הייתי כותב "הפשל מכנסייך..." אבל אני חושש שזה יצונזר
פורסם על ידי אחד מחברי הפורום המכובד https://www.calcalist.co.il/local_ne...0jcvs?ref=ynet
אם עד היום החתול רק שמר על השמנת, ככה בקטנה, זה כבר לתת לו למכור אותה ולקבוע את המחיר.
ליאור
Printable View
הייתי כותב "הפשל מכנסייך..." אבל אני חושש שזה יצונזר
פורסם על ידי אחד מחברי הפורום המכובד https://www.calcalist.co.il/local_ne...0jcvs?ref=ynet
אם עד היום החתול רק שמר על השמנת, ככה בקטנה, זה כבר לתת לו למכור אותה ולקבוע את המחיר.
ליאור
אפשר לראות בזה צעד ביניים חיובי לקראת טסט במוסכים כמקובל בעולם.
אסף.
אפשר.
ואפשר גם לפתוח את העיניים ...
לבעלי הזכרון הקצר: אסרו עליהם לעשות את זה, ומסיבה מצוינת. כל מה שמותר להם לעשות, יהיה ההכשלה הנפוצה ביותר.
זה לא יקרה. אבל מותר לי לפנטז.
וכמו שחנן הזכיר - זה כבר היה. טוב לא יצא מזה.
אסף.
אתה סתם פסימי. תיכף הגביר יטפל
אבל יש שירות העברת טסט במוסכים רבים.
ומידי פעם הם גם מוצאים משהו שלא חשבת עליו, אבל באמת.
במוסך טוב, הוא ימצא לפני הטסט עצמו ויתן לך להפעיל שיקול דעת ולהחליט.
Sent from my HD1903 using Tapatalk
אז אולי יאפשרו במקביל למוסכים לאשר טסט רק לכלי רכב חדשים
הכל הכל
מתעלולי חברות הליסינג
כל פעם יש מי שממציא נימוק חדש
תכלס כדאי להבין שעולם המוסכים נמצא בתוך שינוי בסיסי
כמעט ולא מתקנים
אין מי שיתקן ( אין כח אדם אפילו כח עזר לא ניתן למצוא )
וזה ממש לא בעיה של שכר .
האופק ממש לא ברור
יותר מידי שחקנים חדשים וחלקם כלל לא מעולם הרכב
איציק
איציק, אני מדבר עם מכונאים ובעלי מוסכים עצמאיים.
וממש ברצינות - בלי טיפת ציניות - אתה ועוד כמה מבני דורך כנראה התמזל מזלכם והצלחתם לצאת בזמן. ככה זה נראה.....
אסף.
אין מה להכנס לניחושים וספקולציות. כתוב במפורש:
"המטרה של בקשה זו היא "להקל כלכלית על מכוני הרישוי עקב הקושי בו הם נמצאים"
אין כוח אדם, מי שעובד-עובד, עד שנימאס לו/יוצא לפנסיה, אין כוח חדש שבא כי אף אחד לא מעוניין ללכלך את הידיים, הרוב המוחלט רוצה היום לשבת במשרד/רכב עם מזגן ולא לעשות כלום.
ולא דיברנו אפילו על החשמליות שניכנסות בקצב מהיר, אצלנו בגזרה יש כבר עשרות, בבית מגורים קרקע אחד אפילו יש 2 חשמליות בחניה.
אקזיט. הכי טוב.
כמו שהפריטו את עמדה אחת למרות שאמרו שאי אפשר, השלב הבא - טסט במוסך.
אסף.
אני אומנם פרשתי ובאמת פרשתי בזמן
אבל אני עדין קשור לתחום ....
על רגל אחת עוד קצת מידע על כמה נושא הרכב/ תחבורה בבעיה
וברכב הפרטי הבעיה מבחינת הלקוח קצה עדין נראה שיש נותן שרות ( מוסך )
השבוע פורסם שחברת טלדור החזירה למשרד התחבורה זכיון של פקוח ובקרה על תחבורה ציבורית במדינת ישראל .
וזה אחרי שמשרד התחבורה קנס את החברה ...( תכלס אין מי שיעשה את העבודה ) .
לאחרונה שמעתי על מוסך גדול שנמכר בשלמותו כולל העובדים / מבנה / ציוד הכל הכל והמוסך הופך למוסך של חברת תחבורה ציבורית
כי חברת התחבורה סופגת קנסות ממשרד התחבורה ( כי אין אוטובוסים ) הם מקולקלים עומדים מושבתים בגלל כל מיני תקלות
ואין מי שיתקן
ועוד
ועוד
אז מכוני הרישוי ישרדו עוד כמה חודשים
תכלס המצב מאד קשה מאד מורכב
כנסו למוסכים גדולים תראו מי העובדים מהגרי עבודה מאפריקה
איציק
אפרופו אוטובוסים
שאלתי מנהל מוסך של אגד איך הטייגרים החדשים
ובכלל הסינים.
אמר שאין טענות - לא חסרה עבודה איתם ....
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
אז הטענה במהותה היא שאין כח אדם?
לא רכב חשמלי, לא רגולציה…
פשוט כולם מנהלים.
לא נראה לי שזה קשור למזימה הנוכחית אבל