שינוי מבנה רכב וייבוא מארה''ב
שלום לכולם..
אחרי שהות ארוכה(5 שנים)בארה''ב ומשחקים ללא סוף בטיוטות FJZ80 (תמונות מצורפות) חזרתי לישראל לפני שבועיים.
מחר ככל הנראה מסיים את הבידוד וכבר מצאתי לי משחק חדש שככל הנראה ארכוש מחר(טויטה היילקס 96, ממש כמו פעם- ברזל, מים ודלק).
לפי מצב הארגז של הרכב, נראה לי שאני בקטע של לבנות ארגז\מגש חדש בסגנון המגשים שנבנים באוסטרליה(Ute)ורציתי ללמוד מנסיונם של חכמים ומנוסים בתחום הרישוי בניסיון להבין את הפרוצודורה והאם בכלל אפשרי לבצע שינוי שכזה ולאשר אותו במכוני הרישוי.
בנוסף, אשמח לשמוע את דעתכם על יבוא של ה FJZ80 שלי (מודל 94, Triple locked).. האם אפשרי?מה הם מגבלות הרישוי לרכב שכזה? בעוד 4 שנים ימלאו לו 30 וחשבתי לייבא אותו כאספנות רק שאני לא חושב שהוא יעבור טסט עם כל מה שמורכב עליו(הגבהה 2.5 אינץ, פגוש בבניה עצמית עם מנשא לגלגל וגריקן ועוד מספר שיפורים ותוספות שהשתיקה יפה להם.. הרכב מאוחסן כרגע בסטורג' וכנראה יישאר שם עד שאחליט מה לעשות איתו..
אשמח לעצתכם.
קובץ מצורף 131644קובץ מצורף 131645קובץ מצורף 131646
תגובה: שינוי מבנה רכב וייבוא מארה''ב
שינוי מבנה רכב וייבוא מארה''ב
לגבי הארגז לטנדר,
במקרה שלך הייתי פונה לאחד המתקינים בעלי רישוי להתקין ארגז שטוח.
את הדיגומים הייתי בונה כמארז בפני עצמו, שנקשר לארגז כמטען, וככה לא מאבד יכולת שימושית במידה וצריך, ולא נכנס בכלל לסוגיות רישוי של ארגז מיוחד.
תגובה: שינוי מבנה רכב וייבוא מארה''ב
בנזין V6 מקורי עם 253K נוסע כמו פנתר
תגובה: שינוי מבנה רכב וייבוא מארה''ב
לאפסן אותו 4 שנים ואז ליבא אותו כאספנות זה בהחלט אופציה.
האחסון צריך כמובן להתאים עם כל מה שמשתמע מכך.
Sent from my iPhone using Tapatalk
1 קבצים מצורפים
תגובה: שינוי מבנה רכב וייבוא מארה''ב
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ד ו ר ו ן
לגבי הארגז לטנדר,
במקרה שלך הייתי פונה לאחד המתקינים בעלי רישוי להתקין ארגז שטוח.
את הדיגומים הייתי בונה כמארז בפני עצמו, שנקשר לארגז כמטען, וככה לא מאבד יכולת שימושית במידה וצריך, ולא נכנס בכלל לסוגיות רישוי של ארגז מיוחד.
זאת אומרת שאם והחלטתי לבנות את המגש\ארגז בעצמי אצטרך לאשר אותו ברישוי מיוחד(את הארגז\מגש עצמו)? ומה שאתה מציע זה ללכת למישהו שכבר יש לו דגמים מאושרים להתקנה? כל העניין זה לבנות לבד, לא?
ראה תמונה מצורפת למה אני מתכוון.. רק שבזה שאני מתכנן תהייה אופציה לפרק ולהרכיב את קירות הארגז לפי השימוש..
ההגיון מאחורי הדרישות האלו(ועוד הרבה כאלו)לא מובן לי בכלל.
