דייהטסו טריוס ג'יפ או לא?
היי לכולם,
לאחר חיפושים רבים ומבלבלים של רכב,
נגלו עייני לדייהטסו טריוס שנת 2000. אז שוב אני חוזרת להתחלה- חיפשתי פג'ו 206 או גולף ואחרי המון המון לבטים בנושא סיכמתי ביני ובין עצמי שאני יותר לא נותנת לאנשים לתת לי חוות דעת על שום רכב מאחר ולכל אחד יש דעה אחרת בנושא.
ועכשיו לשאלה- אני נוהגת בדרך כלל בעיר.
לא ממש מעניין אותי שטח. כמו כול בחורה ף עניין אותי המראה החיצוני של האוטו, אבל בשביל השקט הנפשי של הבעל,
אני מוכרחה לדעת קצת יותר על האוטו...
אז לדעתכם אודה.
יתרונות +חסרונות.
שני- נהגת מבולבלת....
:confused: :confused: :confused:
חוזר: דייהטסו טריוס ג'יפ או לא?
לא. זה לא ג'יפ.
אבל לא מעניין אותך שטח, אז מה זה משנה?
הוא קטן ומתאים לתנאים עירוניים, הוא שימושי, הוא מאובזר בכל הציוד שבחורה צריכה ברכב כדי שלא יעייף אותה (אוטומטי, הגה כוח, חלונות+מראות ממונעים, מזגן חזק וכו') הוא מתמרן טוב, יש לו חמש דלתות (יתרון עצום אם יש ילדים בתמונה) ואת יושבת בו "גבוה". אם הוא בעל ק"מ נמוך ותוחזק כמו שצריך, הוא יהיה גם אמין.
חסרונות? המון. הוא לא יציב, הוא חלש ואיטי, הוא צר וצפוף, יש לו בעיה קשה של הנדסת אנוש לקויה (הגה+מושב נהג+דוושות לא ממורכזים זה לזה...) למרות מנוע 1.3 ליטר הוא לא ממש חסכוני כי הוא דורש בהמון מקרים "רגל עד הפח" כדי להתקדם בקצב סביר, והעיקר - הוא לא רכב שטח של ממש. סתם פוזה ללא כיסוי.
בעיני הוא גם מכוער - הפרופורציות הצרות שלו לא מסתדרות לי בעין.
לצרכים שלך - הגולף והפיז'ו 206 עדיפות עשרות מונים.
חוזר: דייהטסו טריוס ג'יפ או לא?
היי שני
כדי שתוכלי לקבל קצת יותר דעות על הטריוס, של אנשים שונים הנה מספר תוצאות שהחיפוש בפורום העלה על המילה טריוס:
http://www.jeepolog.com/forums/showt...E8%F8%E9%E5%F1
http://www.jeepolog.com/forums/showt...E8%F8%E9%E5%F1
http://www.jeepolog.com/forums/showt...E8%F8%E9%E5%F1
http://www.jeepolog.com/forums/showt...E8%F8%E9%E5%F1
ויש עוד הרבה, אבל התעייפה לי היד..
בכל אופן, דעה אישית, בתור אחד שנאלץ לנהוג על טריוס (2004) ביומיום מדי פעם:
מבחינת אמינות הוא מאוד מאוד אמין, הצפיפות שלו בלתי נסבלת - התא מטען בסמוראי (זה שאין לו) יותר גדול מהתא מטען של הטריוס..אפילו לקניות מהסופר הוא לא מספיק
מבחינת שטח, הוא כבישביל, הוא לא יתמודד עם עליות קשות, וגם לא קלות..הוא ישמח להתיישב בכל מקום שרק יתנו לו, הוא נמוך נורא, חסר הילוך כוח, זללן לא קטן של דלק ולא סיימתי..
תגובה: חוזר: דייהטסו טריוס ג'יפ או לא?
דרור, זה ברור שלא ראית את הטריוס בשטח...
הוא עובר הכל. יש לו נעילת דיפרנציאל, הוא קל צר וגבוה.
נושא היציבות הוא נכון אך כפי שציינת הרכב אינו נוסע מהר(לא בנוי לנסוע מעל 120) כך שאין כאן בעיה אמיתית.
