מוסך אפ"ק בת"א [הכותרת נערכה]
כאשר רציתי לקנות רכב שהיה מטופל אצלם התקשרתי לברר עליו והם אמרו שהכל מצויין והרכב מטופל כמו שצריך.
קניתי את הרכב והתברר אח"כ שהוא היה צריך יישור קו רציני.
לא מזמן באתי לתקן חלק ברכב לפני מכירתו. וכמובן שהם מצאו עשרות ליקויים שבשיגרה ורצו שאתקנם גם [קצת נזילות ותפוח מרעיש..] ציינתי שהרכב עומד למכירה ולכן אין בכוונתי לעשות לו תיקונים לכל המכלולים אלא לרציניים.
כאשר רציתי למכור את הרכב. המלצתי בתמימותי על מוסך אפ"ק כמוסך טוב באזור ת"א למרות המחירים המוגזמים בעליל - 300 ש"ח לפני מע"מ ל-40 דק' של החלפת 2 תפוחים רק על העבודה. [סה"כ מעל 1000 ש"ח, לא כולל כיוון פרונט].
כאשר התקשר הקונה למוסך הם אמרו לו שצריך לתקן המון דברים ושזה יעלה לו המון כסף. וזאת מבלי שהם באמת מכירים את הרכב וללא שביקשו מהם מידע על כך. [ההחלפות בסופו של דבר היו שוליות אך הם הבריחו את הקונה]
מעבר למספר תיקונים שעלו הון אין להם שום לויאליות.
תגידו שאינכים מכירים את הרכב. תגידו שהוא טופל אצלכם רק פעם אחת. ואל תמליצו על רכב רק כי הוא מטופל שלכם. ותדפקו את מי שבא רק פעם אחת...
בקיצור תתרחקו מהם ולא רק בגלל המחירים.
תגובה להודעה: מוסך אפ"ק בת"א [הכותרת נערכה]
נתחיל בגילוי נאות : אני גאה להגיד שיורם ממוסך אפ"'ק הוא חבר טוב שלי וגם היה הספונסר שלי כשהתחריתי עם הטראנו בעבר.
מבלי להיכנס לפרטי המקרה הספציפיים שאיני מכיר אותם כלל, אני יכול להעיד ואיתי יכולים להעיד מאות (אם לא אלפים) של לקוחות שמוסך אפ"ק הוא ציפור נדירה בתחום המוסכים שמאופיין בעיקר ע"י חאפרים, שקרנים, גנבים ורמאים - הוא לא היחיד, אבל הוא בין הבודדים.
מדובר באדם אמין מן המדרגה הראשונה, שיש לו 'שריטה בדיסק', הוא פשוט לא מסוגל לשקר - תכונה נדירה במחוזותינו. מעבר לאמינותו מדובר באדם מקצועי מן השורה הראשונה. אני מכיר באופן אישי אנשים שנגררו שנים עם תקלות חוזרות ונשנות במוסכים מורשים וגם במוסך הראשי של היבואן עד שהגיעו ליורם שחסך להם אלפי שקלים כשאבחן סוף-סוף את התקלה האמיתית.
אני מניח שכמו לכל בעל עסק יש בשוליים תמיד כאלה שמרגישים ש'נדפקו', אבל חשוב לי לאזן את התמונה - בסופו של דבר מדובר באדם ומוסך מאד מוערכים בתחום ה-4X4.
והמלצה אישית, שמולצ'יק - תרים טלפון ליורם ותן לו לפחות להשמיע את גרסתו למקרה.
אורי גרוס.
