JK 2008 - מנסה לפתור את תקלה P0430
לאחר בדיקה של הסעפת לא נראה שיש שם סדק..
הוחלט שהצעד הבא הוא החלפה של שני החיישני חמצן השמאליים (צד הנהג).
האם יש כאן מישהו שהיה בסרט הזה ויכול להגיד לי האם החיישנים שיש
אצל ינוביץ שווים משהו(הם סינים)?
אני בכל אופן רוצה להזמין מחול של MOPAR (בארץ זה 1800 שח WTF!!!),
השאלה אם הסיני יחזיק עד שיגיע?
תגובה: JK 2008 - מנסה לפתור את תקלה P0430
מה קורה.
אני מניח שאם יש לך קוד תקלה אז אתה יודע מה צריך להחליף. אם זה סתם הימור, אז חבל - אתה תחליף חצי אוטו. להתחבר לסקאנר זה דקה.
אני כן יכול לומר לך שאני אישית מאוד לא מרוצה מכל מה שקניתי לג'יפ שהיה מוצר אלקטרוני שאינו או מופאר או משהו של בוש ויתר המותגים הנורמאליים. מכל הקראון למיניהם אכלתי רק צינורות.
תנסה להריץ בדיקה על החיישנים שאתה מחפש ב ROCKAUTO - פה ושם יש להם מבצעים. ושוב, אני אישית מאוד לא בעד לקנות לא מקורי.
תגובה: JK 2008 - מנסה לפתור את תקלה P0430
זה נשמע כמו תקלת ממיר, לחיישני חמצן יש קודים אחרים, בכלל הממירים ב jk 2008 לא משהו, גם לי לפעמים זורק תקלת ממירים משום מה כאשר עולים לכביש לאחר יומיים בשטח, השערה שלי שהממיר כבר סתום או מלוכלך לאחר כל כך הרבה שנים, תנסה להוסיף תוסף לדלק לניקוי ממירים, שמעתי גם על כאלה שביטלו את 2 הממירים התחתונים ולטענתם הרכב עדיין עובר את בדיקות הזיהום בטסט.
Sent from my YAL-L21 using Tapatalk
תגובה: JK 2008 - מנסה לפתור את תקלה P0430
לגבי חיישני חמצן, אני הזמנתי מאמאזון חיישנים של denso יש טוענים שהם בדיוק זהים למקורים של מופאר.
Sent from my YAL-L21 using Tapatalk
תגובה: JK 2008 - מנסה לפתור את תקלה P0430
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
hadtomer
מה קורה.
אני מניח שאם יש לך קוד תקלה אז אתה יודע מה צריך להחליף. אם זה סתם הימור, אז חבל - אתה תחליף חצי אוטו. להתחבר לסקאנר זה דקה.
אני כן יכול לומר לך שאני אישית מאוד לא מרוצה מכל מה שקניתי לג'יפ שהיה מוצר אלקטרוני שאינו או מופאר או משהו של בוש ויתר המותגים הנורמאליים. מכל הקראון למיניהם אכלתי רק צינורות.
תנסה להריץ בדיקה על החיישנים שאתה מחפש ב ROCKAUTO - פה ושם יש להם מבצעים. ושוב, אני אישית מאוד לא בעד לקנות לא מקורי.
אין לי סקאנר.
בדקתי בפורומים בארהב של JK- הבנתי שזה קשור לקריאת נתונים של הממיר השמאלי (P0430 - Catalyst Efficiency bank 2)
לרוב (שוב, ע"פ הפורומים..) זה או סעפת סדוקה או החיישני חמצן לפני/אחרי או ממיר (לא עלינו!!!)
אם אתה מכיר משהו אחר אשמח לדעת!
חשבתי להזמין של חברה טובה או מופאר, אבל בינתיים עד שיגיע מחול אולי לשים זול?(קומבינציה שעדיין הרבה יותר זולה ממוסך חברה)
מפחד לעשות נזק אם אמשוך את המצב..
ב ROCKAUTO עושים משלוחים לארץ?
- - - Updated - - -
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
grand
לגבי חיישני חמצן, אני הזמנתי מאמאזון חיישנים של denso יש טוענים שהם בדיוק זהים למקורים של מופאר.
