3 קבצים מצורפים
סיבוב קצר בפרארי עשה לי שוב חשק למכונת נהיגה כרכב דיילי...השאלה איזה?
קובץ מצורף 130696קובץ מצורף 130697קובץ מצורף 130698
ככה אני נראה אחרי הסיבוב אבל הנכד משום מה מעדיף אופניים על פני הפרארי..טוב הוא עוד צעיר עוד אין לו שנה...
בכל אופן, הג'יפ רנגלר הפך אצלי לרכב לסופ"ש וטיולים וכרכב דיילי אני מתנייד בסיטראון C1 ידנית שנת 2015..רכב מפתיע לטובה אבל כמובן שחסר לו הרבה כוח כדי שיהיה מהנה לנהיגה.
התקציב שאני מתכנן, מקווה להקדיש לעניין 50,000 עד 100,000 ש"ח אולי קצת מתיחה כלפי מעלה.
כרגע המועמדות הן אינפיניטי G37 (הייתה לי מכיר הרכב) שניתן לשפר את המוטות המייצבים/ המתלים בעלות לא גבוהה שתהפוך אותה למכונת נהיגה ממש לא רעה (הבסיס 315 כ"ס והנעה אחורית עם גיר 8 הילוכים מדהים ממש לא רע) טווח מחירים 50,000 עד 80,000 לשנים 2009-2012, המועמדת השנייה פיז'ו 208GTI אחרי שנת 2016 טווח מחירים כ- 80,000 ש"ח - לא ממש מכיר הרכב רק ביקורות ברשת, המועמדת השלישית שדורשת מתיחת התקציב ל- 120,000 + אש"ח סובארו BRZ - שוב לא מכיר הרכב רק ביקורות ברשת.
מבחינת עלות/ תועלת מתכנס לכיוון האינפיניטי.
דעתכם..אופציות אחרות?
דרך אגב, למעוניינים, הפרארי למכירה במחיר "מציאה" יחסית 1,100,000 ש"ח (כחדשה עלתה 2.6 מיליון) , פרארי קליפורניה T שנת 2015 עם 15,000 ק"מ בלבד.
תגובה: סיבוב קצר בפרארי עשה לי שוב חשק למכונת נהיגה כרכב דיילי...השאלה איזה?
שלמה שתהיה לי בריא :)
רק דיסקברי !
תגובה: סיבוב קצר בפרארי עשה לי שוב חשק למכונת נהיגה כרכב דיילי...השאלה איזה?
תגובה: סיבוב קצר בפרארי עשה לי שוב חשק למכונת נהיגה כרכב דיילי...השאלה איזה?
נמרוד
488 איטליה מחוץ לתקציב.
אבל גם אם נניח והתגלה איזה קרוב מליארדר שהוריש לי את הונו, לא הייתי רוכש פרארי כרכב דיילי..הרכב מוקצן מדיי בכל היבט והדבר הכי מתסכל זה יהיה לעמוד בפקק באיילון עם כזה רכב...
גם אצל רוב רוכשי הפרארי זה לא רכב דיילי אל רכב לסופ"ש לטיולי נהיגה/ ימי מסלול...פרארי הפנימו זאת ואם אני לא טועה בדגמים האחרונים יש שקע חיצוני לחיבור מטען מצברים בזמן שהרכב נח לו במהלך השבוע
תגובה: סיבוב קצר בפרארי עשה לי שוב חשק למכונת נהיגה כרכב דיילי...השאלה איזה?
שלמה
בשבילך לנראות והחוויה ....פורשה בוקסטר .
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
תגובה: סיבוב קצר בפרארי עשה לי שוב חשק למכונת נהיגה כרכב דיילי...השאלה איזה?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
KOOKE
נמרוד
488 איטליה מחוץ לתקציב.
אבל גם אם נניח והתגלה איזה קרוב מליארדר שהוריש לי את הונו, לא הייתי רוכש פרארי כרכב דיילי..הרכב מוקצן מדיי בכל היבט והדבר הכי מתסכל זה יהיה לעמוד בפקק באיילון עם כזה רכב...
