1 קבצים מצורפים
מחירוני רכב והלך הרוח כללי - מכוון ל (דייהטסו טריוס)
שלום לחברים,
מכיוון שאין לדייהטסו פורום משלו, אני שואל כאן , למה דורשים עליו הרבה מעל המחירונים ?
אולי משום שבמילה דייהטסו מתחבא השם טויוטה ??
אני מתמקד בשנתון האחרון שלו בארץ - 2011
למשל לפי יצחק לוי = 28.000
לפי יד 2 = 35.600
לפי מחירון של משרד התחבורה בגוב אי אל = 37,074
ביד 2 יש כרגע 4 רכבים בשנתון הזה , ואלה המחירים .. הראשון באמת עם נתונים טובים מאוד קרי 73000 ק"מ ויד שניה שמור ומטופל וכו'
קובץ מצורף 145763
ועוד שאלה , מה צריך לבדוק טוב בסוג הרכב הזה ?
תגובה: מחירוני רכב והלך הרוח כללי - מכוון ל (דייהטסו טריוס)
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ronen7k
ועוד שאלה , מה צריך לבדוק טוב בסוג הרכב הזה ?
תבדוק טוב טוב ותוודא שאתה מתרחק ממנו.
ומכל דייהטסו ישנה.
אלא אם בא לך על איסוף פירורי אלומיניום אכול קורוזיה שנשרו מהמנוע שרתח. זה נראה כמו קמח לבנבן-אפרפר שכזה.
טריוס היה חמוד כשהיה חדש.
היום אלה פח אשפה של מכוניות.
תגובה: מחירוני רכב והלך הרוח כללי - מכוון ל (דייהטסו טריוס)
ויותר ברצינות...
תבדוק טוב טוב את מצב המנוע ומערכת הקירור.
כל חשד למי ברז במערכת, פוסל את האוטו.
תגובה: מחירוני רכב והלך הרוח כללי - מכוון ל (דייהטסו טריוס)
לא שמעתי על בעיות אמינות של טריוס.
מהניסיון האישי שלי, לנו יש טריוס 2008 עם 200000 ק"מ והיילקס 2003 עם 236000 ק"מ.
אני יכול לומר בבטחה שבטריוס החלפתי משמעותית פחות חלקים ומשמעותית פחות דברים התקלקלו.
Sent from my SM-S908E using Tapatalk
תגובה: מחירוני רכב והלך הרוח כללי - מכוון ל (דייהטסו טריוס)
תודה דרור ואמיר,
ממה שקראתי יש לו מנוע של טויוטה יאריס,
אני מתרחק מכל רכב שיש לו מי ברז במערכת הקירור.
אני דווקא רואה יחסית הרבה כאלה על הכביש ..
תגובה: מחירוני רכב והלך הרוח כללי - מכוון ל (דייהטסו טריוס)
אני מתרחק מדייהטסו.
נכוויתי מספיק מאחת (תרתי משמע).
סמל האמינות.... פחחח. דוגמה מייצגת לאגדות עם בשוק רכב חולה ומטומטם.
זה זבל.
בזבוז משווע של חומרי גלם.
והעובדה שזו חטיבה בטויוטה לא גורמת לי להרים גבה.
הפסקת השיווק באירופה (ובישראל. ובעולם חוץ מיפן) ממש לא גרמה לי להתאבל.
תוך לא הרבה שנים אלה שנשארו יסיימו להרתיח את מנועיהן ולהיעלם.
תגובה: מחירוני רכב והלך הרוח כללי - מכוון ל (דייהטסו טריוס)
זה שמבקשים לא אומר שמקבלים.
עם כל הכעס של דרור על דייהטסו, הטריוס הוא סגמנט נכחד: רכב 4*4, גבוה, סרן חי מאחורה (יש גם נעילת דיפרנציאל מרכזי אבל חסר L). היו פעם עוד כאלו, אבל נכחדו: RAV4, הונדה CRV.
היה לנו במשפחה טריוס מהדור הראשון עם מנוע 1300, גיר ידני וערימות של כיף. המשקל הנמוך, הגובה והקוטן (כמו גודל, אבל הפוך) פיצו על העדר L.
זכור לי בחיבה גדולה. מן הסתם בגלל שהתחזוקה היתה על ההורים והוא היה חדש יחסית
תגובה: מחירוני רכב והלך הרוח כללי - מכוון ל (דייהטסו טריוס)
כעס?
