שלום לכולם
כמה לדעתכם שווה סמוראי קצר 98 שלש שנים ללא טסט, רשיון מןפקד, חיצוני לא רע, כניראה בעיית מנוע. הגיפ במצב גולמי מוזנח. אני רוצה לקנות לפרוייקט ושישמש את הילדים.
Printable View
שלום לכולם
כמה לדעתכם שווה סמוראי קצר 98 שלש שנים ללא טסט, רשיון מןפקד, חיצוני לא רע, כניראה בעיית מנוע. הגיפ במצב גולמי מוזנח. אני רוצה לקנות לפרוייקט ושישמש את הילדים.
שים לב שלדגם הנל קשה להשיג חלקים.
מה שחולק עם הדגם הקודם בעל קפיצי עלים עוד מילא...
אבל ציריות לדוגמא כבר כמעט בלתי אפשרי להשיג לדגם הזה. כנל משאבות בלם אחוריות, ידית איתות גם... ועוד.
לאור זאת ומבלי לדעת מה מצב הרכב...
אם יש רקבונות בפח.. וקומבינות בחשמל אלו יהיו הדברים היקרים ביותר לטיפול לדעתי.
מכניקה, מנוע ... קשה למצוא 1.3 טוב בימינו... גיר וטרנספר לא סיפור לשפץ או למצוא חלקים. כנל דרייבשאפטים וביצה אחורית שמשותפת לדגם הקודם.
אבל ציריות כאמור ודיפ קדמי מאוד קשה לאתר בימינו.
אולי להביא כנבלה לחלקים... יהיה כלכלי.
יש הרבה שמחפשים חלקים בשוק...
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
הייתי ממליץ להתקדם כבר לגימיני האמת,
סלילים בארבע פינות בסיס גלגלים שדומה כבר לסמו טנדר. מזגן. הגה כוח.
אבל אם ההתעקשות הוא על פתוח ... אז הייתי מחפש ארוך פתוח.
ואם קצר אז 95,6 עם קפיצי עלה.
הם מגיעים כבר עם סרנים רחבים, הזרקה, שאפט קדמי מחוזר בטרנספר...
הערה, סמוראי ישן גם משנות ה80 לרוב כבר עברו כל כך הרבה גלגולים. חלקם כבר עם סרנים רחבים, מנועים מוגדלים .. הזרקה, הגבהות נעילות, הגה כוח וכו... אז באמת שזה תלוי תקציב והדרישות שלך.
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
ארוך פתוח זה האידיאל אבל יקר כמו סופה
Sent from my HD1903 using Tapatalk
יש לי חדשות בשבילך - אחזקה של סמוראי איננה זולה בהרבה משל סיקס/סופה , ואילו המנוע והתגובות לדעתי מצדיק הפרש קטן .
בבעלותי גם סיקס 90 וגם סמוטנדר 87 , עלות וזמינות החלפים לסיקס/סופה הינה כרבע עד מחצית מעלות החלפים לסוזוקי !
הסיקס לוגם סביב 6 קמ"ל לעומת 8-9 לסמוראי .
וכמה שווה החוויה להרגיש 6 בטור מגרגר :)
אילן
אילן, היו לי גם זה וגם זה (קצרים). מסכים לגבי גרגור המנוע ועוד הרבה ממה שציינת.
לעומת זאת - סמוראי מרימים ביד. גם כשהוא שלם. סופה צריכה קצת יותר.
כמובן שאם יש לי האפשרות לבחור, אני הולך על הסופה. אבל זה לא על הפרק של פותש
Sent from my HD1903 using Tapatalk
כמה שווה? כמה שישלמו עליו.
כמה לך שווה לשלם עליו? לדעתי אם אתה לא נעול על הדגם הספציפי הבעייתי הזה - אני חושב שאתה יכול להסכים לקחת אותו בחינם או תמורת סכום סמלי לפי 200 ש"ח לטון ברזל.
שיפוץ כזה ברמה סבירה יעלה עשרות בודדות של אלפים - יותר ממחיר של ג'ימני משומש במצב סביר. כלומר יותר ממחיר השוק לרכב הזה.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
לדעתי.
אם הרכב פתוח ניתן להחליף לסרנים של גימיני ואז יש חלקים בשפע.
אם הרכב סגור תקנה גימיני.
לי יש סמוראי 89 לא היתה לי בעיה של חלקים. הרוב הגדול מזמין מחול.
