בעיה במהירות נסיעה בסמו + החלפת טרנספר
שלום לכולם
לאחרונה ביצעתי אוברול לסמו 1000 סמ"ק שלי
ועכשיו לקראת סוף ההרצה הרכב לא נוסע יותר מ 70 קמ"ש
לאחר שיחה עם אנשים בעלי רכב זהה גיליתי שהרכב מסוגל גם לשייט
במהירות גבוה מזה בממוצע משוער של 95-100
הרכב שלי ב 70 קמ"ש מתחיל להשמיע קולות מאמץ מהמנוע (להערכתי 3500 סל"ד )
רציתי לשאול אם מישהו נתקל בבעיה או מכיר ואם יש קשר לטרנספר
כמו כן רציתי לשאול לגביי אופציה של החלפת טרנספר לטרנספר של 1300 חדש יותר
אם מישהו יכול לשפןך אור על הנושא אודה לו מאוד
תודה לכולם
תגובה להודעה: בעיה במהירות נסיעה בסמו + החלפת טרנספר
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
dtam
שלום לכולם
לאחרונה ביצעתי אוברול לסמו 1000 סמ"ק שלי
ועכשיו לקראת סוף ההרצה הרכב לא נוסע יותר מ 70 קמ"ש
לאחר שיחה עם אנשים בעלי רכב זהה גיליתי שהרכב מסוגל גם לשייט
במהירות גבוה מזה בממוצע משוער של 95-100
הרכב שלי ב 70 קמ"ש מתחיל להשמיע קולות מאמץ מהמנוע (להערכתי 3500 סל"ד )
רציתי לשאול אם מישהו נתקל בבעיה או מכיר ואם יש קשר לטרנספר
כמו כן רציתי לשאול לגביי אופציה של החלפת טרנספר לטרנספר של 1300 חדש יותר
אם מישהו יכול לשפןך אור על הנושא אודה לו מאוד
תודה לכולם
יכול להיות שאתה בטעות (או בלי לשים לב) נוסע על LOW בטרנספר?? אולי הידית במקומה אבל השילוב שלה שבור במזלגות הטרנספר והוא תקוע ב LOW ?
איתי.
תגובה להודעה: בעיה במהירות נסיעה בסמו + החלפת טרנספר
איתי תודה על התגובה המהירה
הידית של הטרנספר נמצאת ב 2h והיא עוברת לכל המצבים ללא בעיה
איך אפשר לבדוק אם זה המצב ?
עוד רעיונות ? למישהו זה קרה בעבר ?
טרנספר של 1300 על סמוראי 1000 מישהו ניסה ?
תגובה להודעה: בעיה במהירות נסיעה בסמו + החלפת טרנספר
למה לשים טרנספר של 1300 על סוזוקי עם מנוע 1000?
נראה לי שהמנוע יתקשה להזיז את האוטו.
הפוך זה עוד הגיוני, כדי לשפר ייחסי העברה. (אצלי כרגע יש טרנספר 1000 בדיוק מהסיבה הזו)
בכל מקרה, ממה שידוע לי טכנית אתה יכול לעשות זאת ללא שום בעיה.
תגובה להודעה: בעיה במהירות נסיעה בסמו + החלפת טרנספר
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
dtam
שלום לכולם
לאחרונה ביצעתי אוברול לסמו 1000 סמ"ק שלי
ועכשיו לקראת סוף ההרצה הרכב לא נוסע יותר מ 70 קמ"ש
לאחר שיחה עם אנשים בעלי רכב זהה גיליתי שהרכב מסוגל גם לשייט
במהירות גבוה מזה בממוצע משוער של 95-100
הרכב שלי ב 70 קמ"ש מתחיל להשמיע קולות מאמץ מהמנוע (להערכתי 3500 סל"ד )
רציתי לשאול אם מישהו נתקל בבעיה או מכיר ואם יש קשר לטרנספר
כמו כן רציתי לשאול לגביי אופציה של החלפת טרנספר לטרנספר של 1300 חדש יותר
אם מישהו יכול לשפןך אור על הנושא אודה לו מאוד
תודה לכולם
אהלן
כנראה שמדובר בהערכה של סל"ד לא נכונה...
והמילה שיוט במהירות 100 לסמוראי 1000 מקורי לא מתאימה ...
תבדוק מהירות אמיתית אפילו עם GPS ותחבר שעון טורים לבדיקה
חוץ מזה יש עוד דרך לחשב יחסי העברה בכניסה ויציאה מהטרנספר
לילה טוב ליאור ZUKI-LAND
תגובה להודעה: בעיה במהירות נסיעה בסמו + החלפת טרנספר
תודה על התגובות
הרעיון מאחורי טרנספר של 1300 על מנוע 1000 למיטב הבנתי מקריאה באינטרנט
זה שהיחסי העברה של ה 1300 בנוים יותר על מהירות מאשר על כוח
ליאור תודה על התגובה
האם יש דרך לבדוק אם הרכב אכן תקוע על 4*4 או שזה באמת מהירותו הטבעית ?
