תגובה: פאתפיינדר או סורנטו
בסורנטו המנועים מתאבדים אחרת גם לי היה אחד
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
תגובה: פאתפיינדר או סורנטו
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
Yaki5500
בסורנטו המנועים מתאבדים אחרת גם לי היה אחד
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
היה בבעלותך סורנטו?
תגובה: פאתפיינדר או סורנטו
תגובה: פאתפיינדר או סורנטו
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
דורטור מוטו
היה בבעלותך סורנטו?
לא. כשהתעניינתי ברכב ראיתי שכולם על מנוע שני או שלישי אז חקרתי את התופעה. הרשת מלאה תלונות על מנועים בעייתיים בכל העולם. גם אחרי מתיחת הפנים. אם אני זוכר נכון הבעיה במזרקים
אתה יכול לפתוח שאילתה בפורום קוריאניות לברר
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
תגובה: פאתפיינדר או סורנטו
בעלותי סורנטו שנתיים, שום מנוע לא התאבד, חבר במועדון סורנטו וכל המנועים שראיתי ״שהתאבדו״ היו כתוצאה מחוסר מים או מנועים שהוחלפו והמנועים החדשים היו עם בעיות ראש מנוע גמור.
גם אני לפני שקניתי נתקלתי בשמועה הזאת ופשוט שוחחתי עם מספר בעלים של סורנטו וכולם טענו אותו דבר.
אחלה עבירות, ניתן בקלות להגבהה, ישיבה טובה על הכביש, אני בסך הכל מרוצה,
בשנתיים האלה הלך לי הטורבו ( אני עם 210k קמ) נראה לי בלאי טבעי הגיוני ונזילה מהטרנספר שיכלתי למשוך אבל לא רציתי.
חלקים לא חסר, יש גם אתרים ששולחים בארץ וגם משומשים פה, כולל חבר מועדון שזה עיסוקו.
נ.ב
לאחר הקניה הוספתי יוניט על הראש מנוע שמתחבר לצג בתוך הרכב, ככה אני מנטר יותר טוב מקרה של התחממות תוך כדי נסיעה, יש גם חברים שקנו צג שמתחבר לobd עם התראות ככה שאם אתה מפספס בלוח שעונים אתה מקבל התראה קולית.
מוזמן לשאול שאלות.
תגובה: פאתפיינדר או סורנטו
אני מאוד התרשמתי מהרכב. פרופורציות טובות ונתונים יפים - מאזן יפה מאוד בין צורכי המשפחה לשטח ובעלות סבירה.
נהדר גם שיש פתרונות חלקיים לבעיות המנוע אבל התופעה שאני מדבר עליה היא לא איזה מעשייה זו תופעה ידועה ומוכרת בעולם גם אם היא לא פוגעת בכל סורנטו
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
תגובה: פאתפיינדר או סורנטו
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
Yaki5500
אני מאוד התרשמתי מהרכב. פרופורציות טובות ונתונים יפים - מאזן יפה מאוד בין צורכי המשפחה לשטח ובעלות סבירה.
נהדר גם שיש פתרונות חלקיים לבעיות המנוע אבל התופעה שאני מדבר עליה היא לא איזה מעשייה זו תופעה ידועה ומוכרת בעולם גם אם היא לא פוגעת בכל סורנטו
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
לרגע לא אמרתי שזאת מעשיה, המנוע רגיש מאוד לחוסר מים, אני לא מכיר שום שמועה על בעיות מזרקים שהרסו מנועים, אני מכיר הרבה מקרים של אנשים שהלכו לתקן בעיות מזרקים אצל חאפרים ועל הדרך הרסו מנועים על ידי שימוש במזרקים אעלק משופצים, שימוש חוזר בטבעות אטימה, טבעות אטימה של רכבים אחרים ועוד הרבה דוגמאות.
קח בחשבון שלא משנה איזה רכב תקנה, אתה קונה רכבים זקנים שעברו כמה דברים בדרך.
הכל עניין של אחזקה.
כמו כל מנוע צריך לוודא תקינות וללכת למי שמבין ולא מי שחושב שהוא מבין.
פותח השרשור, אני יכול לקשר אותך לכמה מומחים בארץ לסורנטו כדי שתוכל להתרשם בעצמך.
תגובה: פאתפיינדר או סורנטו
אני מסכים עם כל מה שאמרת ומוסיף אם אפשר לנקוט בכל מיני צעדים להקטין את הסיכון באופן משמעותי + למצוא אקזמפלר לא שחוט מדובר ברכב עם תמורה מעולה למחיר ונתוני פתיחה מצוינים לרכב טיולים.
