הי,
איפה מוצאים מוטות הגה מחוזקים לטרופר?
תודה...
Printable View
הי,
איפה מוצאים מוטות הגה מחוזקים לטרופר?
תודה...
בכל מני פורמים של טרופרים מופיעות מדי פעם הודעות כמו זאת
קובץ מצורף 147052
אבל אין לך מושג אמיתי מה החוזק וממה הם עשויים (אני מדבר על כל מה שמסתובב בשוק).
אם אתה רוצה לחזק באמת, האוסטרלים ממליצים להחליף את המוטות והתפוחים לסט של F-150.
פעם אחרונה שבדקתי, יבוא כזה מאמזון או רוקאוטו , כולל 4 תפוחים חדשים (אתה מרוויח גם תפוחים חזקים יותר) , עלה יותר זול מקניית רק מוטות בארץ.
https://www.geoffinbc.com/_files/ugd...a1cf14329e.pdf
https://forum.australia4wd.com/index...comment-242484
הפיתרון הכי טוב שרץ אצל כולם זה לקחת שני חצאים של צינור סקדיול (קוטר 1.25 אינץ' לדעתי) ולעטוף איתם את מוט ההגה. עובד טוב גם אצל רכבים שעושים שטח קשה.
אני גם הגדלתי ועטפתי את מוט קישור ההגה כי הייתי צריך להחליף אותו ומצאתי רק חליפי בארץ.
את הצינורות אתה יכול לקחת ממוט רדיוס ישן אם תמצא, בנדים אני אישית הזמנתי עבים וחזקים מעלי
https://uploads.tapatalk-cdn.com/202...e1db0acda8.jpg
Sent from my CPH2583 using Tapatalk
סביון יכול להחליף מוט הגה שבור ברבע שעה באמצע מעלה רמון ב12 בצהריים ביום הכי ארוך בשנה, אבל הוא מתקשה בכל הקטע של להבין מה בדיוק צריך להזמין ומאיפה ולכן ביקש את עזרתי. ואני בטח לא מבין (כי יש לי טויוטה. ובחייאת אל תיפלו לגזלייטינג הזול שלי!).
אז איזה מוט מקשר מחוזק מותקן בטרופר שלכם, ואם אתם מבסוטים, מאיפה הזמנתם אותו? קישור? את המקט"ים מהקישור בפורום האוסטרלי שזיו העלה אני מתקשה למצוא, ולא בטוח שזה מה שצריך - מה הכוונה wide track למשל?
החלק היחיד (כמעט) שאני מחזיק בטרופר זה מוט הגה / מקשר מקורי כזה.
לאחר כמה שנים שהוא ברכב אכן נעשה בו שימוש, לטרופר אחר, בטיול שעשינו ביחד.
קיבלתי בחזרה מוט מקורי לאחר כמה ימים שחזר לשכב בטרופר שלי לדעתי כבר כ-10 שנים ללא שימוש.
אבל אני כן מידה מקורית של הצמיגים וזה כנראה משמעותי לסוגיה זו.
Sent from my mobile
כמו שכתבו הפיתרון הכי טוב הוא לעבור למוטות של פורד f150
זה הפתרון הכי חזק כי הוא משתמש בתפוח הרבה יותר מסיבי וחזק
Sent from my iPhone using Tapatalk
ידעתם שבטרופר יש מקום ייעודי בתא המנוע לעיגון שמשיה?
הם יודעים מה צריך היפנים האלה.
אסף. https://uploads.tapatalk-cdn.com/202...2b3d261378.jpg
בבקשה-
סה"כ 3 מקטי"ם. מכל אחד 2 יחידות (2 מוטות, 2 תפוח הברגה ימנית, 2 תפוח הברגה שמאלית):
https://www.rockauto.com/en/moreinfo...t=7432&jsn=466
https://www.rockauto.com/en/moreinfo...1xva2F%2BBaslA
https://www.rockauto.com/en/moreinfo...1xva2F%2BBaslA
או מאמזון:
https://www.amazon.com/Moog-ES3368S-...s%2C203&sr=8-1
https://www.amazon.com/Premium-ES336...s%2C217&sr=8-1
(שים לב, זה זוג, שמאל ימין)
אני מקווה שפיצול משלוחים (ע"מ לא לעבור 75) אתה מסתדר :-)
תודה רבה זיו.
אהה טיפ אחרון להיום:
כדאי להחזיק מוט הגה עם תפוחים קומפלט מכוון באורך זהה לקיים על הרכב.
ככה אם נישבר מחליפים צ'יק צ'ק בכמה דקות.
הכי חשוב שכחתי לכתוב -
אם אתה רוצה זוג מוטות מחוזקים (תוצרת הארץ), משומשים במצב טוב , יש לי למכירה ב 300ש"ח.
לפני כ 8 שנים עזרתי לחלץ טרופר מאותה הנקודה בדיוק במעלה ועם אותה התקלה.
זו כנראה נקודה מקוללת לטרופרים (-:
נזכרתי שלפני 24 שנה, באחד הטיולים הראשונים-ראשונים שיצאו מהפורום הזה, שיירה ענקית של סיקסים סופות ודפנדרים לנחל קינה, לטיול סלעים אל הלא נודע. רוב האנשים בקושי מכירים אחד את השני. וטרופר אחד, חדש-מהניילונים. בהחלט לא הרכב הנכון ולא השטח הנכון ושום דבר לא נכון. איפשהו באמצע הבולדריה המוט המחורבן הזה נשבר. חנן היה אז איתי בסיקס, יצאנו מהשטח חזרה, חנן עלה בערד על הרנו-ליסינג שלו, נסע חצי הדרך לתל אביב לפגוש את אבי שופינסקי שאחד החבר'ה ארגן שיגיע בשבת לכיווננו עם החלק. חנן חזר לערד, עלינו על הסיקס, חזרנו דרך הבולדריה, בדיוק בזמן להרכיב את המוט, לארוחת ערב וחזרה הביתה. אחד הטיולים הארוכים בזמן וקצרים בקילומטראז'.