בנוסף, התיכנון של הרכב גאוני. הוא מצופה בפלסטיק בכל המקומות שבהם נושקות לפעמים מכוניות אחרות בחניות בעיר.
כל המושב האחורי נשכב לגמרי והופך למשטח אחד עבור העמסה של חפצים או אפילו לינה לילית (אני וחברתי ישנים על מזרון כשהגוף מתוח לחלוטין, בטיולים)
החסרונות כוללים צריכת דלק של 1/10 ושטחים מתים בנסיעה אחורה/חניה.
בתור איש שטח קרבי גם במילואים וטייל אני נסעתי אחרי האמרים ולנד קרוזרים ללא כל קושי.
הרכב הזה הוא אחת היציאות הטובות מידי היפנים, ואני מתגעגע אל הרכב. (כיום אני עם סוזוקי, לא מתלונן)
תגובה: חוזר: דייהטסו טריוס ג'יפ או לא?
תגובה: דייהטסו טריוס ג'יפ או לא?
ילדים, לא להתרגש. עושה רושם שדיהטסו שכרו את היחצ״ן של קיה....
תגובה: דייהטסו טריוס ג'יפ או לא?
ציטוט:
כל המושב האחורי נשכב לגמרי והופך למשטח אחד עבור העמסה של חפצים או אפילו לינה לילית (אני וחברתי ישנים על מזרון כשהגוף מתוח לחלוטין, בטיולים)
הם שכרו, וזה ברור, זוג גמדים קטועי רגליים ;)
תגובה: דייהטסו טריוס ג'יפ או לא?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ניר ל
ילדים, לא להתרגש. עושה רושם שדיהטסו שכרו את היחצ״ן של קיה....
כן....
גם לי זה נרא הככה.
אין שום קשר בין כותרת ההודעה לתוכן....
ו - "כמו כול בחורה ף עניין אותי המראה החיצוני של האוטו ".......
נו באמת......
בא לי להקיא....
תגובה: חוזר: דייהטסו טריוס ג'יפ או לא?
"אני מת על הקטע הזה, שתמיד יש מישהו שנכנס וכותב "יש לי טריוס ואני עובר איפה שעוברים גם מיטב הלנד קרוזרים ואני היתי קרבי אז אני יודע על מה אני מדבר". בפועל, זה סימן שטיילת עם אנשים שמעולם לא שילבו בלנד קרוזרים שלהם את הידית של הLOW ושאתה עושה יותר מדי מילואים. לכתוב שטריוס עובר הכל זה בערך כמו לכתוב "יש לי סיטרואן ויזה והיא משפילה אימפרזות בכל רמזור". חביבי, פעם ראשונה שאתה נכנס לכאן. אולי במקרה דרור הוא הבחור שהקים את האתר הזה, סתם אחד שצבר עד היום עשרות אלפי קילומטרים של שטח על הסופה המסריחה שלו. אל תתבאס אבל טריוס נוסע נחמד בחולות ובשבילים. וזהו. עד היום הייתי בשלושה טיולים שמישהו היה מספיק טיפש להגיע עם טריוס. בפעם אחת, משום מה, היה מישהו שהתעקש לבוא עם טריוס למשלט(למרות שאני בטוח שהטריוס הספציפי שלך מדלג אותו בקלילות)- הטריוס חולץ אחרי הקטע הראשון בגרירה לאחור, שזה לא כל כך מפתיע בהתחשב בעובדה שמדובר ברכב נטול הילוך כוח, עם מהלך מתלה מצחיק. בפעם השנייה, בצרעה, הגיע מישהו עם טריוס ידני. למראה העליה הראשונה שדרשה LOW, הבחור פשוט שרף מצמד. חולץ על ידי היילקס. בפעם השלישית גיסו של חבר התעקש לבוא לדרום עם טריוס. כדי לסנן אותו על ההתחלה הוצע שנתחיל במעלה זרון לחימום הקנה. בטריוס המסכן זה יצר בעיקר חימום של המנוע ונסיעה הביתה. חשוב מאוד להביע כאן הסתייגות- כמובן- במידה והטריוס שלך אכן עובר הכל, ואתה סוג של נהג על שמוציא מהטריוס את מה שאף אחד לא הצליח להוציא לפניך, נשמח אם תבוא להדגים יכולות. המשל"ט לא רחוק מגוש דן ולטריוס לא אמורה להיות שום בעיה לעלות אותו, אם הוא מפרק בזלזול האמרים." Hadtomer
הנה לזה אני מתכוון- הטריוס צר וגבוה עם גלגלים צרים.