קובץ מצורף 131647
תגובה: שינוי מבנה רכב וייבוא מארה''ב
לגבי שינוי הארגז לטנדר, אין לך בעיה. הוא רשום בתור מסחרי (או משא) בלתי אחוד פתוח. כל בונה מרכבים יכול לעשות לך את העבודה.
קח בחשבון שבאופן חוקי אסור יהיה לך לנסוע בכביש הציבורי כאשר הדפנות מפורקות.
אם תרצה המלצה לבונה מרכב, צור קשר בפרטי.
לגבי הכלי בארה"ב, לא מאמין שתהיה בעיה עם היבוא. מכיוון שיש כל כך מעט כאלו בארץ, הרשויות לא יודעות מה הגובה המקורי, וברגע שיגיע אפשר יהיה לרשום את הפרטים בעת ביצוע התקינה.
תגובה: שינוי מבנה רכב וייבוא מארה''ב
וגם,
התמונות הראשונות לא עולות, נסה להקטין אותן מעט.
תגובה: שינוי מבנה רכב וייבוא מארה''ב
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
איל מ
וגם,
התמונות הראשונות לא עולות, נסה להקטין אותן מעט.
אצלי נפתח מההודעה הראשונה.
3 קבצים מצורפים
תגובה: שינוי מבנה רכב וייבוא מארה''ב
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
איל מ
וגם,
התמונות הראשונות לא עולות, נסה להקטין אותן מעט.
קובץ מצורף 131648קובץ מצורף 131649קובץ מצורף 131650
ועכשיו?
שינוי מבנה רכב וייבוא מארה''ב
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
papali
זאת אומרת שאם והחלטתי לבנות את המגש\ארגז בעצמי אצטרך לאשר אותו ברישוי מיוחד(את הארגז\מגש עצמו)? ומה שאתה מציע זה ללכת למישהו שכבר יש לו דגמים מאושרים להתקנה? כל העניין זה לבנות לבד, לא?
ראה תמונה מצורפת למה אני מתכוון.. רק שבזה שאני מתכנן תהייה אופציה לפרק ולהרכיב את קירות הארגז לפי השימוש..
ההגיון מאחורי הדרישות האלו(ועוד הרבה כאלו)לא מובן לי בכלל.
קובץ מצורף 131647
שינוי הארגז דורש תקינה ורישוי.
אני אומר שאת הפלטה השטוחה עם הדפנות הפריקות תעשה אצל מישהו שיש לו שגם מוכן לרישוי.
לחיים רכס ״רכסים״ יש כזה מאלומיניום.
ראיתי על עוד כמה היילקסים, אבל לא הצלחתי לראות מי היצרן.
את הדיגום מעל לפלטה תבנה לבד.
וגם אותו, הייתי בונה כמארז שאפשר להעמיס/לפרוק כיחידה אחת עם שקע-תקע לחשמל.
ככה הוא מסווג מטען ואתה לא מתקשקש עם תקינה ורישוי, ואם צריך את הארגז להובלות, הטנדר חוזר להיות טנדר.
תגובה: שינוי מבנה רכב וייבוא מארה''ב
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
papali
בנזין V6 מקורי עם 253K נוסע כמו פנתר
כבר חצי צרה פחות.
10 קבצים מצורפים
תגובה: שינוי מבנה רכב וייבוא מארה''ב
תגובה: שינוי מבנה רכב וייבוא מארה''ב
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ד ו ר ו ן
שינוי הארגז דורש תקינה ורישוי.
אני אומר שאת הפלטה השטוחה עם הדפנות הפריקות תעשה אצל מישהו שיש לו שגם מוכן לרישוי.
לחיים רכס ״רכסים״ יש כזה מאלומיניום.
ראיתי על עוד כמה היילקסים, אבל לא הצלחתי לראות מי היצרן.
את הדיגום מעל לפלטה תבנה לבד.
וגם אותו, הייתי בונה כמארז שאפשר להעמיס/לפרוק כיחידה אחת עם שקע-תקע לחשמל.
ככה הוא מסווג מטען ואתה לא מתקשקש עם תקינה ורישוי, ואם צריך את הארגז להובלות, הטנדר חוזר להיות טנדר.
