4 קבצים מצורפים
חדש מאמריקה: טרנספר כפול אטלס 4SP
זהו, NP, NV, dana300, דובלר, מרלין, קלוןV... כולם משתחווים למלך החדש, לטרנספר האולטימטיבי - אטלס 4SP של אדוונס אדפטרס.
על מה מדובר? על טרנספר אטלס שזה הטרנספר החזק והטוב ביותר בעולם, הסטנדרט בעולם זחילת הסלעים התחרותי, שמחובר אליו עוד יחידת הפחתה פלנטרית, בילט-אין, הכל ביחד כחבילה אחת. זה נקרא 4SP כי זה בעצם נותן כמו דובלר, 4 תחומים במקום 2 -
High רגיל, ושלושה תחומי LOW :
2:1
2.72:1
5.44:1
או :
2.72:1
3.8:1
10.34:1
בהתאם לדגם. מגיע עם הכל, כולל כבלים, ידיות, תיבות להתקנת הידיות, הכל כולל הכל.
חלום מתוק. אלון - תפסיק לבלבל את המוח, לך תעבוד בזנות שנה תחסוך מספיק כסף כדי לקנות את הבובה הזאת. המחיר בערך 4,000$ כולל מתאמים והכל.
כתבה של בילאויסטה על ההתקנה.
חוזר: חדש מאמריקה: טרנספר כפול אטלס 4SP
כשאתה אומר "הטרנספר הכי חזק בעולם", למה אתה מתכוון?
חוזר: חדש מאמריקה: טרנספר כפול אטלס 4SP
אני מתכוון לזה שבתחרויות rock-crawling בארה"ב זה מה שכמעט כל המתחרים, ובוודאי המנצחים משתמשים בו. אם היה משהו יותר מוצלח, בכל מחיר, היינו שומעים עליו.
חוזר: חדש מאמריקה: טרנספר כפול אטלס 4SP
חוזר: חדש מאמריקה: טרנספר כפול אטלס 4SP
ציטוט:
נכתב במקור על ידי נמרוד
אני מתכוון לזה שבתחרויות rock-crawling בארה"ב זה מה שכמעט כל המתחרים, ובוודאי המנצחים משתמשים בו. אם היה משהו יותר מוצלח, בכל מחיר, היינו שומעים עליו.
זה ענין אחר לגמרי - מוצלח, כנראה שכן, ביחס לממדים/משקל/מומנט/סינכרון-shift on the fly/קייס מסגסוגת אלומיניום/ ועוד כהנה וכהנה תכונות.
הכי חזק - בפירוש לא. אפילו ה - 205 הטוב והישן, בהמת הברזל ללא הסינכרונים, חזק יותר ולא חשוב מה יאמר עליו מי מרוכבי הרוק קראולינג בארה"ב של אמריקה.
וזה, עוד בלי לספור טרנספרים אחרים של אליסון ורוקוול, ששמים את האטלס בכיסון האחורי והקטן מבחינת החוזק המבני והמומנט שהם סובלים.
all in all, כמו שאומרים ביידיש, ולצרכינו, האטלס הוא ללא ספק הטוב ביותר, אם כי לבטח לא החזק ביותר.
חוזר: חדש מאמריקה: טרנספר כפול אטלס 4SP
רק מה, לא נשארו 205ים בארץ. איזה יצור ירקרק לקח את כולם לאיזה פרוייקט שלו שסובל מעודף גלגלים... :mrgreen:
חוזר: חדש מאמריקה: טרנספר כפול אטלס 4SP
ציטוט:
נכתב במקור על ידי אלון_ק
רק מה, לא נשארו 205ים בארץ. איזה יצור ירקרק לקח את כולם לאיזה פרוייקט שלו שסובל מעודף גלגלים... :mrgreen:
מודה ועוזב, ירוחם :!:
חוזר: חדש מאמריקה: טרנספר כפול אטלס 4SP
צודק ברוך. יש יש טרנספרים חזקים יותר, במשאיות, שלא לדבר על אוניות. התכוונתי כמובן חזק לצרכינו אנו (לחלומות).
חוזר: חדש מאמריקה: טרנספר כפול אטלס 4SP
בחזרה לנושא, זה נראה נהדר. אבל (היה ברור שיהיה כאן אבל) ביחס עלות תועלת, זה שווה רק לשני מקרים:
1. אתה מתחרה ויש לך אינטרס חזק לשמור על משקל נמוך, ע"ע רוק באגי.
2. יש לך בסיס סרנים קצר כל כך ש1.5 אינץ' הורגים אותך.
למה? כי אתה יכול לקבל 203+205 בפחות מחצי מחיר של האטלס (ואני נדיב עם העלויות של הדבלר). המתאם+הציר יעלו לכל היותר 800$ (ואפשר גם ב450$), ה203 יעלה 1500 ש"ח במקרה הרע וה205 2500 במקרה הרע. סה"כ $$: 1800 במקרה הממש רע, לבנאדם עם סבלנות יש גם 205 ב200$ ו203 חינם (זה זבל עופות, חוץ מתיבת ההפחתה).
שני החסרונות היחידים של הדבלר על האטלס הם משקל וגודל, כאשר אורך שני הטרנספרים יחד הוא 21.5' בעוד אורך הSP4 הוא 20'. על הרוחב אין לי מספרים, אבל זה לא חשוב כל כך. בשביל לשלם על זה עוד 2000$ אתה צריך סיבה ממש טובה.
החשבון שלי לDOUBLER עומד על 2000 שקל, מה נקרא 450$ נכון להיום. זה כולל את הטרנספרים. זה המחיר למי שמוכן לעשות את כל מה שאפשר לבד ואם אתה גר בארה"ב אתה יכול לגלח מזה עוד 100$ (לך עם הציר לMOSER, לדוגמא). אני נשאר עם ציר ספייר ביד...
