-
מוקדם מהצפוי, הJK הופך לג'יפ העיקרי בישראל
דובר רבות בפורום הזה, מאז שנוסד עבור הגרעין הרשה בתחילת העשור, על העתיד. מה יהיה אחרי שיתמעטו ויתיישנו הCJ, הסופות, והדיפנדרים? לא היה ברור לנו מה מזמן העתיד, על מה יתקיימו הדיונים הטכניים בעשור השני של האלף השלישי. על מיצובישי קינג? על היונדאי טוסון???
ואז ב2007 הגיח אור באפילה, בדמות JK רנגלר, וב2008 נפילת הדולר וקריסת הכלכלה העולמית הפילו את המחירים והגבירו את היבוא האישי, ומוקדם הרבה יותר ממה שניתן היה לצפות, הרנגלרים JK משתלטים על לבבות הג'יפאים ועל פורום ג'יפולוג (תראו את כמות השרשורים וארגון המפגשים...) - אשרינו! שלא תגידו שלא קורים דברים טובים במדינה הזאת!
:D
-
תגובה להודעה: מוקדם מהצפוי, הJK הופך לג'יפ העיקרי בישראל
כרגיל אפקט העדר של הישראלי המצוי .
לא מבין מה הוא קונה .
לא מבין בשביל מה הוא קונה .
לא מבין מה עושים עם זה .
אבל שיהיה . השכן קנה ... שמעתי שזה טוב ... זה כבר דגם חדש פה היצרן פתר את כל הבעיות . :rolleyes:
ויש לזה רק סיבה אחת ..... כסף כסף . כרגע זה הכי זול .נראה טוב . וכל השאר אלוהים גדול .
ואני שואל את עצמי לא מתי JK TG או TTG יהיה הרכב הבא .
אני שואל מתי הצרכן הישראלי יחשוב טוב טוב לפני שהוא קונה מוצר חדש .
איציק
-
תגובה להודעה: מוקדם מהצפוי, הJK הופך לג'יפ העיקרי בישראל
איציק,
עדר לא עדר - מה אכפת לנו? עדיין מדובר בג'יפ אמיתי. מריקול על גירים אוטומטיים ועוד כל מיני דברים פעוטים אתה עושה עניין? מזל שזה לא מכונית מודרנית אמיתית...
כשמי שקנה מהסיבות הלא נכונות יבין שזה ג'יפ אמיתי והוא לא צריך אחד כזה, הוא ימכור בזול יחסית, ונמרוד יחכה שם לעוט על הפגר.
רק תעשו טובה תיקנו ידניים ולא אוטומטיים שליבואני החלפים לא תהיה יותר מדי עבודה כשהג'יפים האלו יהיו משומשים בני 5 שנים ומעלה.
אסף.
-
תגובה להודעה: מוקדם מהצפוי, הJK הופך לג'יפ העיקרי בישראל
JK הפך לצעצוע-שופוני, תמריץ-לאגו עבור אלה שלנדקרוזר או פאג'רו כבר לא מספיק מרשים את השכנים שלהם. אתה רואה את העדר הזה נוהג עם גיר ידני?...
-
תגובה להודעה: מוקדם מהצפוי, הJK הופך לג'יפ העיקרי בישראל
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
איציק - 4X6ZH
כרגיל אפקט העדר של הישראלי המצוי .
לא מבין מה הוא קונה .
איציק
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
דרור ברלי
JK הפך לצעצוע-שופוני, תמריץ-לאגו עבור אלה שלנדקרוזר או פאג'רו כבר לא מספיק מרשים את השכנים שלהם. אתה רואה את העדר הזה נוהג עם גיר ידני?...
תהרגו אותי, אני לא מבין את המרירות...
כל דיבורי המפלצות המוצצות הופכות קצת לפתטיות כשמפנימים שהעולם מתקדם בזמן שאתם רוטנים לכם שם מאחור.
למעשה, מה שיוצר לפני עידן המוצצות, הפך כבר מזמן לישן וחבוט ומוצץ בדרכו שלו.
-
תגובה להודעה: מוקדם מהצפוי, הJK הופך לג'יפ העיקרי בישראל
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
דרור ברלי
JK הפך לצעצוע-שופוני, תמריץ-לאגו עבור אלה שלנדקרוזר או פאג'רו כבר לא מספיק מרשים את השכנים שלהם...
