חיפשתי ,חיפשתי ,
צמת חשמל חדשה לתא המנוע מארה"ב,
יש לי הזדמנות פז להביא במזוודה מוצר קל
צמת חשמל עונה להגדרה ,
לא מצליח למצוא ,
לפיינלס אל תפנו אותי התכתבתי איתם אין להם לא לפני 2008
משומשות בנות 20 מאי ביי זה לא לעניין ,
מי יודע מקור??
Printable View
חיפשתי ,חיפשתי ,
צמת חשמל חדשה לתא המנוע מארה"ב,
יש לי הזדמנות פז להביא במזוודה מוצר קל
צמת חשמל עונה להגדרה ,
לא מצליח למצוא ,
לפיינלס אל תפנו אותי התכתבתי איתם אין להם לא לפני 2008
משומשות בנות 20 מאי ביי זה לא לעניין ,
מי יודע מקור??
לא חייבים למלא כל חלל ריק במזוודה... :mrgreen:
יריה באפלה- ניסית בMOPAR-PERFORMANCE ?? בCARLSILE ?
אסף.
יש במכשירי תנועה.
יקר, אבל גם בחו"ל המחיר כמעט זהה לחדש.
מאיר
כמו שעניתי לך בה"פ אני אחדד לך כאן.
הבעייה שיש לך היא לא מהצמה, היא סביר יותר להניח מהגובלן שיש לך בתור מנוע.
רוצה פתרון, תתחיל לשפוך פה כל מה שנעשה במנוע, כל החלקים שהוחלפו, אחד לאחד, לא תיתן את כל הפרטים, אף אחד לא יוכל לעזור לך, גם אם הוא ממש רוצה.
גם אם יש לך בעייה בקונקטור של הכויל, סדר אותו, לא צריך צמה במיוחד בשביל זה.
לפטינלס יש צמה למנוע 4 ליטר, יותר מזה יש להם צמה לSTAND ALONE ומחשב שאפשר לתכנת לכל הרכיבים הלא מקוריים שיש לך במנוע
הלאה, אם אתה ממש מתעקש לבזבז כס, אין לי בעיה, יש לי מנוע גיר 4 הילוכים אוטומט ישירות מצ'ירוקי במיוחד בשבילך.
שוב, אתה לא צריך לרוץ ולבזבז עוד כסף על צמה, גם אם יש לך מישהו שבדיוק חוזר מארה"ב.
תתחיל בלסדר את הבלאגן שיש לך, לקרוא קודי תקלות אם יש ולבדוק למה המנוע מקרטע, יש מספיק סיבות אחרות לפני הצמה, אולי לחץ אויר לא נכון בצמיגים?
.
אין לי חשק להתייחס להערות לא ענייניות,כמו "גובלן" וכו'
הבעיה מאותרת בוודאות כבעיה חשמלית ,
אין קודי תקלות, נדלקת נורת אזהרה ואין ממש מאחריה ,כיבוי סוויץ מכבה את הנורה,
להערכתי זה איזה מגע רופף הייכן שהוא ,
הערכתי נסמכת על בדיקה של חשמלאי ועל בדיקה של מוסך , וללא קשר בין שניהם האבחנה הייתה זהה,
אני כאשר הייתה הבעיה בחנתי על המקום את כל המרכיבים הכל בגדר תקין ,דלק,חום, שמן, לחצים ,
אין דליפות אין נזילות ,כל מגעי הקונקטורים מהודקים ונקיים,
רעיונות אחרים יש למישהוא??
מאיר, יש לך פה פורום של תותחים באבחון סופות, גם דרך האינטרנט/טלפון, בתנאי שאתה משתף פעולה. אל תקפוץ למסקנות, אל תנחש פתרונות. תן רק את העובדות ותעשה לאט ובסבלנות שמשרד חנן-קיד-חימושניק-ושות' מיעצים ואומרים לך לבדוק. לא מאמין שיש בעייה שלא ניתנת לאיתור ולפתרון.
אני אישית לא הבנתי בכלל מה הבעייה? חוץ מזה שצ'ק אנג'ין דולק. אם זה כל הבעייה, החלפת צמה זה אשכרה ניתוח החלפת מוח בשביל מיגרנה.
כן מאיר, גובלן.
לא מוצא חן בעינייך, חבל. אבל זה מה יש, את המחיר של העבודת פחחות וצבע שעשו לך על המנוע עוד תסחוב הרבה זמן אם לא תסדר את הכל.
וכל עוד יש לך תקלות, כנראה שלא סודר שם הכל.
תחליף צמה, אח"כ את כל החיישנים ובסוף תחזור למנוע לראות מה לא בסדר שם.
אז למה לא ללכת ישר למנוע.
רשמת שאתה רוצה ללמוד, נימאס לך להוציא כסף סתם, אז הנה השיעור הראשון.
יש בעייה, הולכים לשינוי האחרון שעשינו ורואים ממה נובעת הבעייה.