Sent from my YAL-L21 using Tapatalk
אתה מרוצה?
תגובה: JK 2008 - מנסה לפתור את תקלה P0430
שוב.. חיישנים תקולים נותנים קוד תקלה, נסה לחפש מישהו עם jscan, האפליקציה יודעת לתת ערכים של החיישנים לפני ואחרי הממיר, כמו כן בודקת טמפ' עבודה של הממיר, במידה והערכים של 2 החיישנים זהים אז הממיר לא עושה את עבודתו, אני החלפתי ל denso ואין לי בעיות, לדעתי הבעיה שלך בממיר ולא בחיישנים.
אם אתה מרגיש שזה מסובך בשבילך או ללא גישה לסורק אז כנראה
שהכי טוב שתיגש לאחד המוסכים הרציניים שמבינים עניין ברנגלר לבדיקת מחשב מקצועית.
Sent from my YAL-L21 using Tapatalk
תגובה: JK 2008 - מנסה לפתור את תקלה P0430
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
דניאל אדיב
אם אתה מכיר משהו אחר אשמח לדעת!
אתה מרוצה?
אני מכיר סקאנר-אחרת אני גורם לך נזק. לומר לך "כן, זה החיישן" כשזה לא החישן, זה פשוט לגרום עוול. להיכנס לך לכיס ולגרום לך לקנות משהו שאולי אינך זקוק לו
יש כאן את גרשון- GERSHON שהוא בעל מקצוע שיודע לקרוא קודים בצורה מקצועית. פנה אליו.
ROCKAUTO בהחלט שולחים לארץ
תגובה: JK 2008 - מנסה לפתור את תקלה P0430
JK 2012
אותה תקלה
2 חיישנים
Sent from my iPhone using Tapatalk
תגובה: JK 2008 - מנסה לפתור את תקלה P0430
היתי ב"סרט" הזה.
זה קרה בגלל שגנבו לי את הממיר הקטליטי ואיתו חישן החמצן downstream
ברנגלר יש שני חישני חמצן שונים אחד upstream שיושב פיסית קרוב מאוד למנוע.
השני downstream שיושב בסוף הממיר הקטליטי.
אלו שני חישנים שונים !!! הרכבת הלא נכון תיצור תקלה.
המוסכניק השתמש בממיר חילופי (המקורי יקר בצורה מטורפת)
וקנה חישן מקורי אבל upstream והרכיב אותו במקום ה downstream זה יצר את התקלה.
בסקנר אפשר לראות את זה בקלות. רואים שהחישן לא מגיב טוב כי הוא לא מספיק חם.
וזה ההבדל בינהם, ה downstream מתחמם בקלות יחסית, זאת היות וגזי הפליטה לאחר הממיר הקטליטי לא חמים מספיק.
אגב סקנר זה elm327 הכי פשוט וזול שיש באליאקספרס + תוכנת סקנר חינמית.
60 שח ואתה מסודר..
היתי צריך לריב עם המוסכניק ולתת לו את הקוד המדויק של ה downstreem כדי שיקנה וירכיב את הנכון.
ואז הכל פשוט עבד טוב, כפי שתוכנן
תגובה: JK 2008 - מנסה לפתור את תקלה P0430
[QUOTE=מוני אורבך;961096]
אגב סקנר זה elm327 הכי פשוט וזול שיש באליאקספרס + תוכנת סקנר חינמית.
60 שח ואתה מסודר..
הסורק הזה יכול לעבוד גם עם - jscan ? או שחייבים גם תוכנה יעודית?
תגובה: JK 2008 - מנסה לפתור את תקלה P0430
[QUOTE=דניאל אדיב;961117]
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
מוני אורבך
אגב סקנר זה elm327 הכי פשוט וזול שיש באליאקספרס + תוכנת סקנר חינמית.
60 שח ואתה מסודר..
הסורק הזה יכול לעבוד גם עם - jscan ? או שחייבים גם תוכנה יעודית?
