שלום.
אני רוצה לקבל חוות דעת אם להרכיב ריבולברים על הסופה שלי (הסופה היא ארוכה וסגורה)כי אני מחפש מהלך מיתלה מטורף ,ואני רוצה לדעת אם זה יפגע ביציבות של הג'יפ באופן משמעותי .
איפה אפשר להשיג ,וכמה זה צריך לעלות.
תודה רבה דביר...
Printable View
שלום.
אני רוצה לקבל חוות דעת אם להרכיב ריבולברים על הסופה שלי (הסופה היא ארוכה וסגורה)כי אני מחפש מהלך מיתלה מטורף ,ואני רוצה לדעת אם זה יפגע ביציבות של הג'יפ באופן משמעותי .
איפה אפשר להשיג ,וכמה זה צריך לעלות.
תודה רבה דביר...
אין ספק ש...
1. ריבולברים יתנו לך מהלך מתלה מטורף, לא ממש יעיל, אבל מטורף.
2. יפגעו לך קשות ביציבות של האוטו.
היעילות שלהם בשטח מוטלת בספק, הם מבטלים מספר חופשים שהקפיצי עלים אמורים למנוע ולכן לא בטיחותיים על הכביש ולא עוברים טסט.
בולשיט. . ריבולברים עוברים טסט. לא יפגעו לך ביציבות. בשטח עושים עבודה נהדרת. אתה מוזמן לינסוע על סופה שמותקנים בה בריבולברים ותחליט עם זה פוגע ביציבותציטוט:
נכתב במקור על ידי Bulldog
מה קרה אבי, פגעתי לך במכירות?
לריבולברים אין DOT אין להם תקינה, אפילו בארה"ב הם אסורים לשימוש על הכביש לפי החוק הפדרלי.
למה?
כי הם פוגעים ביציבות הרכב בסיבובים.
אבי, כמו שאתה כותב בולשיט גם אני יכול לכתוב "בולשיט רבולברים עוברים טסט". הם עוברים טסט כמו כל דבר אחר בישראל ואין צורך להרחיב על כך את הדיבור בפורום.
רבולברים זה אופנה שחוזרת כל כמה שנים. מאז שיש אינטרנט יש בעייה לאופנות חולפות כאלו לחזור, כי אם תחפש את המילה הזאת תמצא דיונים מרתקים מלפני 3 שנים שישכנעו אותך שרבולברים זה בולשיט.
לך תסתכל על תחרויות עבירות מסוג כלשהו, עם זה בארץ או תחרויות rock-crawling בארה"ב ותבדוק כמה מתחרים משתמשים ברבולברים וכל מיני שאקלים רב-שלביים אחרים...
אל תעיז לשים,
אצלי בסופה היו ריוולוורים קדימה +אחורה,
בכל סיבוב פחדתי לשפשף עם האוזן את הכביש... (ובכביש נסעתי עם מוט מייצב מחובר)
אמנם נתנו מהלך מתלה,אבל גם עשו לי שקע בשלדה (מסתבר שכל פתיחה מצד אחד של הסרן,גרמה למעיכה בשלדה בצד השניה שנסגר....)
אחרי שראיתי את זה החלטתי סופית להוריד אותם...האוטו התנהג אחרת לחלוטין,הוא שמר על יציבות כיוונית (עד כמה שאפשר בסופה :) ) וממש לא הרגשתי בחסרונם בשטח...ישנם קיטים משופרים למתלים,אולי יותר יקר,אבל בטוח יותר בטיחותי ובריא לאוטו...
טל.
יותר מדי טקילה, עומר. הם מגדילים חופשים, לבטל חופשים משמעו לנעול דרגת חופש, בדיוק מה שהקפיץ אמור לעשות ומה שהרוולבר פוגע בו. אותה תוצאה, בכל מקרה.ציטוט:
נכתב במקור על ידי Bulldog
טל לך היו מורכבים ריבולברים מתוצרת נתן פליישר נכון?? זאת הסיבה שאנשים פוחדים מהמוצר הזה. נתן עשה חיקויי גרוע לריבולברים המקוריים. אני ועוד הרבה חברים שלי נוסעים עם ריבולברים . אז לא אני ולא עוד כ50 בעליי גיפים יודעים מה זה יציבות. או שאנחנו אנשים בעליי נטייה להיתאבדות.. כולכם ניזונים משמועות. תחלס למי מימכם היו מותקנים ריבולברים מקוריים על הרכב ?? ולא היה מבסוט??..ציטוט:
נכתב במקור על ידי טל רותם
נימרוד . אתה מדבר מניסיון שלך ?? אתה מיתכוון לדיונים בגיפ טריפ שאנשים היתקינו ריבולברים תוצרת נתן פליישר. והם נישברו להם בזמן נסיעה.. . בהיתערבות בוא ניקח סופה עם ריבולברים וניכנס לטסט ונראה אם הם יכשילו.. אני מפסיד 1000$ ואתה 100$... .. פיתגם עתיק אומר איין חכם כבעל ניסיון.. ובמיקרה הזה איין לך ניסיון. יום טובציטוט:
נכתב במקור על ידי נמרוד
קטונתה מליפגוע לי במכירות.. יום עבודה שלי אתה לא מרויח בחודש. :lol:ציטוט:
נכתב במקור על ידי Bulldog
אבי אני בוחר את מכון הטסטים? :lol:
אבי באמת אני רוצה לינהוג על סופה אם ריבולברים,ואם אתה מוכר אותם ומה המחיר
1 פחות מושפע מריוולברים, ההשפעה שלהם בהקשר הזה נעה בכיוון מערכת ההיגוי (הפחתה של זווית הקסטר, פגיעה בהתכנסות הגלגל לכיוון הנסיעה). אני מניח שאפשר גם לטרוח ולנתח השפעות על מרכיבי מתלה אחרים כמו אנטי-סקואט וכד', אבל הסעיפים הבאים כבר יבהירו מדוע זה התעסקות בטפל.ציטוט:
לסרן יש 6 דרגות חופש ביחס לשלדה . אנחנו רוצים לנעול, 4 מהן, ולהשאיר 2 חופשיות, זה נקרא למקם את הסרן במרחב. נעבור עליהן אחת אחת:
1. קדימה-אחורה - חייב להנעל כדי להעביר תאוצה ובלימה מהסרן לשלדה.
