תגובה: דאסטר החדש - איזה דגם?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
MR BIG
אז הגענו שוב לעונה הזו בשנה שהמנהלת שלי רוצה שנחליף לה את האוטו לדאסטר ....
כמה שאלות :
איזה דגם ברמת גימור יותר גבוהה : פרסטיז' או לוריאט?
דברים ספציפיים לבדיקה לפני קניה ?
(דיזל כמובן)
אני חושב שבדגם 2022 הולכת להיות מתיחת פנים. אני גם מתפתה לקנות אבל ממתין לדגם 2022 אחרי מתיחת הפנים.
Sent from my SM-G998B using Tapatalk
תגובה: דאסטר החדש - איזה דגם?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
גיא
חדש. לא יהיה לכם דיזל.
אין יותר.
מה שיש עכשיו הם האחרונים ( באירופה וישראל )
מנועי בנזין 1.3 מוגדשים. גירים רובוטיים או רציפים.
לפי בעלי הדאסטרים החדשים. צריכת דלק השתפרה פלאות. אבל זה עדיין לא דיזל.
מהמשתקף מהשרשור השכן. נראה שרכבי מנועי בעירה בכל מקרה הולכים להיות לא כיף במסיבות.
הנחשק ביותר יהיה ביגסטר. גם אופה וגם חתיך .. כנראה.
לגבי השאלה המקורית. עדיף פרסטיג׳..
https://thecar.co.il/%D7%A8%D7%A0%D7...%D7%95-%D7%9E/
Sent from my iPhone using Tapatalk
גיא,
אתה יודע מה מתוכנן לדגם של 2022?
לא מפריע לי הבנזין אבל חשוב לי 4x4.
יכולות השטח ירדו?
Sent from my SM-G998B using Tapatalk
תגובה: דאסטר החדש - איזה דגם?
נראה שהביגסטר אולי יהיה חתיך, אבל הרבה פחות אופה.
תגובה: דאסטר החדש - איזה דגם?
https://m.auto.co.il/article/134544-...s-dacia-duster
אז מה אומרים על דגם 2022?
עושה רושם שדגמי הבנזין יהיו רק 2x4 והדיזל יהיה רק 4x4.
Sent from my SM-G998B using Tapatalk
תגובה: דאסטר החדש - איזה דגם?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
leonleibo
יש דגמי 4X4 בנזין ויש דגמי 4X4 דיזל.
היתרון בדגמי בנזין 4X4 שניתן להשיג גם ברמת הגימור הגבוהה וגם ברמת הגימור הנמוכה מה שאין להשיג בדיזל 4X4 שניתן להשיג ברמת הגימור הנמוכה בלבד.
דבר נוסף את דגמי בנזין 4X4 ניתן להשיג בהספק מנוע של 130 כ"ס ושל 150 כ"ס.
תגובה: דאסטר החדש - איזה דגם?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
I. Shlomo
יש דגמי 4X4 בנזין ויש דגמי 4X4 דיזל.
היתרון בדגמי בנזין 4X4 שניתן להשיג גם ברמת הגימור הגבוהה וגם ברמת הגימור הנמוכה מה שאין להשיג בדיזל 4X4 שניתן להשיג ברמת הגימור הנמוכה בלבד.
דבר נוסף את דגמי בנזין 4X4 ניתן להשיג בהספק מנוע של 130 כ"ס ושל 150 כ"ס.
כן, אני יודע.
ההתלבטות שלי היא בין הדיזל לבנזין 150כס.
מצב אחד רמת גימור גבוהה בבנזין ובנוסף מחיר נמוך יותר.
מצד שני בדיזל הבנתי שיש עדיפות לשטח בגלל הקלאץ שהוא יותר גמיש (או משהו כזה)
מבחינת מומנט שניהם אותו הדבר.
Sent from my SM-S908E using Tapatalk
תגובה: דאסטר החדש - איזה דגם?
מה באמת מומלץ לשטח?
אפשר לשפר את הדבר הזה?
יש הגבהות?
יש נעילת דיפרנציאל?
יש מיגונים?
איפה עושים וכמה עולה?
תגובה: דאסטר החדש - איזה דגם?
תגובה: דאסטר החדש - איזה דגם?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
leonleibo
מצד שני בדיזל הבנתי שיש עדיפות לשטח בגלל הקלאץ שהוא יותר גמיש (או משהו כזה)
קלאטץ' גמיש? ממי הבנת שיש קלאטץ' שונה בדיזל?