הSP4 הזה יכול להצליח רק בשוק כמו ארה"ב. כמו האטלס והקלון-V, אני מבטיח לך שהוא יתגמד ליד אפשרויות כמו הDOUBLER ומסיבות אלו בדיוק.
חוזר: חדש מאמריקה: טרנספר כפול אטלס 4SP
1. נקניק.
2. 205 לא בא ממשאיות ולא מאניה - מכיר בלייזרים וואן- ורות ישנים?
3. סלאמי.
4. רוקוול ואליסון לא קיימים רק במשאיות.
5. פסטרמה.
6. באניות אין 4x4.
7. כתף בקר.
חוזר: חדש מאמריקה: טרנספר כפול אטלס 4SP
205 מגיע גם מג'ימי ישנים, פורדים ישנים, מספר דודג'ים יוצאי דופן שאני לא יודע אם היו בארץ, סיירות, בלייזרים, פאוור וואגונים.
חוזר: חדש מאמריקה: טרנספר כפול אטלס 4SP
אלון, ביחס עלות תועלת זה שווה רק במקרה אחד:
שיש לך הרבה כסף!
מה בדיוק העלות/תועלת בפרויקט שלך? עזוב, מה העלות-תועלת ב8X8 של ברוך חוץ מאשר ניפוח בועה אינפלציונית בשוק הטרנספרים המשומשים בישראל?
חוזר: חדש מאמריקה: טרנספר כפול אטלס 4SP
ציטוט:
נכתב במקור על ידי אלון_ק
מספר דודג'ים יוצאי דופן שאני לא יודע אם היו בארץ
היו וישנם - מכיר קומנדקרים ואח"כ אבירים ? :idea: ?
חוזר: חדש מאמריקה: טרנספר כפול אטלס 4SP
ציטוט:
נכתב במקור על ידי נמרוד
עזוב, מה העלות-תועלת ב8X8 של ברוך חוץ מאשר ניפוח בועה אינפלציונית בשוק הטרנספרים המשומשים בישראל?
תגיד לי איך קוראים לאחותך ובת כמה היא, ואם אפשר עוד כמה פרטים אישיים - לא נעים לי לומר כל פעם "הכושלאחותך הצולעת", בלי לדעת על מי אני מדבר....:lol:
חוזר: חדש מאמריקה: טרנספר כפול אטלס 4SP
וואלה ברוך, לא ידעתי. הסמל הזה של תע"ר מקדימה בלבל...
נמרוד, אני לא מוציא כסף - אני חוסך! במקום שDOUBLER יעלה לי 1000$ הוא עולה לי 500$! חסכתי 500$! הנה עלות תועלת... :lol:
חוזר: חדש מאמריקה: טרנספר כפול אטלס 4SP
ציטוט:
נכתב במקור על ידי אלון_ק
וואלה ברוך, לא ידעתי. הסמל הזה של תע"ר מקדימה בלבל...
דרך אגב, אלון, מרבית ה - 205 בארץ הם של דודג', עם יציאה כוח לצד נוסע, מכיון שכל הדודג'ים
באים עם סרן קדמי בעל ביצה ימנית. לכן גם קשה מאד להשיג בארץ דנה 60 קדמי עם ביצה שמאלית, שבאו בעקר בפורד.
נדיר למדי למצוא 205 עם יציאה לצד נהג - יש לי אחד כזה ואני שומר עליו טוב טוב :D
חוזר: חדש מאמריקה: טרנספר כפול אטלס 4SP
נמרוד אני לא יודע מה אתה רוצה מהחברה כאן.
תמיד חיבים להנדס הכול מהתחלה?!
אז נכון טרנספר כפול זה לא האידאל ולא תפור בדיוק למה שצריך אז מה?
עדין הוא עושה את העבודה לא רע
ואם לא איכפת לך מהחסרונות שלו (גודל משקל) אז מה איכפת?
ה 2K שאלון חסך יכולים ללכת לדברים אחרים.
לא כול אחד מקבל מימון ספונסרים מלא לכול גיהוק שהוא עושה.
כאשר זה מגיע מכיסך על חשבון דברים אחרים, אז אתה כבר חושב פעמים
חוזר: חדש מאמריקה: טרנספר כפול אטלס 4SP
מה אתם רוצים ממני? כולה קראתי כתבה חדשה ומעניינת והבאתי קישור... אה וגם הצעתי לאלון ללכת לעבוד בזנות. זה הכל. למרות שאיך שהוא נראה יחס עלות/תועלת יהיה די נמוך.
חוזר: חדש מאמריקה: טרנספר כפול אטלס 4SP
דבר אחד לא הבנתי מכל מכובדי ,
א, האם אלון הולך לעבוד בזנות?
ב. האם אלון כבר עובד בזנות?
ג. למה להוציא אותו מהזנות בשביל טרנספר
ד. מה הקשר בין הזנות של אלון לטרנספר אטלס?
ה. לצפרדע ולנמרוד הפתרונים
חוזר: חדש מאמריקה: טרנספר כפול אטלס 4SP
אז מה אמרת המידה של זה, 20 אינץ' סה"כ
ועל זה אני אמור לשלם פי 10 מדנה 300 NP 231 והקיט מתאם שלהם.
טוב, את האורך של הדנה 300 מישהו יכניס אח"כ החלקים מהNP יחד עם המתאם הם 8\7 7 אינץ'
לא חשוב מה יהיה ההפרש, יותר זול לי להאריך את השילדה בשביל הבסיס גלגלים.
ולי אין מכס ומשלוח מעבר לים, 4000 דולר זה בערך הסברבן 96 עם ריפודי עור של אישתי.