שלום למנוסים,
חושב לקנות גרנד שירוקי משנת 2003 עד 2004, דיזל
בבקשה משהו יכול להאיר את עיני לגבי באגים קריטיים (אם יש) במודלים המדוברים, אמינות, וצריכת דלק , טיפולים, אחזקה...
אגב , אני נוסע כ 5000 קילומטר בחודש.
תודה רבה לכולם
Printable View
שלום למנוסים,
חושב לקנות גרנד שירוקי משנת 2003 עד 2004, דיזל
בבקשה משהו יכול להאיר את עיני לגבי באגים קריטיים (אם יש) במודלים המדוברים, אמינות, וצריכת דלק , טיפולים, אחזקה...
אגב , אני נוסע כ 5000 קילומטר בחודש.
תודה רבה לכולם
5 K בחודש = 60Kבשנה , למה דיזל ?
בנזין מוסב לגז יהיה לך הרבה יותר זול ...
שלא לדבר על הכיף ...
אני ספרתי ק"מ ... 5000 לחודש X 12 שווה 60000 ק"מ בשנה. לכן המלצתי על גז ...
אבל, חכה לתגובות של כאלה שנסעו על דיזל ...
ושקלל הכל ..
מנוע CRD 2.7 של מרצדס , חזק ומהנה, גיר מרצדס, אלו היתרונות, אך היתרונות הם גם החסרונות.
חלקי חילוף יקרים ונדירים בהשוואה לדגם הבנזין.
גראנד צ'רוקי בנזין נהנה מזמינות חלקים בארץ (ינוביץ) ובחו"ל ( ארה"ב).
הי
במקרה אני נוסע על אחד כזה כשנתיים
צריכת דלק מחוץ לעיר 9 ליטר למאה ק"מ (1:11-12)
פרטים נוספים ניתן בפרטי או בטלפון
צביקה
צביקה שלום.
אין הרבה מידע על הרכב הזה, שתף אותנו ולא בפרטי מניסיונך על הרכב.
נמרוד.
מתעלק על השרשור.
מעוניין לקנות רכב כזה בשוויץ.
שנת 2003 עם 103.000 ק"מ JEEP Grand Cherokee 2.7CRD Ltd
מיועד לנסיעות מנהלתיות בעיקר ומידי פעם לגרירת עגלה 1.5 טון.
אין כאן שטח כמו בארץ אבל יש שלג (הרבה).
ייתרונות חסרונות ?
ראיתי פעם כתבה של דרור ברלי אך לא הצלחתי למצוא אותה .
http://www.autoscout24.ch/de/d/jeep-grand-cherokee-suv--gelaendewagen-2003-occasionhttp://www.jeepolog.com/forums/attac...&thumb=1&stc=1?vehid=1585563
1.הרכב נראה שמור מאד. הלוואי ובארץ הרכבים היו נראים ככה
2.קילומטראז' נמוך מאד למנוע+גיר הזה שמסוגלים לגמוע חצי מליון ק"מ ללא שיפוץ
3.מחיר זול (יחסית למחירים בארץ)
4.בשלג הרכב יעבוד לך מעולה, במיוחד לאור העובדה שיש לו את הקאוודרה דרייב וכאשר ההתנגדות נמוכה אז הוא תמיד עובד (ע"ע שלג, בוץ)
5.יש לרכב מחלה של אינג'קטורים לא תקינים אבל אני לא מכיר אותה מספיק טוב. יש אחרים שיוכלו לשוך אור על הנושא
6.יש בארץ בעיה שמוסכים לא מכירים את הרכב. אני מניח שבאירופה הוא הרבה הרבה יותר נפוץ כך שלא תהיה בעיית ידע ומוסכים זמינים
7.הרכב יגרור לך את העגלה בלי להרגיש. אני גורר עם שלי מדי פעם עגלה ששוקלת 800 קילו בערך, בעליות תלולות מאד וכמעט לא מרגיש שיש משהו מאחורה.
לסיכום,
לך על זה ותהנה מכל רגע.