פעם ראשונה שאני שומע את זה.
הדבר הגמיש היחיד שיש שם (עד כמה שאני מכיר) זה גלגל תנופה Dual-Mass שזהה למיטב הבנתי (כמו גם מכלולי הקלאטץ') בכל דגמי ה-4X4
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
erezgur
קראת את השרשור של גיא?
לא בטוח שקריאת השרשור תסייע בבחירה בין הדגמים, כיוון שהוא לא ממוקד בהבדלים בין הדגמים. גרסאות הבנזין החדשות השלימו את פער המומנט (השטוח) ויותר אטרקטיביות מהבנזין הישן. עדיין יש הבדל לא מבוטל בצריכת הדלק (לטובת הדיזל).
תגובה: דאסטר החדש - איזה דגם?
התשובה התייחסה לשאלות לגבי השיפורים האפשריים לשטח, לא לסוגיית ההבדלים בין הדגמים.
תגובה: דאסטר החדש - איזה דגם?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
erezgur
התשובה התייחסה לשאלות לגבי השיפורים האפשריים לשטח, לא לסוגיית ההבדלים בין הדגמים.
בזה, אתה לגמרי צודק [emoji846]
תגובה: דאסטר החדש - איזה דגם?
אם אתה הרבה בשטח הלוריאט עדיף כי הוא עם גנט ברזל 16
השני מגנזיום 17
Sent from my SM-G960F using Tapatalk
תגובה: דאסטר החדש - איזה דגם?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
erezgur
קראתי פעם מתוך עניין אבל היום כשזה נעשה רלוונטי, לך תעבור על 150 עמודים ותמצא משהו ויש כבר דגמים חדשים וכו'.
היה כדאי לרכז את נושא השיפורים במקום אחד, אם למישהו יש כוח לזה.
תגובה: דאסטר החדש - איזה דגם?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
דור אריאל
אם אתה הרבה בשטח הלוריאט עדיף כי הוא עם גנט ברזל 16
השני מגנזיום 17
Sent from my SM-G960F using Tapatalk
אם בנזין אז התכנון לקנות את ה150 פרסטיז ואחר כך להחליף לג'נט ברזל 16.
ההתלבטות היחידה שיש לי היא דיזל או בנזין 150, מי מהן עדיפה לשטח (נסיעה שנתית של בערך 17א ק"מ)
Sent from my SM-S908E using Tapatalk
תגובה: דאסטר החדש - איזה דגם?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
leonleibo
אם בנזין אז התכנון לקנות את ה150 פרסטיז ואחר כך להחליף לג'נט ברזל 16.
ההתלבטות היחידה שיש לי היא דיזל או בנזין 150, מי מהן עדיפה לשטח (נסיעה שנתית של בערך 17א ק"מ)
Sent from my SM-S908E using Tapatalk
גיא כתב למעלה:
חדש. לא יהיה לכם דיזל.
אין יותר.
בדקת עם היבואן אם ומתי יהיה דיזל ?
תגובה: דאסטר החדש - איזה דגם?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
דור אריאל
גיא כתב למעלה:
חדש. לא יהיה לכם דיזל.
אין יותר.
בדקת עם היבואן אם ומתי יהיה דיזל ?
לא ראיתי, כנראה פספסתי.
לפי האתר של היבואן ניתן להזמין את הדיזל.
Sent from my SM-S908E using Tapatalk
תגובה: דאסטר החדש - איזה דגם?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
leonleibo
אם בנזין אז התכנון לקנות את ה150 פרסטיז ואחר כך להחליף לג'נט ברזל 16.
ההתלבטות היחידה שיש לי היא דיזל או בנזין 150, מי מהן עדיפה לשטח (נסיעה שנתית של בערך 17א ק"מ)
לגבי החלפת הג'אנטים ל-16, נדמה לי שהציעו ללקוחות את ההחלפה במקור ללא חיוב, אם זה מה שתרצה.
לעניין ההבדל בין הדיזל לבנזין בנסיעת שטח - לפי מה שמתארים בקבוצות, אין הבדל משמעותי בשטח טכני. בשטח חולי סביר שיהיה יתרון משמעותי לבנזין 150 בשל ההספק העדיף.
יתרון נוסף לבנזין (ברמת גימור פרסטיז') בנסיעת שטח, הוא מערך מצלמות היקפיות שעוזרות מאוד בבחירת נתיב.