תגובה להודעה: בנייה של דיפנדר 100
ה 110 ממש לא גדול מדי, גם לי בהתחלה היה פחד שעברתי מ JIMNY ל 110 ... עבר מהר מאוד
היום אני נוהג ב דיאטסו סיריון רוב הזמן וב 110 לפעמים, תאמת, מרגישים לי עכשיו אותו דבר.
ה 100 שיוצר בעבר היה בכמיות קטנות מאוד, זה בכלל רכב "סידרה" והוא נדיר מאוד.
יש אנשנים שעושים את מה שאמרתה באירופה, לא מאט. יש תוכנית טלוויזיה בריטית שניקראת
"a 4x4 is born"
יש שם את כל הפרוייקט. זה לא משהו זול בכלל לביצוע. במיוחד לא בארץ,
אם תמצאה כזה מוסב באירופה בן 30 עם רישיונות, אולי תוכל להביא אותו לארץ :)
http://www.youtube.com/watch?v=h6bSMMHifp0
תגובה להודעה: בנייה של דיפנדר 100
כל כך הרבה בלגן בשביל 20ס"מ?!?
אתה מגיע מסמוראי, כל ס"מ נראה לך באחוזים הרבה אבל השינוי ת'כלס מיותר.
תגובה להודעה: בנייה של דיפנדר 100
לדעתי ה-100 נחות יותר ה- 110 כי בכול זאת מדובר על רכב יותר ארוך מסמוראי ועדיין בעל 3 דלתות . רכב כזה עם 3 דלתות יהיה מאוד לא נוח להעמיס את צורת החיים הנפוצה הקרויה אדם אל תוך המושב האחורי ונגיד שיש לך משפחה או תהיה לך משפחה בעתיד אני מאוד הייתי רוצה לראות את הלולינות שתעשה בשביל לרתום את הקטן שביצורי הבית לכסאו על מנת לאפשר צורת נסיעה בטוחה. כשהיה לי דיסקברי חיפשתי בתחילה את ה-3 דלתות כי המחיר היה נוח הרבה יותר אחרי בדיקה ל אחד מהם הבנתי שזה לא הדגם שאנימחפש גם ב- 110 שהיה לי זה היה השיקול .
דעתי בלבד .
תגובה להודעה: בנייה של דיפנדר 100
כמו שכבר כתבו פה, ה100 יוצר בכמות מוגבלת לצבא שוויץ, אלא אם כן מעניין אותך האתגר והעניין בבנייה עצמה אני לא רואה טעם להשקיע גרם אנרגיה בכזה רכב...אחרי שתקנה 110, תתרגל ואל תדאג, אתה תמצא מספיק זבל לאחסן בו בשביל לבכות שגם הוא קטן לך....
לגבי ה100 עצמו, מה שצריך זה למעשה להעביר את כל מכלולי ה90/110 לתוך שילדה של דיסקברי או ריינג קלסיק, אז נשאר לך להתאים את הבודי ותושבות הבודי לשילדה(משמע הרבה עבודת פחחות וריתוכי אלומניום).
אם אתה רוצה פרוייקט אחר מעניין וראלי, קנה 110 ושפץ למצב 0, אחרי כזה דבר ישאר לך רכב לכל החיים...
תגובה להודעה: בנייה של דיפנדר 100
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ItayWitzer
האם יש לנדרובר במידה בין 90 ל110.
כן. דיסקברי !!
תגובה להודעה: בנייה של דיפנדר 100
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ItayWitzer
האם אפשר לעשות דבר דומה בארץ? אבל במטרה להוזיל עלויות, האם אפשר יהיה לקצר 110 לאורך של 100?
בארץ התשובה היא כן ולא:
כן: אפשר לבצע את זה, (זמן, כסף, רישוי... זה שיקולים שלך) לא: הוא לא יוכל לנוע על כבישי ארצנו אלא אם תצליח לסמם את כל פקידי משרד התחבורה ונשותיהם וזה כבר עולה המון כסף :p.
אבל באמת, ה110 הוא גדול, אבל הוא לא מפחיד כמו שהוא נשמע, לפחות מהניסיון שלי.
whisky
תגובה להודעה: בנייה של דיפנדר 100
ומעניין לעניין ובאותו עניין-
ה"דוד" הצה"לי, משום מה נראה לי שהוא יותר קצר מה- 110 אבל ארוך מה- 90. לאחר הרבה שעות נהיגה על היצור, ובחינה עמוקה של המבנה שלו, לא הצלחתי לקבוע אם זה 90 עם זנב ארוך או 110מקוצר.
מי יודע?