תודה רבה, אצור איתו קשר בהקדם.
תגובה: שינוי מבנה רכב וייבוא מארה''ב
שווה להתייעץ גם עם ארנון שושני, שעושה פרויקטים כאלו בסדנה שלו.
תגובה: שינוי מבנה רכב וייבוא מארה''ב
למיטב ידיעתי תנאי היבוא לתושב חוזר/ עולה חדש - שונים מאשר לאזרח ישראלי המעוניין לייבא רכב מחו"ל.
שוב בערבון מאד מאד מוגבל ומיטב ידיעתי, תושב חוזר רשאי להביא עימו את הרכב האישי שלו גם אם מדובר ברכב שגילו עולה על שנתיים ממועד הייצור והוא עדיין לא רכב אספנות.
תתייעץ עם עמיל מכס / או מישהו שממש מומחה ביבוא אישי ומיצוי זכויות של תושבים חוזרים.
נראה לי שתוכל לייבא את הטויוטה שלך !!
תגובה: שינוי מבנה רכב וייבוא מארה''ב
לגבי הייבוא - ב1.1.2024 תוכל לקבל רשיון ייבוא לרכב אספנות.
לגבי הארגז.....
אין לצערי תשובה אחת מוחלטת.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
תגובה: שינוי מבנה רכב וייבוא מארה''ב
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
KOOKE
למיטב ידיעתי תנאי היבוא לתושב חוזר/ עולה חדש - שונים מאשר לאזרח ישראלי המעוניין לייבא רכב מחו"ל.
שוב בערבון מאד מאד מוגבל ומיטב ידיעתי, תושב חוזר רשאי להביא עימו את הרכב האישי שלו גם אם מדובר ברכב שגילו עולה על שנתיים ממועד הייצור והוא עדיין לא רכב אספנות.
תתייעץ עם עמיל מכס / או מישהו שממש מומחה ביבוא אישי ומיצוי זכויות של תושבים חוזרים.
נראה לי שתוכל לייבא את הטויוטה שלך !!
השורה התחתונה עודדה אותי מאוד!! אני בטוח שאני לא היחיד שנקשר לרכב שלו פה.
תודה.
Sent from my iPhone using Tapatalk
תגובה: שינוי מבנה רכב וייבוא מארה''ב
מציע לך לברר יותר לעומק את נושא השיפורים ובפרט את נושא גודל הצמיגים שאיתם מגיע הרכב שלך לארץ
ייתכן שכאזרח חוזר הבעייה לא קיימת , אני לא מכיר את זה מספיק, וייתכן שטויוטה לא תמשוך את העיין כמו רנגלרים משופרים שמגיעים
אבל העובדה היא שרכבים משופרים שמיובאים נעצרים בנמל, ולבעלים מוצגות 2 אפשרויות : לגרוט אותם או לשלח אותם חזרה לארהב ( 2 האפשרויות על חשבונם כמובן )
הד
Sent from my iPhone using Tapatalk
תגובה: שינוי מבנה רכב וייבוא מארה''ב
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
KOOKE
למיטב ידיעתי תנאי היבוא לתושב חוזר/ עולה חדש - שונים מאשר לאזרח ישראלי המעוניין לייבא רכב מחו"ל.
שוב בערבון מאד מאד מוגבל ומיטב ידיעתי, תושב חוזר רשאי להביא עימו את הרכב האישי שלו גם אם מדובר ברכב שגילו עולה על שנתיים ממועד הייצור והוא עדיין לא רכב אספנות.
תתייעץ עם עמיל מכס / או מישהו שממש מומחה ביבוא אישי ומיצוי זכויות של תושבים חוזרים.
נראה לי שתוכל לייבא את הטויוטה שלך !!
אם לא טועה, לתושב חוזר מותר לייבא רכב בן 4 שנים לכל היותר (לאומת שנתיים לאזרח ישראלי)
Sent from my iPhone using Tapatalk