ייבוא סדיר של F350 בעד ונגד
יש סוף סוף יבוא סדיר וכו'
התוודות קטנה:
הפיק אפ הזה מאז ומתמיד היה אהבתי הראשונה
כבר לפני 4 שנים ניסיתי לשכנע את יבואן פורד להביא אותו עבורי והם סרבו ,
בבקשה ,אך תסבירו למה בעד,
תסבירו למה לא
שימו את כל הייתרונות והחסרונות
(עבורי אחד החסרונות הכי גדולים זה ששרון תניח עליו את ידה הרומניה ולא תשחרר)
חוזר: ייבוא סדיר של F350 בעד ונגד
תעשה רשיון ג' ולך על זה. אל תדאג, אין אשה שפויה שתרצה לנהוג על כזה דבר (האמת שגם אין גבר שפוי אבל כאלו אין פה בג'יפולוג בכל מקרה).
חוזר: ייבוא סדיר של F350 בעד ונגד
ציטוט:
נכתב במקור על ידי נמרוד
תעשה רשיון ג' ולך על זה. אל תדאג, אין אשה שפויה שתרצה לנהוג על כזה דבר (האמת שגם אין גבר שפוי אבל כאלו אין פה בג'יפולוג בכל מקרה).:grin: :grin: :grin:
אחלה תגובה
הם מממנים את הרשיון דרך אגב,
אתה מוכן להוציא ערבות צ"ג על שרון??:grin: :grin: :grin:
1 קבצים מצורפים
חוזר: ייבוא סדיר של F350 בעד ונגד
תמונה מהטיול של סוכות (קבינה וחצי, לא דאבל, ובטח לא שלי)...
אחרי ארבע שנים והרבה עשרות אלפי קילומטרים עם כזה... יש חסרונות ברורים, אבל מעטים. אם אתה לא מסתובב בעיר, ולא איכפת לך ה5 ק"מ לליטר סולר.... אין הרבה סיבות למה לא.
אסף.
1 קבצים מצורפים
חוזר: ייבוא סדיר של F350 בעד ונגד
Nimrod wrote:
אין אשה שפויה שתרצה לנהוג על כזה דבר
Nimrod my friend
Generaly in the US, over 1/2 the buyers of full size trucks are weman
around here you will see plenty of weman driving 3/4 tons and 1 ton dualies
But This is TX.....where over 50% of the vehicles on the road are full size trucks
While we are on the subject
I read Asaff's revue on the truck in the past
And it was clear to me that Asaff missed the reason for the truck's existance
Its not about the box's size, its not about how much crap you can shove in the box. its not about how its does off road.
The diesels are designed to tow!
and they do a very fine imitation of a mini semitrailer tractor
equiped with a goose neck or a fifth wheel hitch they can tow insane loads
it very common to see them with a 4 car trailer all loaded up traveling cross country....or towing 35 foot 5th wheel caravan. or towing a Loader(I think in hebrew its called a SHOOFFEL) on a 3 axle trailer
(any trailer up to 40 foot is legal
)
Do I have one?
you bet
Mine is a 01.5 Dodge 2500 cummins turbo diesel 4x4
Best $ I ever spent.
חוזר: ייבוא סדיר של F350 בעד ונגד
טוב נו
גם הנשים באמריקה בעלות מימדים מכובדים...
חוזר: ייבוא סדיר של F350 בעד ונגד
לאחד השכנים שלי צץ כזה אוטו לפני שבוע
לבן
חדש
מבריק
ותפסתי אותו על חם עם החוברת מנסה להחליט איזה ניקלים להזמין ואיזה כננת להזמין וכו' ....
עמדתי לידו והזלתי ריר כמה דקות ...
אם הייתי יכול, אתמול הייתי מזמין. זה פשוט wow של אוטו.
( הניכתב למעלה מבטא את רחשי ליבו של הכותב רק מהסתכלות על האוטו - לא קיבלתי סיבוב, קיבלתי הצעת טיזינג על החלפה ראש בראש .... )
חוזר: ייבוא סדיר של F350 בעד ונגד
כל מי שחושב להשתמש ברכב כזה בתנאי הארץ
צריך שיהיה לו סיבה מאד טובה .