והכיף שלי לעבוד על הסמוראי שהחלקים קטנים . ניתן לבצע הכול לבד.
יש גם כאלו חזקים ומהירים מגימינים חדשים (:
אבל האמת .. שאם זה לנפש.
אז ארוך או טנדר. תתרחק מהקצרים.
העלות סביב ה30k.
לעשות כזה חדש... 80k תתכונן.
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
שלי קצר (הסמוראי):D
ועדיין נותן המון נחת לנפש.
כל סמוראי הוא אחלה.
Sent from my HD1903 using Tapatalk
לקצרים 3 בעיות מובנות.. צריך להכיר בהן.
1. מקום/נפח אחסון.
2. בסיס גלגלים קצרצר לטוב ולרע... והרע מאוד רע. כל עלייה קטנה מסיטה את כל המשקל על הסרן האחורי מה שמקשה מאוד על הרכב לייצר התקדמות.
3. התנהגות קופצנית.
ארוך או טנדר, נקודה.
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
סולי, אתה עם קצר. לי היה קצר סגור. רבים פה היו בעלי קצר, זה לא כזה נורא. אם יש אקזמפלר בהזדמנות, שווה לקפוץ על זה.
ארוך נדיר מאד ומחירם לא מצדיק. להוציא את המשופרים מהתחת, אבל זה לא הסיפור כאן.
טנדר? נשמע טוב, נראה טוב, אבל בתכלס, מתאים לאנשים קצרים כל עוד הקבינה בתצורת(ה) המקורית. ואם שומרים על רכבת כוח מקורית וסרנים אז בכלל מדובר במצרך אספנות נטו ולא הפאן שפותש מכוון אליו.
יאללה, תורך.
Sent from my HD1903 using Tapatalk
אני עם טנדר מקורי מודל 1987 - 1300 , עם מזגן והגה כח .
ממש לא פרייר גם בשטח טכני , אין נעילות אך אורך השלדה מקנה לו עבירות טובה בהרבה לעומת הקצרים וגם לעומת הארוך ( יש הבדל גדול בשלדה ) .
הטנדר שלי משמש אותי בעסק ( מוכר מלא ) ולכן לא רשום אספנות .
לטיולי שטח ממש אני נוסע עם הסיקס ( כפול נעילות + כננת ) ממש עולם אחר .
אילן
סמוראי פתוח קצר זה כלי מגניב.
יש בו את הדבר הזה של הג'יפים הקטנים המקוריים. (חוץ מזה שהוא בול - אבל בול! במידות של וויליס מקורי) שהנהג יושב על הג'יפ ולא בתוכו. זו תחושת נהיגה שונה לחלוטין מבכל רכב שטח אחד. רואים את זה כשהג'יפ עולה בצד אחד על סלע והנהג מתיישר ולא נשאר מקובע.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
אני לא דוגמא.
אני עם סמוראי סלילים .. שליישר ולשפר אותו לצרכיי עלה לי כמו פטרול עם השנים שחלפו, 13 במספר.
קצר סגור..? הלך המון מהפאן לטעמי והקשר לבחוץ... אם זה המצב מעדיף גימיני כאמור.
הבסיס גלגלים שלו קרוב יותר לשל סמוראי ארוך מקצר.
אני אישית לא מכיר הזדמנויות בקצרים...
נדיר שהם מזדקנים יפה.. ומחליפים יד.
30~ לסמוראי ארוך/טנדר זה סביר... לטעמי.
הם במצב נסיעה ומשופרים לרוב.
צודק לגבי הקבינה של הטנדר... אבל בכלל סמוראי זה עד 1.75 בכל מקרה.. לא משנה ממש באיזה תבחר.
ראה את הטנדר של שגיא לשעבר... רכב פאן אולטימטיבי לטעמי.
לדעתי בימינו אם אתה לא שוחה בכסף.. ואתה מתכנן לקנות גיפ מיושן עם 2 סרנים צריך לחשוב לטווח ארוך... זה כנראה הגיפ האחרון שלך.
גם הסמוראים.. גם הסיקסים הסופות והאינדיאנים.. וכן גם ההיילקסים לא מזדקנים יפה.. תלאות הזמן והשטח והידיים החסכניות.. חלק התהפכו, טבעו.. שופרו בצורה מבישה וכו'
הרכבים היפים שישארו בעוד 3-5שנים ידרוש עליהם הון אם בכלל יחליפו ידיים.
Sent from my SM-G781B using Tapatalk