אצלך זה העבודה על המנוע שנעשתה אצל שני אנשים שונים, בלי להתייחס למה עשה כל אחד מהם ברגע ששני אנשים שונים עבדו על המנוע זה פתח לצרות.
מאיר. איין בעייה להשיג צמת חשמל לתא המנוע. . תבקש תקבל. אבל השאלה היא מדוע אתה רוצה להחליף אותה? . ומי ערב לאחר שתיקנה את הצמה אותה בעייה תופיע.? לכן המלצתי לך היא . 039645989. בחור בשם יואל. חשמלאי אומן. קח לו את הגיפ ותאמין לי שלא תיצטער. שבת שלום אביציטוט:
נכתב במקור על ידי מאיר רוטברג
נמרוד,
נורת צק אנגין נדלקת מעצמה לאחר נסיעה שהרכב מגיע לטמפרטורת עבודה,
לא בנסיעה סתמית של 5 דקות אלא לדוגמא נסיעה של כשעה ,
היה מגע רופף באזור הקוייל שתוקן ,
היה חשד שאולי הקוייל גמר את חייו היות ויש לי אחד חדש שקיבלתי מתנה החלפנו והבעיה לא משם , החדש חזר לקופסא
לאחר מכן המשיכו קירטועים ,כלומר, הרכב נוסע ולעיתים "חותך"
דלק זה לא ,
אני מתדלק בתחנה קבועה ליד הבית והדלק תמיד באייכות טובה ,
גם שחשבתי אולי זה הדלק חיכיתי לריקון המייכל מילאתי שוב
במהלך כל השבוע נוסע כסידרו ,
כלומר נסיעות קצרות ,
ניקיתי את כל המגעים ,אבל את כולם ללא יוצא מהכלל, החל משקע מחשב וכלה בכל אינגקטור,
במהלך נסיעה ארוכה באזור באר שבע החלו "חיתוכים" של המנוע
נסיעה ארוכה לאחר כשעה , צק אנגין נדלק,
בדקתי על המקום הכל תקין ,אין נזילות ,אין דליפות , אין חוסר גרם שמן ,אין חוסר מיים,
הכל נראה כשורה ,
בדיקת תקלות לא מראה דבר וחצי דבר,
כיבוי מנוע התנעה הכל כסידרו,
נ.ב התייעצתי פה טלפונית עם מספר חברה בעניין ,
בדקתי את הרכב אצל חשמלאי שאינו בעל "עניין"
בדקתי את הרכב וקיבלתי חוות דעת מבעל מוסך שאינו "בעל עניין"
המסקנות היו זהות ,
וכדי להרגיע אותך עומר המנוע נבנה מחדש כולו ללא יוצא מהכלל מחדש עם חלקים חדשים אז ה"גובלן" מושלם ,
לאחר הרצה טובה , 1500 ק"מ ללא בעיות, דליפות, וכו'(טפו טפו) ותגובות מנוע מצויינות
(לאחר ה"גובלן" שנעשה בו לא הייתי מוכן פחות מהכל וכן המוסך לא הסכים להיות אחראי על שאריות בילתי מזוהות שהיו בו:oops:
עכשיו אם למישהוא יש רעיון אחר??? קדימה
מאיר, "המסקנות היו זהות" - להחליף צמה? זה מה שכולם אמרו לך? לא נשמע לי סביר. יש בעייה חשמלית - צריך למצוא אותה, אם זה חיישן ואם זה בעיית מגע איפשהו. אם יש נתק או קצר, חשמלאי מעולה יאתר אותו ויעשה מעקף למעגל שדורש את זה. לא צריך בשביל זה להחליף את כל הצמה, קונקטורים וכולי, זה באמת טיפול מוגזם ביותר, לא רק מהמשמעות הכספית, אלא עלול לפתוח כל מיני דברים חדשים.
מאיר,ציטוט:
נכתב במקור על ידי מאיר רוטברג
החשמלאים והמוסכניקים בארץ ממש גאונים, באמת,
אפילו בלי להוציא קודים לראות מה הבעיה ישר קבעו שצריך להחליף צמה....ושניהם אמרו אותו הדבר!
אולי תעשה להם שרות ותפרסם את שמם, למיקרה שלאחד הגולשים תהיה בעיה דומה לשלך ושהם ידעו לאיזה מוסך ללכת לפתירת הבעיה?
גו' איש יקר,
זו בדיוק הבעיה , בדקתי , הם בדקו, חברים בדקו ,
אין קודי תקלות,
ובמענה לשאול חברים במייל , כל החיישנים נבדקו כמעט כולם חדשים ואלו שלא תקינים לחלוטין,
לבצע עבודה של פרוק הצמה לחשמלאי אינה מהלך כדאי כלכלית ,
לכן , אם אמצע צמה חדשה במחיר סביר ,אקנה ,
אם לא,
אבצע את " הניתוח" החירוגי בעצמי ,
מה קרה אסור כבר ללכלך את הידיים??:-D
מאיר מה שאתה מתאר לא הגיוני.