054-4919039
תגובה להודעה: מוסך אפ"ק בת"א [הכותרת נערכה]
תגיד? אם יורם היה ממליץ על הרכב והיה אומר שהכול טוב. הייתה זורק לו משהו? או כותב מילה טובה על יורם? אתה טוען שיורם היטעה אותך כאשר קנית את הרכב.? שים לב מה אתה כותב ליפניי שאתה מלכלך שם של בן אדם.. . למען הסר בספק. איין לי שום קשר עיסקי או חברי עם יורם.. פשוט הקטע של ההשמצות מרגיז. יום טוב אבי
תגובה להודעה: מוסך אפ"ק בת"א [הכותרת נערכה]
ושוב השרשורים של פלוני אלמוני נרשם לפורום ומתחיל להשמיץ
תסתובב כאן תרשום כמה תגובות שנכיר אותך
ואז תתחיל להעביר ביקורת
****
איציק
תגובה להודעה: מוסך אפ"ק בת"א [הכותרת נערכה]
מוסך אפ"ק הוא אחד המוסכים המוכרים יותר בתחום ה4X4 בארץ כבר שנים ארוכות, ורבים מחברי קהילת הג'יפאים האינטרנטית הם לקוחות שלו. הרוב מכריע של ההודעות הקשורות במוסך הזה שעלו במשך השנים הן חיוביות. יש מדי פעם שליליות (זכור לי סיפור אחד לפחות).
כמו שאיציק כתב - אם היא היתה מגיעה (כמו הדעות החיוביות לרוב) מחברים וותיקים ומוכרים, היה יכול להיות לה משקל רב. כשהיא מגיע מגולש אנונימי שנרשם זה עתה לצורך העניין, ומנוסחת בצורה מבולבלת ולא מלאה - הטענה לא חזקה במיוחד. אבל זכותה להשמע.
תגובה להודעה: מוסך אפ"ק בת"א [הכותרת נערכה]
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ugross
.
שמוסך אפ"ק הוא ציפור נדירה בתחום המוסכים שמאופיין בעיקר ע"י חאפרים, שקרנים, גנבים ורמאים - הוא לא היחיד, אבל הוא בין הבודדים.
לא נסחפנו קצת עם ההשמצות?
במשפט כזה אתה קוטל אלפי בעלי מקצוע
תגובה להודעה: מוסך אפ"ק בת"א [הכותרת נערכה]
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
fuksi
לא נסחפנו קצת עם ההשמצות?
במשפט כזה אתה קוטל אלפי בעלי מקצוע
לצערנו לא, פוקסי.
המצב בענף הרכב ירוד ביותר והדבר בא לידי ביטוי באיכות כוח האדם, שמשפיע באופן ישיר על המקצועיות ומכאן על איכות השירות.
וכן, הרמאויות והשקרים נפוצים מאוד. נפוצים מדי.
בעלי מקצוע מקצועיים ישרים והגונים הם מצרך נדיר בשוק הזה. יורם מאפ"ק הוא אחד מהם.
יוני5
תגובה להודעה: מוסך אפ"ק בת"א [הכותרת נערכה]
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
איציק - 4X6ZH
ושוב השרשורים של פלוני אלמוני נרשם לפורום ומתחיל להשמיץ
תסתובב כאן תרשום כמה תגובות שנכיר אותך
ואז תתחיל להעביר ביקורת
****
איציק
בדרך כלל אני לא מתערב בדיונים כאלה...
אבל האם אדם חייב וותק באתר(או בכל מקום אחר) על מנת להשמיע את דעתו???!!!
מה חזרנו לימי הסדיר שלוותיקים פרוולגיה בשמירות,בארוחות ובמגורים:confused:?
האם אותו אדם,שאינני מכיר כלל, היה רושם כמה תגובות בעבר אז היית מתייחס אליו ברצינות??? לא יודע מה איתך, אבל אינני רואה שום קשר לוותק באתר ולזכותו להביע את דעתו.
אולי הוא ג'פאי וותיק מאד אשר מכיר המון בעלי מקצוע אבל האינטרנט קצת פחות מוכר לו, ורק עכשיו התחיל עם זה?
סתם עוד נק למחשבה...
******
אורן.
