אהלן
תקוע עכשיו כ1 קמ מזרחית למחלף חמד עם מיכל עיבוי נוזל.
אם יש מישהו מהסביבה שבמקרה יש לו מיכל תקין ויכול להגיע, זה יהיה נפלא..
אלעד 0587886245
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Printable View
אהלן
תקוע עכשיו כ1 קמ מזרחית למחלף חמד עם מיכל עיבוי נוזל.
אם יש מישהו מהסביבה שבמקרה יש לו מיכל תקין ויכול להגיע, זה יהיה נפלא..
אלעד 0587886245
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
תופעל. בינתיים מסתדר. תודה
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
אני גר בבית נקופה, על מחלף חמד.
אם צריך משהו תתקשר 0527262666
אתה לא זמין
Sent from my iPhone using Tapatalk
מציע לך להצטרף לקבוצת החילוץ של ג׳יפולוג.
איזה אוטו?
פתיחה בתפר היא נושא מוכר בדיסקברי 2. יש בשוק המון מוצרי אפטרמרקט מנירוסטה. משיחה עם מספר מכונאים, המוצר הזה בעייתי. נזילות וקורוזיה (כנראה שהנירוסטה לא באיכות גבוהה, או שלא עוברת פסיביזציה כמו שצריך אחרי התפרים).
אצלי, כשהפלסטיק של מיכלי הנוזלים (מים, שמן הגה, נוזל בלמים), מתחיל להראות סימני זקנה ויובש, אני מחליף.
לא להתפתות לחליפיים מאיכות לא ברורה. לא שהמקורי הוא איזה מציאה גדולה, אבל אם החזיק 25 שנה אז....
היתרון הוא שאתה במעקב הרבה יותר צמוד אחרי כמות הנוזל (המיכל חצי שקוף).
דיסקו 1 97
TDI300
באוטומיני אין מיכלי עיבוי, יגיעו בעוד שבוע מאלומיניום. הם אומרים שיש בעיה עם המיכלים הפלסטיים החדשים - מתפוצצים (מה שקרה לי).
דיסקברי - תופעה מוכרת בהחלט.
מיכל שחור.. מיכל לבן... מיכל נירוסטה. הזכרת לי נשכחות.
אסף.
יש לי אחד מפירוק שהתגלגל אליי עם גרוטאת חלקי חילוף, אני שומר למקרה ש... , מוזמן לבוא לקחת ולהחזיר כשתקבל ותתקין חדש, אין לי מושג מה מצבו
אני ברגבים, בשלישי ורביעי אהיה בשוהם
Sent from my SM-N986B using Tapatalk
אהלן מוטי,
תודה רבה
הרכב הוא רכב טיולים, אז אין לי בעיה שישב קצת ויחשוב על הצרות שהוא עשה בסוף השבוע האחרון :)
בכל מקרה נראה לי שאני אחכה עוד שבוע, אוטומיני מביאים מיכל מאלומיניום - נראה לי שזה הפתרון הראוי.
ניסיתי גם לבדוק עם המחסן של חברת המזרח - לא חזרו אלי..
מנהלים - אם רוצים - אפשר לשנות את הכותרת של הדיון לנושא אחר - שיהיה יותר קל לחיפושים בהמשך.
מיכל עיבוי דיסקברי 1 למשל..
תודה.
בדקת עם אורטה?קובץ מצורף 142760
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
לא הכרתי אותם
בודק.
תודה.
טוב,
מצאתי מיכל פלסטיק משומש - נוזל, החלפתי גם אותו למיכל אלומיניום משומש שמצאתי, שאמור לעבוד עם הפקק המקורי. חיברתי, חיזקתי, מילאתי, הנעתי.
בהתחלה הכל היה בסדר, אחרי כמה דקות התחילה דליפה של מים מהפקק, ובפתיחה שלו יצאו מים בלחץ גבוה (לא רותחים) וזה כשהמנוע בחצי מטמפרטורת העבודה (כלומר רבע על השעון).
הפקק (המקורי) היה סגור טוב.
בשלב הזה התייאשתי, וגם לא היה לי זמן, אז הפסקתי להתעסק עם המערכת.
אני לא מצליח להבין מה הסיפור.
או שגם הפקק נדפק (עד עכשיו היה תקין אז מה קרה שדווקא עכשיו ?)
או שיש אי התאמה בין ההברגה של המיכל להברגה של הפקק (על פניו הפקק מתברג טוב, וגם לדברי אלי שחר שממנו לקחתי את המיכל, הוא עובד עם הפקק המקורי)
או שפיספסתי איזו גומיה בפקק שנפלה לי (לא זוכר שיש כזו..)
קובץ מצורף 142791
רעיונות?
או אטם ראש....
Sent from my SM-N986B using Tapatalk
כמו שאמרו קודמי, זה סמפתום קלסי לפריצת אטם ראש.
וזו גם מחלה ידועה במנועים האלו..
יש מעבר לחץ אל מערכת הקרור, שיוצר לחץ גבוה במערכת.
הפקק מתוכנן לשחרר לחץ מעבר ללחץ מסוים (15 PSI ?) ואז המים והלחץ יוצאים.
בדרך כלל מדובר אך ורק באטם ראש, לא מסובך או קשה להחליפו (יחסית)
הראש מאוד קל, ואדם אחד יכול להוריד אותו בקלות.
סבבה,
אבדוק ואעדכן.
תודה :)
יש מן סטיק כזה לבדוק נוכחות גזים במים, אבל תתחיל מנוכחות מים בשמן, זה יותר קל לאיתור, תוציא מדיד שמן שלח תמונה שלו ושל המכסה מילוי שמן, אם יש קצף אל תתאמץ על תמונה.
Sent from my SM-N986B using Tapatalk
מקרה דומה מאוד מאוד לפני כמה שנים בפוראנר, עודף לחץ במערכת הקירור כתוצאה מאטם ראש דחוף וכניסת גזי פליטה למערכת. הוחלף סט אטמים (וראשים כי את המקוריים כבר לא ניתן היה ליישר) ומאז הכל טוב. שווה לבדוק עם ערכה כמו שאמרו קודמי
Sent from my SM-G998B using Tapatalk
לפעמים ריח מסריח במיכל עיבוי כבר מלמד על דליפת גזים, אם אין לך ציוד בדיקה ואתה רוצה להיות בטוח שאכן יש בעית ראש או אטם ראש, אתה יכול גם לשחרר את מצתי החימום, אחד אחד, להניע ולראות אם יש שינוי בבועות שעולות במיכל עיבוי.
בכל מקרה, כדאי לבדוק גם אם כל 18 הברגים מהודקים. יכול להיות שהברגים לא היו מחוזקים ונוצרה דליפה. לפעמים חיזוק יכול לעזור במידה שהאטם לא נשרף כבר.