שלום לכולם,
לא מוצא בקטלוג שלי את השסתום - נקרא LSPV
מיועד לטרופר 2003 .
מסתבר שזה נמצא רק בטרופרים שנמכרו לאזורי אירופה ואפריקה
תודה מראש
רענן
Printable View
שלום לכולם,
לא מוצא בקטלוג שלי את השסתום - נקרא LSPV
מיועד לטרופר 2003 .
מסתבר שזה נמצא רק בטרופרים שנמכרו לאזורי אירופה ואפריקה
תודה מראש
רענן
באדיבותו של ניק הגדול (nickya)
מק"ט איסוזו :
8971666921
מה התקלה שבגינה אתה רוצה לקנות שסתום ?
בלימה חלשה מאחורה או מקדימה ?
הבעיה בד"כ שהשסתום נתקע בגלל ג'יפה שהתפתחה בנוזל הבלם שלא זז במערכת או שלא הוחלף זמן רב.
רק שתדע, שיפוץ שסתום כזה פשוט מאד ובד"כ מסתיים ללא החלפת חלקים.
פירוק, ניקיון והרכבה מחדש.
אם אינך בטוח בביצוע השיפוץ, תן למשפץ בלמים מורשה לבצע את השיפוץ, יעלה כ 400-500 שח.
בברכה, טושי
תודה טושי !
אכן בלימה חלשה מאחור, השסתום תקוע .
חשבתי אולי יש ל UMI על המדף למכירה במחיר חיסול מלאי.
אז אין חדש בארץ. נדרש הזמנה מיוחדת והערכה שלהם מעל 3000 ש"ח ...
מפירוק כמובן אין טעם לרכוש.
פורק ונשלח לשיפוץ.
תודה
רענן
היי רענן.
אפשר להעלות תמונה של החלק בבקשה לפני ההרכבה.
תודה.
אלון.
יהיה אותו דבר חיצונית רק נקי יותר
קובץ מצורף 138279
רענן,
בא נלך צעד קדימה, השסתום חוזר, מרכיבים, מוציאים אוויר......
איך מכוונים את המיקום של השסתום, ובכלל, שמגביהים רכב, מה עושים עם השסתום הזה?
(חומר למחשבה לכל מי שהגביה רכב, ויש לו מנגנון כזה, או....למי שפשוט התקשה לעבור טסט בגלל בלימה חלשה מאחור).
אני מנחש שיש בספר הרכב תהליך לכיוון המיקום. במיצובישי יש רכיב דומה וקיים הסבר בספרות
מקום להתחיל לחפש:
https://www.zinref.ru/avtomobili/Isu...nglish/219.htm
ישנן כל מיני שיטת לכוון ווסת העמסה, כמובן שהכי טוב להתחיל מהוראות היצרן.
את הכיוון יש לבצע כאשר הרכב מועמס במשקל "הרגיל" שלו.
כדי לוודא שהכוונון נכון , הכי טוב לגשת למוסך שמצויד ב "מיני ליין" ( זה מסלול בדיקה כמו של מכון רישוי, רק בלי הרשעים...) לבדוק עוצמת בלימה על הגלילים ולכוון במקום במקרה הצורך.
בברכה, טושי
אני יודע שזאת לא חוכמה כי אני מסתובב במוסכים הלא נכונים... אבל לא רק שלא ראיתי מוסך כזה, גם לא שמעתי על אחד.
http://www.myers.co.il/index.php?opt...mart&Itemid=25
תתקשר אליהם ותבדוק למי מהלקוחות שלהם יש מיני ליין.
אולי תגלה אחד בסביבתך.
בברכה, טושי
ועל זה אומרים, אחלתי לחייל בהצלחה....
מה זאת אומרת לכוון במקום? לבוא עם משקל "רגיל", להתחיל לעשות מדידות, להכנס כל פעם לבור, לשנות את הכיוונון, ואז שזה מתייצב, להעמיס את הרכב, ולחזור על הבדיקות..... תראה לי את המקום שיש לו סבלנות לג'י
תראה לי מי עשה תהליך כזה, וכמה זה עלה לו.
ולא, אין לי פתרון יותר טוב, ואני רק חולק את התסכול שלי.
וכן זה ברקסים, וזה החיים שלנו, ובכל זאת, אני מוכן להמר שאצל למעלה מ 90% מהרכבים שעשו הגבהה, זה לא מכוון נכון.
שאלה לזיו,
מה זה לא מכוון טוב? זה נבדק בכל טסט: יחס משקל ויכולת בלימה.
או שאני מפספס משהו?
זיו, אני זוכר במערופל שלפני הגבהה הכיוון שלו היה על אמצע ה"מסילה", אחרי הגבהה מרימים אותו למעלה עד הסוף... ומקווים לטוב...😂
... גם בסמוראי.
קובץ מצורף 138286
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
שאלה למוטי:
האם יש מצב לבלימה חזקה מדי מאחור ( חוסר איזון)?
האם המתקן הזה יכול למדוד עצירה חזקה מדי ( המערכת בכלל יודעת כמה אני לוחץ?, או רק יודעת לוודא שהגלגל נעצר)?
ואם מישהו רוצה לקפוץ ולהגיד שאין דבר כזה עצירה חזקה מדי, אז למה בכלל יש את השסתום הזה בכלל? למה לתת לחץ מלא כל הזמן?
לא מומחה... אבל אבל צריך מומחה כדי להבין שתחת הגבהה החשש היחיד הוא בלימה חלשה מדי מאחור .. הווסת בלימה רואה רכב "ריק" כביכול בגלל הפרשי הגבהים.
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
תסלח לי, אבל אתה כותב שטויות.
לפני שאתה ממשיך לשאול "שאלות תם" , כדאי שתעשה קצת שיעורי בית.
1.איך עובדת מערכת הבלמים, ואיך מתפקד ווסת העמסה.
2.נתוני עוצמת בלימה של רכב כלשהו (נגיד הטרופר שלך) נתוני יצרן מול המצב בפועל (רמז - כתוב בדף בדיקה של הטסט שמצורף לרשיון רכב).
3. איך עובד דינמומטר בדיקת בלמים (הגלילים במכון רישוי).
תמצא את התשובות לשלוש השאלות האלה - לא תצטרך לשאול יותר.
בברכה, טושי
תודה על התשובה המעמיקה והמלמדת.
מצ"ב החלק הרלוונטי מדף הטסט , בא ותלמד אותנו איך קוראים ואיך יודעים מה מצבנו ובכלל איך כל המערכת הזו (מהשסתום ועד הבדיקה) עובדת.
אני אחדד את מה שכתבתי למוטי , אם אין בלימה מספיקה, ברור שלא עוברים טסט. השאלה שלי, האם יש דבר כזה, בלימה חזקה מדי? והאם המכון טסטים יודע לזהות מצב כזה, ואם יש מצב של פסילה בגלל בלימה חזקה מדי?