חברים יקרים שלום,
האם יש דרך להשבית לגמרי את המערכת, ולהנות ממנוע שפועל תמיד?
תודה מראש לעונים!
Printable View
חברים יקרים שלום,
האם יש דרך להשבית לגמרי את המערכת, ולהנות ממנוע שפועל תמיד?
תודה מראש לעונים!
שנת ייצור וקוד\דגם מנוע?
יש משאבת שמן בדרך כלל, שהיא אחראית על פעולת הסטרארט סטופ, השבתה שלה תשבית את המערכת של הסטארט -סטופ.
ברכבים עם start stop שנסעתי בהם היה כפתור שמנטרל את המערכת. תחפש כפתור שנקרא eco או משהו כזה, יכול להיות שמצוייר עליו עלה או משהו ירוק
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
תבדוק אם יש חיישן אחד או שניים למכסה מנוע, נמשיך משם....
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
1.לדיבורי סרק יש פיסבווק
2.מה עם *שנת ייצור וקוד\דגם מנוע?*
השבתתי שלוש פעמים מערכות כאלה, לפעמים ע"י ניתוק חיישן מכסה מנוע, או חיישן לחץ בוסטר בלם, או טיימר על הכפתור של כיבוי המערכת, שנותן פולס בודד לאחר כל התנעה.
לדעתי עדיף להפוך את הלוגיקה מאשר לנתק לגמרי.
כלומר, שהמערכת תישאר כבויה כשמניעים את הרכב ולא תפעל אלא אם כן מדליקים אותה. בדיוק הפוך מהמצב בו מגיע הרכב שבו המערכת נדרכת ופועלת עם ההתנעה אלא אם כן לוחצים לנתק אותה בכל תחילת נסיעה.
זה עדיף גם אם יום אחד בטסט יחליטו שצריך להראות שהיא פועלת לטובת מניעת זיהום אוויר.
איך עושים את זה? זה תלוי ברכב, כמו שגרשון אמר מתחילים מה VIN ומשם מתקדמים...
חברים שלום!
תודה על התגובות !! עלו רעיונות מעניינים/מאתגרים ביותר!!
הדגם זה GLI E6
מודל 2015
שלום לכולם
יש לי בדיוק את אותה השאלה ואותו הדגם, 2015 -2016 GLI
ויש לו כפתור שעליך ללחוץ כל תחילת נסיעה אחרי התנעה מחודשת על מנת לנטרל את הstart-stop.
אם אפשר להתקין טיימר שיפעל אחרי 10 שניות מהתנעה וכביכול ילחץ על הכפתור נשמעת אופציה מעניינת, ואשמח לקבל המלצה למי לפנות.
לגבי נטרול משאבה, אם אין השלכות אחרות ייתכן וגם זה אופציה, אבל אני מעדיף כמה שפחות נטרול מערכות אחרות כדי ל'תקן' את זה.
יש לי טיימר גם בשבילך .. רק תגלו איך מגיעים לחוטים שמאחורי הכפתור ...
תחפשו בגוגל אם יש PATCH תוכנה לרכב שלכם שמבטל את ה START_STOP.
אומנם לא טויוטה אלא סיטרואן, אבל אצלי המערכת נוטרלה כאשר החלפתי למצבר טיפש שאינו תומך ב start-stop.
Sent from my SM-A530F using Tapatalk
מבלי קוד מנוע הדיון הזה=דברי סרק
טעות קשה.
הרכב שלך ממשיך לחשוב שהוא טוען מצבר S&S, ומספק זרם ומתח בהתאם.
בטווח הארוך, המצבר שהתקנת עלול להתבקע ולשפוך חומצה על הרכב.
התיקון של זה יעלה לך הרבה יותר מהחסכון הרגעי של ההפרש בין המצברים.
לא תהיה הראשון שזה קורה לו.
ממליץ לך להחליף למצבר S&S בדיוק כפי שרשום בהוראות היצרן.
האלטרנטור ברכבים האלה מספק מתח שמצברי חומצה עופרת רטובים,sla,חיים אתו לגמרי בשלום כבר יותר ממאה שנים, מכיוון שמנעד המתחים שהם מסוגלים לקבל הוא די גדול, והעוד 0.3 וולט (של הagm) במקרה הקיצוני ביותר זה לא מה שיהרוג אותם.
זה לא הפתרון שאני הייתי בוחר, כי יש לדעתי פתרונות טובים יותר, כפי שציינתי בתגובה קודמת, אבל אני יודע על רבים מאוד שמבצעים החלפה כזו, וזה עובד.