ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
תגובה: הירהורי כפירה בפאג'רו
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
גיא
תכף בוזי יבוא ... וזה נראה הכיוון .. לא ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
ממש לא, שואפים לרכב פשוט ככל האפשר, גיר ידני, מינימום חשמל מיותר, טרנספר מכני ורצוי גם אפשר להתקין נועלי טבור ולהעיף מערכות ואקום וכדומה קיבינימט ובשנתונים חדשים יחסית יש את רק בטנדרים.
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
תגובה: הירהורי כפירה בפאג'רו
דימקס מ 2012 עם קפיצי סליל טילים מעל הסרן. קבינה מרווחת ביותר. רכב לא רע בכלל שאפשר להוסיף לו נעילה ולהחליף מתלים והוא אפילו יהיה טוב. מנוע ה 2.5 מצויין ואמין.
אבל נראה לי שהתקציב שלך ייכנס רק דימקס ישן יותר עם מוטות פיתול ועלים מתחת חברו שבגדול... אין מה לעשות איתו.
מסדה סדרה b טנדרים מצויינים שלא הצליחו בארץ מהסיבות הלא נכונות. אבל גם הם עם מוטות פיתול (נדמה לי שעד 2011). איכות הנסיעה מזעזעת ואין נעילה מקורית. אבל אפשר להגביה ואפשר להוסיף נעילה. איכשהו דווקא את ה b2500 אהבתי יותר מאשר את ה bt50 שהחליף אותו. לא יודע למה...
ניסאן ווינר.... לא רק איכות נסיעה מהגרועות שיש, גם קבינה צפופה להחריד. זה כבר אוטו לפועלים, לא למשפחה.
לגבי מה שכתבתי על יורו 3 - בתקציב הזה אתה עלול להידחק לפחות משנת 2006. רכב מזהם עם כל המגבלות.
אסף.
תגובה: הירהורי כפירה בפאג'רו
די מקס 2012 יכנס רק בחלומות שלי, כנראה שבאמת 2006 ואני לא בטוח שזה מצדיק את הטרחה בהחלפת הפאגרו.
המזדה והווינר יותר אטרקטיביים מבחינת שנתון ואפשר אפילו לשאוף מעל שנת 2010.
אני מבין שהקבינה ספרטנית וגם היום אנחנו יושבים על מוטות פיתול אבל אלו דברים שניתן לבחון בנסיעת מבחן.
סה"כ מעניין אותנו אמינות סבירה, יכולת לטייל ולא להיות מוטרדים יותר מדי ע"י רשויות החוק. את זה הפאגרו סיפר בצורה מצוינת.
עם השאר נסתדר beggars can't be choosers
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
תגובה: הירהורי כפירה בפאג'רו
עבדתי לתקופה עם דימקס 2007, באמת אחד הגרועים שפגשתי.
מה שאסף כתב+בעיות אמינות גיר וטרנספר שחזרו על עצמן.
(שילוב טרנספר חשמלי קפריזי).
תגובה: הירהורי כפירה בפאג'רו
נכון שהוא קצת יותר קטן,
אבל הוא מהגיפונים האחרונים שיש להם מה להציע בשטח.
ויש מקום לשני ילדים ושני הורים מניסיון..
ניסית את הגרנד ויטרה?2008+?
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
תגובה: הירהורי כפירה בפאג'רו
אם השיקול העיקרי הוא שעלול ללכת חלק יקר בפאג'רו, ואתם אוהבים אותו, הייתי נשאר איתו בתקציב הזה.
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
תגובה: הירהורי כפירה בפאג'רו
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
JustDoB
אם השיקול העיקרי הוא שעלול ללכת חלק יקר בפאג'רו, ואתם אוהבים אותו, הייתי נשאר איתו בתקציב הזה.
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
+1
מצטרף לדיעה הזאת.
כמו שאני קורא כאן אותך ואת התגובות - בכל רכב שתיקח תשקיע לפחות כמה אלפיות (נעילות, הגבהות, מיגון? וכו'...)
ועדיין תהיה עם רכב שכבר ראה כמה קילומטרים ולא בטוח שיותר נח ממה שיש לך היום.
לדעתי, בעיקר בגלל שאתה מתחזק את הרכב יפה- שמור עליו. אתה כבר מכיר אותו ואת מה שהוא עבר.
הייתי שם בצד את הכסף שאתה ממילא תוציא עכשיו על שיפורים ושומר אותו למקרה הצורך (מנוע, משאבת סולר..) אם חס וחלילה יגיע ..
בהצלחה
תגובה: הירהורי כפירה בפאג'רו
+1.
תישאר עם הפג'רו, לפחות עד שתגדיל את התקציב, אחרת זה סתם כאב ראש, לדעתי.
מי אמר שברכב אחר(ועוד רכב עבודה) בן 12 לא תיפול על תיקון מכלול כזה או אחר...?
תגובה: הירהורי כפירה בפאג'רו
מסכים עם מה שכתבו פה שעדיף להשאר עם הפאג'רו שאתה מכיר כבר 5 שנים ומטופל כמו שצריך.