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
תגובה: פאתפיינדר או סורנטו
אני שמעתי שמנועי סורנטו מתפגרים
שמעתי גם שמנועים בפאטפיינדר זה צרה.
שמעתי שדיסקברי זה רכב שמתקלקל בחניה.
ואפילו שמנועי 2400 בגרנד ויטרה נסדקים.
שמעתי גם שהשלדות של האינדיאנים נסדקות.
ושטוארג מטחנת כסף בטיפולים וחלקים.
שמעתי גם שדיפנדר 2020 לא רכב שטח אמיתי.
הטרופר למשל... אוהב לשבור מוט היגוי, ומנועים הולכים בסיטונות.
פראדו שובר בולג'ויטים תוך כדי נסיעה,
ולהחליף מזרקים בלנדקרוזר זה למכור כליה.
קינג?? תקלות ללא סוף, גירים שהולכים מהר.
וגם שמעתי שדאסטר רכב עבירות מדהים.
נו.. אז שמעתי...
Sent from my YAL-L21 using Tapatalk
תגובה: פאתפיינדר או סורנטו
אתה שמעת אבל אני בדקתי[emoji6]
לא. התאפקתי ופתחתי יד 2 ומוצעת שם סוורנטו אחת 2009 נראית מדוגמת בהגזמה ועם קמ נמוך יחסית - 154k
המחיר בהתאם גם
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
תגובה: פאתפיינדר או סורנטו
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
Yaki5500
אתה שמעת אבל אני בדקתי[emoji6]
לא. התאפקתי ופתחתי יד 2 ומוצעת שם סוורנטו אחת 2009 נראית מדוגמת בהגזמה ועם קמ נמוך יחסית - 154k
המחיר בהתאם גם
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
של אבירם, בהחלט אחת השמורות.
תגובה: פאתפיינדר או סורנטו
ואני מציע להפסיק לכתוב "ידע" מיד שניה. מה שדורמוטו כתב כאן מנסיונו, לעומת המסקנות של יקי ממה שהוא שמע, הוא דוגמה קלאסית לאיך רב סרן שמועתי הגיע לדרגה שלו, במקום להשאר רב"ט.
תגובה: פאתפיינדר או סורנטו
לא זה לא. את התחקיר שלי בצעתי בצורה יסודית ואני עומד מאחוריו. הצגתי את הדברים בצורה נאמנה, וללא הגזמות או סופר לטיביים וסייגתי את מה שאינני בטוח בו.
גם לא פסלתי את הרכב - את זה יחליט פותח השרשור בשביל עצמו אם לפסול או לא
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
תגובה: פאתפיינדר או סורנטו
חייב להגיד שאני קורא את הודעה 6 וכתוב שם דבר והיפוכו. מצד אחד כתוב שאין שום מנוע שהתאבד ואז בהמשך אותו משפט כתוב שמנועים הלכו בגלל חוסר מים ובגלל מנועים שהוחלפו ושהיה להם ראש מנוע דפוק.
למה היה חוסר מים? האם זה בגלל חוסר תחזוקה ותשומת לב נקודתית או שיש כאן מחלה שצריך לשים לב אליה?
מה זאת אומרת שמנועים הוחלפו במנוע עם ראש דפוק? למה המנועים הוחלפו מלכתחילה? רק בגלל הבעיה של חוסר המים או מסיבות אחרות? יש כאן תופעה של החלפת מנועים מעל הממוצע או שזה ברמה הנורמלית לרכבים בגיל כזה?
גילוי נאות - אין לי ידע וניסיון מיוחד עם סורנטו אבל בעבר כשאני העלתי אותו כאפשרות נטען כאן באתר על ידי מספר אנשים שיש להם ידע וניסיון שאכן יש בעיה של מנועים שהולכים בסורנטו אז לא הייתי מבטל על הסף את הדברים של יקי.
Sent from my SM-G970F using Tapatalk
תגובה: פאתפיינדר או סורנטו
אני אחדד,
המנוע רגיש מאוד להתחממות, ככל הנראה יותר ממנועים אחרים.
אין כשל חוזר ברכיב כל שהוא, כמו כל רכב מזדקן צריך לבדוק פעם בשבוע שמנים ומים ולעבור על התא מנוע ומלמטה לבדוק שאין נזילות.
בטיפולים לבקש שיעברו על כל הצנרת מים וזהו.
תחזוקה מונעת שנכונה לכל ג’יפ מזדקן.
לגבי המנועים,
זאת רק תחושה שלי, לא משהו מוכח, שמתי לב שאלה שהחליפו מנועים, אחרי שנתיים היה להם בעיה בראש שדרשה שיפוץ ראש או החלפת מנוע.