תגובה להודעה: בנייה של דיפנדר 100
יש לי 90
רכב מעולה עבירות פאנטסטית! נראה יפה
נסענו אתמול עם 6 מבוגרים לרמה, היה קצת צפוף אבל אפשרי (אם יש גגון זה עוזר)
למשפחה עם 2 מבוגרים ו2-3 ילדים בהחלט אפשרי וכיף...
רוב הזמן אני נוסע בסביבה עם 1-2 ילדים, כיף גדול
תגובה להודעה: בנייה של דיפנדר 100
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
asih
בהחלט חשבתי על האופציה הזו, אפשר גם מארצות הברית? או שהרישוי לא מתאים?
ולגבי זול? ככל שעובר הזמן אני מתקרב יותר ויותר לרצון שיהיה לי רכב עבירות אחד לכל החיים (עד כמה שזה ריאלי להגיד כאלו משפטים)
תגובה להודעה: בנייה של דיפנדר 100
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ד ו ר ו ן
כל כך הרבה בלגן בשביל 20ס"מ?!?
אתה מגיע מסמוראי, כל ס"מ נראה לך באחוזים הרבה אבל השינוי ת'כלס מיותר.
העמדנו את הסמוראי הארוך שלי סרן לצד סרן עם הD90, המרחקים היו זהים. הבודי של הסמוראי ארוך באיזה 10 ס"מ משל הD90. באופי הטיולים שאני עושה, האורך הזה מתאים לי בול, היה לי כבר סמוראי קצר וההבדל משמעותי.
ה20 ס"מ האלו הם בגלל שלD90 אין בכלל תחת, הוא פשוט נגמר כמה ס"מ אחרי הסרן האחורי ואין מקום לציוד עם שני אנשים במושב האחורי.
תגובה להודעה: בנייה של דיפנדר 100
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
Discomania
לדעתי ה-100 נחות יותר ה- 110 כי בכול זאת מדובר על רכב יותר ארוך מסמוראי ועדיין בעל 3 דלתות . רכב כזה עם 3 דלתות יהיה מאוד לא נוח להעמיס את צורת החיים הנפוצה הקרויה אדם אל תוך המושב האחורי ונגיד שיש לך משפחה או תהיה לך משפחה בעתיד אני מאוד הייתי רוצה לראות את הלולינות שתעשה בשביל לרתום את הקטן שביצורי הבית לכסאו על מנת לאפשר צורת נסיעה בטוחה. כשהיה לי דיסקברי חיפשתי בתחילה את ה-3 דלתות כי המחיר היה נוח הרבה יותר אחרי בדיקה ל אחד מהם הבנתי שזה לא הדגם שאנימחפש גם ב- 110 שהיה לי זה היה השיקול .
דעתי בלבד .
אם אני מקצץ 110 , אני משאיר 5 דלתות...
לגבי הלולינות... הצדק איתך כמובן
תגובה להודעה: בנייה של דיפנדר 100
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ארז
כמו שכבר כתבו פה, ה100 יוצר בכמות מוגבלת לצבא שוויץ, אלא אם כן מעניין אותך האתגר והעניין בבנייה עצמה אני לא רואה טעם להשקיע גרם אנרגיה בכזה רכב...אחרי שתקנה 110, תתרגל ואל תדאג, אתה תמצא מספיק זבל לאחסן בו בשביל לבכות שגם הוא קטן לך....
לגבי ה100 עצמו, מה שצריך זה למעשה להעביר את כל מכלולי ה90/110 לתוך שילדה של דיסקברי או ריינג קלסיק, אז נשאר לך להתאים את הבודי ותושבות הבודי לשילדה(משמע הרבה עבודת פחחות וריתוכי אלומניום).
אם אתה רוצה פרוייקט אחר מעניין וראלי, קנה 110 ושפץ למצב 0, אחרי כזה דבר ישאר לך רכב לכל החיים...
השילדה של הריינג'/דיסקו זהה לשל הדיפנדר (חוזק, מבנה...)?
בודי מותר לקצץ אבל שלדה לא (יעבור רישוי ישראלי)?
למה התכוונת במצב '0'?
תגובה להודעה: בנייה של דיפנדר 100
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
avivindi
יש לי 90
רכב מעולה עבירות פאנטסטית! נראה יפה
נסענו אתמול עם 6 מבוגרים לרמה, היה קצת צפוף אבל אפשרי (אם יש גגון זה עוזר)
למשפחה עם 2 מבוגרים ו2-3 ילדים בהחלט אפשרי וכיף...
רוב הזמן אני נוסע בסביבה עם 1-2 ילדים, כיף גדול
עשינו טיול עבירות קשה ביותר לפני מספר חודשים, מה שהוביל אותי למסקנה שה110 פשוט לא מתאים לתנאים ההם (דילוגי סלעים).