... ובמקביל גם לבחירה מספר אחד של הג'יפאי האמיתי, כאן בפורום. וזה אחלה שיש את כל ג'יפי השופוני, לצערנו רק אוטומטיים - נו מה לעשות העולם לא מושלם. מאגר הולך וגדל של ג'יפים אמיתיים, פתוחים, ארבע דלתות, לכולנו.
-
תגובה להודעה: מוקדם מהצפוי, הJK הופך לג'יפ העיקרי בישראל
למה רוטנים?...
כי ככה זה אצלנו. מחפשים מגרעות. אני לפחות מקבל עבור זה כסף מדי פעם.... וב-JK ברוך השם יש קצת מגרעות.
מנוע אנמי ושתיין? יש.
יחסי העברה הזויים ושגויים? יש...
גיר אוטומטי מעצבן שאני מהמר שיהיה מקור לתקלות אינסופיות? גם יש.
יותר מדי מיחשוב וחיישנים ברכב שאמור להיות סו-קולד "קשוח", על איכות ייצור לא ממש מושלמת? יש!!!....
וחוץ מזה הוא אוטו יפה ומגניב ומלהיב והג'יפ האמיתי האחרון.
כמי שמתישהוא בעוד כמה שנים אולי יהיה לו JK (רק מחוסר ברירה, פשוט כי לא תהיה סופה-3 אזרחית וכי גם לא יהיה משהו ראוי אחר) אני בהחלט מצר על העובדה שמונעים ממני גיר ידני. יש מכוניות שפשוט אסור שיהיו אוטומטיות. זה קילקול הרכב וחילול קודש.
אני מוכן להמר שהידניים הבודדים שהגיעו ביבוא אישי יהיו להיט ויהיה תור שיחכה להם.
-
תגובה להודעה: מוקדם מהצפוי, הJK הופך לג'יפ העיקרי בישראל
עזבו רגע את העלויות בצד (אני לא יודע מה יהיה המחירון למשומש בן 5-10)
מבחינה טכנית - זה כזה סיפור גדול להחליף גיר מאוטו' לידני? כי אם לא
אז שיכנסו לארץ כמה שיותר כאלו אוטו' וכשהגיר ידפק המחיר יצנח.........
-
תגובה להודעה: מוקדם מהצפוי, הJK הופך לג'יפ העיקרי בישראל
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
YNV
למעשה, מה שיוצר לפני עידן המוצצות, הפך כבר מזמן לישן וחבוט ומוצץ בדרכו שלו.
אתה צודק . כלי הרכב הישנים נגמרו . וכל אחד שעדין נוסע הוא יעד תחזוקה בפני עצמו .
לצערי זה נותן לחבורת השלטון את היכלות להמשיך להציק לאזרח .
לאנשים כמונו שכל מה שהם רוצים זה כלי רכב פשוט \ חזק \ נח \ קשוח .ושלא יגידו לי מה טוב בשבילי .
אבל כשבא יבואן \ יצרן \ ועושה יד אחת עם חבר שלטון מושחת . אני מוצא את עצמי
מחפש תרוצים למה הרכב הזה או כל אחד אחר הוא טוב .
לדעתי חלק גדול מהמסתובבים כאן היו שמחים לנסוע על כלי מדגמים אחרים שכמה בעלי ענין
דואגים שלא יגיעו לארץ .
חבורות שלטון וכל הסובבים אותם שמחים מאד שכלי הרכב הישנים שלנו מוצצים אותנו .
כל מציצה היא עוד צעד לכיוון לכיוון המוצר החדש שהם רוצים שאנחנו נשתמש בו .
זה מיסוי מטורף על כל בורג
זה חסימה יבוא "חוקית" .
זה מניעת יבוא של דגמים מסוימים ( לצבא כן לאזרח לא ) למה ?
תראה את חוק המיסוי הירוק . איזה רמאות איזה חזירות .
תראה איזה כלי רכב יש לחילי האום . למה אני לא רשאי לנסוע באחד כזה ?!
אבל אין לי ספק שאסימון נופל ליותר ויותר בעלי רכב .
חזירות שלטונית כזאת לא יכולה להמשך לעד .
איציק
-
תגובה להודעה: מוקדם מהצפוי, הJK הופך לג'יפ העיקרי בישראל
מה שדודו אמר
יבוא אישי זה רעיון לא רע
ואם לא של כל הרכב, רק של הגיר.