אני מסיק מכך שאולי חלק מהמנועים שמגיעים לכאן הם מנועים ״משופצים״ ככל הנראה ברמה נמוכה מאוד.
ובכל מקרה, גם בשאלון שלנו בפורום יש סעיף על הוצאה חד פעמית של 10k, נניח שהלך מנוע, העלות היא גג 10, שמעתי גם על כאלה שהתקינו ב7-8 כולל הכל.
האם החלפת מנוע בכל ג’יפ אחר תעלה פחות?
הגיר ברכב הינו גיר משותף עם טויוטה בחלק מהדגמים ונחשב למאוד אמין,
בכלל הפרונט מאוד מזכיר פרונט של פראדו ובאוסטרליה נפוץ מאוד לקחת חלקים מ פראדו וfj ולהתקין בסורנטו.
לסיכום, כל ג’יפ והסיכון שלו, שפתוח השרשור יעשה את החושבים שלו.
תגובה: פאתפיינדר או סורנטו
מכיר את הנושא של המנועים בסורנטו
מכיר גם כאלה עם מנועים שעברו כבר את ה400 קמ בלי החלפה
הכל בתחזוקה, יש רגישים יותר רגישים פחות ברכבי שטח
צאו מנקודת הנחה שהרכב יהיה מטופל ברמה גבוהה
בואו ננסה להתרכז ביכולות שטח
תגובה: פאתפיינדר או סורנטו
כבר כתבתי זאת בעבר- אני לא מבין את החוצפה/טמטום שיש לאנשים להמליץ או לפסול רכב זה או אחר כשהם בחיים לא היו בעלים של כזה. יש כאלה שזו אשכרה מחלה אצלם. מומחי שטח דה לה שמעטע. תכתוב שאתה רוצה לקנות שברולט דאסטר- הם יקפצו ויסבירו לך עליו- וזה על סמך אפס ידע מעשי. אני אכתוב שוב: רוצים לייעץ למישהו? תתחילו את המשפט ב"היה לי כזה רכב". או שתתחילו ב"לא היה לי בחיים כזה אבל אוננתי מלא על האינטרנט ושמעתי מחברים". זה יוציא אתכם כמובן פאתטים- אבל לפחות דוברי אמת.
תגובה: פאתפיינדר או סורנטו
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ozberko
מכיר את הנושא של המנועים בסורנטו
מכיר גם כאלה עם מנועים שעברו כבר את ה400 קמ בלי החלפה
הכל בתחזוקה, יש רגישים יותר רגישים פחות ברכבי שטח
צאו מנקודת הנחה שהרכב יהיה מטופל ברמה גבוהה
בואו ננסה להתרכז ביכולות שטח
טוב, אז בעבר היה לי פאת'פיינדר. לא יצא לי הרבה לטייל עם סורנטו אבל זכור לי טיול אחד בפרצים עליון. לסורנטו היה נהג מנוסה ונחוש והוא התמודד יפה עם המסלול. אבל בצורה מהותית העבירות של הפאת'פיינדר הייתה טובה יותר בזכות הtc. יהסורנטו היה עם דיפרנציאלים פתוחים או מקסימום עם מוגבל החלקה ובקטעים הקשים היה קשה לו יותר.
הבנתי שבשנתונים המאוחרים הוא כן מצוייד בtc וייתכן ואפשר לצייד אותו בנעילות (אין לי מושג). יכול להיות שבמצב כזה התמונה שונה.
Sent from my SM-G970F using Tapatalk
תגובה: פאתפיינדר או סורנטו
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
assafy
טוב, אז בעבר היה לי פאת'פיינדר. לא יצא לי הרבה לטייל עם סורנטו אבל זכור לי טיול אחד בפרצים עליון. לסורנטו היה נהג מנוסה ונחוש והוא התמודד יפה עם המסלול. אבל בצורה מהותית העבירות של הפאת'פיינדר הייתה טובה יותר בזכות הtc. יהסורנטו היה עם דיפרנציאלים פתוחים או מקסימום עם מוגבל החלקה ובקטעים הקשים היה קשה לו יותר.
הבנתי שבשנתונים המאוחרים הוא כן מצוייד בtc וייתכן ואפשר לצייד אותו בנעילות (אין לי מושג). יכול להיות שבמצב כזה התמונה שונה.
Sent from my SM-G970F using Tapatalk
תודה גבר
יש אפשרות לנעילות, לדעתי רק חשמליות
לפי מחקר נוסף שביצעתי יש עדיפות דווקא לשנתונים בלי הtc של הסורנטו
מה אתה יכול להגיד על עלויות חלפים של הניסאן?
ציריות, תושבות וכדומה כלומר בלאי סטנדרטי ולא נזק של סרנים וכדומה