מדובר על רכב פרטי אספנות אמריקאי, אני מעוניין לייבא עבורו צמיגים מארה״ב מאחר שהוא ״נועל״ מידה בעייתית שלא נמצאת בכלל בארץ, הציעו לי את שני החברות האלה, איזה מבין שניהם מניסיונכם יהיה יותר טוב ואיכותי לנסיעה על כביש(לא שטח)?
Printable View
מדובר על רכב פרטי אספנות אמריקאי, אני מעוניין לייבא עבורו צמיגים מארה״ב מאחר שהוא ״נועל״ מידה בעייתית שלא נמצאת בכלל בארץ, הציעו לי את שני החברות האלה, איזה מבין שניהם מניסיונכם יהיה יותר טוב ואיכותי לנסיעה על כביש(לא שטח)?
השוואה נכונה היא דגם מול דגם ולא יצרן מול יצרן.
כמובן חשוב סוג החתך לדרישות (צמיג ספורטיבי או אורך חיים, גשם או כלל עונתי).
בגדול,
צמיגי קונטיננטל נחשבים לצמיגים איכותיים וממוקמים תמיד בטופ של מבחני ההשוואה.
בד"כ גם מצטיינים בכביש רטוב.
קופר, פחות מכיר.
בהצלחה
נ.ב - אתה יכול "להסגיר" באיזה רכב מדובר ?
(מקווה שכולל V8 בריא)
רענן
בוודאי זה לא סוד, שברולט קמארו דור 3 מנוע 5 ליטר בנזין סמול בלוק 305 v8.
אין אפשרות חוקית לשינוי מידה, הפכתי את העולם בכל דרך אפשרית ונעניתי בשלילה.
קופר מייצרים באופן מסורתי צמיגים למכוניות השרירים לדורותיהן. יש דגמים שממש מיועדים לשוק של הקלאסיות. אני מניח שזה מה שמציעים לך.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
למידה הכי קרובה למקורית אבל שתהיה יותר נפוצה בארץ לרכישה.
מה דעתכם על צמיגיי פירלי, נחשבים איכותיים? דגם סקורפיון, מתאימים לנסיעה על כביש?
בעיקרון צמיגים עד חתך 60 מיועדים לכביש ומ65-70 ומעלה מיועדים יותר לרכביי שטח?
אתה שואל שאלות מאוד כוללניות. זה כמו לשאול איך ג'יפ. הרנגלר מדהים, הרנגייד בדיחה.
איך פירלי? מעולה. היה לי סט פי זירו אסימטריקו על הXSI שלי שהושתל בה מנוע מוגדש. האם זה משליך על הצמיג שבכוונתך לקנות? יש מצב שלא. היה לי גם סט של P6000 שהיו די חרא והתייבשו מהר.
לשאלתך- פירלי סקורפיון מיועד לבעלי רכבי שטח שרוצים לשמר מידה מסוימת של יכולת כביש. אין לי מושג איך הם כי מעולם לא היה לי פירלי סקורפיון, אבל אם אתה בונה קמארו עבירות, כנראה שמדובר ביופי של פשרה.
האוטו שלי נקנה עם פירלי סקורפיון. פחות קשוח משאר צמיגי הat שהיו לי, ויותר דומה לht.
בינתיים הבודדים שכן מראים עניין בייבוא לא מציעים לי כלום אלא שואלים אותי איזה חברה אני מעוניין, אמרתי להם קונטיננטל, לגבי דגם אין לי מושג מה יש במידה הזאת ומה באמת מתאים לרכב כמו קמארו, לכן אין לי מושג מה להגיד להם.
על המוסטנג יש קונטיננטל מקדימה כבר שנתיים, צמיג דיילי ולא משהו נורא מיוחד ( לא סמי סליק ) . היות וזה לא הסרן המניע. לא יקר זה עדיין מעל 1000 שח לצמיג. את המידה הזו דווקא היה אפשר להשיג בארץ (275/35/20 ). אחרי שנתיים על הרכב מתחיל להרגיש הבדל בתגובה להיגוי, הצמיג כבר התחיל להתייבש. הדגם contisportcontact.
מאחורה ניטו, כבר 3 שנים ו 70 אלף קמ ועדיין עם חריצים אבל גם כבר מתנהג כמו גומי קשה . צמיג יקר בהרבה ועדיין לא מתקרב למשהו יקר באמת . מעל 2000 שח לצמיג. את המידה שלו כבר אי אפשר למצוא בפנצריות 305/35/20 ( היבואנים לא עושים תקינה לכל מידה ) ולכן גם אני עסוק בלייבא .
