הייתי רוצה לדעת מה ההבדלים בין הרכבים? בקצרה.... מכל הבחינות, הספק/ביצועים בשטח/כביש, רמת פאר, מימדים.
Printable View
הייתי רוצה לדעת מה ההבדלים בין הרכבים? בקצרה.... מכל הבחינות, הספק/ביצועים בשטח/כביש, רמת פאר, מימדים.
אז ככה:
מנועים: לגראנד יש גם 4000 וגם 5200
לצ'ירוקי רק 4000
הגראנד גדול יותר, מרווח יותר, ומפואר יותר
מבחינת ביצועים בשטח - שניהם בהתחלה לא הכי טובים. אבל לשניהם יש מבחר שיפורים ענקי.
אתה יכול לראות את הכתבה של נמרוד על הקיט 4.5 לצ'רוקי, ויש גם הרבה גראנדים עם קיטים של רוביקון...
על איזה צ'רוקי וגראנד צ'רוקי אתה מדבר?
אני מנחש לפי שאלות קודמות שלך שעל חדשים יותר, ואתה מקבל תשובות ממוקדות בישנים יותר שהם הנפוצים פה בפורום.
צ'רוקי קלאסי, XJ, קיים רק עד 2001. אחרי זה הצ'רוקי (שנקרא במקור ליברטי) הוא רכב שונה לחלוטין, מנועים אחרים, הכל שונה למעט השם. גראנד שמדברים עליו כאן הוא לרוב ZJ - עד 1999 - או WJ - עד 2004. אבל מ2005 יש שוב דגם שונה לחלוטין, הגראנד החדש WK שדווקא לא נופל בשטח ממתחריו היפאניים בתצורה מקורית - ההיפך הוא נכון.
בוא תתמקד במה שמעניין אותך, או שתגדיר את הדרישות - אתה מחפש משהו חדש יחסית או את הדורות הראשונים, הקלאסיים של הרכבים האלו - הXJ והZJ - שהם בסיס נהדר לבניית רכבי טיולים - אבל כלי רכב ישנם ומיושנים יחסית, כלים של שנות ה90.
מצטרף לדיון!
יש הבדל כלשהו בין XJ הישנים לXJ החדשים (2001),מבחינה מכאנית?
והאם קיימים אנשים שמועניינים למכור רכב כזה במחיר הגיוני,לעזאזאל?
גם אני מנחש שאתה מחפש משהוא באיזור ה 100K?
ליברטי ("צרוקי") או צ'רוקי קלאסיק 2001 נכנסים בתקציב.
גראנד צ'רוקי 2001-2003 גם כן.
הליברטי רכב קטן, הצ'רוקי טיפונת יותר ארוך, הגראנד יותר גדול אך לא יותר מטרופר או פג'רו.
גראנד צ'רוקי WJ מהשנים האלה הוא רכב מפואר, משהו ברמה של מכונית מנהלים גדולה ומפנקת.
יכולות שטח טובות לאחר שיפורים, גם לא גדולים במיוחד.
בכביש, ... אין הרבה רכבים בסדר גודל כזה שמאיצים מעמידה יותר טוב ממנו, (עד שמגיעים לסיבוב הראשון :D ) מנוע V8 עתיר מומנט וכח, תענוג.
לצ'ירוקי XJ 2 קפיצי סליל מקדימה ו2 קפיצי עלים מאחור בניגוד לZJ, WJ.
הוא פחות נוח, יותר קטן, אבל, לטעמי הוא אחד מרכבי השטח המוצלחים שניתן לחיות איתם גם על הכביש.
מה זה מחיר הגיוני לדעתך?
סער
גרנד צ'ירוקי הוא עדיפות שנייה בשבילי אחרי רנגלר, אני רואה שיהיה קשה למצוא רנגלר מהשנים שאני רוצה ואני מתחיל להסתכל על עוד ג'יפים. הגרנד צ'ירוקי נמצא אצלי לפני הג'יפים היפניים מבחינת סדר עדיפויות. אני מחפש הכי חדש שאני יכול למצוא בסביבות ה- 100 עד 115 אלף שקלים.
כמה יעלה לי "לסדר" אחד כזה בהנחה שהוא בא בלי שיפורים, על מנת שתהיה לו יכולת שטח טובה ?
אם נפשך חשקה ברנגלר, ומפאת היצע ותקציב אין באפשרותך לרכוש, ה XJ הוא המועמד הבא בתור מבחינת סגנון, מסורת, והכי חשוב ... פשטות .
בגראנד אלקטרוניקה ופאר שלטעמי האישי בלבד קצת "מסבכים" את העניין.
הוא גדול מימדים ופחות מרגיש כמו ג'יפ, יותר כמו SUV . יש לו המון המון יתרונות אחרים לעומת זאת, כמו מנוע V8 אימתני ומערכות 4x4 למינהן .