לא כועס בכלל.
הצרות שלי עם דייהטסו היו באמת מזמן.
המותג כבר לא מיוצא מחוץ ליפן, למזלו של העולם.
אני למדתי שמי ש"מחפש מידע" על מותג מסוים, בדרך כלל כבר קיבל את ההחלטה ורק מחפש חיזוקים.
נשאר לי רק לאחל בהצלחה.
תגובה: מחירוני רכב והלך הרוח כללי - מכוון ל (דייהטסו טריוס)
מחפש מידע ולא חיזוקים , גם לגבי מחירי השוק , למה 50 אלף על השנתון האחרון שלו 2011 שזה בסביבות 10-15 מעל המחירונים?
ואולי התשובה בגוף השאלה ? החכימו אותי בבקשה ..
צריך את הרכב בעיקר לכביש ושתהייה יכולת שבילים טובה יחסית וזה שיש לו סרן חי אחד ונעילה דיפ׳ מרכזי קורץ לי לחשוב עליו,
זה רכב לשנה בערך עד שאתאזן כלכלי ואז אוכל לחשוב שוב על ג׳יפ אמיתי.
לא הולך לקרוע איתו מעלות לשם העלייה.
תגובה: מחירוני רכב והלך הרוח כללי - מכוון ל (דייהטסו טריוס)
לא יודע למה.
יכול לומר שעל הרכב שלנו משאירים כל הזמן פתקים שמעוניינים לקנות.
Sent from my SM-S908E using Tapatalk
תגובה: מחירוני רכב והלך הרוח כללי - מכוון ל (דייהטסו טריוס)
כנראה שמחיר האלומיניום התייקר לאחרונה ...
מחירוני רכב והלך הרוח כללי - מכוון ל (דייהטסו טריוס)
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ronen7k
, למה דורשים עליו הרבה מעל המחירונים ?
אולי משום שבמילה דייהטסו מתחבא השם טויוטה ??
״זה שתקעת נוצות התחת לא הופך אותך לטווס״.
״העכבר שרוכב על גב הפיל שרץ במדבר: תראה כמה אבק אנחנו עושים!״
במילים אחרות, השתייכות לקונגלומרט עסקי לא אומרת כלום על העסק עצמו.
אחרי 10 ימי שטח לייט+ בחו״ל עם טריוס מהדור הראשון, מאד נהנתי מהרכב.
אבל מצד שני לא הייתי בעלים של אחד.
תגובה: מחירוני רכב והלך הרוח כללי - מכוון ל (דייהטסו טריוס)
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ד ו ר ו ן
״זה שתקעת נוצות התחת לא הופך אותך לטווס״.
״העכבר שרוכב על גב הפיל שרץ במדבר: תראה כמה אבק אנחנו עושים!״
במילים אחרות, השתייכות לקונגלומרט עסקי לא אומרת כלום על העסק עצמו.
חחח דורון , את החלק הראשון של אמירותך אפשר לשייך לשרשור "פורום אוף טופיק אוף-טופיק שרשור ציטוטים לפנתאון"
תגובה: מחירוני רכב והלך הרוח כללי - מכוון ל (דייהטסו טריוס)
לי זה נראה ברור למה הרכב מבוקש,
הוא אמור להיות חסכוני, הוא גבוה, יש לו חזות נאה ואין בנישה שלו מתחרים.
בנוסף אני יודע שהדור הראשון הידני היה אחלה רכב שהפתיע מאד בשטח,
קל גבוה ועם זוויות טובות וכייפי גם בעיר. את הדור השני אני לא מכיר, אבל יש את השרשור הזה עם הרבה מידע:
https://www.jeepolog.com/forums/show...93%D7%95%D7%92
תגובה: מחירוני רכב והלך הרוח כללי - מכוון ל (דייהטסו טריוס)
התפיסה שמאחוריו מדליקה ומגניבה.
היכולות בשטח קל ואפילו קצת יותר - מפתיעות.
נהג טוב ייקח את הטריוס למחוזות לא-לו וגם יחזור משם לספר איך היה.
בהחלט אוטו מדליק.
יש לו רק בעיה אחת - קוראים לו דייהטסו.
זה המקום לציין שבחלק ממדינות העולם הוא נמכר גם עם לוגו של טויוטה. מה שאומר שזה לא סתם חלק מאימפריה גדולה.
