תגובה להודעה: המלצות לג'יפ / ג'יפון
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
noa1111
שלום רב למביני עניין,
ברצוני לרכוש ג'יפ / ג'יפון - לא למטרות שטח - תקציב של עד 130,000 ש"ח.
.
רק בשביל הסקרנות , למה לרכוש ג'יפ/ג'יפון ?
אם בשביל גודל, אז, VAN יעשה העבודה מצוין בפחות אחזקה .
סה"כ בג'יפ יש עוד משקל ותוספת רכיבים מהותית (טרנספר וסרן קידמי)
חג שמח
רענן
תגובה להודעה: המלצות לג'יפ / ג'יפון
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
raanan
רק בשביל הסקרנות , למה לרכוש ג'יפ/ג'יפון ?
אם בשביל גודל, אז, VAN יעשה העבודה מצוין בפחות אחזקה .
סה"כ בג'יפ יש עוד משקל ותוספת רכיבים מהותית (טרנספר וסרן קידמי)
חג שמח
רענן
כי ג'יפ יותר סקסי? נו באמת, אני מתפלא עליך רענן :p
את הדודג' ניתרו אני לא מכיר בכלל, אבל את הטוסון לא אהבתי. לא היה לי נוח, אני חושב שהוא מכוער ואפילו לוח השעונים הירקרק מעצבן (אצל כל דגמי הטוסון זה ככה?)
אם אתה לא רוצה ג'יפ לשטח, אתה תמיד יכול לקנות ראב-4 2005-6, פאג'רו קינג 2004-5 או אפילו מרצדס 2002-3 ML.
ההמלצה שלי לפחות, למרות שיצא לי לנסוע באחד כזה רק פעמיים (ולא כל כך ארוכות) זה סוברו פורסטר. אהבתי את המראה, הרגיש לי נוח, בשביל המעפן שנסענו בו זה הרגיש כמעט ג'יפ אבל יותר נוח ויש לו סוג של פוזה.
תגובה להודעה: המלצות לג'יפ / ג'יפון
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
raanan
רק בשביל הסקרנות , למה לרכוש ג'יפ/ג'יפון ?
אם בשביל גודל, אז, VAN יעשה העבודה מצוין בפחות אחזקה .
סה"כ בג'יפ יש עוד משקל ותוספת רכיבים מהותית (טרנספר וסרן קידמי)
חג שמח
רענן
היום רוב היצרנים בונים גיפים לא למטרות שטח!
הבחור מודה שהוא רוצה כזה גיפ (אגב כנראה שרוב הצרכנים הם כאלו).
כל גיפון שתבחר (ויש הרבה, כמעט לכל יצרן) יתן לך התנהגות של פרייבט בגודל של גיפ (קטן) וישיבה גבוהה + בונוס של ירידה לשבילים.
תגובה להודעה: המלצות לג'יפ / ג'יפון
אודהלתגובת נוספות דוגמת זו של עזורה - אשמח להשואה בין הטוסון לדודג'.
תגובה להודעה: המלצות לג'יפ / ג'יפון
שלום רב,
אשמח להשואה בין הטוסון לדודג'.
תגובה להודעה: המלצות לג'יפ / ג'יפון
הדודג' ניטרו הוא אוטו-פוזה במהותו.
הדגש בו הוא על עיצוב בולט. קצת רטרו, קצת שרירי. בעיני הוא אוטו ממש יפה.
אין לו מה לחפש בשטח, במיוחד עם הפגוש הקדמי העצום והנמוך שלו. ביצועים - עם 205 כ"ס מנפח 3.7 ליטר זה לא מנוע מדהים, אבל הוא עדיין חזק אבסולוטית - מצד שני הגיר המיושן מסרס אותו והביצועים טובים, אבל לא מדהימים.
זה דגם חדש יחסית, בקושי שנתיים-שלוש על הכביש, אז אין לי מושג לגבי אמינות.
טוסון זה טוסון - הקורולה של הג'יפונים. לכולם יש כזה, אז עיצוב ופוזה הם כבר לא הקטע שלו.
פלטפורמת אלנטרה עם דריישפט ודיפרנציאל אחורי. אוטו פופולרי מאוד ומוצלח מאוד וגם אמין. העיצוב שלו כבר נמאס, זה לא רכב שטח, זה אפילו לא רכב-כביש ראוי לציון, אבל הוא מרווח ונוח ויכול לנסוע מצוין בשבילים ובידיים מבינות-עניין אפילו להפתיע פה ושם על כל מיני מכשולים.
לטוסון ביצועים סבירים - 175 כ"ס מנפח 2.7 ליטר גם כאן עם גיר מיושן ומסרס, והוא לא יותר חסכוני מהדודג'.
אישית לא הייתי לוקח אף אחד מהם. אבל אם אני מוכרח אחד מהשניים - טוסון בכל זאת עדיף בעיני.
