תגובה: מכירים ידית מומנט שכזו?
לא חושב שיש כאן עניין של ידית מיוחדת. הבוקסה היא מה שאתה צריך למצוא.
תגובה: מכירים ידית מומנט שכזו?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
טל_א
?
שמתי לב גם שעולם הגריזים והשמנים התדעכן מאז הספר ראה אור, המלצות מה לשים שם יתקבלו בברכה.
.
אני מניח שזה תלוי בסוג הרכב... איזה רכב ברשותך?
נשלח מהנייד
תגובה: מכירים ידית מומנט שכזו?
זה נראה כמו היילקס ישן... כמו שאמרו ידית זה לא העניין. בוקסות כאלו אפשר למצוא בחנויות אספקה טכנית רציניות, 52 או 54 ממ (לא זוכר בדיוק, אוכל לבדוק).
צריך בעיקר לשים לב שזו בוקסה עם דופן דקה שתיכנס בשקע בו יושבים אומי האבטחה.
תגובה: מכירים ידית מומנט שכזו?
לפתוח אתה פותח עם בוקסה בלי למדוד מומנט.
לסגור אתה צריך ידית מומנט על הבוקסה ולסגור בדיוק למומנט הרשום. המומנט הוא בתחום הבינוני ולא בעיה למצוא ידית.
מה ההוראות לנעול את הציר שלא יסתובב בזמן הפתיחה/ הידוק?
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
תגובה: מכירים ידית מומנט שכזו?
איזה ציר, בועז? זה סגירה על הספיינדל, שהוא מקובע ליד סרן. זה לא על הציריה.
תגובה: מכירים ידית מומנט שכזו?
תגובה: מכירים ידית מומנט שכזו?
אם אתה באזור המרכז ואין לך קורונה מוזמן לבוא לשאול בוקסה מתאימה.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
תגובה: מכירים ידית מומנט שכזו?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
boaz avrahami
לפתוח אתה פותח עם בוקסה בלי למדוד מומנט.
לסגור אתה צריך ידית מומנט על הבוקסה ולסגור בדיוק למומנט הרשום. המומנט הוא בתחום הבינוני ולא בעיה למצוא ידית.
מה ההוראות לנעול את הציר שלא יסתובב בזמן הפתיחה/ הידוק?
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
ברכב ישן כזה זה בעיקר בדיקה לפי משקל משיכה של התנגדות המיסב לאחר הידוק.
מהדקים את הפנימי חזק, ואז פותחים טיפה, ומהדקים את הנועל, ובודקים חופש לפי משקל.
לא תמיד בפעם הראשונה.
חוץ מבוקסה, להתארגן גם על משקל דגים.
ולא לשכוח את הבדיקה בלי ברקסים או רפידות לא במגע עם הדיסק.
תגובה: מכירים ידית מומנט שכזו?
לכיוון עומס מוקדם למיסבי גלגל משתמשים במשקל דגים ולא בידית מומנט.
יש הבדל בעומס בין מיסב חדש למשומש.
יש להקפיד על שלמות שן הנעילה בפחית האבטחה שבין האומים.
לוודא שהמיסבים מגורזים היטב ולא סתם רטובים משמן שמחלחל מתוך הסרן.
בברכה, טושי
תגובה: מכירים ידית מומנט שכזו?
כל הזמן אני שוכח לציין שמדובר בהיילקס, אז מדובר בהייל'ס.
יש משקל, אמנם לא במיוחד לכבוד זה אבל יש.
שמן אין שם (בינתיים), איזה גריז שמים בפנים ליתיום NLGI2?
שוב תודה לכל העונים
תגובה: מכירים ידית מומנט שכזו?
מתי החלפת בפעם האחרונה מיסבי גלגל?
זו הזדמנות כשהכל פתוח.
גריז איכותי ולא של אמריקןאיגל/מדבקה עלומה אחרת.