דרור, לכל רכב יש חסרונות. השאלה אם לחיות איתם, או לא. יחסי העברה אפשר לשנות. ואפשר לחשוב שהמנוע והגיר של סופה סימן 2 היו יותר טובים?....
-
תגובה להודעה: מוקדם מהצפוי, הJK הופך לג'יפ העיקרי בישראל
מבלי להכיר את ה-JK לעומק מהבחינה הטכנית, אני מהמר שהחלפות גיר זה לא טריוויאלי כמו נניח ב-CJ או סופה.
גיר ממוחשב, מנוע ממוחשב, אוטו שצריך עידכון למחשב כשמחליפים לו יחסי העברה בסרנים...
טכנית ברור שאפשר להחליף לו גיר ולעשות הסבות שכאלה. מעשית נראה לי שזה יעלה יותר מדי. לא יהיה כלכלי.
JK נראה כמו ג'יפ אמיתי, נפלא בכביש (יחסית לרכב שטח טהור), נוסע בשטח כמו ג'יפ אמיתי (כל עוד זה לא כולל חולות, שם הוא ממש מעורר רחמים לטעמי ביחס לאוטו שכתוב עליו Jeep, בטח בהשוואה ל-TJ, YJ, סופה, CJ, וכו' שבלעו דיונות כאילו הן אוטוסטראדה), מרוב הבחינות JK זה הדבר האמיתי, אולי הג'יפ האמיתי האחרון. אבל זה לא בדיוק ג'יפ אמיתי כמו פעם. למה אני חושב ככה?
יותר מדי מחשבים וחיישנים, גיר אוטומטי שזה שיקוץ של ממש ועוד מיושן ובעל יחסי העברה לא מתאימים, יותר מדי פלסטיק שמחובר בקליפסים, יותר מדי "הייטק". מוזר לי לכתוב את זה על אחד מכלי הרכב היותר פשוטים טכנית שנמכרים היום (אפילו דיפנדר חדש כבר מתוחכם ממנו) ואחד האחרונים שבפירוש אינו מפלצת מוצצת. אבל ג'יפ אמיתי מברזל? כזה שיכולת לשחק בו כמו לגו ולעשות כמעט הכל לבד? זה כבר לא בדיוק. לפחות לא כמו פעם.
אני מקווה שלאורך הזמן יתברר שאני טועה, ושבחלוף השנים, כאשר יהיו הרבה כלים בשוק, ייבנה בארץ מאגר של ידע מקצועי הן במוסכים והן בפורומים סביב הרכב הזה, יתחיל ביקוש לחלקים בשל בלאי טבעי ויתחיל להיווצר גם היצע (יבוא, פירוקים מתאונות וכו') ואפשר יהיה להביא גיר ידני וכל הדרוש מסביבו מאמריקה יחסית בזול ואז אולי הסבה כזו תהיה זולה ומעשית יותר.
-
תגובה להודעה: מוקדם מהצפוי, הJK הופך לג'יפ העיקרי בישראל
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
איציק - 4X6ZH
אתה צודק . כלי הרכב הישנים נגמרו . וכל אחד שעדין נוסע הוא יעד תחזוקה בפני עצמו .
לצערי זה נותן לחבורת השלטון את היכלות להמשיך להציק לאזרח .
לאנשים כמונו שכל מה שהם רוצים זה כלי רכב פשוט \ חזק \ נח \ קשוח .ושלא יגידו לי מה טוב בשבילי .
אבל כשבא יבואן \ יצרן \ ועושה יד אחת עם חבר שלטון מושחת . אני מוצא את עצמי
מחפש תרוצים למה הרכב הזה או כל אחד אחר הוא טוב .
לדעתי חלק גדול מהמסתובבים כאן היו שמחים לנסוע על כלי מדגמים אחרים שכמה בעלי ענין
דואגים שלא יגיעו לארץ .
חבורות שלטון וכל הסובבים אותם שמחים מאד שכלי הרכב הישנים שלנו מוצצים אותנו .
כל מציצה היא עוד צעד לכיוון לכיוון המוצר החדש שהם רוצים שאנחנו נשתמש בו .
זה מיסוי מטורף על כל בורג
זה חסימה יבוא "חוקית" .
זה מניעת יבוא של דגמים מסוימים ( לצבא כן לאזרח לא ) למה ?
תראה את חוק המיסוי הירוק . איזה רמאות איזה חזירות .