קובי
אתה הרביעי או החמישי בחודשים האחרונים אבל מי סופר - המנוע והגיר עושים חצי מליון ק"מ לא בקומבנציה של גרנד צ'רוקי אבל סה"כ די אמין, טבעת נחושת מתחת לאיג'קטור סולר פה ושם, סולנוייד בגיר שחייב הורדת אגן שמן בלבד וכל זה באזור 200,000 ק"מ,פעמון בדרייבשאפט קדמי אפילו לא ראה שטח.
אוטו חזק בלי קשר לנתונים על הנייר וחסכוני, אבל לא V8 סתם כזה כאילו סוג של חיקוי שניראה דומה ושומר על חשבון הבנק, להיתחתן כי צריך ואי אפשר להשיג את הבלונדינית ארוכת הרגל.
שלום לכל החברה האמת שהרבה זמן לא הייתי בפורום הזה!!
אני ממש לא מבין את כל אוהבי הבנזין למינהם כל פעם שמישהו שואל על דיזל תמיד קם איזה חכמולוג ששואל למה לא בנזין!!
אני נוסע כבר 3.5 שנים על גרנד דיזל משןפרת בכל שיפור אפשרי שרק ניתן לחלום עושה הכל מכל כל שטח שרוצים !!1וכל אתגר .את הכל למדתי לבד כי לא היה ידע בשיפורים בארץ את כל השיפורים הבאתי מחול!!ולסיכות בניתי רכב מנהלים מפואר ומפנק טיל בליסטי בפתיחה תיצרוכת דלק אחרי כל השיפוריםףצמיג 265/75/16 הגבהה 4 אינצ של ממוצא 1:9 רכב ללא תקלות מכניות בכלל וגם שצריך אז מדובר במנוע מרצדס 5 בוכנות טורבו דיזל 2.7 ולכן כל מכונאי מרצדס של מוניות יכול לטפל בגרוש וחצי אז בבקשה לא לבלבל את במוח על הטיפולים היקרים!!הכל בחצי גרוש מי שרוצה להנות מרכב שטח וגם לנסוע בו בתור רכב מנהלים שיקנה את הרכב הזה!!!מי שרוצה להמשיך לקשקש ולהעמיד את הרכב החניה ולעשות עם השיפורים 1:3 בממוצע ובשטח 1:1 ולא לספר לי סיפורים כי יש לי גם בנזין פחות משופר!!!
אז חבריה צאו מהדמות של הנוחות כי שלי לא פחות נח צאו מתיקונים כי אני מתקן ב50 אחוז בכסף מהבנזין וגם נמצא 50 אחוז מהפעמים במוסך ומי שמבין יודע גם למה (זה מאוד פשוט כמות נקודות הכשל בבנזין בם רבים מדיזל)
והכי חשוב אני גם נוסע אם הרכב לא שומר אותו לחגים ושבתות ולא נוסע לטיול בדרום ב1000 שקל דלק!!
תבינו שהיה לי כמעט את כל סוגי הגיפים ואין כמו הגיפ הזה !!ולא אני לא מוכר אותו בכלל !!
כל מי שרוצה יעוץ על כל מכלולי הגיפ ועל כל השיפורים האפשריים ברכב הזה תתיעצו איתי כי יש הרבה שינויים שלי עלו הרבה כסף מחוסר ידע אבל היום המידע הוא בחינם!!
ועוד משהו מי שמדבר על הרעש אז יכול לשמוע את שלי ולשמוע שהוא לא מרעיש וגם אנחנו יכולים להרשות לעצמנו לסגור חלונות ולהדליק מזגן (זה בממוצע)!!!
ארז סמד מודיעין 0509744773
אהלן ארז,
אני לא מתווכח לגבי מה עדיף... ברור שיש יתרונות לכאן ולכאן אבל בכל הנוגע לשיפורים שאתה אומר שעשית... מה ההבדל בין בנזין לדיזל?
זה אותו "אין שילדה", אותו מרכב, אותם מתלים, אותם סרנים.
לא ברור לי, איזה יידע לא היה כאן לגבי אלה לפני 3 וחצי שנים...?