ל XJ גודל אידאלי ומראה קלאסי . שלא נדבר על גיר ומנוע מצויינים והיצע שיפורים אדיר .
שוב, אם אני "קורא" אותך נכון, ולמרות שמהשירשורים שפירסמת לאחרונה אתה רץ חופשי על הציר, XJ Classic 2001, יתאים לך .
תנסה להתמקד, ופחות להתפזר .
XJ יותר נדיר בארץ מרנגלר, והמחירים בהתאם אופיר.
אין ארוחות חינם ואין להשוות ליברטי ל XJ בכל מה שקשור למסורת ג'יפ .
הייבוא האישי הרג את מחירי השוק של כל הרכבים האלה, בין אם הם נחשקים או לא.
צריך להיות מטומטם גדול לשלם על רכב בן 5 מחיר הקרוב לרכב שנת 2008 ביבוא אישי.
ג'יפ חדש אפשר להביא ב 150-200K בהתאם לדגם.
לפני כשנתיים רכשתי WJ שנת 2001 במחיר כמעט כפול ממה שמקבלים עליו היום. אני מכיר מישהו שמכר ב 100K גראנד לימיטד 2005!!
לכן ליברטי כל כך זול.
רנגלרים לא יכולים לקבל מחיר "טוב", אלא אם כן הרוכש פרייר שלא מבין.
ו...100K על XJ שנת 2001.... :D סחטיין על האופטימיות.
לעניין השאלה..
צ'רוקי XJ וגראנד צ'רוקי ZJ ו WJ הם רכבים מזן נכחד, אחרוני המוהיקנים, לקנות היום בזול ולשים בצד. יבוא יום, והוא לא רחוק שרכבים אלו יהפכו לקלאסיקה מוטורית, - JEEP עם 2 סרנים מלמטה. לא יהיו דברים כאלה יותר.
מה שכן יהיה לנו בשוק המשומשות בעוד כ 5 שנים זה כל מיני מפלצות מוצצות עם כל מיני כריות אויר שמתפוצצות בדיוק ברגע הלא מתאים, שלהחליף אותן יעלה המון אלפי שקלים, חיישנים, מחשבים ושלל סלונואידים שבגלל חום גיל ואבק ישביתו את הרכב בדיוק ברגעים הכי קריטיים, אני מוכן להמר כבר היום ששאלה אופינית בפורום J$$ אן בפורום לנדרובר4 לצורך העניין - "מדוע כאשר לוחצים על הלחצן .....הוא לא משלב..."
טוב אז עכשו אני יכול להגיב
עם כל הכבוד ויש המון לגרנדים ולרוביקונים למינהם
אני עים ליברטי 2002 { הגמד } נעול ARB מטייל אפילו בעבירות קשה .חורשן וכו'
מי שמטייל איתי יודע .ונהנה מאוד רכב שלא מביש את המותג JEEP
רכב מפנק נסיעת כביש כמו בפרווט
http://www.youtube.com/watch?v=JG-ZETkVEJ8
כן אבל דנינו באותה נשימה תספר כמה השקעת עליו כבר בשיפורים?
כמה שבירות כבר שברת איתו (כולל פיצוח בולג'וינט שהבורג שלו נכנס לך לתוך הג'אנט)?
כמה חורים ברדיאטור כבר פרצת איתו (כולל בדיונות כולל בבור)?
אם אתה נותן חוו"ד אובייקטיבית תתן גם את החסרונות שלו, והם שהוא רכב מוגבל מאוד גם בשטח טכני.
זה שאתה עושה איתו מה שאתה עושה כל הכבוד וכל אחד והכיף שלו, אבל הוא לא בנוי לצרכים האלו או בסיס טוב לצרכים שכאלו, יותר מצ'רוקי או WJ.
בברכה.
א.בוודאי לא יותר מיכול שירוקי כולם יודעים כמה כסף עולה ARB זה לא סוד
ב. בלי עיין הרע { שכמותך } אפילו לא אחת { התפוח שניקרע זה דפקת ביצור לא הלכתי שהזמינו ריקול ........לא ידעתי הוחלפו 2 באחריות יצרן
ג. חורים ברדיאטור עניין של בלאי פלסטיק רכב שנת 2002
ד.ברור שלא בנוי כמו WJ וכו' .
ה.ואים אני עושה איתו את מה שהוא מסוגל ולא מה שאני רוצה אני אני מאוד מאוד מרוצה
ו..לא הבנתי מה מפריע לך ......שבירות נזילות מים מרדיאטור איזה גרנד נוסע בלי מוסך ספר לנו ?
ז....זה בשבילך חיסרון יחידי כבר אמרתי תקרא שוב "גמד" שלא מביש את המותג שווה כול אגורה