יש כאן מישהו מעל 1.90 שהיה לו פעם ג'ימני? אני 1.96 ומתלבט אם לקנות
Printable View
יש כאן מישהו מעל 1.90 שהיה לו פעם ג'ימני? אני 1.96 ומתלבט אם לקנות
מאוד לא נוח.
אני 1.90.
לא היה לי ג'ימני.
אבל אני מקבל ג'ימני חדש מהיבואן לכמה ימים בכל חודש לצורך עבודה/שת"פ עם היבואן וכך זה כבר כמה שנים.
האוטו מתוק ומקסים ואחלה צעצוע לשטח ואני משוגע עליו, אבל הוא קטן מדי ולא מיועד לאנשים גבוהים.
זה אוטו יפני קלאסי, עם כסא ממש גרוע שמותקן גבוה הרבה יותר מדי - והגה נמוך הרבה יותר מדי.
טווח כוונון הכסא לא מספיק. הראש שלך ינגח בתקרה, ההגה הנמוך יהיה מונח לך בין הברכיים. כדי שתוכל לנהוג תצטרך לפשק רגליים, ואז ברך ימין שלך תתנגש כל הזמן בקונסולה שבחלק התחתון של הדשבורד. אחרי רבע שעה-חצי שעה של נסיעה ככה, יתחילו הכאבים. כאבים בברך ימין, כאבים בגב (כי המושב איום ונורא - קטן, קשה ולא תומך בשיט) כאבים בכתפיים (כי תצטרך למתוח את הידיים קדימה ולמטה כדי שיגיעו להגה הנמוך).
זה רכב שטח נפלא, אבל לא לגובה שלך. תחשוב שוב ומוטב שתוותר.
אני 1.94
מסכים לגמרי עם דרור
שקלתי לקנות גימני אבל אחרי כמה נסיעות ברכב של חבר הבנתי שזה לא בשבילי
צפוף מידיי אין מקום לזוז הברכיים והגב מתים להם
בסוף הלכתי על טרופר קצר
הייתי ממליץ לך לחפש יפני קצר שיהיה לך יותר נוח
טרופר
פאגרו
לנד קרוזר וכו וכו
Sent from my iPhone using Tapatalk
אין אופציה לנסוע (ולהנות) בג׳ימיני בגובה שלך...
Sent from my iPhone using Tapatalk
תגידו, בשיא הרצינות, מי זה כל האלים האלה שמסתובבים בינינו? אני עם הגנים הרוסים-פולנים שלי עם המטר שבעים ומשהו בלחץ בלי העקמת שהמקרר במטבח יותר גבוה ממני מסתכל עליכם ביראה וכבוד. שלא תישרפו לי כשאתם נוגעים בשמש.
תגיד תודה, בשביל להגיע ל1.70 אני צריך יותר סנטימטרים מכפי שניתן לספור באצבעות כף יד אחת. (ולא של מוהנדס).
הגובה לא משנה, אתם עדיין יכולים לצאת למסע ביחד. https://uploads.tapatalk-cdn.com/202...957cbc70b6.jpg
יש גימני פתוח... רק אומר
Sent from my HD1903 using Tapatalk
אני 1.93, כבר למעל מ3 שנים מתנייד ביומיום עם הגימיני ושורד את זה(כבר לא מתרגש מהעניין). תא הנוסעים קטן ואינטימי, כיסא הנהג לא מתכוונן למעלה למטה (רק קדימה ואחורה), בנסיעות ארוכה רגל ימין מתעייפת מהתנוחה שבה היא נמצאת ועל-פי רוב אני לא רואה את הרמזור כשאני עומד בצומת בתור רכב ראשון-שני.
לך תעשה סיבוב ואולי אפילו תצטרף לאיזה טיול קטן כדי לחוות ולהבין אם זה מתאים לך או לא.
אני 1.96 שנכנסתי לעולם הגיפים חיפשתי רכב זול חשבתי על גמיני
ברגע שישבתי באחד כזה לקח לי בדיוק 30 שניות להבין שאני צריך
רכב גדול אחרת צריך להזמין מראש תור לאורטופד לפגיעות גפיים וגב
הג'ימני באמת קטן מדי ולא מיועד לאנשים גבוהים.
הוא Kei car עם כל מה שמשתמע מזה.
אבל מושבים מזעזעים ותנוחת נהיגה איומה, גבוהה מדי, הם ברירת-מחדל בעוד הרבה מכוניות מהמזרח - כי מה לעשות, רוב האסיאתים הם אנשים קטנים. נמוכי קומה. המון מכוניות שמגיעות משם בנויות סביב פרופורציות הגוף הנפוצות שם.
