נזק אפשרי לאלטרנטור כתוצאה מעומס קבוע של 30 אמפר.
התקנתי בהיילקס (2022) מיכל לחימום מים.
המים מתחממים באמצעות גוף חימום שמקבל חשמל ממצבר האביזרים.
בזמן הפעלת גוף החימום העומס על האלטרנטור עולה ל 30 אמפר (מגבלה שמוכתבת על ידי האלמנט החכם לטעינת המצברים).
סליחה אם ערבבתי מושגי חשמל - אני יודע שאתם רגישים לזה.
האם יגרם נזק לאלטרנטור בשימוש ממושך כזה?
תודה
לביא
תגובה: נזק אפשרי לאלטרנטור כתוצאה מעומס קבוע של 30 אמפר.
30A זה בנוסף על שאר הצרכנים, כן? לא ביחד איתם.
זה לא מעט. אין לי את הידע לומר אם יגרם נזק או לא, אבל כבר העלינו כאן סרטון של נזק מיידי שנגרם עקב עבודה ממושכת של אלטרנטור בהספק שיא, כשהוא בסל"ד נמוך.
אם הייתי הולך על הסידור הזה, אז לכל הפחות הייתי נמנע מהפעלת הרכב בסיבובי סרק למשכי זמן ארוכים, כשעוד צרכנים משמעותיים פועלים- אורות ראשיים, מזגן עם מפוח בעוצמה גבוהה...
תגובה: נזק אפשרי לאלטרנטור כתוצאה מעומס קבוע של 30 אמפר.
תודה חנן.
העומס המקסימלי מנוהל על ידי הרכיב הזה.
https://www.amazon.com/gp/product/B0...?ie=UTF8&psc=1
העומס המירבי על האלטרנטור לא עובר 30 אמפר.
תוספת של פנל סולארי מורידה עומס מהאלטרנטור כפונקציה של גודל הפנל.
תגובה: נזק אפשרי לאלטרנטור כתוצאה מעומס קבוע של 30 אמפר.
30a כוללים שיוצאים מהאלטרנטור זה בסדר. אם האורות והמזגן לוקחים 30 אמפר, אז הוא ימנע זרם ליציאה חיצונית?
אתה בטוח שזה מה שהוא עושה? לא נכנסתי לכל המנואל, אבל ממה שכן ראיתי, לא מצאתי הצהרה כזו.
אני מניח שצריך להיות לו חיבור למד זרם ביציאה מהאלטרנטור כדי שהוא ידע לנהל דבר כזה. זה קיים?
תגובה: נזק אפשרי לאלטרנטור כתוצאה מעומס קבוע של 30 אמפר.
כמה זמן המחמם מחמם? זה לא עומס קבוע. נכון שזה לאורך זמן אבל לא כל הזמן.
האינדיקציה שמשהו לא טוב עובר על האלטרנטור היא חום. אם הוא לא מתחמם יותר מהרגיל הוא לא בבעיה.
אסף.
נזק אפשרי לאלטרנטור כתוצאה מעומס קבוע של 30 אמפר.
אני סבור שהנקודה המרכזית להתיחסות היא מצבר האביזרים שמהווה מעין באפר.
ומנהל הטעינה שלך.
מה מדיניות הטעינה שלו כשהרכב עובד וכיצד הוא מנתב את הטעינה בין המצברים.
אגב, מה הספק האלטרנטור ברכב?
יש רכבים שלהם אלטרנטור חזק משמעותית מהצרכנים הרגילים?
כמה זמן לוקח בחורף לחמם מיכל מלא?
( כמה זמן זה צפוי לעבוד ברציפות)?
הגבתי במקביל לחנן ואסף. יש כפילויות.
בכל מקרה, סה המדריך של המנהל טעינה
https://www.renogy.com/content/RBC30...D1S-Manual.pdf
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
תגובה: נזק אפשרי לאלטרנטור כתוצאה מעומס קבוע של 30 אמפר.