בטיול היו סמוראים ארוכים וקצרים, חלק משופרים חלק סטנדרטיים וגם דיפנדר קצר אחד וארוך אחד. הארוך פשוט היה כמו דג גדול באקווריום קטן.
לעומתו, הD90 כל כך מושלם לזה. זה כאילו שהייתי לוקח את הסמוראי, עושה לו SPOA ומגדיל את המרחב הפנימי של הנוסעים. צריך יותר מזה?
תגובה להודעה: בנייה של דיפנדר 100
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
יונתןמצפה
ומעניין לעניין ובאותו עניין-
ה"דוד" הצה"לי, משום מה נראה לי שהוא יותר קצר מה- 110 אבל ארוך מה- 90. לאחר הרבה שעות נהיגה על היצור, ובחינה עמוקה של המבנה שלו, לא הצלחתי לקבוע אם זה 90 עם זנב ארוך או 110מקוצר.
מי יודע?
לא זה ולא זה.
הדוד בנויי על שילדה של טנדר חד קבינה.
תגובה להודעה: בנייה של דיפנדר 100
אני חושש שהפעם מפילים על משרד הרישוי אחריות על משהו שהוא לא בהכרח קשור אליו ישירות ואשם בו.
אנחנו מקצרים ומאריכים שלדות של משאיות ביומיום, ע"פ סכימות ואישורים שאנחנו מקבלים ממח' ההנדסה של היבואן, ומעבירים את זה ברישיון. אני מניח שבאותה מידה אם יתקבל אישור כנ"ל ממח' הנדסה של חברת המזרח, והעבודה תבוצע במקום מורשה, הרכב יקבל אישור רשמי לנוע בדרכים בלי יותר מדי בעיות.
השאלה היא אם בהמזרח באמת ישתפו פעולה עם עניין כזה. בשביל מח' הנדסה של יבואן משאיות הסיפור הזה שגרתי לחלוטין. בשביל מח' ההנדסה של המזרח יכול להיות שמדובר בכאב ראש שהם לא רגילים אליו, מה גם שמדובר ברכב משומש ואין להם אינטרס לסייע למכירה.
תגובה להודעה: בנייה של דיפנדר 100
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ItayWitzer
עשינו טיול עבירות קשה ביותר לפני מספר חודשים, מה שהוביל אותי למסקנה שה110 פשוט לא מתאים לתנאים ההם (דילוגי סלעים).
בטיול היו סמוראים ארוכים וקצרים, חלק משופרים חלק סטנדרטיים וגם דיפנדר קצר אחד וארוך אחד. הארוך פשוט היה כמו דג גדול באקווריום קטן.
לעומתו, הD90 כל כך מושלם לזה. זה כאילו שהייתי לוקח את הסמוראי, עושה לו SPOA ומגדיל את המרחב הפנימי של הנוסעים. צריך יותר מזה?
לי זה נשמע יותר כמו התנהגות הנהג מאשר האורך של הדיפנדר, בגדול שני דברים:
1. זה שאין סרח אחרי הסרן אמור להיות טוב יותר מבחינת זווית הנטישה.
2. בגדול העבירות של ה110 טובה יותר משל ה90 (במיוחד בשיפועים) למעט המקומות הספציפיים שבהם ה90 יהיה טוב יותר (מעבר נחל או מעבר דומה צר מאוד (אבל במידה מדויקת שה110 יתיישב בו )כשבאים בדיוק ב-90 מעלות לכיוון המעבר) אין ל90 יתרון בעבירות כלפי ה110 בדיוק כמו ההיפך בטח לא בבולרדים.
דג גדול באקווריום קטן זה אולי עניין של גישה לחיים, אני ההתנסויות שהיו לי הראו שהדברים הם לא ממש ככה אלא אפילו ההפך, זה שנוסעים רגוע בגלל המומנט המצוין ובלי הצורך להרים טורים בשביל לעלות על בולדר, לא הופך את הרכב לפחות עביר אלא לעביר בנוחות יותר.
לא בא לסנגר על ה110 ביחס לסמוראי! שגם לו יש תכונות מעולות ורוב הטיולים שלי עד לאחרונה היו עם חבר שהיה לו כלי כזה (ואני עם ה110), אלא רק ביחס בין ה90 ל110, שלא יהיו אי הבנות כלשהן.