תראה איזה כלי רכב יש לחילי האום . למה אני לא רשאי לנסוע באחד כזה ?!
אבל אין לי ספק שאסימון נופל ליותר ויותר בעלי רכב .
חזירות שלטונית כזאת לא יכולה להמשך לעד .
איציק
איציק, אין כמוני מי שיסכים עם כל כל מילה שלך שחצובה בסלע. שלא לדבר על כל ההיסטריה סביב הטרנד הירוק, שלדעתי אין פלוץ נבוב ומסריח ממנו שהשלטון נתלה בו כמוצא שלל רב כדי לזמבר את הציבור.
אבל הזמנים משתנים.
לא רק בישראל אתה לא יכול לנסוע בכלים הפשוטים והחסונים שאתה רוצה.
תקנות זיהום אוויר מחמירות מונעות יבוא של הרבה מאוד כלים מגניבים כאלה להרבה מדינות בעולם.
בקרוב כדי לרכוש רכב חדש מהסוג שאתה מדבר עליו, תצטרך לגור באפריקה, דרום אמריקה או הודו.
שלא לדבר על אירופה, שם אתה בכלל לא יכול לנסוע בשטח. נזילת שמן קטנה מהסוג שכולנו חיים איתה בשלום במשך שנים ללא תקלות, היא עילה להורדה מהכביש לאלתר במדינות כמו גרמניה למשל.
אפילו באמריקה החופשית זיהום אוויר הוא נושא רותח.
רק בעולם השלישי המתפתח, שמצד אחד עסוק יותר באיך להאכיל מיליארדים שנמצאים תמיד על סף רעב, ומנגד - מקפיד להרוג אותם ביעילות מזעזעת במלחמות אינסופיות, עוד לא עושים עניין מתקני יורו 3-4-5 למיניהם....
שם גם אין כבישים כמו שצריך, אז ממילא רק המכוניות הפשוטות הללו מתאימות לתנאים.
אתה באמת רוצה לחיות בארצות כמו אנגולה? זימבבווה? קונגו? אולי בפקיסטן? בגוואטמלה? בוליביה? ונצואלה?...
-
תגובה להודעה: מוקדם מהצפוי, הJK הופך לג'יפ העיקרי בישראל
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
dudu
מבחינה טכנית - זה כזה סיפור גדול להחליף גיר מאוטו' לידני? כי אם לא
אז שיכנסו לארץ כמה שיותר כאלו אוטו' וכשהגיר ידפק המחיר יצנח.........
סתם שאלה תאורטית (ניתקלתי בה ברכב אחר), מה קורה עם המחשב של המנוע \ רכב? מישהו כבר עשה דבר כזה?
-
תגובה להודעה: מוקדם מהצפוי, הJK הופך לג'יפ העיקרי בישראל
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
נמרוד
דובר רבות בפורום הזה, מאז שנוסד עבור הגרעין הרשה בתחילת העשור, על העתיד. מה יהיה אחרי שיתמעטו ויתיישנו הCJ, הסופות, והדיפנדרים? לא היה ברור לנו מה מזמן העתיד, על מה יתקיימו הדיונים הטכניים בעשור השני של האלף השלישי. על מיצובישי קינג? על היונדאי טוסון???
ואז ב2007 הגיח אור באפילה, בדמות JK רנגלר, וב2008 נפילת הדולר וקריסת הכלכלה העולמית הפילו את המחירים והגבירו את היבוא האישי, ומוקדם הרבה יותר ממה שניתן היה לצפות, הרנגלרים JK משתלטים על לבבות הג'יפאים ועל פורום ג'יפולוג (תראו את כמות השרשורים וארגון המפגשים...) - אשרינו! שלא תגידו שלא קורים דברים טובים במדינה הזאת!
:D
כל מילה...
רק שה JK הולך להיות הדיסקברי של גי'פ .......
כך זה נראה כשמכלאים רכב שטח עם SUV עם ציפוי קומבינת הון שלטון ומקבלים אנדרוגינוס משונה .....
זה שלוב שמדבר לליבם של משדרגי SUV יפניים ( שמישום מה קוראים ל SUV שלהם גי'פ )
למותג היוקרתי גי'פ........
לסיכום לא קונה
כמו שלא קונה דיסקברי
כמו שלא קונה דיפנדר יותר חדש מ 97 ...
