תגובה: ג׳יפ למשפחה שאוהבת לטייל
אם היה לך סיקס, והמותג ג'יפ עדיין עושה לך את זה, הייתי שוקל WK (פחות WK2 כי הוא לא נכנס בתקציב ופחות עביר).
וגם כי אתה עושה 5,000 קמ בשנה אז הדלק לא ממש משנה.
אח"כ לדעתי פאג'רו ארוך יתן לך מענה טוב של תמורה למחיר ועבירות.
לנדקרוזר ב 100 אלף לוקח אותך הרבה שנים אחורה וזה גם הדגם הכי נגנב. גם אזור המרכז לא חסין.
לא מכיר מספיק ב-ל.ר דיסקו 2 אבל מקריאה נראה לי שעלויות התחזוקה גבוהות יותר משאר ההצעות.
אגב, אף אחד מהרכבים המוצעים לא ידניים. יש מעט מאוד רנגלרים ארוכים ידניים 2007/8 שאולי יכנסו בתקציב כי אין הרבה דרישה לידניים.
תגובה: ג׳יפ למשפחה שאוהבת לטייל
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
sgill
אם היה לך סיקס, והמותג ג'יפ עדיין עושה לך את זה, הייתי שוקל WK (פחות WK2 כי הוא לא נכנס בתקציב ופחות עביר).
וגם כי אתה עושה 5,000 קמ בשנה אז הדלק לא ממש משנה.
ב-100,000 שח ועוד תקציב יישור קו נפרד, בהחלט שאפשר להביא WK2, סביב 2012 פלוס מינוס שנה.
היתרון הגדול הוא שיש מלאי יד 2 גדול מאוד, רובם לא נסע בשטח, ובהשוואה ללנדקרוזר/פאג'רו/דיסקברי ניתן למצוא בקלות יחסית כאלו עם ק"מ נמוך.
אישית, אני כבר מעל שנה על 2013 כזה, ממוגן, מוגבה וצמיגי AT, ולטעמי לדרישות שאתה מציג הוא ייתן לך מענה טוב מאוד. כל עוד אתה מטייל בשביל לטייל, ולא מחפש אתגרים טכניים בהגדרה, הוא יביא אותך לכל מקום בקלות ובהנאה, ספציפית גם יש חבר'ה שעשו איתו את זרון ועשוש (אני לא).
תגובה: ג׳יפ למשפחה שאוהבת לטייל
היי ורדי, ברוך שובך.
תחפש רכב חדש ככל האפשר ולדעתי טנדר נופל בול.
כל השאר שכתבת הם סוסים זקנים.
תעיף מבט על השרשור של הטנדר הקודם שלי, הוא היה אוטו מעולה כרב טיולים: https://www.jeepolog.com/forums/show...%98%D7%A8-2014
תגובה: ג׳יפ למשפחה שאוהבת לטייל
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
sgill
אם היה לך סיקס, והמותג ג'יפ עדיין עושה לך את זה, הייתי שוקל WK (פחות WK2 כי הוא לא נכנס בתקציב ופחות עביר).
וגם כי אתה עושה 5,000 קמ בשנה אז הדלק לא ממש משנה.
אח"כ לדעתי פאג'רו ארוך יתן לך מענה טוב של תמורה למחיר ועבירות.
לנדקרוזר ב 100 אלף לוקח אותך הרבה שנים אחורה וזה גם הדגם הכי נגנב. גם אזור המרכז לא חסין.
לא מכיר מספיק ב-ל.ר דיסקו 2 אבל מקריאה נראה לי שעלויות התחזוקה גבוהות יותר משאר ההצעות.
אגב, אף אחד מהרכבים המוצעים לא ידניים. יש מעט מאוד רנגלרים ארוכים ידניים 2007/8 שאולי יכנסו בתקציב כי אין הרבה דרישה לידניים.
היי,
היה לנו צ׳ירוקי גם ישן...אחלה של ג׳יפ.
משום מה אני לא מתחבר לWK.
אני כן חושב לחיוב לכיוון הפג׳רו.
