שלום לכולם
האם GMCסיירה ארוכה עם מנוע 5700 יכולה לטייל ברובם הגדול של שבילי הארץ או שהיא תישאר בשטח יום אחד?
אם כן מצאתי רכב :
סיירה מודל 91 אאאאארוכה (דבל קבינה, ג'נט בודד, ארגז 2.5 מ')
המון אמריקה
בקיצור
תודה על תשובתכם
Printable View
שלום לכולם
האם GMCסיירה ארוכה עם מנוע 5700 יכולה לטייל ברובם הגדול של שבילי הארץ או שהיא תישאר בשטח יום אחד?
אם כן מצאתי רכב :
סיירה מודל 91 אאאאארוכה (דבל קבינה, ג'נט בודד, ארגז 2.5 מ')
המון אמריקה
בקיצור
תודה על תשובתכם
עזוב, חרה של אוטו ה K30 הזה, אין לו שוק, זה עגלה אטומית, אני מוכן לקנות אותה ממך.......
ככה בתור טובה.....
בסדר?
:lol:
שלי, שלי, שליייייייייי.
עודד נבלה.
ועכשיו אחרי הקטע האומנותי והבדיחות ?!
מה באמת עם העבירות של הרכב???????????????????????????????
עם איזה צמיגים אתה מתכוון להתנייע איתה ?
אני אמנם נוסע עם אורך זהה (131" מרחק סרנים) ולא נתקל בשום בעיה הנובעת מהאורך קרי זוויות בטן...אך אני נוסע על 37" של צמיגים.
אגב, במקומות בודדים וספציפיים תהיה לך בעיה דווקא בגלל הרוחב...
אריק שלום
הרכב נעול בצמיגים "סטנדרטיים" - נדמה לי 31" ואין לי מושג מה ניתן להמיר באופן חוקי
אני אחליף למידה הגבוה ביותר שמאפשר החוק
ואז אם אני מבין נכון לא תהיה בעיה לטייל איתה ?
תשובה ענינית חשובה לי לבחירת הקניה
תודה רון
חברה
האם לשלם 25K על התגלמות אמריקה שנת 91 מהדגם המפואר הינו מחיר מופרז?
אל תדאגו אם אני לא אקנה אני אעביר לכם את הפרטים
תודה
רון
לגבי מחירים אין לי מושג,אבל רכב כזה עם גודל צמיג חוקי ,זה פשוט סוג של גרוטאה שתתקע בכל מקום,כבר ראיתי סיירה עם מתלה נפרד מקדימה עם 37, אבל המידה הזו לא חוקית.
קח בחשבון שאם אתה לא עולה למידות לא חוקיות יהיה לך ביד רכב מאוד לא עביר(בגלל אורכו והצמיגים הקטנים הזוויות יהיו בעיתיות ביותר)
אם בכל זאת תהיה עבריין ותשים 35"+יהיה לך רכב נהדר ביד
אריק2 הצנוע בטח שילם לך בשביל שתשאל את השאלה... בוא ניתן לו את התשובות שהוא רוצה לשמוע... :lol:
כן. עביר. מאד. שים גלגלים גדולים, וסע לטייל.
http://www.jeepolog.com/j6trails_mizlaot_2003.htm
http://www.jeepolog.com/j6trails_zik2003.htm
http://www.jeepolog.com/images/zik2003_pics/a1299.jpg
http://www.jeepolog.com/images/mizlaot2003/am24.jpg
תראה, עד צמיג 35 ניתן לסדר רישיון דומה ולדאוג להכניס את זה לרישיון.
מעבר לזה, תשרשר טרנספרים.
הי
אתם כולכם טועים
הרכב בעל מטלים נפרדים (IFS) ולא כמו של אריק
האם לרכב יש עבירות ? (טיולים ולא אתגרים)
אילו צמיגים ניתן להעמיס עליו ?
תודה
רון
אוקי. אז הרכב פחות טוב מהישנים בעלי הסרן החי מקדימה, אבל עדיין בהחלט בעל יכולת טובה. אתה יכול לשים צמיגי 33 בלי בעיות רישוי או טכניות. המגבלה הטכנית על גודל הצמיגים היא שיש לך ציריות, רגישות הרבה יותר מאשר סרן חי.ציטוט:
נכתב במקור על ידי kuju
אבל כזה דבר, עם צמיגי 33 וזוג נעילות אוטומטיות זולות, לא רע בכלל... יש המון, המון, המון שיפורים בארה"ב, קיטים של הגבהות ומתלים בכל הרמות ובכל המחירים.