אם המחשב הדליק את מנורת בדיקת המנוע חיב !!! להיות קוד תקלה.
אחרת המחשב לא היה מדליק את המנורה.
יתכן וזה לא קוד "רגיל" ולכן הוא לא מופיע בשיטת האיתותים.
ולכן צריך ללכת לחשמלאי שיש לו סקנר odb2 והוא יוציא את כול סוגי התקלות.
אם גם אז לא תופיע תקלה - בהחלט יתכן שמשהו דפוק במחשב ואולי כדאי לנסיון להחליפו.
אבל קודם שמחליפים חיבים להוציא קוד תקלות !!!
הדלקת נורת ביקורת ללא תקלה זה בלתי אפשרי בהגדרה.
אגב לי זה נשמע מאוד כמו משאבת דלק בעיתית. קרה בהרבה סופות. המשאבה מתחממת מתחילה לזיף ואז מתחלים הקיטועים.
אבל זה לא מסתדר עם נורת בדיקת המנוע, יתכן ויש לך מספר תקלות במקביל.
מאיר לדעתי תחליף מחשב לאחר נסיון עם תקלה דומה הוחלף מחשב ונפתרה הבעיה.
מישהוא יכול להסביר איך התקלה חוזרת רק בעת נסיעה בזמן ממושך הינה בסבירות תקלת מחשב
ואילו בנסיעות קצרות לא?? (אין בעיה כלל)
קצת לא מסתדר לי
האם פסלנו את הקונקטורים שנבדקו ונוקו?
את החיישנים התקינים
גם לי הייתה בעייה כזו שהסתברה כבעייה במשאבת הדלק. נסיעות קצרות הכל תקין ובארוכות הייתה מופיעה הבעייה. האם כאשר אתה מגיע לחיתוכים זה קורה בכל מצב מצערת? הכוונה היא שבמידה ותתן קצת גז האוטו יסחוב ללא הקיטועים ואז אם "תתן" גאז האוטו יחתוך/יחנק?
קו מחשבה. ההבדל המהותי בין נסיעה קצרה לארוכה זה נושא החום. חום המנוע והרכיבים שבתא המנוע. יכול להיות שהמחשב שלך או חלק אחר כלשהו, מתחמם וגורם וזיופים?
אם אתה אומר שניקית והחלפת את לכ מה שפגום, נסה להחליף מחשב. על פי מה שכתבת פה הבנתי שזה הדבר היחידי שלא החלפת. כמובן שלפני שאתה רץ להחליף מחשב תבדוק אותו עם סקאנר ולא על פי נורת הENGINE CHECK, לך תדע מה תמצא שם.
מאיר -
אנ'לא מבין בצמות ושיהוקים, אבל לשאלה המקורית שלך:
יש בחור בשם מייק גרי בעיירה קטנה בפאתי פילי. הוא מנהל סניף של advanced Auto Parts ויכול להשיג מש'תה רוצה במחירים טובים. בחור חמוד לאללה ודלוק על סופות ("מה? גם רנגלרים מייצרים אצלכם??").
החנות שלו לא מתמחה ב-4X4, אבל בחיו הפרטיים הוא מאוד מעורה בנושא (כולל ארסנל של רנגלרים לטיולים של סופי שבוע), ותמיד שמח לעזור. הטלפון שלו בחנות: 215-631-9752. המייל הפרטי שלו: [email protected]. תמסור לו ד"ש.
עודד
שאלה. מאיר האם מותקן קמשפט חם בגיפ שלך?
טוב , לקחתי יום חופש(מאוד כלכלי:-( ) פירקתי וניקיתי את הצמה בכל האזור מהקוייל , פסנתר המזרקים פורק, עד קיר האש ,
כל הצמה נוקתה , כל שאריות הדבקים והשאר הוסרו ,
מה מצאתי:
אין כל חיבורים עודפים,
אין כל חיתוכים או קיצורים או הלחמות ,
הצמה שמצויה ב"פסנתר" מתחת לפלסטיק שמוביל למזרקים לדעתי לא נפתחה מעולם,
הצמה שם קשה כמו אבן!! ממש כך , החוטים בילתי ניתן להפרידם אחד מהשני,
גם החוטים המובילים למחברי האינגקטורים שלמים אבל יבשים.
משחקים עם הצמה הרכב כבה.
אין מקום ספציפי, עברתי אחד אחד , על הדרך גם בדקתי חיישנים אחרים(תקינים) ללא שום שינוי,
לאחר שהרכב כבה מהמשחק בצמה יש קוד תקלות 27, כמדומני זה "מעגל מרססים"
שאלה ,
צמה או לא צמה??
האם ניתן לחתוך את החוטים להלחים חדשים??
זה לא יגרום ליוות בקריאת המחשב??
אם ניתן לביצוע הייכן מוצאים את "בית המזרק" הקונקטור?
ועכשיו פתרונות
תשובות
יתקבלו ברצון,
עכשיו אני מבין למה עובדים עם כפפות מנתחים:smile: :mrgreen: