היי חברים,
חלקנו מתקנים לבד הרבה דברים. נכון גם לגבי.
מה אתם שומרים אחרי התיקון ומה לא ?
(בשביל הדוגמה, החלפתי אתמול ציריה. היא לא נשברה אבל התחילה לתקתק... כנ"ל משולשים וכו....)
משתמשים בזה בחירום או שזה סתם לבזבז מקום (שאין לי יותר מידיי)?
Printable View
היי חברים,
חלקנו מתקנים לבד הרבה דברים. נכון גם לגבי.
מה אתם שומרים אחרי התיקון ומה לא ?
(בשביל הדוגמה, החלפתי אתמול ציריה. היא לא נשברה אבל התחילה לתקתק... כנ"ל משולשים וכו....)
משתמשים בזה בחירום או שזה סתם לבזבז מקום (שאין לי יותר מידיי)?
אתה הרי יודע שדקה אחרי שתחליט לזרוק את זה ( ׳זה׳ הוא כל דבר שבעולם ).
תצטרך אותו. ואז דווקא לא יהיה איפה להשיג את זה.
Sent from my iPhone using Tapatalk
ציריה - בטח לשמור. מקורית - בטח ובטח.
גם כחלף לחירום (כשתהיה חייב ואין מקורי אלא רק זבל תחליפי בכל חנויות החלפים) גם כדי לשפץ בפעם הבאה.
אסף.
צנרת מים.
כשאני מחליף, מה שיורד הופך לחלף חירום מתחת לכיסא ברכב.
כנ״ל רצועות עיקריות.
ציריות? רצועות? צינורות מים?
אתם ילדות עם קוקיות :-)
אני כשאני מקלף בידוד מחוט חשמל אני שומר את הפלסטיק.
אם החלפתי בטרם זמנו והרכיב טוב שומר.
אם חלק בלוי אפילו מעט, מעיף.
חלקים מתכלים כגון רצועות וצינורות מחזיק חדש בלבד.
ברזלים כבדים כמו ציריות קפיצים ותפוחי הגה ארוכים שומר גם פסולים וזה עד שאישתי תתעצבן ותזרוק.
תפוחים, צינורות מים, גומיות שונות ותושבות מנוע, משאבת מים, אלטרנטור משופץ ומיני חיישנים יש לי על המדף ליום פקודה.
אני מעדיף שיהיה לי זמין תפוחים של מוג או צינורות מים של גודייר ולא זבל מקומי שעולה בארץ יקר יותר.
אני גם משתדל לדוג חלפים מקוריים בכל מיני מכירות טובות באיביי.
בכלל דוגל בתחזוקה מונעת ולא בתחזוקת שבר.
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
בועז אני חושב שהוא מתכוון ל-לשמור ברכב ולא בבית.
בזמנו ברכב הייתי שומר צינורות מים ראשיים משומשים אבל תקינים לחלוטין שהחלפתי החלפה יזומה.
סט רצועות חדש (הבא) אבל לא נראה לי נורא לשמור רצועות ישנות שהוחלפו בגלל זמן ולא בלאי
החזקתי את סט התפוחים חדש (הבא). בולגוינט תחליפי חדש.
ציריה זה מאוד חכם להחזיק במיצובישי, במיוחד אם הוא מגובה ומטייל בינוני +
פקקי רדיאטור וטרמוסטט החזקתי את הישנים שכנראה היו תחליפיים וזאת לאחר שהחלפתי באופן יזום למקוריים ברכב עצמו.
כמובן שהכן המחשבתי זה דורש גם בסופו של יום קפיצי SHD...
בתמונה תפוח רקוב שהוחלף בתפוח טרי מאותו מלאי שהוסבר למעלה וזה בכלל לא היה הרכב שלי.
קובץ מצורף 128311
לשמור באוטו? מה זה מחסן?
הדבר היחיד שיש לי באוטו הוא רצועת אביזרים, ומתישהו אני צריך להשיג חיישן קראנק.
אלו שני הדברים היחידים שימנעו ממני להגיע לכביש.
(תכלס גם בלי רצועה אפשר להסתדר).
במחסן- רק דברים שאני יודע שאני יכול לשפץ, למרות שברור לי שבחיים לא אעשה זאת.
דיסקברי.
כן.
כמה צינורות גומי גנריים, באנדים, וחוטי חשמל.
מעולם לא חזרתי מטיול שלא בנסיעה.
(האמת היא שהפעם היחידה שבה הפסקתי טיול עם רכב 4*4, זה היה עם לאדה, וגם אז חזרתי בנסיעה הביתה).
באוטו יש לי רק רצועה, פולי מותחן, מנוע צעדים, טרמוסטט ופקק, פיוזים וריליים שונים והמון כלי עבודה.
עד היום האתגר הכי גדול ותמיד יצאתי ממנו באיזה מזל היו הברגים....
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
אני חייב להודות שהיה לי יותר, הרבה יותר...
היום בדיפנדר של העבודה יש לי רק כלים בסיסים ואני לא מרגיש הכי בנוח עם זה.
אה... ואוו, אז אני בכלל לא בכיוון. מה עוזרים חלקים משומשים בבית כשאתה תקוע בשטח? או לאיזה סיבה אתה חושב לשמור אותם? זה רכב יחיד בבית שאין משהו אחרי לנסוע איתו לחנות חלפים?
אגב,
לא נראה לי שפות״ש התכוון ללשמור רק באוטו.
ציריה לא שומרים באוטו...
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
הוא כתב שהוא לא התכוון לזה ככה שלא צריך לנחש. אני זה שטעה במחשבת הכוונה. ושוב, הרבה בעלי מיצובישי פאגרו משופרים מחזיקים קבוע צרייה ברכב, חלקם הפסיקו לספור את כמות הפעמים שנשברה להם, זה כבר חלק מהטיול (כלים לרוב נעולים כפול, מוגבהים, טיולים ברמה בינונית/קשה).
gilur, החלפת ציריה שלמה או רק פעמון? פעמון אין טעם לשמור.
אם הציריה מושלמת ואכן מקורית שווה לשמור ומתישהו לשלוח לשיפוץ ככה יהיה לך ספייר מוכן כשצריך.... והיא מקורית ולא זבל תחליפי.
ד"א כמעט תמיד מה שנטחן זה הפעמון, נדיר שהציר (shaft) עצמו זה שמחבר את הפעמונים נישבר.