איך יהיה טוב בחולות??הוא ממש לא מוצלח בחולות.
אתם כנראה חבורת פלצנים שיודעים רק מה ׳שהחברה אומרים׳
ולא מבינים תכלס. אל תתפסו לתדמית/הפרסומות ולעובדה שנשים שהם רוב הלקוחות.
מניסיון של הטיולים שלנו וברכבים נוהגים נהגי שטח מקצועיים בצבא - הטריוס נמר.
תגובה: דייהטסו טריוס ג'יפ או לא?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ניר ל
ילדים, לא להתרגש. עושה רושם שדיהטסו שכרו את היחצ״ן של קיה....
שזה קצת מוזר, כי כבר מתחילת השנה לא מוכרים דייהטסו בישראל, או שפיספסתי משהו...???
אסף.
תגובה: חוזר: דייהטסו טריוס ג'יפ או לא?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
idangluz
"
הנה לזה אני מתכוון- הטריוס צר וגבוה עם גלגלים צרים.
איך יהיה טוב בחולות??הוא ממש לא מוצלח בחולות.
אתם כנראה חבורת פלצנים שיודעים רק מה ׳שהחברה אומרים׳
ולא מבינים תכלס. אל תתפסו לתדמית/הפרסומות ולעובדה שנשים שהם רוב הלקוחות.
מניסיון של הטיולים שלנו וברכבים נוהגים נהגי שטח מקצועיים בצבא - הטריוס נמר.
מהנסיון שלי עם טריוס - המקום היחיד שבו הוא עוד איכשהו סביר - זה בחולות.
ומהנסיון שלי עם נהגי שטח מקצועיים בצבא של היום.... נעזוב. העובדה שנהג שטח מקצועי בצבא מבלבל בין "נעילת דיפרנציאל" לנעילת דיפרנציאל אורכי מדברת בעד עצמה.
וברצינות - אין בעיה עם זה שאתה חושב שהטריוס שהיה לך הוא נמר. לטיולים שלך הוא הספיק - סבבה.
אבל יש אנשים מנוסים יותר, שנוסעים ברכבי שטח אחרים מדי פעם, במקומות שטריוס לא יצליח לשרוד - וחבל להטעות מישהו שישקול בעתיד לרכוש טריוס משומש בתור רכב שטח לחשוב שזה כדאי.
אגב, יש מבחן לטריוס באתר:
http://www.jeepolog.com/forums/conte...epolog-archive
אסף.
תגובה: חוזר: דייהטסו טריוס ג'יפ או לא?
מעניין איך,,,
אדם סתם נכנס לגיפולוג בטעות ורואה פוסט שאיך שהוא....לא מתאים לו, ונראה שמאד אישית זה לא מתאים לו.
הוא בוחר להצתרף לפורום לבזבז את זמנו רק כדי לקרוא לאנשים "פלצנים" על זה שכתבו עובדות (שלא מתאימות לאניטרסים)
אם לאחד המנהלים יש קצת זמן פנוי...תריצו את האימייל שלו, אני מוכן להתערב שיש לו טריוס "מפלצת שטח" למכירה איפה שהוא.
תגובה: חוזר: דייהטסו טריוס ג'יפ או לא?
אם אני לא טועה, טריוס עלה את מעלה יאיר, אז הכל אפשרי לא ? :)
תגובה: חוזר: דייהטסו טריוס ג'יפ או לא?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
asafk
מהנסיון שלי עם טריוס - המקום היחיד שבו הוא עוד איכשהו סביר - זה בחולות.
ומהנסיון שלי עם נהגי שטח מקצועיים בצבא של היום.... נעזוב. העובדה שנהג שטח מקצועי בצבא מבלבל בין "נעילת דיפרנציאל" לנעילת דיפרנציאל אורכי מדברת בעד עצמה.