תגובה להודעה: המלצות לג'יפ / ג'יפון
תודה על התשובה.
המליצו לי גם לגבי הגרנד צ'ירוקי (שנתון יותר ישן - 2006-2007).
עדיף מאשר ניטרו / טוסון חדשות יותר?
תגובה להודעה: המלצות לג'יפ / ג'יפון
לא נעים לי לכתוב את זה, אבל דודג' ניטרו, גם בתור רכב שטח וגם בתור מכונית - הוא מהגרועים שאני מכיר.
אסף.
תגובה להודעה: המלצות לג'יפ / ג'יפון
סוברו פורסטר, סוברו B4 סטיישן אאוטבק, יודאי סנטה פה - כולם לר פחות מוצלחים בשילוב של יכולת שטח, חניית מדרכות, נוחות, כוח, מרווח פנימי וגם (יש שזה חשוב להם) פוזה.
תגובה להודעה: המלצות לג'יפ / ג'יפון
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
noa1111
תודה על התשובה.
המליצו לי גם לגבי הגרנד צ'ירוקי (שנתון יותר ישן - 2006-2007).
עדיף מאשר ניטרו / טוסון חדשות יותר?
קצת מצחיק להשוות.
מכל הרשימה המכובדת של הרכבים שהוזכרו כאן, זה הרכב היחידי הראוי להיקרא "ג'יפ" ומשום מה לא קיבל כל התיחסות.
אם יש לך אפשרות לגראנד צ'רוקי ורצוי בגירסת לימיטד עם תיבת העברה אמיתית, לכי על זה בלי לחשוב פעמיים, זה רכב בליגה אחרת לחלוטין מכל האחרים.
תגובה להודעה: המלצות לג'יפ / ג'יפון
רמי, לא למטרות שטח. תקרא שוב.
תגובה להודעה: המלצות לג'יפ / ג'יפון
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
דרור ברלי
רמי, לא למטרות שטח. תקרא שוב.
דרור..
גם לא למטרת שטח, באותו מחיר מה אתה היית לוקח?
ניטרו? טוסון? סנטה-פה???
מה יש כאן להתלבט בכלל, זה לא באותה הליגה.
תגובה להודעה: המלצות לג'יפ / ג'יפון
בטח אין מה להשוות.
אוטו מפנק, נכון. אבל גם ענק, כבד, זללן, מתנדנד, יקר יותר בתחזוקה...
וכל זה בשביל מה? לא למטרות שטח. אז בשביל מה כן?
תיבת העברה? בשביל לשבת גבוה בפקקים ולעשות שופוני לחברות בבית קפה, דגם לארדו בלי תיבת העברה עושה אותה עבודה. אותה פוזה, יותר בזול. או באותו כסף, יותר חדש.
כאילו שבמקרה שלפנינו זה משנה משהו - עם תיבת העברה או בלי.
תגובה להודעה: המלצות לג'יפ / ג'יפון
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
דרור ברלי
בטח אין מה להשוות.
אוטו מפנק, נכון. אבל גם ענק, כבד, זללן, מתנדנד, יקר יותר בתחזוקה...
וכל זה בשביל מה? לא למטרות שטח. אז בשביל מה כן?
תיבת העברה? בשביל לשבת גבוה בפקקים ולעשות שופוני לחברות בבית קפה, דגם לארדו בלי תיבת העברה עושה אותה עבודה. אותה פוזה, יותר בזול. או באותו כסף, יותר חדש.
כאילו שבמקרה שלפנינו זה משנה משהו - עם תיבת העברה או בלי.
בשביל מה?
אני מתפלא עליך, בשביל שעוד שלוש שנים יהיה אחד כזה שלא ראה שטח למכירה :p:p:p.
לגבי הטוסון, היה לאמא שלי אחד כזה שעבר התעללות די מתמשכת (שכללה גם די הרבה שטח, ולא רק שבילים) כרכב שטח, הוא אחד האחרונים שאני אמליץ עליו, אבל האותו היה אמין מאוד, צריכת דלק מאוד גבוה. לא נוח, מושבים לא מפנקים בעליל, וגם התנהגות עצלה יחסית. והכי חשוב, אין לו מקום לכלום מאחורה, היית מצפה שברכב כזה יהיה קצת מקום לשים איזה מימייה מאחורה, ממש כלום, אפילו ביחס לאחרים בקטגוריה, אם למשל יש מחשבה כלשהי של לשים שם עגלת תינוק, או קצת משהו שהוא מעבר לנסיעה יומימית רגילה, מומלץ לראות את תא המטען לפני הרכישה, זה מינוס ענק ברכב הזה.
whisky
תגובה להודעה: המלצות לג'יפ / ג'יפון
אודהלתגובות ממשיות נוספות של מביני עניין - על מה הייתם הולכים:
ניטרו (למרות הביקורות הקשות)/ גרנד צ'ירוקי / סוברו פורסטר / יונדאי סנטפה?