לפני שאני עונה , שאלה והערה ( קטנה).
לא קראתי לעומק את המפרט של ה DC2DC ששלחת בקישור, אבל לפי התכנון של המערכת, איך הוא מחובר למצבר הראשי?
ישירות? דרך הסוויטץ'?
מה מונע מה DC2DC לפרוק את המצבר הראשי בזמן שאין טעינה (או לא מספיקה)?
רק לשם הבהירות, אתה כותב שהעומס המירבי על האלטרנטור לא עובר 30A....
תדייק את עצמך (וזה יעזור לך להבין ) אנחנו מדברים על העומס הנוסף על האלטרנטור.
האם יש לך מדחום "לייזר" ( שיכול למדוד חום מבלי לגעת)?
תגובה: נזק אפשרי לאלטרנטור כתוצאה מעומס קבוע של 30 אמפר.
מחובר ל Dc2dc ההתקן הזה
https://www.amazon.com/dp/B0899932YC...sprefix=renogy
לא עובר 30 אמפר בשום שלב. מדליקים אורות/מזגן, הזרם לגוף חימום, קטן בהתאמה.
לא התקנתי טרמוסטט. נותן לו לעבוד כל היום. בערב, כפונקציה של כמה שעות נסענו, יש מים חמים בטמפרטורה שאני מעריך ב 35-40 מעלות.
מיכל של 30 ליטר.
לא בדקתי את חום האלטרנטור. אבדוק בפעם הבאה.
אין לי מושג מה ההספק של האלטרנטור. מניח שהרבה יותר מ 30 אמפר.
לשאלתך, זיו, המכשיר עובד. דואג להפרדה בין המצבר הראשי והמשני ולא פורק.
אם לא הייתי עצלן, הייתי מחבר את הפנל הסולארי בזמן שהרכב עומד תקופות ארוכות ושומר על המצברים מוטענים וטעונים…
תגובה: נזק אפשרי לאלטרנטור כתוצאה מעומס קבוע של 30 אמפר.
אני סבור שמכל המדריך של האביזר הזה, זה החלק המעניין לדיון
בהינתן מומחים גדולים ממני אני במוד הקשבה [emoji4]
https://uploads.tapatalk-cdn.com/202...2003d62284.png
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
תגובה: נזק אפשרי לאלטרנטור כתוצאה מעומס קבוע של 30 אמפר.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
zivo
לפני שאני עונה , שאלה והערה ( קטנה).
לא קראתי לעומק את המפרט של ה DC2DC ששלחת בקישור, אבל לפי התכנון של המערכת, איך הוא מחובר למצבר הראשי?
ישירות? דרך הסוויטץ'?
מה מונע מה DC2DC לפרוק את המצבר הראשי בזמן שאין טעינה (או לא מספיקה)?
סתם מעלה רעיון פרוע.. שתקרא את המפרט.
אולי יש שם תשובות.
תגובה: נזק אפשרי לאלטרנטור כתוצאה מעומס קבוע של 30 אמפר.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
לביא
מחובר ל Dc2dc ההתקן הזה
https://www.amazon.com/dp/B0899932YC...sprefix=renogy
לא עובר 30 אמפר בשום שלב. מדליקים אורות/מזגן, הזרם לגוף חימום, קטן בהתאמה.
לא התקנתי טרמוסטט. נותן לו לעבוד כל היום. בערב, כפונקציה של כמה שעות נסענו, יש מים חמים בטמפרטורה שאני מעריך ב 35-40 מעלות.
מיכל של 30 ליטר.
לא בדקתי את חום האלטרנטור. אבדוק בפעם הבאה.
אין לי מושג מה ההספק של האלטרנטור. מניח שהרבה יותר מ 30 אמפר.
לשאלתך, זיו, המכשיר עובד. דואג להפרדה בין המצבר הראשי והמשני ולא פורק.