לקריאת תקלות\נתונים-גרפים במנוע שלך מספיק
ELM327+SOFT TORQUE+TELEPHON WITH ANDROID
נתונים של:
חיישני מד כמות אוייר,טםפ,חמצן,מְהִירוּת,טורים.....
זמן הזרקה,load,TPS.....
רק דבר אחד-צריך לדעת להבין סכום של נתונים יחד
תגובה: JK 2008 - מנסה לפתור את תקלה P0430
[QUOTE=Gershon;961122]
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
דניאל אדיב
לקריאת תקלות\נתונים-גרפים במנוע שלך מספיק
ELM327+SOFT TORQUE+TELEPHON WITH ANDROID
נתונים של:
חיישני מד כמות אוייר,טםפ,חמצן,מְהִירוּת,טורים.....
זמן הזרקה,load,TPS.....
רק דבר אחד-צריך לדעת להבין סכום של נתונים יחד
יש משהו שיכול לעבוד עם IOS אני עם אייפון?
וגם ניתן לשנות מידות צמיגים ויחסי העברה?
תגובה: JK 2008 - מנסה לפתור את תקלה P0430
שינוי צמגים יחסי העברה וכו זה כבר ספסיפי לרכב מסויים.
לכן צריך תוכנה יעודית בשביל זה. זה כבר עולה יותר כסף.
לא מכיר אישית את התוכנות היעודיות כי אף פעם לא נזקקתי להם.
לגבי ios אין לי מושג, אבל לדוקטור גוגל בטח יהיו את כל התשובות..
JK 2008 - מנסה לפתור את תקלה P0430
תוכנת Jscan פועלת על ios ועל אנדרואיד ועולה דולרים בודדים.
ע״מ לעבוד איתה, אתה צריך להצטייד ב obd adapter דוגמאת:
https://ebay.to/3batS8U
כך בחשבון שהרישיון ב jscan תקף לגיפ בודד.
אגב, את כל מה שציינת (ויותר), עדכנתי באמצעות התוכנה הזו.
Sent from my iPhone using Tapatalk
תגובה: JK 2008 - מנסה לפתור את תקלה P0430
תגובה: JK 2008 - מנסה לפתור את תקלה P0430
עדכון:
הותקנו 2 חיישני חמצן של MOPAR(לפני ואחרי ממיר) שנרכשו דרך האתר ROCK AUTO
בעלות של 1000ש"ח +- כולל מיסים וכו..
נכון לעכשיו התקלה נעלמה ועושה רושם שגם צריכת הדלק השתפרה במידה מסוימת
תגובה: JK 2008 - מנסה לפתור את תקלה P0430
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
דניאל אדיב
עדכון:
..... צריכת הדלק השתפרה במידה מסוימת
כמובן שהשתפרה-כי CLOSE LOOP מתחיל לעבוד
תגובה: JK 2008 - מנסה לפתור את תקלה P0430
טוב.. התקלה חזרה אחרי נסיעה ארוכה:(
יש רעיונות? לפני שמשלימים עם ממיר קטליטי דפוק
יש דרך לאתר את התקלה עם ה-JScan?
ממש לא בא לי להיכנס למוסך..
תגובה: JK 2008 - מנסה לפתור את תקלה P0430
כן.. להמשיך לנחש, להזמין חלקים ולזרוק כסף סתם כי לא בא לך להכנס למקום שיודע לקרוא נתונים ולאבחן תקלה, מה אתה רוצה שנאמר לך? את דעתי רשמתי קודם ההימור הכמעט בטוח שלי שאלו ממירים תקולים, אתה יכול לנסות להוסיף תוסף לניקוי ממירים של ליקווי מולי או דומה, לצאת לטיול בכביש פתוח ולתת בגז, אולי יעזור, או פשוט לגשת למי שיודע/גרשון ולתת לו לאבחן.
Sent from my YAL-L21 using Tapatalk
תגובה: JK 2008 - מנסה לפתור את תקלה P0430
גרשון אתה נותן תחושה לא נעימה לשאול שאלות
בפורום שאמור להיות ה-מקום לשאול שאלות
חבל שאתה בוחר להתנהג כמו ילד בן 8 במקום אולי לנסות לעזור