איל
אייל ערב טוב
זוהי הדעה הרווחת שהכל אותו דבר אבל זה לא כך כי הסרן הקידמי הוא אכן דנה 30 אבל הביצה לא באותו המקום לכן הציריות שונות וכשאתה לא יודע את זה ושם נעילה ומזמין ציריות עם צלבים ומגלה שהאורכים שונים אז זה בגלל חוסר ידע !!אז עכשיו ששיפרתי עוד והזמנתי כרומולי לקדימה כולל צלבים אז צריך להזמין גם wj וגם jk לחתוך קצת מהשיניים!!כשאתה מחליף טרנספר ומגלה שהlow לא עובד כיזה נגד הפוך אז זה למידה דרך הכיס והרבה שעות וכשאתה מגלה שהחיישן הכי חשוב ברכב זה הabs כי ברגע שהוא נדלק אז הגיר בחירום לכן כשהחלפתי ציריות כרומולי אחורה הייתי חייב להשתמש בעטרת של jk !!ובהתחשב שזה הדיזל הראשון ששופר בארץ אז וגם רכבי בנזין לא היו משופרים חוץ מרונן אני חושב אז הכל אתה למד דרך הכיס כולל להתאים נעילה אוטומתית לדנה 44 אלומיניום ולא להצליח !!ואז לעבוד עם בולסטר על נעילה אחורית כולל אב טיפוס שהורכב וקרס בטיול הראשון ועד החלפת הלב מאלומיניום לברזל בדנה 44 כי אני לא יכול להחליף את כל הסרן !!וגם ההגבהות שהיה קשה להביא בקיצור הרבה עבודה מתוך אהבה ונהנה מהתוצאה!!
ואחרי!! כל!! זה!! אתה!! שואל!! "אני ממש לא מבין את כל אוהבי הבנזין למינהם כל פעם שמישהו שואל על דיזל תמיד קם איזה חכמולוג ששואל למה לא בנזין!!" !!!!
הרי עכשו נתת את התשובה בעצמך. כי זה!!הרבה!!יותר!!פשוט!!
ואני בכלל!! לא אוהב בנזין, אני ממשש!!מעדיף!! אנטריקוט, נוטף שומן!!! ו / או / וגם אולי צלעות טלה!!
אבל בנזין, 5200V8 עם האגזוז!! הנכוןפשוט!!נשמעלי יותריפה !!
אז אני מוכן לשלם יותר בדלק ופחות בלחתוך ציריות!!ולפרק!!אבות!!טיפוס!!
אבל, לא מפריע!! לי שאתה!! אוהב אחרת , זה בסדר מבחינתי, כל!! עוד!! אתה!! נהנה מזה!!
ארז.
למה עצבני? אתה נשמע בחור נחמד...
סתם לצורך העניין, ישנם אנשים כאן בפורום ששיפרו כאן WJ ו ZJ עוד מימים ששיחקת בג'יפים עם שלט רחוק.
אני באמת שמח לשמוע על ההנאה המרובה שהגרנד דיזל מסב לך, אני בטוח ב 100% שכל מילה בסלע, כי באמת אין הרבה רכבים שנותנים מה שהוא נותן.
אבל... הקביעה שעלויות ותכיפויות הביקורים במוסכים בגלל שזה דיזל ולא בנזין קטנות ב 50% נשמע לי לצערי קצת הזוי.
לטפל במנוע בנזין, להחליף בו חלקים או את כולו קומפלט הרבה, הרבה אבל הרבה יותר זול ממנוע הדיזל המדובר. ואני מקווה שלא תזדקק לאשר את דבריי אי פעם.
ארז - סופסוף מצאתי אותך - אחד שהולך עם ה WG-CRD עד הסוף.
אני צריך את דעתך לגביי התיבת העברה. אך היה להחליף ל 242? השתמשתה באותו הקייס עם המשקולות? אך התיבה החדשה עובדת? חיבוריי חשמאל התאימו?
לי יש SPARTAN מאחור, ובסיבובים חדים ממש הרכב לעיתים מתנגד בגלל תיבת העברה. דא - פעם בחודש אני חוטף בראש את P0702 ...
רבין