...
כתבת פה איזושהי תגובה ומחקת
חפש את נוהל 10/04 יבוא ושחרור צמיגים ואבובים לרכב, עדכון מספר 4 מיום 15/03/2020
אם המצב הוא שהמידות רשומות ברישיון ואין את המידה בארץ אז להבנתי ניתן להביא אותן בייבוא אישי. רק לא ברור לי מה בדיוק נדרש לעשות בשביל זה,
במקרה של רכב אספנות , סעיף 7.7 , נראה יחסית פשוט
Sent from my iPhone using Tapatalk
נהיה הרבה יותר מסובך לבחור צמיג היום לרכב כביש, משיקולי עלות תועלת.
הייתי צריך 4 צמיגים לרכב יוקרתי לא זול, 225 כ"ס, דיזל עם מומנט בריא.
על הרכב היו 4 צמיגים מישלן מהיקרים ביותר מקוריים, היו 110,000 ק"מ אצל הבעלים הקודמים.
צמיג אחד כזה רצו 1,200 ש"ח. צמיגים מחברה סינית רצו עבור כל הארבעה 1,600 ש"ח. וזה צמיג 275 על ג'נט 20 לא סתם איזה ציקמוק.
בחיים לא הייתי מאמין שאשים סיני. הראה לי מוכר הצמיגים את הצמיג, אסימטרי, רואים שמתוכנן היטב, אמרתי נשים 4, מה כבר יקרה, ילכו 1,600 ש"ח, נחליף עוד 10,000 ק"מ. אמר לי שהוא רק מוכר אותם וכולם מברכים. מבחינתו שאקח היקר באמת בשבילו לא עניין.
כבר 1,000 ק"מ על הרכב, תאמינו לי ניסית בכל דרך להוכיח שזה צמיג נחות ולא הצלחתי:
שקט
נוח
אוחז מעולה - ניסיתי בכל דרך להחליק הרכב, לאבד אחיזה, כלום הרכב נשלט מגיב.
בכביש רטוב גם בולם היטב, שום משהו שמרגיש לא בטוח או מחליק.
לא יודע מה להגיד לכם, עד עכשיו רק שמח שחסכתי כסף. תאמינו לי רוצה להאמין שטעיתי ועדיף הביוקר.
אילן
מה שרשמת יכול להיות קייס טוב ל 99% מהרכבים על הכביש אבל בדיוק המקרה ההפוך משל פותח השרשור
הוא מתאר מצב שאין אפילו צמיג אחד במידה שלו בארץ והיבואנים הרשמיים לא מביאים משיקולים שלהם
במקרה הזה אתה מתפשר על המידה או הולך ליבוא מקביל
ואם כבר אתה בנק עבודה הזו ואולי הולך לשלם גם על הטסה וכן הלאה , האם להביא צמיג סיני שאתה לא מכיר ? לגישתי לא כל כך
ויש גם ההבדל בין פלטפורמת הנעה קדמית מודרנית עם 200 סוסים בגלגלים שמתוכננת ליציבות מקסימלית לבין פלטפורמת הנעה אחורית שתוכננה להיות מכונת מלחמה זורקת זנב בכל הזדמנות עם פי 2 או 3 סוסים, ומה צריך לעשות בכל אחת מהן כדי להגיע להחלקה . צמיג שעובד בראשונה לא עובד בשנייה גם בלי קשר להאם סיני או לא , זול או יקר.
השאר תלוי בבעל הרכב ומה השימוש שלו - האם זה רכב אספנות שמניע פעמיים בחודש ביום שבת ולכן מבחינתו אין מה להשקיע בצמיג , או האם זה רכב דיילי שהכי חשובה בטיחות , או שזה רכב מסלול שמושקע לביצועים
אני בנקודת עבודה זהה מבחינת הפלטפורמה ומבחינת האין מידות בארץ, אבל נראה לי שהשימוש שלי ברכב לא זהה. דיברתי היום עם יבואן מקביל והבנתי שהוא יכול להביא כל מידה שאבקש בתנאי שהוא מוצא אותה אצל דילר כלשהו באירופה או בארהב, בלי קשר לרישיון הרכב שלי ( הוא סוגר את האישורים בעצמו )
הד
Sent from my iPhone using Tapatalk