לנהוג ברכב כזה בשטח זה דבר אחר
ולנהוג רכב כזה בעיר \ להכנס לחניה בבית זה סיפור אחר .
אני רוצה לראות רכב כזה בשכונת מגורים ישראלית
רק תעשה חישוב כמה מטר של משטח ישר אתה צריך לצורך כניסה לחניה .
ואכשיו בו נראה אותך יוצא מהחניה ארי שאחד השכנים נכנס אחריך :razz:
****
אתה גר במושב יש לך אפשרות לעשות סיבוב מסביב לבית ליציאה מחניה לא רברס להמשיך לנסוע ישר
בבקשה אתה תסתדר . אין לך אפשרות אתה חייב בתמרוני חניה יש לך בעיה .
****
איציק
חוזר: ייבוא סדיר של F350 בעד ונגד
גם אני שייך לאלה שלא מתלהבים מהלווייתנים הממונעים האלה.
נכון שיש המון מקום לציוד בארגז, נכון שמאוד נוח ללכת לאיבוד בתוך הקבינה הענקית.
נכון שיש הכרה בהוצאות מהק"מ הראשון (וזה אולי היתרון הכי גדול)
המכוניות הללו נבנו עבור שוק מאוד חריג ומיוחד (ארה"ב) שאוהב ורגיל למימדי ענק בכל דבר. הכל בגדול, ולא משנה אם צריך או אם זה בכלל טוב. פרט לצרכים מסוימים שהצבא כנראה המציא כדי להצדיק את רכישת המפלצות האלה, הן לא מתאימות לתנאים בארץ. הן ארוכות מדי, כבדות מדי, שתייניות מדי (5 ק"מ לליטר סולר? מאיפה החישוב האופטימי הזה? סילברדו שתה במבחן 3.5-4 ועוד על כביש). לך תמצא חנייה לדבר כזה, לך תעבור איתו ברחוב צר. נראה אותך מחלץ אותו משקיעה. החיים זה לא רק טיול של כמה ימים בנגב.
פתאום הוצאת רשיון ג' נראית כמו בעייה משנית וזניחה לגמרי.
חוזר: ייבוא סדיר של F350 בעד ונגד
ציטוט:
5 ק"מ לליטר סולר? מאיפה החישוב האופטימי הזה?
you should know better...
יש לי מספיק קילומטרז' על הלוויתן. כשהצריכה היתה יורדת מתחת ל4.5 ידעתי שצריך להחליף פילטר אוויר.
אסף.
חוזר: ייבוא סדיר של F350 בעד ונגד
מכיוון שיש לי חלום על נוואדה קבינה וחצי כבר כמה שנים ויש חשש שאחד כזה יהיה בבעלותי אי פעם ...
הוא יותר קטן מהפורד ? או שזאת אותה נבלה ?
חוזר: ייבוא סדיר של F350 בעד ונגד
אם היו מוכרים את הגרסאות הקצרות, אולי הייתי משתכנע. משהו בדגמי הדאבל-קבינה עם ארגז ארוך (אוטו באורך של למעלה מששה או שבעה מטר) לא ממש מסתדר לי. גדול מדי שלא לצורך.
בתור רכב עבודה לצרכים ספציפיים (חברת חשמל וכו'), יאללה בסדר. יודעים מה? יש גם לי מה לעשות עם מפלצת כזו - כשהבאגי יהיה מוכן, נצטרך לגרור אותו. כאן המפלצת נכנסת לתמונה - מאיר, מתי אתה מגשים ת'חלום שלך?
