הייתם קונים?
אחריות על המנוע למשך 8 חודשים.
כן?
לא?
למה לא?
Printable View
הייתם קונים?
אחריות על המנוע למשך 8 חודשים.
כן?
לא?
למה לא?
לא.
כי הוא מהשנים הלא נכונות מבחינת מתלים.
רכב טיולים אולי כן למרות שלי נהייתה אלרגיה לסולר.
Sent from my CPH2465 using Tapatalk
רכב משפחתי עקרי
עבירות נדרשת שבילים לבנים
הקונה יודע את דעתי [emoji12]
Sent from my CPH2465 using Tapatalk
תלוי במצב הכללי של הרכב
תלוי איזה מנוע 2.5 או 3 (ה3 עדיף משמעותית וכנראה לא הייתי קונה דימקס עם מנוע 2.5 )
אפשר להוציא מדימקס אחלה יכולות בשטח למרות המתלה הקדמי (שזהה למתלה בטרופר דרך אגב)
בסך הכל סט הגבהה איכותי
והנמכת סרן קדמי
לא סיפור כזה נורא
Sent from my iPhone using Tapatalk
גם אני עבדתי עם רכב מהדגם הזה
אני מסכים איתך שמרווח הגחון לא מדהים
ושהמתלים בנויים בצורה מיושנת
אבל אני כן חושב שאפשר לטייל עם הרכב מעבר לדרכי עפר
המתלה הקדמי זהה לטרופר שנראה לי רובנו מחשיבים כרכב שטח בעל יכולות סבירות
הסרן האחורי הוא spring under אכן תצורת מתלה פחות טובה מאשר בהיילקס אבל צריך לזכור שהוא גם קיימת בcj ובסופה ואנחנו מאוד מעריכים כרכבי שטח.
לפי דעתי בכל טנדר בשנתון הזה כדאי להשקיע בערכת מתלים חדשה
ולגביי המנוע ל3 ליטר 4jj1 יש שוק שיפורים ותמיכה גדול מאוד בתאילנד ואוסטרליה
הוא נחשב מנוע אמין מאוד וקל למצוא חלפים ומידע עליו.
Sent from my iPhone using Tapatalk
אז הייתה לי סופה עם עלים מתחת לסרן. כל הזדמנות הם היו נתפסים בבוץ אבנים ומה לא. טויוטה סדרה 70 בתצורת טנדר לא נכנס לשירות הביטחון בגלל הדבר הזה בדיוק. אז נכון, אלו רכבי שטח מוערכים אבל עדיין סידור המתלה הזה הוא מ*****. כשיש לך בשנתונים מתקדמים יותר, או אצל המתחרים, סידור מוצלח יותר, לא רואה סיבה ללכת על זה.
כמובן שהכל עניין של עלות תועלת. אם תציע לי עכשיו דימקס 2007 בעשרת אלפים שקל במצב טוב כנראה שאקח.
נ.ב.
ההתלהבות בטרופר היא מהמתלה האחורי. מוטות הפיתול הקדמיים הם לא משהו לכתוב עליו הביתה.
איל אין פה עניין של התלהבות מן המתלה הקדמי בטרופר
כמו שאין פה עניין בהתלהבות מהמתלה האחורי של הסופה
הם תצורות מתלה סבירות
ברור לכולנו שעדיף 4-3 link
נראה לי שיש קצת הגזמה פה בפורום עם היכולות של הדימקס
הם לא כל כך נמוכות
ולכל מי שלא מחפש לעלות את מעלה רמון כל ראשון וחמישי או ללכת לעשות את נחל עדשה דימקס עם נעילה והגבהה יתן מענה
Sent from my iPhone using Tapatalk
עוד לפני שמדברים על הדגם לא הייתי קונה רכב גם עם שליש מהקילומטראז' הזה.
מנוע עם 400Kkm
לכמה המנועים האלו מגיעים?
מתישהוא הפורום הזה הפך לאניני טעם ופלצנים (וסליחה אם אני מעליב).
אנשים מטיילים עם טנדרים מכל הסוגים, עם קרוס אוברים, עם רכבים מסוקסים כמו סיקס וסופה ואפילו עם ואן 4x4.
הכל הולך ןהסיבה לדעתי לא לקנות אוטו כזה היא כי הוא יעניש את בעליו במרורי טורבו, משאבת דיזל, חיישנים וחולרות כאלו ואחרות, בדיוק כמו כל דיזל ישן מדי עם יותר קמ.
Sent from my CPH2465 using Tapatalk
כשהייתי ילד בהתיישבות טיילנו עם טרקטור רומני ועגלת משטח מאחור עם מזרונים עליה, בשיא המהירות בשטח.
נהנינו מאד.
איך אף אחד לא מת, לא ברור.
דימקס 2007 בשטח זה לא עניין של ״אנינות״, זה להיות בסטנדרט קצת מעל למתלי טרקטור.
כשהוא היה חדש ב-2007.
דימקס 2007 עם מתלים בני 17 זה סטנדרט של עז.
(הכותב נסע במקביל לדימקס הנ״ל בהיילקס 97 פרטי עם קפיצי עלה ב-4 פינות)
נהרגו...
מורן גור ז"ל, בנימינה, על שמו נקראת דרך מורן מאביאל לבנימינה.
זוכר במעורפל -
נסעו 2 טרקטורים עם עגלות וחבר'ה על העגלה והטרקטור השני ניסה לעקוף את הראשון והנהג הראשון לא ממש נתן לו והטרקטור השני עלה על העגלה של הטרקטור הראשון, 93' בערך, מורן היה אז בן 17 בערך, היה בשכבה שלי.
Sent from my SM-S928B using Tapatalk
זה מיועד להיות רכב משפחתי עיקרי ולא רכב טיולים (לא שאז זה טוב באיזה אופן אבל לזה התייחסו כאן בעיקר - לעבירות וכו').
אז למה העונש הזה? זה אוטו לא נוח לא נעים. המנוע 3 ליטר סוס עבודה אמיתי אבל שם זה נגמר.
אסף.