הי
שואל בשביל חבר שהתחדש ב JK ספורט S
איזה מיגונים צריך אם בכלל ?
הרכב מוגבה 2.5 + צמיגי שטח מלא 255/75
בנוסף שאלה טכנית האם לרכב יש TC ?
תודה מראש לעונים
אוהד
Printable View
הי
שואל בשביל חבר שהתחדש ב JK ספורט S
איזה מיגונים צריך אם בכלל ?
הרכב מוגבה 2.5 + צמיגי שטח מלא 255/75
בנוסף שאלה טכנית האם לרכב יש TC ?
תודה מראש לעונים
אוהד
לא
כן
Sent from my iPhone using Tapatalk
מכיוון שזה ספורט ולא רוביקון אני חושב שצריך סט בסיסי של מיגונים. הרוביקון בא ממוגן חלקית, הספורט לא.
אם יש TC או לא? תלוי ב- BUILD SHEET של הרכב הספציפי. לרוב כן. אם נקנה במקור מהיבואן בארץ אז כן.
הכי טוב להכניס את ה VIN למפענח ואז תקבל תשובה איך הוא יצא מהמפעל.
לגבי המיגון
ברנגלר הסט הבסיסי המומלץ הוא 3 חלקים :
מנוע וגיר
תיבת העברה
טנק דלק
זה המיגון הבסיסי.
כמובן שיש כאלה שממגנים 7 חלקים, ומגינים לכל ביצה..ועוד.
כולם אותו דבר
אלומיניום 6 מ״מ.
אני לא ממליץ על התקנה של אספיר במשמר השבעה, הם די מזלזלים שם בלקוח.
עשיתם קצת סלט.
TC (בקרת משיכה) יש כמעט לכל רכבי השטח מ 2008 ומעלה. בקרת המשיכה של הרנגלר יעילה מאוד וקיימת כמובן הן בספורט והן ברוביקון. דיפרנציאל מוגבל החלקה, שהוזכר, קיים אכן בחלק מהדגמים ואינו קשור ל TC.
בנוגע למיגונים, להגן על הקניסטר, מיכל הדלק (במידה ולא קיים מיגון מקורי) ועל הקרטר. יותר מזה זה מיותר, כבד וגם משנה משטר זרימת אויר לרכב שגם ככה ״חם״.
Sent from my iPhone using Tapatalk
תודה ניר.
דיפרנציאל מוגבל החלקה- איך יודעים אם יש או לא? (אין מתג הוא עובד עצמאית ככל שאני מכיר)
לגבי מיגון מיכל הדלק- אצלי יש מיגון אך הוא נראה בסיסי מעין פח די דקיק.. זה המיגון המקורי שאליו התכוונת? או שהכוונה הייתה למשהו מאסיבי אחר?
Sent from my iPhone using Tapatalk
לקוחות פרטיים מפריעים לאספיר.
יש להם חוזים מול גופים גדולים, כמו הצבא למשל. שם השיטה שלהם עובדת טוב יותר.
ניר, לגבי המיגון - חלק 1 (מנוע וגיר) מגן על הקרטר
חלק 2 - תיבת העברה, חלק קטן מאוד, במקום המקורי
חלק 3 - על זה אין ויכוח, טנק הדלק ברנגלר ארוך נוטה לקבל מכות וצריך להגן עליו.
מיגון אלומיניום, קל ונושם בעזרת החורים והעיצוב.
נראה לי מיגון חובה.
בקרת המשיכה tc ברנגלר או בכלל ברוב הרכבים החדישים היא לא מוגבל החלקה בסרנים אלא בבלמים וב abs
Sent from my SM-A528B using Tapatalk
מיגון - תלוי מה הוא מתכוון לעשות עם הרכב.
למסלולים השפויים לדעתי לא צריך.
אני מסתובב בלי מיגון, על אותו סט-אפ בדיוק.
אם יש לו תקציב בלתי מוגבל, אהלן וסהלן.
אם לא - אפשר לחכות וללמוד את הרכב והצרכים.
Sent from my iPhone using Tapatalk
מיגונים:
גחון(מנועה וגיר)
על הטרנספר יש מיגון מקורי שהוא מעולה והרבה יותר גיבור משל אספיר
וכמובן לא לוותר על מיגון לקניסטר.
בחלק מדגמי הספורט יש דיפרנציאל מוגבל החלקה. כפי שנכתב, ע״י מס׳ ה vin, ניתן לדעת אם מצוייד בו או לא.
Sent from my iPhone using Tapatalk
לא יודע עם מופיע במחשב, זהו רכיב מכאני לחלוטין.
אפשר להוציא מידע מהאינטרנט, שים את ה vin באותיות גדולות
https://www.jeep.com/webselfservice/...Servlet?vin=XX
Sent from my SM-G998B using Tapatalk