1 קבצים מצורפים
איך קרונית רכבל מקבלת חשמל למיזוג אויר?
חשבתי על זה בנסיעה בצ'קפוסט מתחת לקרוניות הרכבל החדש שנמצא בהרצה. הקרונית מחוברת לכבל אחד. אז מאיפה היא מקבלת חשמל? אולי באלפים אפשר להסתדר עם איזה פאנל סולארי ומצברון בשביל תאורה, אבל אני רוצה להאמין שבחיפה הקרוניות ממוזגות... מה השיטה?
קובץ מצורף 134758
תגובה: איך קרונית רכבל מקבלת חשמל למיזוג אויר?
שמים דינאמו של אופניים צמוד לכבל
זה ציטוט מהאינטרנט המתאר מערכת אספקת חשמל מבוססת קבלי-על:
48V ultracapacitor modules fitted on top of each car [to] enable split-second, rapid energy charging of the modules on reaching the charging stations located at both turnaround points.
http://gondolaproject.com/tag/air-conditioning/
תגובה: איך קרונית רכבל מקבלת חשמל למיזוג אויר?
כבר פורסם שהרכבל הזה יהיה ללא מיזוג.
Sent from my Mi A3 using Tapatalk
תגובה: איך קרונית רכבל מקבלת חשמל למיזוג אויר?
אתה אופטימי, אין מיזוג
לכן אין צורך בפתרונות יצירתיים..
תגובה: איך קרונית רכבל מקבלת חשמל למיזוג אויר?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
yovavz
שמים דינאמו של אופניים צמוד לכבל
מעולה
תגובה: איך קרונית רכבל מקבלת חשמל למיזוג אויר?
זה הפרסום על הרכבל:
https://www.themarker.com/allnews/.premium-1.6361876
חוץ מהנושא של המזגן, יש עוד כמה נקודות תמוהות.
לדוגמא, יש טענה שבערך 3 חודשים בשנה הרוחות חזקות מעבר למותר להפעלתו.
היה נסיון לבטל את הפרוייקט כשהתחלף ראש העיר, אך זה כבר היה מאוחר מדי, העבודות התחילו.
.
Sent from my Mi A3 using Tapatalk
תגובה: איך קרונית רכבל מקבלת חשמל למיזוג אויר?
אין מיזוג, יש איוורור.
מה שמעניין בפרויקט זה הדרך שבה הקרוניות נכנסות לתחנה. הן נזרקות מהכבל הראשי שרץ די מהר לתוך כבל מישני שמוביל אותם באיטיות פנימה לתחנה, שם הן זזות לאט כדי לאפשר לנוסעים לעלות ולרדת תוך כדי תנועה.
תגובה: איך קרונית רכבל מקבלת חשמל למיזוג אויר?
תגובה: איך קרונית רכבל מקבלת חשמל למיזוג אויר?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
אייל
אין מיזוג, יש איוורור.
מה שמעניין בפרויקט זה הדרך שבה הקרוניות נכנסות לתחנה. הן נזרקות מהכבל הראשי שרץ די מהר לתוך כבל מישני שמוביל אותם באיטיות פנימה לתחנה, שם הן זזות לאט כדי לאפשר לנוסעים לעלות ולרדת תוך כדי תנועה.
גם בחרמון אין מיזוג בקרוניות ולא ככ נורא בקיץ (נכון לשבוע שעבר). מצד שני, זה בחרמון..
אגב - גם שם הן נפרדות מהכבל הראשי בתחנות הקצה.
Sent from my SM-G960F using Tapatalk
תגובה: איך קרונית רכבל מקבלת חשמל למיזוג אויר?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
איל מ
מה כבר יכול להשתבש...
באחד הביקורים שלי במקום החבר'ה מכיבוי אש התאמנו בסנפלינג בחילוץ יחד עם Rescue One ולמדו איך עושים את זה.
בטח עוד מעט נשמע על הפעילות שלהם. למרות שזו חברה אוסטרית בנתה את זה והם נראים ממש רצינייים החבר'ה האלו.
תגובה: איך קרונית רכבל מקבלת חשמל למיזוג אויר?
נפגשתי עם החברה האלו, ואפילו השאלתי להם ציוד מדידה יעודי.
החברה הזו היא מאוד רצינית, ומתקינה רכבלים בכל העולם.
אשר למיזוג, כנראה שאין לא שאלתי, מה שכן יש זה חשמל לקרונית.
כנראה נועד לתאורה ואולי גם לאוורור.
הרכבל נכנס לפעילות באוקטובר.
אני יכול להגיד לכם שהנסיעה ברכבל תהיה ממש חוויה אטרקציה אמיתית.
לא מכיר את הספספקציות של הרכבל אבל כן מכיר את מזג האוויר בטכניון ובהר הכרמל בכלל
אכן יש ימים עם רוחות חזקות, אבל זה מספר ימים קטן מאוד בשנה.
אלא אם כן ההתחממות הגלובלית תשנה גם את זה...
תגובה: איך קרונית רכבל מקבלת חשמל למיזוג אויר?
תגובה: איך קרונית רכבל מקבלת חשמל למיזוג אויר?