ודיסקו 4
תודה.
- - - Updated - - -
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
אורי ק.
ב-100,000 שח ועוד תקציב יישור קו נפרד, בהחלט שאפשר להביא WK2, סביב 2012 פלוס מינוס שנה.
היתרון הגדול הוא שיש מלאי יד 2 גדול מאוד, רובם לא נסע בשטח, ובהשוואה ללנדקרוזר/פאג'רו/דיסקברי ניתן למצוא בקלות יחסית כאלו עם ק"מ נמוך.
אישית, אני כבר מעל שנה על 2013 כזה, ממוגן, מוגבה וצמיגי AT, ולטעמי לדרישות שאתה מציג הוא ייתן לך מענה טוב מאוד. כל עוד אתה מטייל בשביל לטייל, ולא מחפש אתגרים טכניים בהגדרה, הוא יביא אותך לכל מקום בקלות ובהנאה, ספציפית גם יש חבר'ה שעשו איתו את זרון ועשוש (אני לא).
בכלל לא חשבתי בכיוון של wk2
אבל אני אשקול שוב.
תודה חבר!
- - - Updated - - -
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ishc
צחי! איזה איש. :) תודה רבה חבר.
מאז הסיקס היו לנו:
צ׳ירוקי על גז
לנדקרוזר 2008 ארוך
ועכשיו אאוטלנדר שלא נותן מענה לצרכים שלנו.
טנדר נחמד אבל אני לא סובל כאלו :(
מעניין אותי יותר הפג׳רו
תגובה: ג׳יפ למשפחה שאוהבת לטייל
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
vardi
היי,
היה לנו צ׳ירוקי גם ישן...אחלה של ג׳יפ.
משום מה אני לא מתחבר לWK.
אני כן חושב לחיוב לכיוון הפג׳רו.
ודיסקו 4
תודה.
- - - Updated - - -
בכלל לא חשבתי בכיוון של wk2
אבל אני אשקול שוב.
תודה חבר!
- - - Updated - - -
צחי! איזה איש. :) תודה רבה חבר.
מאז הסיקס היו לנו:
צ׳ירוקי על גז
לנדקרוזר 2008 ארוך
ועכשיו אאוטלנדר שלא נותן מענה לצרכים שלנו.
טנדר נחמד אבל אני לא סובל כאלו :(
מעניין אותי יותר הפג׳רו
פג׳רו הוא פתרון מצוין,
רך מספיק ליום יום וקשוח מספיק לטיולים סבירים (אין בעיה עם עשוש כמובן),
סהכ רכב אמין וידוע עם מספיק מוסכים מתמחים.
אבל, ב100 יהיה קשה להביא 2010, אם תצליח למצוא אחד שמור מ-2010 ומטה, שזה אומר היסטוריה טובה ופחות מ-300k קמ,
בהחלט כדאי.
לדעתי התקציב קצת גבולי לרכב שיתן שקט אמיתי, כאלה שמורים אני בדכ רואה סביב 110-120….לפני מיקוח.
תגובה: ג׳יפ למשפחה שאוהבת לטייל
עוד אופציה, קצת יותר קטנה בגודל, אבל לא פחות עבירה ועדיין JEEP היא ליברטי.
ה- KJ עד 2007 וקצת 2008 יותר עביר מה KK החדש יותר.
עדיין ניתן למצוא כאלו אצל משפחות שלא היו בשטח בכלל.
ב - 100K אתה יכול למצוא אחד שמור ווגם לשדרג אותו כמו תומר הדר לרכב שיכול לעשות הכל.
גם במקרה הזה ה- 5000 קמ. שתעשה בשנה מתאים.
תגובה: ג׳יפ למשפחה שאוהבת לטייל
דווקא בדרישות שלך - קמ נמוך, בלי דרישה לעבירות משמעותית - הייתי הולך על רכב בנזין עם מנוע חזק שיהיה כיף לסוע.