-
תגובה להודעה: מוקדם מהצפוי, הJK הופך לג'יפ העיקרי בישראל
חבורת בכיינים. הפכתם לכוסיות בכייניות ולכן מביאים לכן רכבים המתאימים לכם.
הטרנד הירוק קיים בכל העולם. גם פה. אנחנו מייבאים את כולו. את הרוב הטוב, וכן, גם קצת מיץ של זבל. תמיד היה ותמיד יהיה.
ודרור הבכיין הראשי, שהשבוע אני מבין שיש לו סיבה לשקוע בטיפה המרה. אני מבין שאתה רוצה JK ידני. גם אני.
אבל אתה, כמוני, אוכל נבלות. את הג'יפ הבא שלך אתה תקנה יד 3, אחרי שהמחיר יירד. כמוני. אתה גם שמח ששתי הידיים שהיו לפניך לא נסעו איתו מעבר לסופר. כמוני. אבל לבכות שמי שקונה אותו יד ראשונה קנה אוטומט זה לא בסדר? רבאק, אתה חצוף. אבל אני סולח לך, השבוע. אני מזדהה עם הצער העמוק.
אני בכלל בעד שנפיץ סטיקרים בסגנון:
"את לא בלונדינית אמיתית בלי JK"
"סלב אמיתי - זה JK"
"ירוק וסביבתי? - זה JK"
וכו' וכו', אולי זה יגרום לעדר לקנות יותר. מצידי גם אוטומט בסגול מטלי. רק שיקנו.
יוני5 (וסליחה שאני אוכל נבלות)
-
תגובה להודעה: מוקדם מהצפוי, הJK הופך לג'יפ העיקרי בישראל
אין לי תלונות על הרכב ועם הגיפ היה מושלם גם אני רוכש אחד חדש אבל אני גם כך יחליף לפחות חצי רכב אז לי יש סבלנות כאשר הגיפ יעלה מחיר נורמלי בשוק המשומשות ארכוש אחד עדיפות לגמור מכאנית כי גם כך אני אחליף את שרשרת הכוח ואבנה משהו בסיגנון הכלי הזה רק עם מנוע גי אם עקב זמינות החלפים והשיפורים
http://www.youtube.com/watch?v=dU5qU...eature=related
או זה
http://www.youtube.com/watch?v=LGjBI...eature=related
-
תגובה להודעה: מוקדם מהצפוי, הJK הופך לג'יפ העיקרי בישראל
יריב מצטרף לדעתך צריך לשפר את הרכב צפריר
-
תגובה להודעה: מוקדם מהצפוי, הJK הופך לג'יפ העיקרי בישראל
לפני מספר ימים פורסמה כתבה בטלויזיה על תע"ר, שמרכיבים סופה 3 עבור צבא שבכלל אינו רוצה בה ולא מתכונן לרכוש אותה (...)
אולי במקום חיילנו האמיצים יאפשרו לנו לרכוש אותה וכך גם להציל משהו מהמפעל החשוב הזה???
-
תגובה להודעה: מוקדם מהצפוי, הJK הופך לג'יפ העיקרי בישראל
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ש01
לפני מספר ימים פורסמה כתבה בטלויזיה על תע"ר, שמרכיבים סופה 3 עבור צבא שבכלל אינו רוצה בה ולא מתכונן לרכוש אותה (...)
אולי במקום חיילנו האמיצים יאפשרו לנו לרכוש אותה וכך גם להציל משהו מהמפעל החשוב הזה???
רק תעשה לעצמך טובה. את השיחה הטלפונית לבירור המחיר הנדרש מתע"ר, תעשה מהמחלקה הקרדיולוגית אחרי שוידאת שהביטוח המשלים "סיעודי לב זהב" בתוקף.
יוני5
-
תגובה להודעה: מוקדם מהצפוי, הJK הופך לג'יפ העיקרי בישראל
ציטוט:
לפני מספר ימים פורסמה כתבה בטלויזיה על תע"ר, שמרכיבים סופה 3 עבור צבא שבכלל אינו רוצה בה ולא מתכונן לרכוש אותה (...)
סקופ קטן, בלי אישור רשמי (כי אם הייתי מקבל אישור רשמי זה היה בחדשות האתר, אבל הפורום הוא לא מדיה עיתונאית אמיתית).... תע"ר כרגע בונים 80 ג'יפים עבור משרד הבטחון (צה"ל). וזו רק המנה הראשונה. בקרוב בחניית המג"ד...
אסף.