לגבי השאלה של להביא מארה"ב, אני באופן כללי חושב שמדובר בשטות, אבל זה רק אני, הייתרון ב100 לעומת ה110 הוא כל כך זניח (בהנחה ואתה רואה אותו מה שאני לא רואה אבל לכל אחד הזכות שלו לדעה) שלהביא רכב שייחשב כרכב אספנות עם כל המגבלות (והיתרונות) של רכב אספנות היא שיגעון הזוי (כסף, רישוי, תקינה, והגיל של הרכב בשביל שתוכל להביא אותו) מה גם שלידיעתי (לא 100%) דווקא בארה"ב השוק של הדיפנדרים וה100 בתוכו הוא אחד מהשווקים הקטנים יותר בעולם, שנים רבות לנד רובר בכלל לא השקיעו בתקינה מתאימה וייצאו מספר מוגבל של רכבים כרכבי ניסוי (בדומה לפרויקט של פורשה 928) למשוגעים לדבר, אומנם הרכבים שם זוודו בצורה אחרת ממה שיש בארץ אבל זה לא השוק הנכון לדבר הזה, אם כבר אז אירופה הנורמלית (אלו שיודעים באיזה צד של הכביש נוסעים ואיפה שמים את ההגה:D)
whisky
תגובה להודעה: בנייה של דיפנדר 100
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
whisky
לגבי השאלה של להביא מארה"ב, אני באופן כללי חושב שמדובר בשטות, אבל זה רק אני, הייתרון ב100 לעומת ה110 הוא כל כך זניח (בהנחה ואתה רואה אותו מה שאני לא רואה אבל לכל אחד הזכות שלו לדעה) שלהביא רכב שייחשב כרכב אספנות עם כל המגבלות (והיתרונות) של רכב אספנות היא שיגעון הזוי (כסף, רישוי, תקינה, והגיל של הרכב בשביל שתוכל להביא אותו) מה גם שלידיעתי (לא 100%) דווקא בארה"ב השוק של הדיפנדרים וה100 בתוכו הוא אחד מהשווקים הקטנים יותר בעולם, שנים רבות לנד רובר בכלל לא השקיעו בתקינה מתאימה וייצאו מספר מוגבל של רכבים כרכבי ניסוי (בדומה לפרויקט של פורשה 928) למשוגעים לדבר, אומנם הרכבים שם זוודו בצורה אחרת ממה שיש בארץ אבל זה לא השוק הנכון לדבר הזה, אם כבר אז אירופה הנורמלית (אלו שיודעים באיזה צד של הכביש נוסעים ואיפה שמים את ההגה:D)
whisky
אני חשבתי שליבא רכב אפשר רק מארץ היצור שלו ...
תגובה להודעה: בנייה של דיפנדר 100
הדיון גרם לי ליראות שוב את התוכנית טלוויזיה, שווה, מומלץ בחום ...
אני עם 110 כבר 9 שנים מתרגלים מהר מאוד, עברתי מה JIMNY ופג'ו 106... זה היה אותו צבע, אבל גודל שונה מאוד ... הוא ממש לא גדול מדי, ותאמת, הייתי שמח לעוד מקום ... אני ממש לא אוהב להשתמש בגגון
עד היום בכל הטיולים הוא היה עביר בצורה טובה מאוד, היחידים שיותר טובים אלו ה 110 עם עם ה 37 איטץ לעומת ה 32 שלי
בלי כל קשר, מהר מאוד מגיעים למצב ש"עבירות" זה לא מה שמושך ... הטיול , המשפחה, החברים והאוכל עושים את העניין ... וה 110 מושלם לזה
לקצר 110 זה אומר להזיז מיכל דלק ולחתוך קצת, לא סיפור ... מעניין לבדוק מול המזרח את הנושא ... עם למישהוא יש חשק או זמן. 110
זה לא סופה שהיה חובה לקצר, אחר כך היא תמיד נשארת ישובה על כל מני מדרגות :)
תגובה להודעה: בנייה של דיפנדר 100
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
חנן-ג'יפולוג
אני חושש שהפעם מפילים על משרד הרישוי אחריות על משהו שהוא לא בהכרח קשור אליו ישירות ואשם בו.
אנחנו מקצרים ומאריכים שלדות של משאיות ביומיום, ע"פ סכימות ואישורים שאנחנו מקבלים ממח' ההנדסה של היבואן, ומעבירים את זה ברישיון. אני מניח שבאותה מידה אם יתקבל אישור כנ"ל ממח' הנדסה של חברת המזרח, והעבודה תבוצע במקום מורשה, הרכב יקבל אישור רשמי לנוע בדרכים בלי יותר מדי בעיות.
השאלה היא אם בהמזרח באמת ישתפו פעולה עם עניין כזה. בשביל מח' הנדסה של יבואן משאיות הסיפור הזה שגרתי לחלוטין. בשביל מח' ההנדסה של המזרח יכול להיות שמדובר בכאב ראש שהם לא רגילים אליו, מה גם שמדובר ברכב משומש ואין להם אינטרס לסייע למכירה.
חנן
אתם גם משנים את המרחק בין הסרנים?
ואפ כן האם בשילדה שנועדה לכך מראש?