תגובה להודעה: המלצות לג'יפ / ג'יפון
בלי יותר מדי להתלבט - פורסטר, בהחלט.
גראנד צ'רוקי בגרסת V6 וללא הילוך כוח- יש כאלו מייבוא אישי מסתובבים בכמויות לא קטנות - גם אופציה נהדרת, אבל בצידה "קנס" בדמות צריכת דלק מוגברת.
סנטה-פה - רכב לא רע, בשל ובוגר, אבל אין לדעתי שום סיבה להעדיף אותו על פני הפורסטר, אלא אם כן מחפשים רכב מרווח יותר או מנוע V6, ואז אני חוזר להמלצה הקודמת על הג'יפ.
ניטרו? לא. ממש לא.
אסף.
תגובה להודעה: המלצות לג'יפ / ג'יפון
אבקש פרטים נוספים על הגרנד צ'ירוקי. אגב, איזה דגם של ג'יפ זה עדיף?
תגובה להודעה: המלצות לג'יפ / ג'יפון
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
asafk
בלי יותר מדי להתלבט - פורסטר, בהחלט.
גראנד צ'רוקי בגרסת V6 וללא הילוך כוח- יש כאלו מייבוא אישי מסתובבים בכמויות לא קטנות - גם אופציה נהדרת, אבל בצידה "קנס" בדמות צריכת דלק מוגברת.
סנטה-פה - רכב לא רע, בשל ובוגר, אבל אין לדעתי שום סיבה להעדיף אותו על פני הפורסטר, אלא אם כן מחפשים רכב מרווח יותר או מנוע V6, ואז אני חוזר להמלצה הקודמת על הג'יפ.
ניטרו? לא. ממש לא.
אסף.
הי אסף,
דילמה דומה לבעל הטור, והייתי רוצה יותר פרטים על נחרצותך נגד הניטרו.
אני בעליו הגאה של פראדו, אך יש לי גם סיוויק שאותה אני מעוניין להחליף עבור אשתי לאור לידת ילד שלישי. נדרש רכב שלא יעבור את ה 200000 ש"ח, שיכיל בשמחה 3 דרדקים על בוסטריהם וסלקליהם מקום לעגלת ענק מאחור ושלא יהא מיניואן שכן אישתי דורשת סטייל ולא "מקרר". עולה כי רכב בסגנון ג'יפ עונה על צרכיה, אך כיוון שהיא רוצה חדש הנייטרו בעצם קוסם לה מאד. יצאתי נחרצות נגדו בעצמי שכן אם היא רוצה מיניוואן, יפה, שתיקח ג'רני (היינו בסוכנות קרייזלר). ואם ג'יפ אז שתחרוג מהתקציב לצירוקי. הייתי רוצה את האפשרות לטייל יחדיו. סירובה העיקש גרם לי למספר תהיות, לגבי הניטרו שהרושם הראשוני שלי עליו הוא שהרכב לא מזה (שטח) ולא מזה (כביש). אולם, מבחינת שילדה הנייטרו זהה לצירוקי. הפלסטיקה מלפנים זה אסון. אין ספק, ובעניין ההנעה יש סירוס ל-LOW (חשוב), אך יש נעילה אורכית 4X4, ובקרת משיכה שיחדיו יוכלו להצלבות? אולי. מדוע זה אתה יוצא נגד רכב זה חוצץ? הצל אותי משגיאה... :-)
תגובה להודעה: המלצות לג'יפ / ג'יפון
נהגתי כמעט בכל הג'יפונים והקרוסאוברים שיש בשוק בשנתיים האחרונות. גם בנייטרו. ותאמין לי, אני מתבטא בעדינות כשאני כותב שזו אחת מהמכוניות הגרועות אי פעם, ולא הייתי צריך לנהוג באף אחד מהאחרים בשביל להגיע למסקנה הזו. זה לא עניין של דבר זה או אחר, זה הכל. ושלא יהיה ספק, כשצריך לפרגן לקונצרן קרייזלר, הם יקבלו ממני פירגון, ובגדול (רנגלר, גראנד-צ'רוקי)... אבל לא נייטרו.
ולמי שעדיין לא שם לב, יש מבחני דרכים באתר, שם תמצא את דעתנו על רוב כלי הרכב שיש בשוק, ויש עוד בדרך, אז אתם מוזמנים לשאול באופן ספציפי (יש מבחן של קפטיבה, למשל, לקראת פירסום, וגם של ריינג'רובר ספורט דיזל, שפונה לקהל אחר לחלוטין...), ולו בגלל הסיכוי שאת המכונית שאתם עומדים לרכוש בחנו ועוד לא הספקנו לפרסם.
אסף.