2. ימין-שמאל - חייב להנעל כדי שהסרן לא יבחר הצידה בסיבוב.
3. מעלה מטה - נשאר חופשי, ונשלט ע"י הקפיצים.
4. Pitch - סיבוב הסרן במבט צד - חייב להנעל כדי להעביר מומנט לגלגלים.
5. Yaw- סיבוב הסרן במבט על, כמו היגוי של עגלה עם סוס - חייב להנעל כדי שהאוטו יסע ישר.
6. Roll - סיבוב של הסרן במבט חזית. זה נשאר חופשי, ומאפשר לצד אחד לעלות ולשני לרדת. נשלט ע"י הקפיצים.
נועלים 4 דרגות חופש ע"י 4 לינקים, או חיבורים, קשיחים, ומאפשרים 2 דרגות חופש ע"י 2 קפיצים. כל מערכת מתלים של סרן חי בנויה ונראית ככה, בלי יוצא מן הכלל. 4 החיבורים המתמטיים יכולים בפועל להתבצע ע"י פחות "זרועות" כאשר כל זרוע מבצעת יותר ממשימה אחת...
2 היא דרגת חופש שמטבעה בעייתית ברגע שמאריכים את הנדנדה הקדמית, שכן הארכת המוט תגרור תנועה גדולה יותר בכיוון דרגת החופש הזו. זה נכון גם להארכת נדנדות, אבל במקרה של ריווולבר זה מוקצן, בעיקר משום הציר הנוסף במרכז. זו אחת הסיבות העיקריות שבחו"ל אתה רואה בעיקר MISSIN LINK מקדימה, מין מספריים בלי ציר ולא ריוולבר מלא. עוד לא ראיתי ריוולבר קצר יותר או שווה באורכו לנדנדה המקורית.
4 מושפע מאוד מהריוולברים, מאותן סיבות של 2.
5 פחות מושפע אלא אם הריוולבר מתחיל להפתח ואז, ידידי, אתה מתחיל לדפוק גיאומטריות ברמות של היגוי של ממש כתוצאה מגלגול המרכב. אתה גם מחריף מאוד את 2 ואת 4 במצב כזה.
אתה יכול לטעון נגד ריוולבר של מתחרה שלך (אם כי יש לציין שאתה עושה זאת בצורה מלוכלכת להחריד. לי אין מושג איך נראה ריוולבר שלך ואיך נראה אחד של פליישר, שים תמונות טובות של שניהם ותסביר בבקשה מה ההבדלים) אבל אתה לא יכול לטעון ליציבות טובה עם ריוולבר, מהסיבה הפשוטה של הסעיפים לעיל. אין כאן "אולי", אלו עובדות פיסקליות שעל חומרתן אתה יכול להתווכח, אך לא על קיומן.
עבור ריוולבר סגור, מה המרחק בין שני הברגים שעוברים דרך הקפיץ והשלדה?
מה שאבי מוכר זה הריבולבר האמריקאי המקורי של TERAFLEX, שהוא "קצת" יותר איכותי, בלשון המעטה, מהחיקויים שיוצרו בארץ.
ועדיין, לנוכח העובדות שאלון העלה, אין ויכוח.
לריבולבר אין אישור DOT והוא אסור בשימוש על כביש גם בארה"ב, ועל כן מוגבל רשמית ל-OFF-ROAD USE ONLY. זה כנראה אומר משהו.
להבדיל ממשרד התחבורע אצלנו, שמאויש בחבורת מטומטמים שלא יודעת מימינה ומשמאלה (החל מכבוד השר ועד אחרונת עובדות הניקיון) ל-DOT האמריקאי אפשר לתת קצת יותר כבוד.
כןציטוט:
נכתב במקור על ידי אלון_ק
נסעתם פעם עם ריבולברים בג'יפ, במצב:
1. של ירידה תלולה כשהתחת נפתח פתאום עד הסוף?
2. של עליה תלולה כשהפרונט נפתח בבת אחת למעלה?
תענוג אמיתי :shock:
ברוך - היתרון האמיתי של ריבולברים הוא בשיפועי צד...
דרור אל תסמוך על אישורי DOT בעיניים עצומות, חלק גדול מסימוני ה- DOT מתבססים על הצהרת היצרן שהוא עומד בדרישות ותו לא, אני מדבר מנסיון של מספר אישורים כאלו שעשיתי למוצרי פלסטיק.
יום טוב,
שלומי
אז פה היצרן מצהיר שזה בעצם לא בטיחותי.
מה עוד אתה רוצה?