אם לא הייתי עצלן, הייתי מחבר את הפנל הסולארי בזמן שהרכב עומד תקופות ארוכות ושומר על המצברים מוטענים וטעונים…
בוא נתעלם מההערות שלא עוזרות, וננסה להתקדם..
כמו שאסף כתב , ולכן גם שאלתי על מדחום, הכי פשוט, תדאג שהמצבר צרכנים יהיה מספיק ריק, תפעיל את הרכב בסרק, טעינה של מצבר צרכנים מנותקת, וכמה שיותר צרכנים מקוריים של הרכב ( מזגן, אורות, פאן ראדיאטור, אוורור פנים) עובדים.
תמדוד טמפ' ( אחרי 5 דקות עבודה).
תוסיף את המצבר צרכנים, תמדוד שנית.
אבל, לפני שאתה מודד ומתחיל את כל הבאלאגן, דווקא בגלל שיש לך אביזר חכם שמראה לך את הטעינה בזמן אמת, תבדוק טוב אם במצב הזה ( שאנחנו כל כך דואגים, עודף עומס), האם המתח לא יורד והטעינה של המצבר צרכנים בכל מקרה מתנתקת.
יכול להיות שאין בכלל בעיה ( הוא מתנתק לבד) או שניתן לשנות קצת את הקונפיגורציה, שהוא פשוט ידאג לניתוק.
( לי יש VSR "פשוט" , וזה מה שקורה אצלי. בהתחלה חשבתי שזו בעיה, לקח לי זמן להבין שזה נכון ומגן עלהאלטרנטור)
לגבי "אין טרמוסטט", למרות שמדובר בהספק חלש, אני חושב שזה לא בריא.
יום קיץ, יכול להיות שטמפ' התחלה גבוהה יותר, מיכל לא מלא ( ובכלל, אתה מוציא מים במשך היום, ונעמד ( נתקע בעליה \ מעבר,) בשיפוע, איך אתה בטוח שלא נגרם נזק???
תגובה: נזק אפשרי לאלטרנטור כתוצאה מעומס קבוע של 30 אמפר.
זיו,
שאלה אמיתית..
אתה שולח אותו לעשות סדרת בדיקות בלי שקיבלת/בררת את מהפרט הטכני של המוצר, כשאין לך בעצם נתונים להשליך את התוצאות.
אז איך אתה ממשיך בלי הבסיס?
איך תתרגם את התוצאות?
שואל בשביל חבר.
תגובה: נזק אפשרי לאלטרנטור כתוצאה מעומס קבוע של 30 אמפר.
א. ילדים תפסיקו להתקוטט.
ב. לביא, עד מתי האוטו באחריות? אולי הכי פשוט ללמוד מנסיון [emoji4]
ג. במקום למצוא לך תשובה פשוטה שולחים אותך לטיול בלי מימיה וכובע…
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
תגובה: נזק אפשרי לאלטרנטור כתוצאה מעומס קבוע של 30 אמפר.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ד ו ר ו ן
זיו,
שאלה אמיתית..
אתה שולח אותו לעשות סדרת בדיקות בלי שקיבלת/בררת את מהפרט הטכני של המוצר, כשאין לך בעצם נתונים להשליך את התוצאות.
אז איך אתה ממשיך בלי הבסיס?
איך תתרגם את התוצאות?
שואל בשביל חבר.
בואו נחזור לבסיס.
אין שום בעיה בשום מכשיר.
שאלה בסיסית:
עומס מתמשך ומקסימלי של 30 אמפר על האלטרנטור של היילקס 2022.
האם יש פוטנציאל לנזק?
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
תגובה: נזק אפשרי לאלטרנטור כתוצאה מעומס קבוע של 30 אמפר.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
boaz avrahami
א. ילדים תפסיקו להתקוטט.