מנוע לרוב לא הולך במלואו וגיר משפצים אצל משפץ מקצועי ואפשר להמשיך עוד מאה אלף קמ בלי בעיה.
אם לא תחסוך גם אם תגיע לדברים הגדולים כמו מנוע וגיר, הפאג'רו תמשיך לשרת אתכם.
החזקתי כזה 12 שנה....
לא כתבת כמה קילומטר עשה הרכב.
הדבר היחיד שאותי היה מטריד זה ה-2 טסטים בשנה. אבל אם אתה חוקי ואסרטיבי מספיק בטסט, גם את זה תשרוד...
אגב, שאלת את אשתך אם היא מוכנה להתנייד בטנדר? זה לא מובן מאילו.
תגובה: הירהורי כפירה בפאג'רו
1.אם נעילה אחורית חשובה לך אז מיצובישי L200
2.חבר היה בהתלבטות דומה לא מזמן,בסוף החליט להשאיר
(פאג'רו 98 בנזין)
הרכב תקין,השאיר תקציב לעתיד,בנתיים הכניס את הרכב לפחח לתיקוני חלודה וצבע.
תגובה: הירהורי כפירה בפאג'רו
אתה מדבר על החלפה משיקולי אמינות..
אם כבר, אז הייתי נשאר באזור של הפאג׳רו שלך (פאג׳רו/טרופר/פראדו) ומחפש בנחת אקזמפלר ידני שמור במיוחד.
המעבר לגיר ידני, מעבר לפשטות ואמינות שלו עצמו, גם משפר את מאזן החימום/קירור של המנוע - אחת הסיבות הנפוצות לבעיות ברכבים מתיישנים...
תגובה: הירהורי כפירה בפאג'רו
השאלה הנשאלת היא באמת אם מפריעה לך תקלה אחת גדולה, או אוסף תקלות קטנות שמאפיינות רכב ישן.
תקלה גדולה לא מטרידה אותי. הוצאה חד פעמית על רכיב גדול עדיין תהיה זולה יותר מלשדרג רכב.
אם לעומת זאת, הרכב מתחיל להפתיע וכל טיול מלווה בדפיקות לב אם נסיים אותו על גלגלים או על גרר- הגיע זמנו למצוא בית חדש.
כאמור, לאור המצב בשוק, הכיוון של טנדר אנדרדוג הוא די הפתרון היחיד.
לגבי ניסן ווינר- היו כאן שרשורים בנושא. חפש אותם. אישית, די אהבתי את הסידור מרכב תחתון שלו- חלק לחלוטין וללא בליטות, ומהתרשמות של האקזמפלרים שנוסעים לידי בכפרי המשולש- יש לו גובה לא רע בכלל.
תגובה: הירהורי כפירה בפאג'רו
לדעתי תשאירו את נפג'ארו.
רכב שאתה מכיר ומתחזק 5 שנים.
מהחינת יכולות שטח אתה מרוצה.
הדבר היחיד שמפריע זה שני טסטים.
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
תגובה: הירהורי כפירה בפאג'רו
הדבר היחיד שמפריע לפות"ש זה בלוטת החשקומיצין שהתעוררה ודורשת חידוש. כל השאר זה נסיונות לתרץ את מה שבסופו של דבר הוא עניין הורמונלי, טבעי, שקורה לכל אחד בתדירות כזאת או אחרת. אחרי 4 שנים נורמלי לגמרי שפשוט... נמאס.
תגובה: הירהורי כפירה בפאג'רו
תגובה: הירהורי כפירה בפאג'רו
פאגרו, טרופר, פראדו ושות' מקדמים אותנו במסגרת התקציב במקרה הטוב בארבע שנים וזה באמת לא שווה את ההתעסקות.
מטרידה אותי הוצאה חד פעמית גדולה אבל יש גם מלא התעסקויות קטנות, פה חשמל, שם צינור. את חלקן אני מסדר לבד וחלקן לא. הרכב אמין ביחס לגילו ואין בעיה להכנס אליו בכל רגע נתון ולצאת לטיול אבל... מטריד אותי השלב שזה יפסיק להיות ככה. בנוסף, שני טסטים בשנה זה לא תענוג גדול.
טנדר ניסן/מזדה יקדם אותנו בעשור ואם נמצא רכב עם קילומטראז' סביר (פחות ממאתיים אלף ובשאיפה לפחות ממאה חמישים) זו קפיצה משמעותית.
למזדה ראיתי שיש נעילה נשלטת של TRE בתקציב של סביב 6k ובכלל מוגדר שם שהסרן זה דנה 44 אם אם נכון ו יש אוט' בכלל טוב. בניסן אני לא יודע.
אישתי קשוחה, כל עוד יש גג, מזגן, חימום והאוטו יניע כל בוקר ויהיה אמין היא תהיה מרוצה.
מה לגבי עלויות ביטוח? מוזר לי שאף אחד לא התייחס לזה.
אני עוד מחכה להסבר מאסף לגבי ענייני זיהום אויר.
לגבי מה שנמרוד כתב, גם בזה יש אמת.
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk