תגובה להודעה: הצד האפל של השיפור
בשם מועדון ה cj club הישראלי אנו ממרכינים רואשינו ומשתתפים בצער משפחתך.
תגובה להודעה: הצד האפל של השיפור
תגובה להודעה: הצד האפל של השיפור
משתתף בצערך מכל הלב!!!
אבל, הרשה לי מנסיוני "המועט":
לקבל רשיון נהיגה, לצערי, עדיין לא מלמד אותך לנהוג. כדי לדעת לנהוג, יש צורך בהבנה רחבה מאוד של תהליכים הקורים בכביש. תהליכים אלו ניתן בד"כ לצפות מראש.
אני נוטה להאמין כי מי שבונה את הג'יפ שלו, מבין את יתרונותיו ומגבלותיו יודע לנהוג בו בביטחה.
הבדואי שנהג בו לא יודע לנהוג, ולצערי אחותך הייתה במקום הלא נכון בזמן הלא נכון.
שוב, צר לי!!!
אביגדור
תגובה להודעה: הצד האפל של השיפור
תגובה להודעה: הצד האפל של השיפור
משתתף בצערך, אין ספק, שזה שהוא בדואי יש חלק בעניין. אמנם לא צריך להכליל, אבל רובם נוהגים בפראות ברכבים ללא טסטים ולא תקינים.
כמו שאמרו כאן, אנחנו אמנם משפרים את הרכבים אבל מודעים לחסרונות שזה יוצר ומשנים את נהיגתנו בהתאם, בכל מקרה אני מעביר את הג'יפ שלי טסט רגיל בלי קומבינות, ובכך בעצם יודע שמבחינת מדינת ישראל הוא תקין.
תגובה להודעה: הצד האפל של השיפור
קודם כל אני משתתף בצערך.
בתור בעל מקצוע אני חייב לציין שמה שדורון כותב הוא נכון מאוד ורלוונטי גם לפורום הזה, יש פה לא מעט עבודות(בין אם ראיתי את זה כאן בתמונות ובין אם גם "זכיתי" לראות את זה במיצאות) ברמה נמוכה מאוד מה שמיד מוביל לסכנה בטיחותית, צאו מהגישה שאנחנו מודעים למה שאנחנו עושים ומתנהגים עם הרכב בהתאם,זה לא נכון לחשוב ככה וזה גם לא נכון במציאות.
דוגמאות יש בעשרות אני לא חושב שזה המקום לתת אותם...
תגובה להודעה: הצד האפל של השיפור
תגובה להודעה: הצד האפל של השיפור
חשוב וטוב שכתבת את שכתבת.
שלא תדעו עוד צער.
אייל
תגובה להודעה: הצד האפל של השיפור
שלא תדע עוד צער
לצערנו תאונות דרכים הן שכיחות במחוזותינו ואם נתייחס לנתונים שסיפקת
סטיסטית הגיפאים במקום טוב ביחס לחלקם בתנועה
למרות שיש הרבה גיפים על הכביש רוב התאונות הן בין רכבים פרטיים וגם תאונות שמעורבים בהם גיפים בדר"כ מדובר ברכבים סטנדרטים שנקנו כאמירה אופנתית ולא של גיפאים כמו החברה פה שהשטח הוא בנשמתם כמוכן שוב בלי להיגרר לגיזענות המגזר הבידוואי במיוחד בדרום אחראי לכל כך הרבה מוות בכבישים שלדעתי האצבע המאשימה שלך צריכה להיות מכוונת לשם ולא לגיפאיים הישראלים שגם כשמשפרים את הרכבים לא מוותרים (במודע) על הבטיחות.
בכל מקרה זה חשוב שהעלת את הנושא למודעות כולנו
תנחומיי
תגובה להודעה: הצד האפל של השיפור
משתתף בצערך ובאבלך הכבד..שלא תדעו עוד צער.
חשוב מאד שהעלית למודעות נושא כאוב ובעייתי זה.
להערכתי רוב חברי הפורום הזה די מודעים למה שהם עושים/ משפרים ולכיצד זה משפיע על התנהגות הרכב בכביש ואף נוהגים בהתאם.
הבעיה היא שהפורום כאן הוא אינו מייצג את בעל רכב השטח הממוצע בארץ..יש רבים מדיי שמשפרים / משנים מבלי לייחס שום חשיבות לשינוי בהתנהגות הרכב.
שלמה
תגובה להודעה: הצד האפל של השיפור
מזעזע, דורון. אני משתתף באבלכם על אחותך שנקטפה.
הדברים שכתבת- חייבים להדיר שינה מכל מי שמשפר את הרכב שלו או את רכבם של אחרים. כל אחד חייב לזכור כשהוא "משפר", שהוא גם מקלקל. ואם מקלקלים יותר מדי- זה יכול להגמר באסון.
אסף.
תגובה להודעה: הצד האפל של השיפור
משתתף בצערך, שלא תדעו עוד צער...
תגובה להודעה: הצד האפל של השיפור
משתתף בצערך, דורון.
אני מזועזע ועצוב.
לא מצליח לכתוב עוד כלום.
שלא תדעו עוד צער.
בעז.
תגובה להודעה: הצד האפל של השיפור
מזעזע שלא תדעו עוד צער
שאלה:האם יש איזושהי רגולציה ו/או אסמכה על מנת לשפר רכבים?
האם כל אחד יכול לפתוח סדנת שיפורים?
תגובה להודעה: הצד האפל של השיפור
כבן למשפחה שנגע גם בה השכול ברצח דרכים שלא הותיר שום סיכוי לאדם האהוב שאיבדתי
אני רוצה להביע את השתתפותי בצערכם - שלא תדעו עוד צער וכאב.
תגובה להודעה: הצד האפל של השיפור
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
fuksi
מזעזע שלא תדעו עוד צער
שאלה:האם יש איזושהי רגולציה ו/או אסמכה על מנת לשפר רכבים?
האם כל אחד יכול לפתוח סדנת שיפורים?
מאוד פשוט- אסור.
סדנת שיפורים? אין כזו חיה בישראל. יש מוסך. ואם לסדנא אין אפילו רשיון של מוסך- זה אסור כפול 2.
אבל זה לא רלוונטי, מה עוד שמדובר במקרים רבים בבניה עצמית.
אסף.
תגובה להודעה: הצד האפל של השיפור
עצוב
נורא
מזעזע
כל המילים
שלא תדעו צער.
תגובה להודעה: הצד האפל של השיפור
תגובה להודעה: הצד האפל של השיפור
עצוב, מזעזע, משתתף בצערכם.
לאחרונה אני מסתובב הרבה באיזור (פרוייקטים בבסיסי צה"ל בדרום) ומזדעזע כל פעם מחדש מ"תרבות" הנהיגה.
תודה שטילטלת אותנו קצת עם הסיפור האישי, לפעמים צריך גם את זה.
מורן.