ולא רק בגמדים כמו ג'ימני.
הדיון שלכם מזכיר לי את הצילום (שאני לא מצליח לאתר..) של לוחם חי״ר רוסי ליד צוות טנק רוסי.. החי״רניק גבוה מהם בראש שלם.
הסיפור היה שהרוסים בנו טנקים עם צללית נמוכה שחייב צוות של חיילים נמוכים.
אז אולי בכלל הקונספירציה המערכתית לעצב את העצבים של דרור התחילה בצורה ממוסדת ומתוכננת לפרטי פרטים כבר כשהיה מלש״ב?
בזה שדחפו נפיל לתוך טנק כדי שיקבל מכות על הראש 3 שנים?
ועכשיו לשים אותו בהדרכות של גימני זה בעצם עוד מהלך מתוחכם לא להרפות מהקנוניה המשומנת הזו?
הייתי במגחים. זה טנק גבוה עם צריח מרווח - אבל בעל צללית גבוהה (וזה חסרון. קל לזהות אותו ממרחקים ולכונן עליו).
בטנקים הרוסיים הנמוכים אכן התקרה נמוכה ואי אפשר לעמוד זקוף. לכן שריונאים רוסיים הם בגובה 1.65 מקסימום....
אבל ברוסיה הענקית יש מספיק מלש"בים ואפשר לבחור רק את הנמוכים לשרת בטנקים. זה אגב אמיתי לחלוטין.
ומה לעשות שברוב המכוניות היפניות, במיוחד אלה של דור אחד אחורה אבל גם לא מעט מהמודרניות, תנוחת ישיבה שלא מתאימה לאנשים גבוהים?... יש עובדות. בג'ימני זה כמובן הכי בולט.
מצחיק אבל גם בח"א הייתה סלקציה דומה.
הרזים והקטנים למיראז' ,
סגנון דרור (לפני הדיאטה) לפאנטום
דווקא זוכר איזה מאמר שדיבר על מלחמת יום כיפור שהזכיר שהמבנה הגבוה של הטנקים הישראלים היה יתרון ואיפשר לצלוף מעמדות בעוד הסורים הנמוכים יותר היו חייבים לעלות על הסוללות וע"י כל להיחשף, זה היה נישמע לי קצת מוזר אבל מה אני מבין בטנקים?
לי היה יתרון עם הגובה בנגמ"ש, היה יותר נוח לעמוד בתא לוחמים עם חצי גוף בחוץ, בפנים היה כבר סיפור אחר :p
הטנקים הישראלים גבוהים וגדולים אבל עם צללית נמוכה יחסית אם הם מאחורי סוללה ( צריח שטוח )
לטנקים הסורים היתה בעיית הנמכה , מגבלה של התכנון שבגללה הם היו צריכים לסחוב עמודי טלפון , ולעלות עליהם ברברס כדי לשפר זווית הנמכה
Sent from my iPhone using Tapatalk
הפיתרון המתבקש הוא ג'ימני 5-דלתות, אלוהים יודע למה סוזוקי לא מייצרים כזה - כמו שעשו לכל דורות הויטרה, למשל.
זה היה יכול להיות להיט מדהים, הייתי מזמין אחד כזה מחר, במקום הדיסקו שלי + האוטו של דורית
שמועות עיקשות מדברות על גרסת 5-דלתות של המותג ההודי MARUTI. טוענים שם שהג'ימני-מרוטי 3-דלתות לא ישווק בהודו, אבל הם ייצרו דגם 5-דלתות? פייק או לא? לא יודע. קבלו לינק לידיעה + איור, מן הסתם פוטושופ
https://www.indiacarnews.com/news/ma...-report-43767/
קובץ מצורף 133162
גם אני מבורך במימדים "נדיבים" 1.87 לגובה והרוחב לא רחוק מזה.... בגלל מימדים אלו כשהייתי צעיר והשומן של היום היה אז שרירים..עבדתי כמאבטח בחברט "מביט" - בעל החברה מנחם (ז"ל) היה אפילו גדול ממני בגובה בעיקר ובו זמנית היה חולה הגה ונהג מירוצים חובב שנסע ביום יום וגם התחרה באוטוביאנקי אבארט... הפיתרון שלו לאוקיסמורון שבינו ובין הרכב היה פירוק המושב הקדמי - אשכרה נהג ברכב מהמושב האחורי...
לענייננו...אם מוותרים על המושב האחורי בג'ימיני לא ניתן למתקן איזה מושב/ מסילה אחרת של המושבים הקדמיים שתאפשר תנוחת נהיגה גם לגבוהים שבחבורה?