יש באפשרותי לקבל מכשיר קשר מהישנים של מוטורולה
השאלה שלי היא באיזה תדר המכשיר צריך לדעת לעבוד, כמו כן האם זה חוקי
יואב
Printable View
יש באפשרותי לקבל מכשיר קשר מהישנים של מוטורולה
השאלה שלי היא באיזה תדר המכשיר צריך לדעת לעבוד, כמו כן האם זה חוקי
יואב
אתה צריך מכשירי קשר בתחום ה-460MHZ.
חוקי זה לא, כי כדי להיות חוקי אתה צריך רשיו שידור לכל תדר שתרצה להשתמש בו.
מצד שני, אלו תדרים שאושרו לשימוש בישראל, ולא מפריעים לאף אחד אחר (FRS)
מדריך ג'יפולוג למכשירי קשר
ציטוט:
מצד שני, אלו תדרים שאושרו לשימוש בישראל, ולא מפריעים לאף אחד אחר
זה לא לגמרי נכון. הרעיון בתדרים האלה של הFRS, זה שכל אחד משדר במקסימום חצי וואט (או הספק כלשהו באיזור הזה), ואז על תא שטח של כמה עשרות קילומטרים יכולות הרבה קבוצות לדבר ביניהן בלי להפריע אחת לשנייה. מי שמשתמש בתדר הזה בעוצמה של 25-40 וואט מפריע לכל מי שנמצא ברדיוס של עשרות קילומטרים מסביבו, בתדר שלו.
שלא יובן לא נכון, גם אני חוטא בשימוש במכשיר גדול כזה, כשלא מסתדר לי לעבוד עם שני המכשירים הקטנים, אבל לא נכון להתבלבל ולחשוב שאין עם זה בעייה.
להוסיף עוד נתון קטן / גדול
בארצות הברית יש דיבורים על ביטול כל שימוש בתחום UHF האזרחי .
בשלב זה רק דיבורים בתקווה שישאר כך .
****
איציק
חנן,
אתה צודק שזה משפיע על משתמשים אחרים (וזה נכון גם אם יש לך רשיון)
כוונתי הייתה שאין כאן בעייה עם הפרעה פיראטית למערכות אחרות (כגון מערכות רדיו של שדה תעופה כדומה)
עוד תיקון קטן - התחום האירופאי מותר בארץ (8 תדרים), האמריקאי (14 תדרים) לא!
תודה על כל התשובות
יואב
אם אתה יכול לרשום את ה ID של המכשיר (בערך 12 ספרות ואותיות), ישנו אתר בו תוכל לדעת את כל הנתונים על המכשיר.ציטוט:
נכתב במקור על ידי yoav21
רשום את ה ID ונמשיך.
אביגדור
הדרך לזהוי המכשיר לפי מספר סידורי היא דרך טובה כל עוד המכשיר נמצא במצבו המקורי .
בגלל הביקוש לציוד קשר תואם FRS יש טכנאים המרכיבים מכשירים מכל הבא ליד .
חלק מהחלקים שמהם מורכבים מכשירי הקשר ( במיוחד חלקי הפלסטיק במעטפת ) ניתנים
להחלפה בין כל סוגי המכשירים .
יש ציוד קשרשכל מה שכתוב עליו אינו תואם את החלקים הפנימיים .
המקמשים האלה לא מיוצרים כבר שנים רבות .
אין יבוא של ציוד כזה לארץ .
כל מה שמסתובב ונמכר הוא ציוד ישן \ מחודש \ ממוחזר \ מקומבן ..... וגנוב .
הדרך הנכונה היא להביא את הציוד למעבדה שבה ניתן יהיה לזהות את המכשיר ולא רק לפי
צורתו או מספר הסידורי שלו .
*****
איציק
מה שם האתר?ציטוט:
נכתב במקור על ידי AvigdorAharon
batlabs.com
על איזה מהלינקים בפנים אני אמור ללחוץ?
זה אתר שמספק אינפורמציה בתשלום .
למי מבקש אינפורמציה ללא תשלום עליו להרשם לאתר וגם אז הוא יכול להוריד דף אחד ב 24 שעות .
****
איציק
ציטוט:
נכתב במקור על ידי זאביק
גם זה לא הכי מדויק , נתקלתי בכמה מקרים ששמעתי את צה"ל מדבר בבסיסיו כשעברתי עם הרכב שלי ליד (לא בהקשר אליי אלא נושאים אחרים, לא סודיים אבל עדיין...) , המיקומים שמורים במערכת...
בכל מקרה , זה לא חוקי וצריך להשמר מהחרמות וכד'...
http://batlabs.com/maxrad.htmlציטוט:
נכתב במקור על ידי שמוליקו
ותרד לחלק שמתחיל בכותרת
"Identifying Model Variations"
כפי שכבר נאמר יתכן והמכשיר שאתה מקומבן (מלשון קומבינה) ואין קשר בין מה שכתוב על המכשיר למה שיש או אין בפנים.
תודה רבה
ממתי בתשלום? פעם אחרונה שבדקתי, לפני כשנה וחצי, הכל היה חינם.ציטוט:
נכתב במקור על ידי איציק - 4X6ZH
אביגדור
ערוץ 10 באמריקאים משמש באופן יום יומי יחידה מסויימת של צהל
הם כניראה לא יכולים לשמוע אותנו אבל אנחנו יכולים לשמוע אותם.
אז כניראה שלא מפריעים להם.
ברצוני לקבל מידע על ערוצים שבשימוש למטרות תקשורת בין רכבים, ולכן מספר שאלות נוספות.
1. האם הקשר הינו ישיר או קיים ממסר להגדלת הטווח.
2. בכל ערוץ ברצוני לדעת את תדר השידור ותדר הקליטה
3. מה סוג המשקט (CSQ, PL, DPL) ומה מספרו במידה והוא שונה מ-CSQ
4. איך הערוצים מסודרים לנוחיות קביעת ערוץ דיבור טרם יציאה.
לפי נוסח השאלה אמרו לך מה לשאול !
או שאתה יותר מסתם שואל שאלות :mad:
****
תרשה לי לשאול אותך שאלה .
במידה ויש ממסר מי לדעתך משלם על תחזוקה והפעלת הממסר ?
סתם כך יתנו לך את כל המפרט הטכני ואתה מתחבר לממסר על החשבון הברון :cry:
****
איציק