תגובה להודעה: מוסך אפ"ק בת"א [הכותרת נערכה]
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
שמולצ'יק
כאשר רציתי לקנות רכב שהיה מטופל אצלם התקשרתי לברר עליו והם אמרו שהכל מצויין והרכב מטופל כמו שצריך.
קניתי את הרכב והתברר אח"כ שהוא היה צריך יישור קו רציני.
לא מזמן באתי לתקן חלק ברכב לפני מכירתו. וכמובן שהם מצאו עשרות ליקויים שבשיגרה ורצו שאתקנם גם [קצת נזילות ותפוח מרעיש..] ציינתי שהרכב עומד למכירה ולכן אין בכוונתי לעשות לו תיקונים לכל המכלולים אלא לרציניים.
למה חזרת אליהם אחרי שכביכול לא אמרו לך אמת אתה מזוכיסט?
כאשר רציתי למכור את הרכב. המלצתי בתמימותי על מוסך אפ"ק כמוסך טוב באזור ת"א למרות המחירים המוגזמים בעליל - 300 ש"ח לפני מע"מ ל-40 דק' של החלפת 2 תפוחים רק על העבודה. [סה"כ מעל 1000 ש"ח, לא כולל כיוון פרונט].
כאשר התקשר הקונה למוסך הם אמרו לו שצריך לתקן המון דברים ושזה יעלה לו המון כסף. וזאת מבלי שהם באמת מכירים את הרכב וללא שביקשו מהם מידע על כך. [ההחלפות בסופו של דבר היו שוליות אך הם הבריחו את הקונה]
כשאתה שואל על רכב מסוים וכביכול לא אומרים לך את האמת אתה מתלונן כשנישהו אחר שואל ומספרים לו על הליקויים של רכב שבמקרה שלך גם אתה מתלונן.
מעבר למספר תיקונים שעלו הון אין להם שום לויאליות.
אחרי מה שכתבתם עליהם עשו בשכל שלא היו "לויאלים" אלייך
תגידו שאינכים מכירים את הרכב. תגידו שהוא טופל אצלכם רק פעם אחת. ואל תמליצו על רכב רק כי הוא מטופל שלכם. ותדפקו את מי שבא רק פעם אחת...
בקיצור תתרחקו מהם ולא רק בגלל המחירים.
בקיצור הישראלי אוהב להאשים אחרים בטעיותיו.
תסמוך רק על עצמך ותבדוק טוב טוב כל דבר שאתה קונה או שמנסים למכור לך ובטח ובטח לא במוסך שמטפל ברכב זה או אחר מה אתה רוצה שהם יגידו לך שהם לא מטפלים כראוי באוטו
הם יגידו לך בדיוק מה שאימא שלך תגיד עליך רק דברים טובים
ועל רכב שלא מטופל אצלם רק מידי פעם (זה כבר אתה יודע!)
לא מכיר אף אחד מהם וגם לא אותך פשוט הודעה כזאת יכולה להעלות את הערנות של קונים ומוכרים לא לסמוך על אף אחד ולבדוק בשבע עיניים
תגובה להודעה: מוסך אפ"ק בת"א [הכותרת נערכה]
אורן, כן.
חבר חדש בקהילה, ראוי לו שיבסס מעמדו ליפני שהו מתחיל לפתוח פה גדול על אחרים.
זה נקרא נימוס אלמנטרי.
רק תחשוב כמה קל לבן אדם להכפיש בעלי עסק על גבי הרשת,
רק להרשם חינם לפורומים ולכתוב ולכתוב..
אולי לא ישימו לב שהכותב כותב רק בנושא זה...
זה קורה כאן המון גם עם מפרסמים שמנסים להונות את הציבור עם חוות דעת "תמימה" של לקוח כביכול.
אז כן!
שיבסס מעמדו קודם שיתן חוות דעתו על אחרים.
גילוי נאות.
אני לא מכיר אף אחד מהנוגעים בדבר ואפילו זו לי הפעם הראשונה בא אני שומע שיש מוסך בשם זה בעולם..