יש גריז טוב של לוקאס, 40שח לשפופרת.
ויש בזוקו גריז דביר שמיועד מיסבים שמסתובבים בעומס ומהירות גבוהה.
תגובה: מכירים ידית מומנט שכזו?
מיסבי הגלגל הוחלפו לפני 7 חודשים, גם זה סה"כ מאמץ סביר להגיע אליהם.
שאלה שלא מצאתי עליה תשובה בפורום ולא ברורה חד משמעית מהספר של היינס זה האם צריך לפרק את כל ה-Axle hub כדי להחליף דיסק בלם או שזה פשוט נשלף? גם תוארו שני אומים על דיסק הבלם, אצלי ברכב ראיתי רק שני תבריגים חלודים (ונטולי אומים).
רב תודות, כמו תמיד.
תגובה: מכירים ידית מומנט שכזו?
צריך לפרק את כל הנבה (hub).
הדיסק מחובר לנבה מצידה האחורי.
יש מקום לשני ברגים שמחברים את הדיסק לנבה, אבל אפשר לוותר עליהם כי הם נתפסים עם 6 גוזונים של הגלגל.
בברכה, טושי
תגובה: מכירים ידית מומנט שכזו?
כן, צריך לפרק טבור כדי להחליף דיסק.
לא זוכר מה יש בהיילקס, אבל יתכן ששם לא מדובר בברגי מרכוז, אלא בתבריגים בפלאנג' של הטבור, שאתה יכול להכניס דרכם ברגים כדי להפריד את הדיסק מהטבור.
עריכה: עניתי ביחד עם טושי. שכח ממה שרשמתי.
תגובה: מכירים ידית מומנט שכזו?
ואני כבר קיוויתי שתגידו "מה פתאום לפרק הכל, יש שרוול שליפה מהירה".
תודה לכם ובהצלחה לי!
2 קבצים מצורפים
תגובה: מכירים ידית מומנט שכזו?
שוב שלום לכולם... אחרי שסיימתי את כל הדברים שהיה צריך חזרתי להרכיב את הכל.
תודה על כל העצות והטיפים גם על גריזים, גם כבר החלפתי מיסב גלגל דפוק ועל ההצעה לבוא לקחת בוקסה, בסוף קניתי אחת עם ידית רצינית כי אם עושים דברים כאלה אז שכבר יהיה את כל הציוד.
אז התחלתי להחזיר, ורציתי להשחיל את הרפידות החדשות אבל אחד הקליפרים היה סגור עדיין (חיצוני ימין) ומיאן להיפתח, אז לפי המלצת היינס לקחתי קליבת C והתחלתי להדק.
למטה אפשר לראות מה קרה ואיך נראה הקליפר התקוע שלא רוצה לזוז.
מה אפשר לעשות במצב כזה? הספר של היינס כותב משהו על לחץ אוויר אבל אני די סקפטי שזה יזיז למשהו שם.
כמו תמיד, המון תודה לכל העונים והעוזרים וסופ"ש מעולה ושבת שלום.
תגובה: מכירים ידית מומנט שכזו?
אתה חייב לשפץ את הקליפרים.
בשני הצדדים.
חייב סט שיפוץ+ בוכנות להחליף את הפסולות+ משחת בלמים מיוחדת (לא גריז ולא על בסיס נפט).
תוודא שאתה באמת יודע לבצע את העבודה, אחרי הכל מדובר בבלמים.
בברכה,טושי
תגובה: מכירים ידית מומנט שכזו?
תודה, נראה לי שאת זה אשאיר למקצוענים.
יש המלצות על מישהו באזור מרכז?
תגובה: מכירים ידית מומנט שכזו?
טושי - כתבת לשפץ בשני הצדדים, התכוונת את שני החלקים של אותו הגלגל או של שני הגלגלים?
אני נוטה לחשוב שהתכוונת לשני הגלגלים, אבל רוצה לוודא.