בתור חיפאי, בוגר טכניון, עובד במתחם האוניברסיטה - לא ברור מה הרכבל הזה משרת. אין כמעט עומסי תנועה בכבישים המקבילים. מה רע באוטובוסים?
אגב לא ידוע לי על מקום אחר בעולם שרכבל משמש כתחבורה ציבורית (לא לאתרי תיירות). מעניין אם זה תקדים ומה יהיו תוצאות הניסוי היקר.
Sent from my Mi A3 using Tapatalk
תגובה: איך קרונית רכבל מקבלת חשמל למיזוג אויר?
ותגיד, בתור חיפאי בוגר טכניון כבר מצאת הגיון בכרמלית ככלי תחבורה?
אז הרווחתם עוד אטרקציה לא שימושים בנוסף לכרמלית ולביצים של גוראל. אולי יבואו תיירים יום אחד.
תגובה: איך קרונית רכבל מקבלת חשמל למיזוג אויר?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
boaz avrahami
ותגיד, בתור חיפאי בוגר טכניון כבר מצאת הגיון בכרמלית ככלי תחבורה?
אז הרווחתם עוד אטרקציה לא שימושים בנוסף לכרמלית ולביצים של גוראל. אולי יבואו תיירים יום אחד.
כן באלה יש הגיון.
הכרמלית היתה בזמן בנייתה ציר תנועה חשוב לירידה משכונות הרכס לעיר. מכיוון שרוב התעסוקה נדדה למתמ/קריות הכרמלית איבדה רלוונטיות.
הביצים נבנו כאתר תיירות מלכתחילה ולרוב בחופשות ושבתות יש בו לא מעט תנועה. מי שלא מכיר, יש מסלול הליכה יפהפה בירידה מסטלה מאריס עד בת גלים, רובו מוצל והים מולך כל הזמן. אפשר בסיום לחזור למעלה ברכבל, להכנס לכנסיה ולהרגיש באירופה.
לרכבל החדש קשה למצוא הצדקה ככלי תחבורה.
Sent from my Mi A3 using Tapatalk
תגובה: איך קרונית רכבל מקבלת חשמל למיזוג אויר?
אוקי, אין מיזוג. אבל איך בכל זאת יש חשמל? הקרונית נוגעת רק בכבל אחד, או שבכל זאת יש עוד מגע? או שיש מצבר בכל קרונית ועם כן איך הוא נטען ומתי?
איך קרונית רכבל מקבלת חשמל למיזוג אויר?
למה צריך חשמל אם אין מזגן?
יהיה חלונות במקום.
או שאולי הכבל דו גידי [emoji849]
יש משותף בין הכרמלית לרכבל החדש.
הקרונות הגיעו מאותו יצרן.
https://youtu.be/_A_Epx89NrU
תגובה: איך קרונית רכבל מקבלת חשמל למיזוג אויר?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
נמרוד
אוקי, אין מיזוג. אבל איך בכל זאת יש חשמל? הקרונית נוגעת רק בכבל אחד, או שבכל זאת יש עוד מגע? או שיש מצבר בכל קרונית ועם כן איך הוא נטען ומתי?
בכל אתר סקי שמכבד את עצמו עם קרוניות חדשות , יש סוללות בכל קרונית למטרת חימום התחת. הן נטענות בלילה.
איך קרונית רכבל מקבלת חשמל למיזוג אויר?
יש בטנריף רכבל שעולה להר שפיץ שיש שם באמצע האי ( גראנד קנריה ) שגם הוא פעיל פעמיים בשנה בגלל הרוחות .. ועדיין קיים.
לא נראה לי שהרוח בחיפה .. מי ישמע … זאת הבעיה.
נושא החשמל באמת מעניין.
וגם הפרדות הקרון מהכבל הראשי בתחנה.
איך דואגים שלא יצטופפו הקרונות כשהם חוזרות לקו הראשי ? או בתחנה עצמה ? אם בן אדם מבוגר / איטי יורד לאט … הכל נעצר בשבילו ?
תגובה: איך קרונית רכבל מקבלת חשמל למיזוג אויר?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
נמרוד
אוקי, אין מיזוג. אבל איך בכל זאת יש חשמל? הקרונית נוגעת רק בכבל אחד, או שבכל זאת יש עוד מגע? או שיש מצבר בכל קרונית ועם כן איך הוא נטען ומתי?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
yovavz
זה ציטוט מהאינטרנט המתאר מערכת אספקת חשמל מבוססת קבלי-על:
48V ultracapacitor modules fitted on top of each car [to] enable split-second, rapid energy charging of the modules on reaching the charging stations located at both turnaround points.
http://gondolaproject.com/tag/air-conditioning/
אולי יש מצבר עם טעינה מהירה בעזרת ultracapacitor כמו שמתואר באתר
בכל קצה של הרכבל הקרוניות עוברות למסלול משני ומאיטות משמעותית (כמו בכל אתרי הסקי) ואז גם יש להן אפשרות להטען יותר זמן.
אאל"ט, מעבר המסלול מתבצע ע"י מסילות הסטה יחד עם שחרור הג'בקה שתופסת את הקרונית לכבל.