עוד מכוניות נמכרות בעולם עם לוגו דייהטסו או טויוטה וחולקות רכיבים ומכלולים.
דייהטסו סיריון המוכרת, למשל. אוטו מיושן לכל דעה, אבל נמכר עד לא מזמן גם תחת לוגו של סובארו, כסובארו ג'אסטי. גם למאזדה ולסוזוקי יש כל מיני ביזנסים אפלים עם טויוטה והרי גם סובארו היא חלק מטויוטה.
אז למרות שטויוטה היא הבוס, לפחות דגמי סובארו AWD ה"קלאסיים" שומרים על תכנון ומכניקה מקוריים ועצמאיים של סובארו כמו מנועי הבוקסר הייחודיים ומערכות ההנעה AWD המהוללות. הם עדיין לא נדחקו לפוזיציית מותג הלואו-קוסט-זבל של טויוטה, כמו שקרה לדייהטסו. בדייהטסו הכל בא מטויוטה וכן, אני יודע שלטויוטה יש מעמד אלוהי, בטח בישראל. אבל תתפלאו, היא יודעת לייצר גם זבל.
אותי באמת לא מעניין שדייהטסו היא חלק מטויוטה.
הדבר היחיד שקופץ לי בדייהטסו הוא מנועי האלומיניום המחורבנים שלהם - במקור של טויוטה אבל לא מעניין ולא אכפת. סתם בזבוז משווע של חומר גלם. ובשוק חולה ומטומטם כמו בישראל, שבו המוני טיפשים משתחווים וסוגדים לכל ערימת פסולת שמגיע מיפן/קוריאה, האוטו מתומחר בסכומים האמ-אמא של המוגזמים.
אז מי שרוצה לשלם סכומים מופרכים כאלה עבור פצצת הקורוזיה הזו - סלאמתו. בהצלחה.
תגובה: מחירוני רכב והלך הרוח כללי - מכוון ל (דייהטסו טריוס)
אין רכב כזה דיהטסו טריוס.
אתם ממציאים.
ולא יעזור כל הדיונים האלו.
תגובה: מחירוני רכב והלך הרוח כללי - מכוון ל (דייהטסו טריוס)
יש כזה רכב! אפילו יש אחד למכירה בפתח תקווה.
תגובה: מחירוני רכב והלך הרוח כללי - מכוון ל (דייהטסו טריוס)
טוב שלא אמרת נס ציונה [emoji1787]
Sent from my SM-N986B using Tapatalk
תגובה: מחירוני רכב והלך הרוח כללי - מכוון ל (דייהטסו טריוס)
למרות הונדטה של דרור כלפי דייהטסו (ויש שיאמרו אם כי לא בצדק שהיא שניה רק לונדטה של נציגים בכירים כאן בפורום כלפי רקסטון) - אני מכיר כמה וכמה טריוסים במיוחד מהשנתונים האחרונים שבזכות טיפול לפי הספר כולל הקפדה יתרה על שמירה על מערכת הקירור - נשמרים במצב מצויין וללא בעיות משמעותיות. אפילו אני צריך לומר - מפתיעים לטובה.
והם מבוקשים כי מראש לא נמכרו בכמויות גדולות ועם הפסקת השיווק בארץ נוצרה בתקופה מסויימת נטיה לתת תחזוקה ומכאן הרבה יחסית הושבתו מה שמקטין עוד יותר את ההיצע.
וזה באמת רכב מיוחד שמי שהוא מתאים לו - אין לו חלופות טובות - ג'יפון קטן יפני 5 דלתות עם יכולת שבלים פלוס - במחיר כזה אז נוצר ביקוש. לא גדול אבל מספיק כדי להעלות את המחיר.
אסף.
תגובה: מחירוני רכב והלך הרוח כללי - מכוון ל (דייהטסו טריוס)
מזכיר לי שלפני כמה שנים טובות הגעתי למעלה עוזי כשהיה במצב די קשוח. הצטברו שם הרבה רכבים גיבורים שהתקשו בעליה והיו צריכים גרירות והיו גם ארועי קריעת צמיגים.
בינתיים חיכה בסבלנות בצד איזה בדואי מבוגר ולאחר שהשטח התפנה דילג בקלילות את המעלה עם טריוס דור ראשון.
Sent from my Pixel 6 using Tapatalk