WK או WK2 הן אופציות
דיסקברי 2 (גילוי נאות בעלים של אחד) - אלו רכבים בתקציב של 50-60, לא 100. והפשרה תורגש, ושוב - דיזל, שלא הייתי ממליץ לקמ נמוך כזה.
יש לי חבר שמוכר ליברטי 2006-7 כזה עם 160 אלף קמ בפחותמ-60 אלף. הרכב לא מפורסם עדיין...אם תרצה אחבר בניכם.
למרות שלדעתי אתה יכול "להתפנק" על משהו יותר מפואר.
תגובה: ג׳יפ למשפחה שאוהבת לטייל
אני לא רואה איך ליברטי יכול להיות רכב טיולים משפחתי. זה אוטו קטן.
אסף.
תגובה: ג׳יפ למשפחה שאוהבת לטייל
היי
יכול להיות משפחתי ליברטי ,אני 5 שנים עם זוג פלוס 2 ולדעתי הוא בגודל מספק לרכב טיולים .
Kj בלי גז
לדעתי לרכב טיולים בהחלט אופציה שמתאימה לפות״ש
הדגם של הkk יותר מרווח וגדול ועם גז בכלל יהיה חסכוני , ונכנס בתקציב לא רע גם השנה האחרונה שלו 2012 .
kj עם גז הלך התא מטען וזה כבר לא מתאים למשפחתי כביכול .
לרכב טיולים עם נסיעה של 5k שזה קצת פחות ממה שאני עושה עליו
אם תמצא כלי שפינקו ושמרו עליו יחזיר לך תמורה לעלות יותר מכל השאר
תהנה
Sent from my iPhone using Tapatalk
תגובה: ג׳יפ למשפחה שאוהבת לטייל
ויש גם מציאות ששווה לבדוק:
https://www.facebook.com/groups/3405...ibextid=BUZLm6
Sent from my iPhone using Tapatalk
תגובה: ג׳יפ למשפחה שאוהבת לטייל
תודה רבה חברים.
לוקח את הזמן לעשות שיעורי בית.
הכיוון הוא פאג׳או או wk2
אבל לא שולל אפשרויות נוספות.
תודה!!
Sent from my iPhone using Tapatalk
תגובה: ג׳יפ למשפחה שאוהבת לטייל
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
vardi
תודה רבה חברים.
לוקח את הזמן לעשות שיעורי בית.
הכיוון הוא פאג׳או או wk2
אבל לא שולל אפשרויות נוספות.
תודה!!
Sent from my iPhone using Tapatalk
אם עולות לך שאלות לגבי ההתלבטות בכלל וwk2 בפרט- הייתי שם בדיוק לפני קצת יותר משנה- צור קשר בה״פ.
תגובה: ג׳יפ למשפחה שאוהבת לטייל
למה בפרטי?
אם היית שם לפני שנה, והגעת לתובנות, לא תשתף אותנו?
גם אני בשלב בחיים בו אני מתחיל לשקול להקריב יכולות שטח לטובת רכב חדש יותר, והאפשרויות הרגילות לא מרנינות (מבחינת מחיר).
תגובה: ג׳יפ למשפחה שאוהבת לטייל
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
איל מ
למה בפרטי?
אם היית שם לפני שנה, והגעת לתובנות, לא תשתף אותנו?
גם אני בשלב בחיים בו אני מתחיל לשקול להקריב יכולות שטח לטובת רכב חדש יותר, והאפשרויות הרגילות לא מרנינות (מבחינת מחיר).
+1
זו בהחלט התלבטות שרלוונטית ברמה זו או אחרת לרוב בעלי רכבי השטח הוותיקים (הרכבים, לא הבעלים...) - הרעיונות, הדעות, הגישות והפתרונות שמצאו אחרים שעמדו באותו מצב מאד אטרקטיבים לרבים מאיתנו.
תגובה: ג׳יפ למשפחה שאוהבת לטייל
+1
גם אני תמיד בהתלבטות במה הרכב הבא ואם שווה להשקיע ולקנות כלי חדיש יותר
או להמשיך לזרוק כסף על הזקן שלי כבר מעל גיל 16 ומעל 250k קמ ...