לא נראה לי הגיוני שרכב עם מנוע חדש (למרות מבנהו הטכני - דריישפטים טרנספר סרנים )
לא יהיה מסוגל לנסוע על מהירות שיוט הגיונית של 90 או אפילו 100
לגביי הערכת הסל"ד שלי בטוח שההערכה שלי היא לא מדויקת אבל לפי צליל המנוע שומעים שהוא
מתאמץ לשייט על 65 כיאילו משהו בולם את הרכב מבפנים - גם בירידות חדות על ניוטרל הוא לא מפתח תאוצה מעבר ל 80 קמ"ש
חוזר על השאלות הקודמות
איך אפשר לוודא שהרכב לא תקוע על 4*4 ?
האם מישהו נתקל בבעיה דומה ?
תגובה להודעה: בעיה במהירות נסיעה בסמו + החלפת טרנספר
על איזו מידת גלגל אתה "משייט" ?
תגובה להודעה: בעיה במהירות נסיעה בסמו + החלפת טרנספר
כרגע אני נוסע על סטנדרט
גנט 15 רוחב 205
תגובה להודעה: בעיה במהירות נסיעה בסמו + החלפת טרנספר
תגובה להודעה: בעיה במהירות נסיעה בסמו + החלפת טרנספר
תרים הרכב באוויר, תכניס ראשון ותן לגלגלים להסתובב, בדוק אם כל גלי ההינע זזים או רק המרכזי והאחורי וכך תדע אבל גם אם היית נוסע ב4X4, זה לא אמור להאט אותך כל כך, אלא אם זה היה בLOW. לדעתי זו לא הבעיה.
ירידות חדות על ניוטרל זה לא אינדיקציה, ירידות חדות עם הילוך חמישי ודוושת גז בריצפה, זו אינדיקציה, אבל גם פה...זו בדיקה עקומה.
בדוק עם GPS כמו שהמליצו לך כאן.
יכול להיות שאלה שדיברת איתם נוסעים על צמיג 235 ולכן המהירות הסופית שלהם הייתה גבוהה יותר, לסמוראי 84 יחסי העברה קצרים.
תגובה להודעה: בעיה במהירות נסיעה בסמו + החלפת טרנספר
אמיר, גם הסמוראים האלו מסוגלים להגיע ל90-100 בלי יותר מדי דרמות.
אני מסכים שמשהו לא תקין אם אתה לא מגיע למהירות מעל 70. עם זאת, אני לא רואה דרך לאבחן את מקור הבעיה עם הנתונים שיש לך כרגע; לדעתי לא נוכל לעזור לך מעבר לניחושים בשלב זה. מה שכן נוכל לומר בבטחון הוא שכדאי לך לזהות קודם את מקור הבעיה ואז להחליט על פתרון, לא להחליט על החלפת חלקים בלי בסיס מוצק לכך.
אלון.
תגובה להודעה: בעיה במהירות נסיעה בסמו + החלפת טרנספר
לא יודע אם לקרוא ל4000 סל"ד בלי דרמות, אלון.
חישוב קליל של יחסי העברה במודל 84 עם שאר הנתונים ואתה מקבל כ-85 קמ"ש ב3.5 סל"ד (פלוס מינוס)
והיה ובחורנו פותח השרשור לא מצויד במד סל"ד אלא באוזן סל"ד, יכול להיות שב70-75 קמ"ש זה נשמע לו מחריד מידי... אך למעשה הוא לא רחוק מקצה גבול היכולת של המנוע שלו (תיאורתית הוא יכול להגיע גם ל4+ סל"ד אבל זה לא פרקטי בהילוכים הגבוהים).
תרים הצמיגים למידה 235 ואתה במהירויות יותר קרובות ל90-100.
תגובה להודעה: בעיה במהירות נסיעה בסמו + החלפת טרנספר
תודה לכולם על התגובות
אכן אני יבדוק את הסוגיה של הברקסים ויעלה או לפחות ינסה לבדוק אם כל הדריישפטים עובדים או רק האחורי שיוצא מהטרנספר
כמו כן האם החלפה לטרנספר של 1300 ישנה משמעותית את מהירות השיוט ?
(כרגע אני פחות חושב על שטח אלא על נסיעות בין עירוניות )
תודה רבה ויום טוב
תגובה להודעה: בעיה במהירות נסיעה בסמו + החלפת טרנספר
ל84 יש פחות כוח מכל שאר הדגמים שאחריו, להחליף לטרנספר עם יחס העברה ארוך יותר, לא יועיל לך.