חוזר: ייבוא סדיר של F350 בעד ונגד
נחלק את זה לשניים-
טנדר? אין טנדר אחר שנותן מה שהפורד נותן. האנטר או ניסאן נבארה, שעולים יותר, גם מחייב שווי שימוש וגם לא מוכר... אין בו מקום לכלום (בתור טנדר) והקבינה שלו מגוכחת יחסית לזו של הפורד. הפורד ב212 אלף שקל נותן המון מקום בקבינה ובארגז, עבירות טובה, שווי שיוש 0, ומוכר במס מהשניה שהוא ירד מהאוניה. מי שצריך טנדר ולא חי בעיר- כל בחירה אחרת תיראה לא הגיונית.
בתור אוטו- כן, זה אוטו מוגזם. אז מה?
אסף.
חוזר: ייבוא סדיר של F350 בעד ונגד
ברשותכם אני קורא לקטגוריה המוטורית המופרכת הזו בשם "נבלות".
לנבלות יש יתרון כלכלי רק בגלל פירצה בחוקי המיסוי. הן מאפשרות קיזוז מע"מ ומכורות מהק"מ הראשון, זה אולי מפצה קצת על צריכת הסולר שלהן.
כאוטו אני לא רואה שום הצדקה ממשית לנבלה כאן בארץ מעבר לצרכים ייחודיים כמו גרירה של עגלות גדולות. בגירסת הדאבל-קבינה+דאבל-ג'נט זה כבר לא אוטו ולא טנדר אלא משאית לכל דבר.
אפילו המושבניק המסוקס ביותר צריך מדי פעם להיכנס לשטח אורבני, ותסלח לי מאוד - להתנייד עם נבלה בכל שטח שמזכיר עיר זה סיוט.
בשטח - הדעות חלוקות. בסיטואציות בודדות מסוימות יש יתרון לבסיס הגלגלים העצום ולעוצמה הדמיונית של הנבלה, אבל אם נעבוד רק לפי המשוואה הזו, נצטרך להצטייד כולנו באושקושים ובטאטרות - עוד יותר גדול, גלגלים עוד יותר גבוהים, ועוד יותר טוב, לא ככה? ברוב הסיטואציות האחרות הנבלה היא סתם דינוזאור מגושם שיתיישב על גחונו בכל הזדמנות, ויש גם מקומות כמו חול ובוץ ששומר נפשו ונבלתו יתרחק מהם כמו מאש.
חוזר: ייבוא סדיר של F350 בעד ונגד
אבל זה לא דבל ג'נט. זה כן צמיגים 32 מקוריים (לא כמו הסילברדו שנוסע על זיתים) ועד 35 לא צריך הגבהה אפילו... הקבינה וחצי הוא בגודל של סאברבן (בערך) והדבל ארוך יותר, קצת ארוך מדי, אם תשאל אותי, אבל זה לא מפריע לו.
אסף.
חוזר: ייבוא סדיר של F350 בעד ונגד
אגב, מה גודל הגלגל של סילבראדו סינגל-ג'אנט?
אם גודל הגלגל סביר, אז מדובר לדעתי ברכב עוד יותר מוצלח: יותר מנוע (360 כ"ס לעומת 325) ויותר גיר (6 הילוכים לעומת 5).
נקודה למחשבה.
חוזר: ייבוא סדיר של F350 בעד ונגד
חוזר: ייבוא סדיר של F350 בעד ונגד
חברים בואו נהייה ענייניים ,
תתאמצו קצת עבורי,
חניה בבית ?? לא מעניין אותח יש לי חניה קו ישר מהכניסה לבניין ושהשכנים יבכו.
בעיר זה סרט?? נו אז עם מפלצי קל לי לתמרן בעיר?? לא מכיר אף חניון שאני נכנס אליו,
תכס בואו נדבר על הרכב עצמו,
מה אפשר לעשות ?
קיט הגבהות מקורי יש כבר בדקתי?
מדיניות יבואן או שאין מדיניות?
צמיגים?
תכל,ס תשפכו חומר טכניhttp://ecarlinkimages1.propagation.n...800x600/00.jpg
http://ecarlinkimages1.propagation.n...800x600/10.jpg
חוזר: ייבוא סדיר של F350 בעד ונגד
חוזר: ייבוא סדיר של F350 בעד ונגד