ב. לביא, עד מתי האוטו באחריות? אולי הכי פשוט ללמוד מנסיון [emoji4]
ג. במקום למצוא לך תשובה פשוטה שולחים אותך לטיול בלי מימיה וכובע…
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
מאי 25.
ברור לך כמו גם לי שהם יתנערו...
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
תגובה: נזק אפשרי לאלטרנטור כתוצאה מעומס קבוע של 30 אמפר.
תגיד, בסיום היום הזה מה היה מצב הטעינה של המצברים?
אני מניח שנסעת במקביל גם עם מזגן ופרופיל השימוש הזה הוא הפרופיל שימוש הרגיל שתעשה במערכת, נכון?
יש להניח שלא יהיה עוד עומס?
אם כן תמדוד טמפרטורה בחורף ובקיץ עם ובלי המחמם ונראה לי שזה מספיק.
יותר הייתי מודד זרמים ובודק מה הספק האלטרנטור ובודק אם היצרן שלו ( בטח דנסו) רושם לו Duty Cycle
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
תגובה: נזק אפשרי לאלטרנטור כתוצאה מעומס קבוע של 30 אמפר.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
לביא
בואו נחזור לבסיס.
אין שום בעיה בשום מכשיר.
שאלה בסיסית:
עומס מתמשך ומקסימלי של 30 אמפר על האלטרנטור של היילקס 2022.
האם יש פוטנציאל לנזק?
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
לביא,
אני הייתי מאוד ברור ( יש פה אחרים, שדואגים להסיט את הדיון, לחנך, וסתם להפריע)..
אני אנסה לסכם לך מה ניסנו ( חנן, אסף, ואני) להגיד.
1 - אם יש בעיה, היא תהיה כנראה רק בסלד נמוך \ סרק.
2-:אם יש בעיה, אפשר לזהות לפי החימום \ טמפ' של האלטרנטור.
3- יכול להיות, ועבורך זה בדיקה פשוטה, שאין אפילו חשש לבעיה כי ה DC2DC מתנתק בעצמו בסלד סרק \ נמוך.
תבדוק את מה שהצעתי, האם המערכת מתנתקת בעצמה בסלד נמוך ( שיש עומס)?
אם זה מתנתק, אתה כנראה מוגן.
קפיש???
תגובה: נזק אפשרי לאלטרנטור כתוצאה מעומס קבוע של 30 אמפר.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
zivo
לביא,
אני הייתי מאוד ברור ( יש פה אחרים, שדואגים להסיט את הדיון, לחנך, וסתם להפריע)..
אני אנסה לסכם לך מה ניסנו ( חנן, אסף, ואני) להגיד.
1 - אם יש בעיה, היא תהיה כנראה רק בסלד נמוך \ סרק.
2-:אם יש בעיה, אפשר לזהות לפי החימום \ טמפ' של האלטרנטור.
3- יכול להיות, ועבורך זה בדיקה פשוטה, שאין אפילו חשש לבעיה כי ה DC2DC מתנתק בעצמו בסלד סרק \ נמוך.
תבדוק את מה שהצעתי, האם המערכת מתנתקת בעצמה בסלד נמוך ( שיש עומס)?
אם זה מתנתק, אתה כנראה מוגן.
קפיש???
האמפראז' נשאר 30 אמפר גם בסרק.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
תגובה: נזק אפשרי לאלטרנטור כתוצאה מעומס קבוע של 30 אמפר.
זיו, שמתי לך את החלק הזה מהספר מול העיניים- רק תקרא…
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
תגובה: נזק אפשרי לאלטרנטור כתוצאה מעומס קבוע של 30 אמפר.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
לביא
האמפראז' נשאר 30 אמפר גם בסרק.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
מה עם שאר הצרכנים?
30A בפני עצמו לא צריכה להיות בעיה.
השאלה מה קורה שכל הצרכנים "המקוריים" עובדים במקביל ( בסרק)?
מזגן, פאן רדיאטור, בלוואר, אורות....