זה ישמע מוזר, אבל עליה במידת הצמיג תועיל לך יותר וב84 זה אפשרי בקלות לעומת הדגמים שלאחריו.
תגובה להודעה: בעיה במהירות נסיעה בסמו + החלפת טרנספר
מה לגבי הלוקרים בגלגלים הקידמיים? אולי הם נעולים וגורמים לכך שגם כשאתה נוסע כביכול לא משולב (2 על 4 בטרנספר) הסרן עדיין נאלץ לסובב את הדריישאפט הקידמי ומכביד עליו?
שווה לבדוק זאת כשהרכב באוויר, לי כבר קרה בעבר שהלוקרים היו במצב פתוח אבל עקב חלק שבור בתוך הלוקר הוא לא היה משוחרר....
תגובה להודעה: בעיה במהירות נסיעה בסמו + החלפת טרנספר
גם אם יאט אותו , הבחור מדבר על 70 קמש במקום 90 קמש... זה לא הגיוני בעליל.
תגובה להודעה: בעיה במהירות נסיעה בסמו + החלפת טרנספר
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ori r
מה לגבי הלוקרים בגלגלים הקידמיים? אולי הם נעולים וגורמים לכך שגם כשאתה נוסע כביכול לא משולב (2 על 4 בטרנספר) הסרן עדיין נאלץ לסובב את הדריישאפט הקידמי ומכביד עליו?
שווה לבדוק זאת כשהרכב באוויר, לי כבר קרה בעבר שהלוקרים היו במצב פתוח אבל עקב חלק שבור בתוך הלוקר הוא לא היה משוחרר....
זניח
תגובה להודעה: בעיה במהירות נסיעה בסמו + החלפת טרנספר
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
dtam
שלום לכולם
לאחרונה ביצעתי אוברול לסמו 1000 סמ"ק שלי
ועכשיו לקראת סוף ההרצה הרכב לא נוסע יותר מ 70 קמ"ש
לאחר שיחה עם אנשים בעלי רכב זהה גיליתי שהרכב מסוגל גם לשייט
במהירות גבוה מזה בממוצע משוער של 95-100
הרכב שלי ב 70 קמ"ש מתחיל להשמיע קולות מאמץ מהמנוע (להערכתי 3500 סל"ד )
אני מוכן להתערב שהערכת הסל"ד שלך רחוקה מהמציאות,וקרוב לוודאי שהרעש שאתה שומע לא בהכרח של המאמץ של המנוע.(טרנספר שורק לדוגמא יכול לעשות רעש נוראי ב-70 קמ"ש)
מציע לך לעשות סיבוב על סמוראי אחר ואז להשוות (בשיחות עם אנשים לא משווים...:p)
רציתי לשאול אם מישהו נתקל בבעיה או מכיר ואם יש קשר לטרנספר
כמו כן רציתי לשאול לגביי אופציה של החלפת טרנספר לטרנספר של 1300 חדש יותר
אם מישהו יכול לשפןך אור על הנושא אודה לו מאוד
[B]האוטו גם ככה עגלה.שים לו טרנספר 1300 ובכלל הרגת אותו.[/B
]תודה לכולם
מורי
תגובה להודעה: בעיה במהירות נסיעה בסמו + החלפת טרנספר
ציטוט:
זה ישמע מוזר, אבל עליה במידת הצמיג תועיל לך יותר וב84 זה אפשרי בקלות לעומת הדגמים שלאחריו
אשמח אם תוכל לנמק.
תגובה להודעה: בעיה במהירות נסיעה בסמו + החלפת טרנספר
לבקשתך , אלון.
סמוראי 84 ניחן במנוע אנמי אך איתו יחסי העברה נמוכים כפיצוי על כך. יחס ההעברה הנמוך (בשילוב מנוע שעבר שיפוץ וצריך להיות במצב טוב) יכולים להחזיק מידת צמיג כמו 215 (וכבר נתקלנו גם ב235) ללא בעיה. אדגיש שוב שהתנאי הוא השילוב של טרנספר 84 עם מנוע תקין וידידנו פה ביצע אוברול למנוע, מה שאמור להחזיר לו כמה סוסי פוני שאבדו ב25 שנות חייו.
נעלה את מידת הגלגל ל215 (ואולי 235) והנה לנו מהירות סופית יותר גבוהה מאשר עם 205. אכן יש פגיעה בהאצה, אבל היא מינורית מהסיבות שרשמתי לעיל.
עכשיו תורך לתקן אותי ואת שאר האנשים שחושבים כך.
תודה,
אמיר