סתם עוד נק' למחשבה..
תגובה להודעה: מוסך אפ"ק בת"א [הכותרת נערכה]
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
עודד זנטון
אורן, כן.
חבר חדש בקהילה, ראוי לו שיבסס מעמדו ליפני שהו מתחיל לפתוח פה גדול על אחרים.
לבסס את מעמדו מול מי??? מי קובע את הקריטריונים שהוא מספיק מבוסס???
זה נקרא נימוס אלמנטרי.
רק תחשוב כמה קל לבן אדם להכפיש בעלי עסק על גבי הרשת,
נכון, קל מאד להכפיש בעל עסק-כמו שלבעל עסק קל לפגוע בלקוח שאינו מכניס לו מספיק כסף!(בין אם זה בתשלום גבוה או התייחסות מזלזלת)- זה טוב ובריא שיהיה מקום לעלות את העניין !
רק להרשם חינם לפורומים ולכתוב ולכתוב..
אולי לא ישימו לב שהכותב כותב רק בנושא זה...
זה קורה כאן המון גם עם מפרסמים שמנסים להונות את הציבור עם חוות דעת "תמימה" של לקוח כביכול.
אז כן!
שיבסס מעמדו קודם שיתן חוות דעתו על אחרים.
גילוי נאות.
אני לא מכיר אף אחד מהנוגעים בדבר ואפילו זו לי הפעם הראשונה בא אני שומע שיש מוסך בשם זה בעולם..
סתם עוד נק' למחשבה..
שוב פעם אינני מכיר את המתלונן או את המוסך, אבל הבחור מרגיש שנגרם לו אבל והחליט לעשות מעשה - בין זה לבין קשר לזמן שהוא רשום באתר ולכמות של התגבות שהוא הגיב ובין רמת ההתיחסות לעניין -הוא מקרי בהחלט! אף אחד לא חייב לקבל את דעתו,ואף אחרים יכולים להעלות טענות שמנגד.
סתם עוד נק' למחשבה...
רעיון למנהלי האתר: תוסיפו כפתורי הרשאות בהאתם לוותק:
1.כפתור שמתיר להלל בית עסק= וותק של חצי שנה ו20 הודעות.
2.כפתור שמתיר לעלות פיתרון טכני= וותק של שנה ו50 הודעות.
3.כפתור שמתיר להלין על בית עסק- 5 שנים ו100 הודעות.
בוא תהיה רציני, אתה יכול לקבל את דעתו ולהתנגד לה, אבל לפסול אותה בגלל טענות כאלו,נראה נשמע ומרגיש תמוהה!
תגובה להודעה: מוסך אפ"ק בת"א [הכותרת נערכה]
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
oren148
[U]
סתם עוד נק' למחשבה...
רעיון למנהלי האתר: תוסיפו כפתורי הרשאות בהאתם לוותק:
1.כפתור שמתיר להלל בית עסק= וותק של חצי שנה ו20 הודעות.
2.כפתור שמתיר לעלות פיתרון טכני= וותק של שנה ו50 הודעות.
3.כפתור שמתיר להלין על בית עסק- 5 שנים ו100 הודעות.
בוא תהיה רציני, אתה יכול לקבל את דעתו ולהתנגד לה, אבל לפסול אותה בגלל טענות כאלו,נראה נשמע ומרגיש תמוהה!
אורן, אין טעם להתרגז וללכת רחוק מידי.
כל הרעיון מאחורי ה"זמן" הוא פשוט.
לא מבקשים מאף אחד לכתוב שלושת'אלפים הודעות בפורום כדי להביע דעה, הדבר היחיד שאומרים כאן, הוא שכשנרשם משהו לאתר ובמיידי רושם דברים רעים על מי מחברי האתר, על מוסך או על כל דבר אחר שהחברים בפורום נוהגים לדון בו, זה נראה רע ולא אמין.
