רעש של דפיקות באוטו .. או בראש ...
אז ככה, אחרי החלפת הצלבים התחלתי לשמוע לפעמים, בהילוכים 4 או 5 במהירויות של סביב 50-70 לפעמים או 50-90 לפעמים אחרות ..
רעש ( אולי ) וייתכן שגם תחושה פיזית של דפיקות שהתדר שלהן מתאים לדרייב שאפט.
שאלתי פה ושם את הנוסעים איתי שלא יודעים על מה אני מדבר ..
ונסעתי חזרה לבאסם שגם נסע איתי באוטו ( זה כמובן לא נשמע באותו הזמן כשהוא היה באוטו )
הוא גם בדק מתחת לאוטו על הליפט .. לא רואים שום סימן, הוא טוען שזה בראש שלי כי אני "מחפש" בעיות ..
מצד שני, לפעמים יש ולפעמים אין. אני לא נהנה לנסוע 120 קמ כל כיוון רק בשביל לבקר אותו .. אבל אני לא יודע מה לעשות,
* הבהרה, אני לא חושש שהוא יברח לי או ינסה להתנער אם תהיה / יש בעיה אמיתית .. !!!
אני רק לא יודע איך להדגים את זה, לפעמים זה ממש חזק ולפעמים זה מאד חלש ולפעמים זה לא קיים ...
חשבתי ציריה, חשבתי גיר, חשבתי שזה בראש שלי וזה רק נדמה לי ..
1. זה לא קורה רק בהילוך מסויים, יש (או אין ) את זה בין הילוך 3-6
2. זה לא קורה רק בהטיית ההגה או בנסיעה ישרה או בעליה או בירידה ..
3. נדמה לי שזה יותר חזק כשיש עומס ( נגיד תאוצה בעליה ) אבל זה לא תמיד, לפעמים זה ממש חזק גם בירידה ..
4. זה לא קורה בכלל אפעם בניוטרל גם בירידה או בגלגול אחרי שלוקחים קצת שוונג ומוציאים לניוטרל ונותנים לאוטו להתגלגל ..
5. ציריה ... נבדקו שתי הקדמיות לפני שבוע בזמן הטיפול ונמצאו תקינות לחלוטין ..
עיצות ? ... דאחקות ? ... משהו ? ...
תגובה: רעש של דפיקות באוטו .. או בראש ...
אם זה חזק תפעיל מצלמת רכב עם שמע אם יש לך..תתעד בסרטון כבר יובן הבעיה
Sent from my iPhone using Tapatalk
תגובה: רעש של דפיקות באוטו .. או בראש ...
איזון לדרייב שאפט אחרי החלפת צלבים
Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk
תגובה: רעש של דפיקות באוטו .. או בראש ...
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
erezb1
איזון לדרייב שאפט אחרי החלפת צלבים
Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk
זה הדבר הראשון. אבל באסם מתעקש שלא צריך.
אני אפרק את הגל ואנסה לנסוע ללא. השאלה רק מתי.
Sent from my iPhone using Tapatalk
תגובה: רעש של דפיקות באוטו .. או בראש ...
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
גיא
זה הדבר הראשון. אבל באסם מתעקש שלא צריך.
אני אפרק את הגל ואנסה לנסוע ללא. השאלה רק מתי.
Sent from my iPhone using Tapatalk
בעיקרון שמחליפים צלב לא צריך איזון דרייבשאפט.
גיא,
אין לך בורר מצבים ל 2X4 ?
אם כן, הדרייבשאפט לא אמור להסתובב.
רענן
תגובה: רעש של דפיקות באוטו .. או בראש ...
יש בורר אבל זה מסתובב תמיד. כי בצד של הגיר זה מחובר קשיח. תתההפרדה מתבצעת מיד לפני הדיפ׳ האחורי.
Sent from my iPhone using Tapatalk
תגובה: רעש של דפיקות באוטו .. או בראש ...
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
raanan
גיא,
אין לך בורר מצבים ל 2X4 ?
אם כן, הדרייבשאפט לא אמור להסתובב.
בדאסטר מערכת ההינע שונה -
הינע קדמי קבוע, יחד עם העברתו לדרייבשאפט המרכזי.
בשילוב (אוטומטי או קבוע), מתבצעת הצמדה בין הדרייבשאפט לדיפ' האחורי ע"י יחידת השילוב האחורית (מצמדים), שצמודה (באותו קייס) לדיפ' האחורי.
הדרייבשאפט המרכזי מסתובב בכל מקרה ע"י הגיר.
כמו שגיא כתב כבר...
תגובה: רעש של דפיקות באוטו .. או בראש ...
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
yovavz
בדאסטר מערכת ההינע שונה -
הינע קדמי קבוע, יחד עם העברתו לדרייבשאפט המרכזי.