גם אצל רוב רוכשי הפרארי זה לא רכב דיילי אל רכב לסופ"ש לטיולי נהיגה/ ימי מסלול...פרארי הפנימו זאת ואם אני לא טועה בדגמים האחרונים יש שקע חיצוני לחיבור מטען מצברים בזמן שהרכב נח לו במהלך השבוע
באמת? לא מתאים כדיילי? חבל :rolleyes:
מעניין, גרמת לי לבדוק מה יש ביד2 עם הקפה של אחרי ארוחת הצהריים... יש איזה שש למכירה, אבל כולן קליפורניה?! מה יש לישראלים נגד פרארי עם המנוע במקום הנכון? (המקום הנכון = כמו במג"ח. לא כמו במרכבה).
סיבוב קצר בפרארי עשה לי שוב חשק למכונת נהיגה כרכב דיילי...השאלה איזה?
שלמה השדרוג ההגיוני עבורך ביותר הוא ל C4 קקטוס ידנית 1.2 בלי טורבו.
הכי אוטו בשביל לעבור את אילון מהרצליה למשרד שלך.
קח אותו באדום שחור
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
תגובה: סיבוב קצר בפרארי עשה לי שוב חשק למכונת נהיגה כרכב דיילי...השאלה איזה?
רק אני לא מצליח להבין איך לעזאזל השתחלת לפרארי??
מזל שהגג פתוח ;-)
או שאחרי הדיפנדר אתה גמיש כמו נדיה קומנץ׳....
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
תגובה: סיבוב קצר בפרארי עשה לי שוב חשק למכונת נהיגה כרכב דיילי...השאלה איזה?
לישראלים אין כלום נגד מנוע ממוקם נכון חוץ מהעניין הקטן של מחיר... הקליפורניה הייתה דגם הכניסה לעולם הפרארי.
בזמן ואחרי הנסיעה בפרארי הזו מיקום המנוע זה הדבר האחרון שחשבתי עליו...
חוץ מזה מרשה לעצמי להכליל ולשער שרוב רובם של רוכשי הפרארי בארץ לא עשו זאת בגלל איך שהיא נוסעת אלא בגלל המותג, הנראות, רעש האגזוז וכמובן המחיר...יען כי שופוני יש לי פרארי...
לא תראה הרבה פרארי בבימי מסלול בארץ או בכבישי הנהיגה (המעטים מדיי) שיש בארץ
תגובה: סיבוב קצר בפרארי עשה לי שוב חשק למכונת נהיגה כרכב דיילי...השאלה איזה?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
boaz avrahami
שלמה השדרוג ההגיוני עבורך ביותר הוא ל C4 קקטוס ידנית 1.2 בלי טורבו.
הכי אוטו בשביל לעבור את אילון מהרצליה למשרד שלך.
קח אותו באדום שחור
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
בועז, כשהייתה לי האינפיניטי, ההשתלבות היומית בבוקר לכיוון המשרד לאיילון דרום במחלף הרצליה שהרכב עושה אותה על הצד ועל המגבלות הייתה מספקת אותי לכל היום וגורמת לי להגיע למשרד מחוייך.
לעומת מה שיש לי היום כדיילי הקקטוס אינה שדרוג..לא צריך יותר מקום לא צריך יותר שימושיות מחפש את רגעי ההנעה/ הנאה הקטנים ביום יום.
תגובה: סיבוב קצר בפרארי עשה לי שוב חשק למכונת נהיגה כרכב דיילי...השאלה איזה?
שלמה
מתאים לך. עכשיו נשאר רק הדוד המיליארדר...
לגבי האופציות ״השפויות״, ה G37 הוא רכב נהדר (כמו שאתה כבר יודע). משמש כפלטפורמה בכל מיני קיטי ספורט בארה״ב בהם מחליפים את הבאדי והופכים אותו למכונית ספורט ״אקזוטית״.
הוא גם הכי זאב בעור כבש מבין האופציות.
Sent from my iPhone using Tapatalk
תגובה: סיבוב קצר בפרארי עשה לי שוב חשק למכונת נהיגה כרכב דיילי...השאלה איזה?
ניר
למען הדיוק, בארה"ב ובשאר העולם הקיטי ספורט לאינפיניטי G37 לא כוללים החלפת בודי - הם בעיקר מתמקדים בשיפור מתלים ושיפור מנוע.
קיטי הנמכה וקויל אוברים + החלפת מוטות מייצבים דבר שמקשיח את התנהגות הרכב ומפחית מאד את זווית הגילגול + כמובן שיפורי מנוע שמביאים את הרכב למעל 400 כ"ס.
בבודי אוליי מוסיפים קצת חצאיות.