כשאתה מגיע למקום חדש עם אנשים חדשים ,אתה לא מתחיל ישר לזרוק טענות באויר (אם כן חבל).
האתר הוא למעשה קהילה מסויימת, וירטואלית אבל קהילה.
נהוג לכבד את חברי הקהילה אליה אתה מתחבר.
שני הסנט שלי.
תגובה להודעה: מוסך אפ"ק בת"א [הכותרת נערכה]
אני היחיד ששם לב שהבחור, אמנם לא כתב הרבה, אבל רשום כחבר פורום כבר מ-2007? רבאק, ילדים בחופש כותבים כאן הסברים מפורטים איך (לא) לבנות באגים מחצי טוסטוס, אזולירבנד וגליל חוט ברזל, ביום שבו הם נרשמו, ולבנאדם שרשום בפורום קרוב לשנה אסור להיות מאוכזב ממוסך? אולי הבנאדם טועה, אבל תנו לו לכתוב מה שיושב לו על הלב...
קובי
תגובה להודעה: מוסך אפ"ק בת"א [הכותרת נערכה]
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
kobiarava
אני היחיד ששם לב שהבחור, אמנם לא כתב הרבה, אבל רשום כחבר פורום כבר מ-2007? רבאק, ילדים בחופש כותבים כאן הסברים מפורטים איך (לא) לבנות באגים מחצי טוסטוס, אזולירבנד וגליל חוט ברזל, ביום שבו הם נרשמו, ולבנאדם שרשום בפורום קרוב לשנה אסור להיות מאוכזב ממוסך? אולי הבנאדם טועה, אבל תנו לו לכתוב מה שיושב לו על הלב...
קובי
כנראה שזה מרגיז את בעלי המוסכים שרשומים באתר....
תגובה להודעה: מוסך אפ"ק בת"א [הכותרת נערכה]
אורן תקרא את ההודעה של נמרוד עוד פעם.
אין צורך לעשות דרמה מכל דבר.
אם מישהו עם הודעה אחת בפורום יעלה חוות דעת כלשהיא , נגיד... ברמה שגיתאי העלה בזמנו על "המתלם".
אז יקחו אותו ברצינות.
כל הודעה מקבלת התייחסות הוגנת , המשקל שלה כבר כן תלוי במשתמש הספציפי,מקצועו,גילו, מספר הודעותיו בפורום והוותק שלו ( מה לא בסדר בזה? ).
תגובה להודעה: מוסך אפ"ק בת"א [הכותרת נערכה]
מצטרף לעמדתם של אורן וקובי, ומתנגד ל"עליהום" על הכותב המביע דיעה חריגה ושונה מהמקובל ו/או מהנסיון המצטבר בנוגע למוסך המדובר.
אין, לדעתי, במיעוט ההודעות ובאנונימיות של הכותב כדי לחסום אותו מלהביע את דעתו ורשמיו האישיים, ככל שאלו כנים. יש בנ"ל כדי לעורר ספקנות ולתהות מה המשקל הראוי שיש ליתן לכתוב, אולם זאת בין כל קורא לבין עצמו, ולא בדרך של הוקעת הכותב.
עודד, אין (שוב, לדעתי בלבד) בין זכות החבר להתבטא כפי שהתבטא, לבין נימוס אלמנטרי ולא כלום. אם היה מדובר במתן עיצות טכניות שרלטניות, מטעות ושאינן מבוססות מפי חבר שאלו התבטאויותיו הראשונות זה משהו אחר. אולם המדובר בהתרשמות אישית וסובייקטיבית של החבר מהתנהלות המוסך כפי שהוא חווה אותה, ודי בזאת שהתרשמות זו קיבלה איזון מידי מאת גרוס שהביע דיעה מפורטת והפוכה ב- 180 מעלות.