וברצינות - אין בעיה עם זה שאתה חושב שהטריוס שהיה לך הוא נמר. לטיולים שלך הוא הספיק - סבבה.
אבל יש אנשים מנוסים יותר, שנוסעים ברכבי שטח אחרים מדי פעם, במקומות שטריוס לא יצליח לשרוד - וחבל להטעות מישהו שישקול בעתיד לרכוש טריוס משומש בתור רכב שטח לחשוב שזה כדאי.
אגב, יש מבחן לטריוס באתר:
http://www.jeepolog.com/forums/conte...epolog-archive
אסף.
מה קשור? יש לו נעילת דיפרנציאל, שמעלה מאוד את העבירות שלו.
סביר בחולות?? אה שכחתי להזכיר שאין לו מהירות... וחול לא מתאים לו.
היתרונות שלו הם בשטח סלעי. כפי שאמרתי, הוא קל צר וגבוה והוא עובר הכל.
אפשר להשתחל איתו לכל מקום.
תגובה: חוזר: דייהטסו טריוס ג'יפ או לא?
בוקר טוב לכל ציפורי הלילה ומשכמי קום,
תחילה גילוי נאות, אני לא מכיר את הפורום הזה ואני לא נוהג לכתוב באף פורום אחר, פשוט חבר הפנה אותי לשטויות שכתבתם (למעט עידן), ובאופן בלתי נשלט הוריד הרומני שלי התנפח (אולי מעייפות, כי הילד לא ישן כל כך טוב בלילה).
אז ככה, כבעלים של טריוס שנת 98', שנרכש לאחרונה עקב אילוצים - ילד (מזגן + 4 דלתות), כמחליפו של סמוראי 91' שעדיין בבעלותי ושאגב למכירה (פרסומת), אני יכול לומר לכם שאם היה לי חשש כלשהו לפיצול אישיות , הייתי עלול לחשוב ש"האני האחר" הוא עידן שכתב פה לפני.
הטריוס לא יציב, זולל דלק - 8.6 (בעיקר בגלל שהוא 4*4 קבוע), וממש אבל ממש גרוע בחולות.
יחד עם זאת, המידות הקטנות וזוויות הגישה והנטישה שלו, מאפשרות לו לעבור איפה שכל המפלצות נדרשות לנעילות ושיפורים נוספים, המושבים האחוריים ומשענות הגב מתקפלות לחלוטין, והופכות את כל חלקו האחורי לטנדר של ממש, מה שמאוד נוח לטיולים (עצים, צדניות, ציוד שינה וכמובן ארגזי בירות). אין לי ניסיון עם השינה, אבל זה בהחלט נראה אפשרי.
התא מטען שלו לא גדול, אבל מי צריך תא מטען גדול שניתן לקפל את הכסאות כפי שכבר ציינתי. בכל מקרה, התא מטען בטוח יותר גדול מתא המטען של הסמוראי, בניגוד לקשקוש שקראתי פה קודם.
חוץ מזה, מתחת לתא המטען יש תא נוסף, לא קטן בכלל, שם ניתן לשים את כל ציוד החילוץ/תיקון שלא משתמשים בו ביומיום (גם לא בטריוס), ככה שתא המטען הרגיל פנוי ליומיום.
צר לי לאכזב את כל הגאונים של הפורום, אבל זו חוכמה קטנה מאוד לטייל ולטפס מעלים עם מפלצות משופרות, שלא ממש צריך לדעת לנהוג בהם, חוץ מלשים "רגל על הפח".
הטריוס לעומת זאת, מצריך חשיבה בכל צעד שאתה עושה, דבר שהופך את הנהיגה להרבה יותר מעניינת, וכן, עם צמיגי שטח הוא טיפס את משלט 21 ואת מעלה עשוש בכבוד, וידו עוד נטויה (מזל שהיו עדים, וכל פעם עדים אחרים).
חסרון נוסף של הטריוסים הישנים הוא הגובה. בטיולי מדבר, בנחלים עם חלוקי נחל כמו שהמדבר יודע להציע, חייבים אבל חייבים מגן גחון (אמיתי), וליצור קוליסים חדשים בנסיעה (מעניין כבר אמרתי?).