מבחינת נראות מסכים לחלוטין זה הכי זאב בעור כבש שיש - חבר שאל אותי בצחוק אז, "למה קנית מאזדה 6"? אחרי שעה סיבוב על הרכב הוא כבר לא שאל..
דוגמה מה עושה רק החלפת מוטות מייצבים באינפיניטי:
https://www.youtube.com/watch?v=R_VsPmHc2LY
תגובה: סיבוב קצר בפרארי עשה לי שוב חשק למכונת נהיגה כרכב דיילי...השאלה איזה?
מה עם פיאט 500 אבארט?
ראיתי אחת בלי קישקושים ומדבקות - כמעט זאב בעור כבש....
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
תגובה: סיבוב קצר בפרארי עשה לי שוב חשק למכונת נהיגה כרכב דיילי...השאלה איזה?
לעניות דעתי, רק אספנות .
תוצרת אמריקה, קורבט , מוסטנג
גרמניה, פורשה 911 במידה ומידותיך הטובות יסתדרו בין המושב וההגה.
במוו E36 M3 אולי M5
בהצלחה
רענן
תגובה: סיבוב קצר בפרארי עשה לי שוב חשק למכונת נהיגה כרכב דיילי...השאלה איזה?
תגובה: סיבוב קצר בפרארי עשה לי שוב חשק למכונת נהיגה כרכב דיילי...השאלה איזה?
חבר מהעבודה עם סובארו BRZ.
סירטון שלו חורך את המסלול בערד: https://youtu.be/XxPM_c-H2lY
תגובה: סיבוב קצר בפרארי עשה לי שוב חשק למכונת נהיגה כרכב דיילי...השאלה איזה?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
raanan
לעניות דעתי, רק אספנות .
תוצרת אמריקה, קורבט , מוסטנג
גרמניה, פורשה 911 במידה ומידותיך הטובות יסתדרו בין המושב וההגה.
במוו E36 M3 אולי M5
בהצלחה
רענן
אספנות שישמש כרכב דיילי לא מתאים לי כי אני לעיתים קרובות צריך להיות בתנועה לפני השעה 09:00 בבוקר.
תגובה: סיבוב קצר בפרארי עשה לי שוב חשק למכונת נהיגה כרכב דיילי...השאלה איזה?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
KOOKE
ניר
למען הדיוק, בארה"ב ובשאר העולם הקיטי ספורט לאינפיניטי G37 לא כוללים החלפת בודי - הם בעיקר מתמקדים בשיפור מתלים ושיפור מנוע.
קיטי הנמכה וקויל אוברים + החלפת מוטות מייצבים דבר שמקשיח את התנהגות הרכב ומפחית מאד את זווית הגילגול + כמובן שיפורי מנוע שמביאים את הרכב למעל 400 כ"ס.
בבודי אוליי מוסיפים קצת חצאיות.
מבחינת נראות מסכים לחלוטין זה הכי זאב בעור כבש שיש - חבר שאל אותי בצחוק אז, "למה קנית מאזדה 6"? אחרי שעה סיבוב על הרכב הוא כבר לא שאל..
דוגמה מה עושה רק החלפת מוטות מייצבים באינפיניטי:
https://www.youtube.com/watch?v=R_VsPmHc2LY
התבלבלתי עם ה G35 שחולקת את רכבת ההנע(א)ה עם ניסן z350...
Sent from my iPhone using Tapatalk
תגובה: סיבוב קצר בפרארי עשה לי שוב חשק למכונת נהיגה כרכב דיילי...השאלה איזה?
בשרשור שלך מהעבר בנושא דובר גם על מיני קופר קבריו...
אני אהבתי את הרכב, סוג של קארטינג מחוזק...
Sent from my HD1903 using Tapatalk
תגובה: סיבוב קצר בפרארי עשה לי שוב חשק למכונת נהיגה כרכב דיילי...השאלה איזה?
היה איזה עיתונאי רב שכתב על הג'וליה (תלתנית כמובן) שאם פרארי היו מיצרים רכב משפחתי - זה מה שהיה יוצא.
מה דעתך על ג'וליה וולוצ'ה עם 280 סוסים והמון סקס אפיל והנאה מנהיגה?
ואולי ג'ולייטה עם 240 סוסים?
ואם כבר ג'ולייטה, חייבים להזכיר גם את הלאון קופרה.