צמיגי 33" על כזה דבר זה כמו ה235/75/15 על סופות...לא שווה כלום,עם 2 נעילות תגיע לעבירות של סמוראי נעול....
אם אתה מחפש רכב כזה לעבירות תכין את עצמך להיות עברין עם צמיגים גדולים,או שתלקק קצת לעומר שיסדר לך 35"+ ברשיון....
כתבתי מקודם,כבר ראיתי אחד כזה עם מתלה נפרד מקדימה על 37"
ארז אתה סוג של קשקשן... אבל אתה מעלה שאלה מעניינת:ציטוט:
נכתב במקור על ידי ארז
מה יותר חשוב, הגודל האבסולוטי של הצמיג, או היחס בין גודל הצמיג לגודל הרכב?
מה שאתה אומר לעיל, הוא שהיחס חשוב יותר - מכיוון שסמוראי עם 215 זה כמו סיירה עם 33 מבחינת הפרופורציות (נניח שכן, לצורך הדיון) אזי העבירות שלהם זהה. האם זה אומר שלביגפוט השלט רחוק של איציק סאב-זרו, שם הצמיגים ענקיים ביחס לרכב, יש עבירות טובה יותר? הצחקת.
מה שחשוב הוא היחס בין גודל הצמיג ל"גודל" השטח. והשטח הוא השטח, לא משנה מהו, מדרגה של מטר היא מדרגה של מטר, ובשביל לעבור אותה צריך גלגל גדול, לא משנה עם הוא מורכב על סיקס, דפנדר, סיירה, או אושקוש. מה שמשנה באמת, זה הגודל האבסולוטי של הצמיג.
* צריך לסייג, ולומר שבכל זאת צריכה להיות פרופורציה כלשהי, אם מבחינת כוח מנוע וחוזק מערכות ההינע, אם מבחינת רוחב ובסיס גלגלים ומיקום מרכז כובד וכן הלאה.... אבל בגדול, צמיג 33 יותר עביר מצמיג 31 ולא כל כך משנה על מה הוא מורכב, סמוראי או סיירה.
לא מסכים איתך
הסיירה הוא רכב ארוךךךך בשביל לקבל זוויות נורמליות ברכב הזה צריך צמיג גדול ,יותר מ33"
אתה מסוגל לחשוב על הרכב של אריק עובר איפה שהו עם 33"?
שלום לכולם
המחיר נראה סביר?
המנוע קצת עייף (קילו וחצי שמן ל 1000K)
אבל הרכב נקי ויפה
תודה
רון
אכן שאלה מעניינת.
בטרק' שלי יש צמיגים 25 אינטש.
בטיול בוץ האחרון ששילב שני "ג'יפים" וארבעה טרק', אנחנו עם הטרק' נסענו בהנעה אחורית בלבד, ללא קושי, באותם מקומות שבהם ה"ג'יפים" נתקעו, בהנעה כפולה.
מצד שני, לעבור את המדרגה של המצלעות עם טרק' צריך כנראה ביצים די גדולות, וגם המחמל בעייתי לטרק' .
בקיצור, יש כאן ערבוב גדול מאוד, בין: זוויות מרכב, שטח מגע של הצמיג מול משקל הרכב, גובה מרכז כובד, ועוד.
קשה מאוד לעשות נוסחאות, (אולי בלתי אפשרי) כגון זו שארז הציע: רק הפרופורציות חשובות, או כגון זו שנמרוד הציע: רק גודל הגלגל מעניין.
עזבו נוסחאות,מנסיון,רכב ארוך אנחנו הרי יודעים שהוא צריך צמיג גדול לכפר על הזוויות המטופשות.
דיפנדר 130 לא עובר באותו המקום ועם אותם צמיגים שדיפנדר 110 עבר...כמובן הכל בפורפורציה,גם משקל הרכב,המומנט ועוד הרבה דברים חשובים,אבל לצמיגים יש נוכחות בראש הרשימה,ממש מתחת לנעילות.
הי חברה אי פה
ואני צריך תשובה
אז תפסיקו להתווכח על צמיגים - הרכב הינו לטיולים (בשאיפה שלא יתקע על איזו מדרגה) וזהו
בהתחשב בנתונים לקנות או לא לקנות ? זאת השאלה
תודה
רון
ארז, זוויות ניתן לתקן גם על ידי הגבהה ולא רק על ידי הגבהת צמיגים.
השאלה לגבי הצמיגים עדיין מעניינת.