שתפו זה תמיד כיף ללמוד מאחרים
תודה מראש
תגובה: ג׳יפ למשפחה שאוהבת לטייל
תגובה: ג׳יפ למשפחה שאוהבת לטייל
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
איל מ
למה בפרטי?<br>
אם היית שם לפני שנה, והגעת לתובנות, לא תשתף אותנו?<br>
גם אני בשלב בחיים בו אני מתחיל לשקול להקריב יכולות שטח לטובת רכב חדש יותר, והאפשרויות הרגילות לא מרנינות (מבחינת מחיר).
<br>
<br>
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
erezgur
+1<br>זו בהחלט התלבטות שרלוונטית ברמה זו או אחרת לרוב בעלי רכבי השטח הוותיקים (הרכבים, לא הבעלים...) - הרעיונות, הדעות, הגישות והפתרונות שמצאו אחרים שעמדו באותו מצב מאד אטרקטיבים לרבים מאיתנו.
לא הייתה כוונה לא לשתף את הכלל מהניסיון שלי, כתבתי בתגובה 3 את דעתי מניסיוני. התכוונתי שאם יהיו לו שאלות ספציפיות, יוכל לשאול כאן או בפרטי ואענה בשמחה.
אז התובנות שלי בגדול, הן כאלה;
לפני שנה וחצי, כשבאתי לחפש "ג'יפ למשפחה שאוהבת לטייל" התנאים הבסיסיים היו:
1. אני לא מחפש מפלצת עבירות- טיולים בכיף, עם הילדים, בכל מתווי השטח בארץ, ללא אתגרי עבירות לשם העבירות. מנגד לא רציתי להרגיש מוגבל מדי ביכולות שלי לטייל.
2. אני לא מתכוון לקנות רכב ישן בן 10-12+ ו/או 300K קמ וצפונה ולהתעסק בבעיות אמינות ומוסך לעיתים קרובות.
3. אני לא מתכוון לחצות את רף התקציב שהוגדר בצורה משמעותית (התחיל ב90K, נמתח עד 110K על רכב שהגיע עם מיגון, צמיגים והגבהה).
תחת התנאים האלה, השוק מציע 5 דגמים של רכבי שטח עם הילוך כח למשפחה- לנדקרוזר, פאג'רו, רקסטון, דיסקברי וגרנד צירוקי (גרנד ויטארה קטן מדי לטעמי למשפחה).
רקסטון- ירד עוד בהתחלה, כנראה בגלל דעה קדומה ויתכן שלא בצדק, אבל זה מה היה.
לנדקרוזר- ירד מהר מאוד בגלל שבתקציב הנתון זה זרק אותי בהכרח לרכבים שנת 2006-2007 בערך ובהתאם ק"מ בשחקים.
דיסקברי- מלאי יד 2 מצומצם מאוד, בתקציב הנל מאפשר דיסקברי 3 שלהבנתי מוצלח פחות מ 2 ו-4, ומה שיש בהיצע בלוחות קיים עם ק"מ בשמיים, וזורק אותי לרכב בן 13 לפחות.
השניים הריאליים יותר נשארו פאג'רו וגראנד צירוקי.
פאג'רו- גם כאן, באותם 100K~ שח הייתי צריך לרדת לשנתונים 2009-2010 +-, מה שבהכרח גרר רכבים עם ק"מ של 300K ומעלה, בעיני פחות נכון להשכיב סכום כזה על רכב עם ק"מ כזה. מעט הדגמים שהיו יכולים להיות רלוונטים מבחינת ק"מ, הגיעו למחירים של 140-150K לשנת 11-12, ונחטפו תוך דקות מהלוחות.
נשאר גראנד צ'ירוקי WK2. שלמעשה בכלל לא היה באופציות הראשונות. אמינות לא ברורה של אמריקאי מיושן (יחסית), זללן בנזין ובכלל, לא כל כך מכיר את הדגמים השונים, חלק יבוא אישי, חלק בלי הילוך כח, יש כאלה אפילו ללא הנעה כפולה, מי צריך את הכאב ראש הזה. אבל אז נכנסתי לעומק הלוחות, וראיתי שבתקציב המדובר- שוב 100K~ שח- ניתן לרכוש רכב בן 9-10, כשבאופן מפתיע ולא מוסבר רוב האקזמפלרים בשוק עם ק"מ של פחות מ-200K קמ, רובם לא ראו שטח. ראיתי, פיזית, רכבים שנת 11-12 עם 100-150 אלף ק"מ, ולא מעט כאלה היו בלוחות.
חששתי מאוד לרכוש רכב שטח עם מתלים נפרדים, מלא פלסטיקים, ללא נעילה (וללא אפשרות להתקין כזאת) ועם פוטנציאל שיפורים מוגבל יחסית. לאחר מספר שיחות עם חבר'ה שמחזיקים רכב כזה, והרבה שעות יוטיוב, הבנתי שלצרכים שאני מחפש, ככל הנראה הWK2 יתן מענה טוב מאוד. ובכלל, בהשוואה לפאג'רו, הבנתי מהר מאוד שכל הקשור לשטח, לא בטוח שהפג'רו נותן יותר. גם הוא עם מתלים נפרדים וללא מהלך מתלה, זוויות מרכב לא מי יודע כמה, והגם שהוא מצויד בנעילה אחורית, היא מבטלת את הטראקשן (הפחות יעיל מלכתחילה) בסרן הקדמי. בWK2, מערכת ה- QT2, היא מערכת טראקשן מוצלחת מאוד ויעילה, עובדת גם קדימה וגם אחורה.
ברגע שהבנתי ש- WK2 הוא הבחירה הנכונה עבורי, היה די קל למצוא את הרכב הסצפציפי שהתאים לי, כי כאמור המלאי בלוחות היה גדול מאוד. בסופו של יום, קניתי WK2 שנת 2013, 3.6 בנזין, עם 220,000 ק"מ (הכי הרבה שראיתי מאלה שבדקתי), שטופל בקפדנות ואהבה אצל בועז רפאלי באשקלון והגיע עם הגבהה של אולדמן, צמיגים גודייר AT, ומיגון אספיר.
כאמור, שנה וחודש איתו, ובשטח הוא נותן לי מענה לכל הטיולים שאני עושה, גם עם נגיעות קשות פה ושם (מעלה הר כיפה, נחל דרורים, מעלה נוח, נקרות), לא מרגיש מגבלה אמיתית ברמת העבירות שאני צריך. כן, יש מגבלות מבניות, גם לאחר הגבהה הרכב מרגיש לי נמוך יחסית, צריך לדעת וללמוד לנהוג עם מערכת הטראקשן, אבל כשלומדים אותה היא עובדת בצורה יעילה מאוד, לא נתקלתי בהצלבה שעצרה אותי. המנוע מספק כח אדיר תמיד, הגלגלים יחסית גדולים (מקביל ל 31", אמנם חתך 60 נמוך), ובכביש הנסיעה נעימה שקטה ובטוחה מאוד. אמינות- מרימי שסתומים שתיקתקו (מחלה מוכרת וידועה של פנטסטאר 3.6 בנזין) הוחלפו בכ-2500 שח, ומשאבת מים שדלפה הוחלפה במקורית ב-2800 שח, הכל אצל מוניר מכפר יאסיף שעובד באהבה ובסבלנות ובמקצועיות אדירה.
זהו בגדול, אם יש עוד שאלות, אשמח לענות.
תגובה: ג׳יפ למשפחה שאוהבת לטייל
איך הגלגל מסתובב לו ...
https://r.tapatalk.com/shareLink/top...ink_source=app
Sent from my DN2103 using Tapatalk
תגובה: ג׳יפ למשפחה שאוהבת לטייל
אותו גראנד צ'ירוקי - מהלך המתלים הקטנטן לא מהווה מגבלה בשטח?
כמה בכלל נשאר אחרי הגבהה?
מידת צמיגים בחתך נורמלי - אפשרית?
אסף.