בשילוב (אוטומטי או קבוע), מתבצעת הצמדה בין הדרייבשאפט לדיפ' האחורי ע"י יחידת השילוב האחורית (מצמדים), שצמודה (באותו קייס) לדיפ' האחורי.
הדרייבשאפט המרכזי מסתובב בכל מקרה ע"י הגיר.
כמו שגיא כתב כבר...
אופסי , חשבתי שזה דומה ל CRV
בכל זאת, בלי עומס לא אמור להשפיע יותר מידיי.
אני הייתי מאמת בנסיעה בכביש ישר במצב 4X4 בהאצה .
רענן
תגובה: רעש של דפיקות באוטו .. או בראש ...
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
raanan
אופסי , חשבתי שזה דומה ל CRV
בכל זאת, בלי עומס לא אמור להשפיע יותר מידיי.
אני הייתי מאמת בנסיעה בכביש ישר במצב 4X4 בהאצה .
רענן
מאמת מה ?
התפתלות תחת עומס ?
לפי דעתי זאת זריקה כשהמיסב המרכזי מהדהד בתדר מסויים בין 50-70 קמ׳ש ...
אבל מה אני מבין ?!....
אני אתחיל בלפרק את הצינור ...
Sent from my iPhone using Tapatalk
תגובה: רעש של דפיקות באוטו .. או בראש ...
עוד כיוון (אולי...)
ברנגלר, רגע לפני שגוזרים ציריה מתחילים לשמוע רעש מחזורי מהקליפרים...
Sent from my iPhone using Tapatalk
תגובה: רעש של דפיקות באוטו .. או בראש ...
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
גיא
מאמת מה ?
דרייבשאפט לא מאוזן כפי שאתה חושד
תגובה: רעש של דפיקות באוטו .. או בראש ...
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
nirs
עוד כיוון (אולי...)
ברנגלר, רגע לפני שגוזרים ציריה מתחילים לשמוע רעש מחזורי מהקליפרים...
Sent from my iPhone using Tapatalk
לא חושב שזה העניין.
יש לי נסיון כלשהו בציריות.
Sent from my iPhone using Tapatalk
תגובה: רעש של דפיקות באוטו .. או בראש ...
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
raanan
דרייבשאפט לא מאוזן כפי שאתה חושד
קל לבדוק. אבדוק היום.
תודה.
מה אני אמור לחפש ? יותר רעש או פחות רעש ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
תגובה: רעש של דפיקות באוטו .. או בראש ...
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
גיא
קל לבדוק. אבדוק היום.
תודה.
מה אני אמור לחפש ? יותר רעש או פחות רעש ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
הרבה יותר ויברציות
תגובה: רעש של דפיקות באוטו .. או בראש ...
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
raanan
הרבה יותר ויברציות
ייבדק.
Sent from my iPhone using Tapatalk
תגובה: רעש של דפיקות באוטו .. או בראש ...
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
גיא
ייבדק.
Sent from my iPhone using Tapatalk
כמובן שזה לא ישלול שוב בעיית צלבים,
אבל זה ייתן לך אימות שאתה לא הוזה ושהבעיה בדרייבשאפט או הצלבים.
אל תשכח, כביש ישר בלבד !
תגובה: רעש של דפיקות באוטו .. או בראש ...
צלבים בני 300 קמ ....
אני ממש מקווה שזה לא הם.
אני יודע שלא ממש מומלץ לסןבב הגה על כביש עם אחיזה טובה נעילת דיפ׳ ו4 על 4.
ננסה.
Sent from my iPhone using Tapatalk
תגובה: רעש של דפיקות באוטו .. או בראש ...
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
raanan
כמובן שזה לא ישלול שוב בעיית צלבים,
אבל זה ייתן לך אימות שאתה לא הוזה ושהבעיה בדרייבשאפט או הצלבים.
אל תשכח, כביש ישר בלבד !
אין שום הבדל בין 4 על 4 או 2 על 4.
תאוצה. נסיעה במהירות קבועה ( בתחום הבעייתי ) עצירה. התחלת נסיעה מאפס.
שום הבדל.
אלך לפרק את זה.
Sent from my iPhone using Tapatalk
תגובה: רעש של דפיקות באוטו .. או בראש ...
אז כנראה שזה לא הכיוון (דרייבשאפ, צלבים).
אבל כדיי להיות בטוח, פרק דרייבשאפט ותבדוק.
בהצלחה
רענן
תגובה: רעש של דפיקות באוטו .. או בראש ...
אני חושד בדריישפט.
הוא פורק ועשו עליו עבודה כלשהי, גם אם רק החלפת צלבים. יש מצב שהוא לא מאוזן.
פרק אותו ותבדוק מה קורה.
גם בסופה, ב-4X2 הדריישפט הקדמי מסתובב (הגלגלים מסובבים אותו) וכשהוא היה לקראת הסוף, במהירויות מסוימות האוטו התחיל לרעוד.