מובן שאם המדובר ב"מפרסמים שמנסים להונות את הציבור עם חוות דעת "תמימה" של לקוח כביכול" כפי שכתב עודד אזי הדבר פסול מעיקרו ואין לתת להם במה, אך בשלב זה אנו איננו יודעים זאת, וכל עוד לא נדע - אין מקום לתקוף החבר בשל החשד בלבד, שבמקרה הנדון על פניו נראה מופרח למדי (ראו תגובת קובי).
דעתי בלבד ואם אני טועה, אין זו הפעם הראשונה ;-)
אייל
תגובה להודעה: מוסך אפ"ק בת"א [הכותרת נערכה]
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
אייל67
אין, לדעתי, במיעוט ההודעות ובאנונימיות של הכותב כדי לחסום אותו מלהביע את דעתו ורשמיו האישיים, ככל שאלו כנים. יש בנ"ל כדי לעורר ספקנות ולתהות מה המשקל הראוי שיש ליתן לכתוב, אולם זאת בין כל קורא לבין עצמו, ולא בדרך של הוקעת הכותב.
כולם צודקים, ואייל סיכם את זה טוב. קודם כל, אף אחד לא נחסם. שנית, כמו שזכותו של אחד להתלונן, זכותו של השני לגונן, וזכותו של השלישי להביע ספק לגבי האמינות של הראשון (או השני, או הרביעי...). ככה זה באינטרנט.
כל אחד יכול לכתוב כל דבר באינטרנט. החוכמה היא לדעת לקרוא ולתת את המשקל הנכון לכל דיעה שנכתבת.
תגובה להודעה: מוסך אפ"ק בת"א [הכותרת נערכה]
שלום חברים
שכחתי את הסיסמה ונאלצתי לפתוח משתמש חדש אבל זה עדיין אותו יורם מוסך אפ"ק.
למרות שפחות יוצא לי להגיב עדיין נעים לראות תגובות של חברים בפורום:).
כשזה לחיוב אני נהנה ושזה לשלילה או ביקורתי אני משתדל ללמוד מכך ולהסיק את המסקנות ולנסות לשפר כמיטב יכולתי בכדי לשפר ולהטיב עם הלקוח.
לעניינינו אנו.
את הלקוח הנ"ל שהתלונן כאן אני לא כ"כ זוכר לא בפנים ולא בשם:confused:.
הבחור הנ"ל היה במוסך לפני זמן קצר משהו כמו שבוע עד שבועיים.
הוא ביקר שאני הייתי בחופש אבל אחרי תיחקור של אבי באופי התיקון, אבי אמר כי הנ"ל ביצע רק החלפת תפוחי סרן למרות שנאמר לו כי יש עוד חופשים במערכת ההיגוי ומומלץ לתקן אותם.
הנ"ל לא רצה לתקן את שאר מערכת ההיגוי אלא רק את מה שהוגדר במצב קריטי ואלו היו תפוחי הסרן.
אתמול הגיע לקוח נחמד עם פוראנר וביקש שנבדוק את הרכב לקניה וניתן את חוות דעתינו על הרכב.
אני משתדל לבדוק כל רכב בצורה הכי אובייקטיבית שיש למרות שבחלק מהמקרים בעלי הרכבים שנמכרים הם לקוחות שלי אבל, גם הקונים הם לקוחות פוטנצייאלים ולמרות שהיו לי מקרים שלקוחות שלי קצת עיקמו את הפנים אחרי בדיקה של הרכב שהם מוכרים הם תמיד אמרו לי כל הכבוד שאתה אמיתי וזה נותן לנו אמון בך שאם נביא רכב אליך לבדיקה אז למרות שהאינטרס שלך הוא כלפי הלקוח שלך אתה לא תעבוד עלינו בכל מקרה, ואכן כך אני נוהג.
שהקונה הגיע עם הרכב שהוא מעוניין לקנות למוסך לשם בדיקה, הוא הגיע ללא המוכר.