גם אני שמעתי וחשבתי את מה שרוב חברי הפורום כתבו פה, גם אני התביישתי לומר לחברים שרכשתי טריוס וגם אני קיבלתי תגובות שחצניות מבעלי מפלצות שטח, אך כולם, ואולי גם טריוס העולמית, היו בשוק ממה שהרכב הזה עובר.
אגב, נעילת הדפרנציאל שלו היא רק בין החלק הקדמי לאחורי, מאחר והוא 4*4 קבוע (למנוע הצלבות בכל מטר), מה שבסך הכל הופך את הרכב ל- 4*4 רגיל.
בקיצור, זהו רכב שצריך לתת לו כבוד, גם אם הוא בנוי לכך ולא בטוח שיחזיק מעמד במשך שנים, אבל הי... במחיר שרוכשים אותו זה לא כל כך נורא.
ולסיום חומר למחשבה - בשנים האחרונות הטריוס הוגבה וקיבל מנוע 1500 סמ"ק, מממ... מעניין מה הוא יעבור עכשיו?
ולא, לא שכרו את שרותי, פשוט לא יכולתי לקרוא את השטויות שרובכם כתבתם, רק משמועות ורכילויות, או מצפיה בנהגים חסרי ניסיון או רגש.
שיהיה לכם רק טוב, אני חוזר אל מאחורי הצללים.
תגובה: חוזר: דייהטסו טריוס ג'יפ או לא?
תגובה: דייהטסו טריוס ג'יפ או לא?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
asafk
שזה קצת מוזר, כי כבר מתחילת השנה לא מוכרים דייהטסו בישראל, או שפיספסתי משהו...???
אסף.
אודה ואומר שלפני די הרבה שנים היה מאד משעשע אותי להירשם לאתר שהיינו מתראים בו אז בכמה זהויות ולעורר פרובוקציות.
SEAGAL23 - בחורה צעירה ובלונדינית 1.70 מ' , רכובה על סיקס משופר עם מנוע ביג-בלוק 7.4 וסעפות אדלברוק שהזמינה לטיולי עבירות ....
גם משתמש בשם טריוס שקורא טיגר על כל הכלים הגדולים הדליק את הפורום כבר אז (זה היה בשנה שהטריוס יצא לראשונה לשוק) , חנן איחל לו בהצלחה ושיזהר רק לא לעבור מעל צבים שהגיעו כבר לשיא גובהם - זה קרע אותי מצחוק במשך עשר דקות שלמות ....
שניהם היו משתמשים בדויים שלי , עברו 13 שנים אז אפשר כבר להודות באשמה.
בקיצור
IT TAKES ONE TO KNOW ONE
תגובה: דייהטסו טריוס ג'יפ או לא?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ניר ל
אודה ואומר שלפני די הרבה שנים היה מאד משעשע אותי להירשם לאתר שהיינו מתראים בו אז בכמה זהויות ולעורר פרובוקציות.
SEAGAL23 - בחורה צעירה ובלונדינית 1.70 מ' , רכובה על סיקס משופר עם מנוע ביג-בלוק 7.4 וסעפות אדלברוק שהזמינה לטיולי עבירות ....
שניהם היו משתמשים בדויים שלי , עברו 13 שנים אז אפשר כבר להודות באשמה.
בקיצור
IT TAKES ONE TO KNOW ONE
רגע, איזה מהמישתמשים הם בדויים? זה עם הטריוס וניר ל? הבלונדינית עם הסיקס קיימת? :)
תגובה: דייהטסו טריוס ג'יפ או לא?
הבלונדינית עם הסיקס הייתה קיימת , לפחות בשנת 96 . נתקלתי בה בדיונות בגבול חולון ראשל״צ , היא רכבה על סיקס פתוח ולראשה באנדנה יחד עם עוד כמה חברה. הם חילצו אותי משקיעה בחול עם סמוראי ללא קלאץ׳ . אם למישהו כאן יש מושג מי זאת הייתה - זאת תהייה יופי של סגירת מעגל. הייתה גם בלונדינית בדיפנדר קצר ... קוראים לה שהם , מישהו עוד בקשר איתה ?