הרכב נבדק והועבר לו כי יש חופש במערכת היגוי וכי אין היסטוריה להחלפת טיימינג ברכב הנ"ל כמו כן גם הצמיגים שחוקים כאשר אחד מהם עם רשת הברזל גלויה לעין ועוד מספר ריג'קטים שאני ברגע זה לא זוכר.
הקונה החליט שהוא קונה את הרכב וביצע את החלפת הטיימינג ואת המשך תיקון מערכת ההיגוי ועוד מספר דברים שלא זכורים לי כעת כל זאת מיד אחרי הבדיקה שלי וגם לפני שהוא פיזית קנה את הרכב.
הייתי בטוח כי הקונה אחרי שהשקיע אצלי סכום לא קטן עבור תיקון הרכב יקנה את הרכב אבל עכשיו אחרי שהנ"ל אמר מה שאמר מתברר כי העסקה לא יצאה לפועל.
אני לא אוסיף ואומר את כל הבעיות שנראו ברכב ואת מצבו הכללי אבל בשום מקרה אני לא הכשלתי את העסקה הזו, כל מה שנאמר לקונה הוא מצבו האמיתי של הרכב והקונה החליט להשקיע את התיקון אצלי מה שאומר שאני לא הכשלתי את העסקה.
תמוהה מה גרם לקונה אחרי ההשקעה אצלי לא לקנות את הרכב ואת זה המוכר צריך לשאול את עצמו:?:.
במקום לנסות להגיד כמה אני לא בסדר אחרי שהקונה החליט לקנות את הרכב והשקיע כסף אצלי לתיקונו עוד לפני שקנה אותו פיזית ממך, מומלץ לשאול את עצמך מה גרם לקונה אחרי שהשתכנע לקנות את הרכב לאחר הבדיקה במוסך, לפגוש אותך בכדי לסיים את העסקה ואז לבטל אותה:?:.
בברכה
יורם
מוסך אפ"ק
תגובה להודעה: מוסך אפ"ק בת"א [הכותרת נערכה]
אני לא מבין. הקונה בא ליבדוק את הרכב. והשקיע כסף ובסוף לא קנה את הרכב?
תגובה להודעה: מוסך אפ"ק בת"א [הכותרת נערכה]
זה מה שניתן להבין מההסבר של המוסך .
והפרשנות שלי ...
ואז הוא חזר למוכר הרכב ודרש החזר הוצעות \ עלות התיקון ( זה נשמע מוזר )
אבל לצערי לא פעם יש לקוחות שמצפים ואפילו דורשים שהמוסך יתעלם ממצב הרכב הירוד
ובזמן מכירת הרכב ישבח ויהלל את רשימת הנזקים שהלקוח יודע ולא מוכן לתקן .
וכשזה לא מצליח מוציאים את התיסכול על המוסך .
כרגיל המוסך הוא יצרן הרכב
המוסך הוא יבואן הרכב
המוסך הוא מחלקת השרות של היבואן .
המוסך הוא הגורם הישיר לתקלות הרכב .
המוסך חייב לתת הסטוריה רכב ( ללא תשלום ) כמובן כמו בבנקים כמו בחברות ביטוח כמו במשרדי ממשלה . מיד כל אחד שולף את האינפורמציה ועוד בחינם .
לפעמים המוסך גם מחלקת מימון של תחזוקת הרכב.
ואז כשמוכרים את הרכב המוסך הופך למחלקת מכירות יעוץ בחינם \ בדיקות והסברים
של כל השטויות והתקלות שהמציאו בכל מכוני הבדיקה .
כמובן שזה נעשה בחינם ועכשיו ! כי המוכר ממהר \ והקונה לא מקומי
ובכלל זה שרות שמגיע לכל מי שנכנס למוסך .
ובסוף נסגור חשבון עם המוסך על גבי האינטרנט
צר לי שזאת המציאות היום היומית . זר לא יבין זאת !
לפעמים אני מרגיש צורך להוציא את החוצה .
וזה רק קצה הקרחון של מציאות מאחורי הקלעים של מוסך ישראלי .
איציק